Ο αγώνας του Τάσσου Παπαδόπουλου δεν έχει ακόμη ευοδωθεί.
Ο πρώην υπουργός εξωτερικών επί διακυβέρνησης Τάσσου κ. Λιλλήκας, σε ομιλία του στην Αθήνα προς τιμήν του αποβιώσαντος πρώην προέδρου μας επανέλαβε γιατί κατά τη γνώμη του πρέπει να ετοιμαστούμε για ακόμα ένα περήφανο ΟΧΙ. Προεξοφλεί δε, ότι ο μόνος τρόπος ευόδωσης των συνομιλιών που συνεχίζονται, είναι με λύση εθνικά απαράδεκτη που θα καθιστά τη Κύπρο τουρκικό προτεκτοράτο.
Η ομιλία, που βρίθει αποσπασμάτων δαιμονοποίησης του διεθνούς παράγοντα και εκθειασμού με αλχημιστικές μεθόδους της πολιτικής του πολιτικού του μέντορα, στην ουσία δεν λέει τίποτε για το ποια εναλλακτική πορεία θα έπρεπε να ακολουθήσουμε. Συνεπής στη τακτική των εθνικιστικών και απορριπτικών κύκλων δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει το ψέμα για να ωραιοποιήσει την αποτυχημένη πολιτική του Τάσσου η οποία είχε αποτελματώσει πλήρως το πρόβλημα, βοήθησε στη περαιτέρω εδραίωση των τετελεσμένων επί του εδάφους, απομόνωσε την Κύπρο στην Ευρώπη και την απομάκρυνε από παραδοσιακούς της συμμάχους.
ΨΕΜΑ Νο 1: Λέει ο κ. Λιλλήκας αναφερόμενος στο Μπούργκενστοκ: «Στις συνομιλίες, που αποδείχθηκαν παρωδία και πρόσχημα, προσήλθε με πολιτική καλή θέληση, λειτούργησε εποικοδομητικά και δημιουργικά καταθέτοντας σωρεία γραπτών συναινετικών προτάσεων που δυστυχώς αγνοήθηκαν παντελώς από τους εκπροσώπους των Ηνωμένων Εθνών.» Το γνωρίζουν και οι πέτρες ότι ο Τάσσος με ειλημμένη ήδη την απόφαση για απόρριψη του σχεδίου, πήγε στις συνομιλίες με σκοπό να αφήσει τα πράγματα να διολισθήσουν έτι περαιτέρω προς τις Τουρκικές θέσεις για να καταστεί ευκολότερη η καθοδήγηση του λαού στο ΟΧΙ.
ΨΕΜΑ Νο 2: Και συνεχίζει για την κατάληξη των συνομιλιών: «Έτσι και αφού ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ παραβίασε τη συμφωνία για το πλαίσιο άσκησης της επιδιαιτησίας αλλά και τις αρχές του Καταστατικού Χάρτη του Οργανισμού, φτάσαμε στο μη συμφωνηθέν τελικό Σχέδιο Ανάν και στο Δημοψήφισμα της 24ης Απριλίου του 2004.» Λες και δεν γνώριζε ο κ. Λιλλήκας ότι είναι ο ίδιος ο Τάσσος που αποδέχτηκε τόσο την επιδιαιτησία όσο και τα χρονοδιαγράμματα μερικές βδομάδες πριν στη Νέα Υόρκη.
ΨΕΜΑ Νο 3: Και συνεχίζει ο κ. Λιλλήκας: «Απογοητευμένος γιατί δεν κατέστη δυνατό να επιλυθεί το Κυπριακό, ο Τάσσος Παπαδόπουλος δεν τα έβαλε κάτω. Χαράζοντας μία νέα στρατηγική ανέλαβε πρωτοβουλίες για μία νέα πορεία που θα μπορούσε να οδηγήσει στον τερματισμό της κατοχής, μέσα από μία λύση για την οποία δεν τον ενδιέφερε το όνομα που θα φέρει αρκεί, όπως έλεγε, αυτή να έχει το «σωστό περιεχόμενο»». Εδώ και αν μας δουλεύει ψιλό γαζί ο κ. Λιλλήκας. Η διεθνής απομόνωση της Κυπριακής Δημοκρατίας στη περίοδο μέχρι και τη πτώση του Τάσσου από την εξουσία ήταν χωρίς προηγούμενο. Η πολιτική της άδειας καρέκλας στα Ευρωπαϊκά όργανα, η απαξίωση όποιου ξένου δεν συμφωνούσε με τη πολιτική του, εκτός από την απομόνωση δημιούργησαν και κλίμα εχθρικό προς την Κύπρο. Όσο για τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε, για να είμαι ειλικρινής μου διαφεύγουν. Ο άνθρωπος άκουγε για πρωτοβουλίες και συμπεριφερόμενος σαν αλλεργικός, φρόντιζε να τις θάψει στη γένεση τους. Τόσος ήταν ο ζήλος του να λύσει το κυπριακό. Προσέξτε ότι αποφεύγει ακόμα και να αναφέρει την λέξη ομοσπονδία
ΨΕΜΑΤΑ Νο 4, 5, 6, 7.... σταματήστε όταν τελειώσουν τα ψέματα. Αρχίστε να μετράτε από το 4. «Τερματίζοντας τη μονοπωλιακή διαχείριση του Κυπριακού από τους Αγγλο-Αμερικανούς, κτίζοντας νέες συμμαχίες με τη Γαλλία και τη Ρωσία, πέτυχε τη Συμφωνία της 8ης Ιουλίου η οποία μας επέτρεπε να ενταφιάσουμε το Σχέδιο Ανάν και να ξεφύγουμε από τις διαχρονικά συσσωρευμένες μονομερείς υποχωρήσεις μας. Ως ρεαλιστής που ήταν συνειδητοποίησε ότι έπρεπε μέσα από μια νέα προσέγγιση να βελτιώσει το συσχετισμό δυνάμεων στη Διεθνή Κοινότητα αλλά και να δημιουργήσει κόστος για την Τουρκία και όποια άλλη χώρα ευθύνεται για την Κυπριακή τραγωδία. Έτσι ξεκίνησε η μελέτη για το καθεστώς των Βρετανικών Βάσεων στην Κύπρο και προέκυψαν οι πρώτες κυρώσεις κατά της Τουρκίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση το Δεκέμβριο του 2006 όπως και το ραντεβού επαναξιολόγησης της ενταξιακής της πορείας το Δεκέμβριο του 2009». Από όπου και να το πιάσεις ξιμαρίζεις.
Ο τίτλος του κειμένου είναι παρμένος από τον επίλογο της ομιλίας του κ. Λιλλήκα. Δεν είχαμε καμιά ψευδαίσθηση ότι ο Τάσσος είχε ομοϊδεάτες που θα προσπαθήσουν να ολοκληρώσουν το πολιτικό του έργο με περισσή πολιτική αμετροέπεια. Και δεν έχουμε καμιά ψευδαίσθηση ότι αν ο Χριστόφιας τον καλωσόριζε πίσω στις αγκάλες του ΑΚΕΛ τον Αύγουστο πριν τις εκλογές τώρα θα εξαπέλυε μύδρους κατά των σημερινών συναγωνιστών του.
Για όσους θέλουν να εμπεδώσουν τις κατηγορίες του κ. Λιλλήκα ενάντια στους υποστηρικτές της συνέχισης των προσπαθειών για εξεύρεση λύσης και να αναβαπτιστούν από τις ελληνοπρεπείς κορώνες και συνθήματα ολόκληρη η ομιλία είναι εδώ.
39 σχόλια:
Επιλεκτική η μνήμη.
Όταν ο Χριστόφιας μέσα στο κλάμα και το λυγμό έλεγε σε τηλεφωνική επικοινωνία (από Ελβετία)(με το ΑΚΕΛικό ραδιόφωνο πως δυστυχώς πρέπει να πούμε όχι...γιατί οι τούρκοι είναι αμετακίνητοι και οι πιέσεις απαράδεκτες γιατί το έκανε;
Τελικά πότε λεει την αλήθεια; Ή το ξεχάσατε ΚΑΙ αυτό σύντροφοι;;;;;;
ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΚΕΛ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΚΛΗΡΙΔΗ ΤΟ 2003;;;
Ποτέ!
Πότε είδες δημόσια αυτοκριτική με ουσία απο το ΑΚΕΛ; Η από το ΔΗΣΥ η απο το ΔΗΚΟ την ΕΔΕΚ κλπ;
ποιος κάνει αυτοκριτική στην Κύπρο; κανένας.
Κύριε Λεξηπένητα, άριστος στην γκεμπελικού τύπου προπαγάνδα αλλά το κόψιμο και το ράψιμο που κανατε δεν αντέχει στην αλήθεια.
Η τελευταία παράγραφος που βάνεις : "Έτσι ξεκίνησε η μελέτη για το καθεστώς των Βρετανικών Βάσεων στην Κύπρο και προέκυψαν οι πρώτες κυρώσεις κατά της Τουρκίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση το Δεκέμβριο του 2006 όπως και το ραντεβού επαναξιολόγησης της ενταξιακής της πορείας το Δεκέμβριο του 2009" αλλά και η πρόσφατη απόφαση για την υπόθεση Οραμς είναι λίγα από τα πολλά που δικαιώνουν την σοφια στην προσεκτική στρατηγική του Παπαδόπουλου που τα έβλεπε όλα μέσα από τη τήρηση των ΘΕΣΜΩΝ.
Ασφαλώς και θέλω να φτάσει ο Χριστόφιας σε Λύση που να μπορώ να την κάνω δεκτή στη συνείδησή μου..
Αλλά πες μου!
Ποιο είναι το κριτήριο εκείνο με το οποίο το πακέτο του σχεδίου ΑΝΑΝ που το ΑΚΕΛ απέρριψε που θα αναδείξει κάτι καλύτερο από ότι απορριφθηκε;
Κύριε Λεξηπένητα!
Όχι δεν είστε καλός στη γκεμπελική προπαγάνδα!
Θύμα του πόθου σου για λύση (και ποιος δεν τον έχει αυτόν τον πόθο;) ψάχνεις να βρεις τρύπες στα πριν και αντίστοιχα να εξιδανικεύσεις τα νυν.
Γιάννη, νομίζω πως έχουμε χάσει το τρένο και ως πολιτική και ως πολιτικοί και το χειρότερο ως κοινωνία.
Προσωπικά σκέφτομαι να αρχίσω πια να γράφω για τα πιο απίθανα πράγματα, ΠΛΗΝ του Κυπριακού. Νομίζω πως υπάρχει τεράαααααααστιο δούλεμα.
Για λόγους που είχα αναφέρει και στο παρελθόν, όταν θεώρησα την απόσυρση ΑΚΕΛ από την τριμερή προ των εκλογών ως εξοργιστικά καθυστερημένη ενέργεια άρα και δόλια.
Γενικά , κουνάω το κεφάλι μου. Και νιώθω πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά.
Συγνώμη που έγραψα σε δύο χωριστά σχόλια το πρώτο έφυγε κατά λάθος ενώ έκανα copy το δεύτερο :-)
Ανώνυμε Νο 1: Εεε και; Τι θέλεις να μας πεις; Αν πας πίσω στο μπλογκ θα δεις τι του έσουρνα πριν 2 χρόνια όταν ακόμα συμπορευόταν με τον Τάσσο. Τίποτε όμως φίλε μου δεν είναι στατικό. Σήμερα γίνεται μια προσπάθεια για λύση την οποία εγώ θεωρώ ότι ίσως και πολύ πιθανόν να είναι η τελευταία μας ελπίδα. Και κάποιες πολιτικές δυνάμεις χωρίς να προτείνουν τίποτε άλλο την τορπιλλίζουν κάνοντας χρήση κάθε θεμιτού και αθέμιτου μέσου (διάβαζε ψέματα).
Επίσης αυτό που δεν φαίνεται να έχεις κατανοήσει είναι ότι η λύση δεν θα αφίσταται πολύ από το σχέδιο Αναν. Μακάρι να βελτιωθούν βασικές πρόνοιες προκειμένου να έρθει μπροστά στο λαό για έγκριση.
Ανώνυμε Νο 2: Θα συμφωνήσω με τη πρώτη διαπίστωση του Πολίτη Πήττα. Η λέξη αυτοκριτική είναι άγνωστη στους Κύπριους πολιτικούς.
Κύριε Πήττα σας ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για το στόλισμα μου. Με έχουν χαρακτηρίσει μέσα από το μπλογκ, Τούρκο, προδότη, γιο της που.....ς και διάφορα άλλα ορεκτικά. Αλλά Γκαίμπελς, κανείς.
Αν δεν κάνω λάθος κύριε Πήττα ο Γκαίμπελς είχε σαν βάση τη χρήση επαναληπτικά του ίδιου ψέματος προκειμένου να γίνει πιστευτό, (το όλον ή μέρος). Άστοχο λοιπόν το κοσμητικό εφόσον εγώ καταπιάστηκα με το να αποκαλύπτω ψέματα άλλων. Υποδείξτε μου έστω και μισό ψέμα στο κείμενο. Ας είναι όμως. Θα το φυλάξω και αυτό στη συλλογή μου. Όταν δε, προέρχεται από φίλο έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
Αν πάλι εννοείτε ότι απομόνωσα κάποια σημεία της ομιλίας προκειμένου να παραπλανήσω, έχετε μεγάλο λάθος. Επειδή αν αυτός ήταν ο στόχος δεν θα έτρωγα μισή ώρα να βρω πως αναρτούν PDF στο μπλογκ για να επισυνάψω ολόκληρη την ομιλία.
Επί της ουσίας Γιώργο θα επανέλθω αργότερα λόγω έλλειψης χρόνου.
politispitta
Πριν αποφανθείς για κάτι, καλό είναι να ρίχνεις και μια ματιά στην ιστορία.
Το ΑΚΕΛ είναι το μόνο κόμμα που έκανε αυτοκριτική και μάλιστα δημόσια, πολλές φορές.
Το να ισοπεδώνεις όλα για να φαίνεσαι δίκαιος δεν είναι ασφαλής δρόμος.
Για τα άλλα προτιμώ να μην ασχοληθώ προς το παρόν.
πολίτη Πίττα,
σόρρυ που σου το λαλώ αλλά νομίζω κάμνεις μεσάνυχτα αν θεωρείς ότι η νομικίστικη προσέγγιση του Τάσσου εβοήθησε καθόλου στη διαδικασία επίλυσης του κυπριακού. τα πολιτικά προβλήματα λύνονται με πολιτικές συμφωνίες τζιαι όι στα δικαστήρια.
Γιάννη πάντως φαίνεται ότι αρκέψαν να τραβκιούνται οι γραμμές για την επερχόμενη αναμέτρηση των δυνάμεων της επανένωσης τζιαι των δυνάμεων του στάτους κβο των εθνικών καθαροτήτων. Λυσσαρίδης τζιαι Λιλήκας φαίνεται βάλλουν υποψηφιότητες ηγεσίας του μετώπου των απορριπτικών. τι να πει κανείς. η κάθε πολιτική συσπείρωση έσιει τους ηγέτες που της αξίζουν...
To pio tragiko tis olis ipothesis einai oti to megalitero meros twn politwn iperaspizete me menos ta politika prosopa pou to "ekfrazoun"
se simeio plirous politikis taftisis me apotelesma i kathe politiki sizitisi na metatrepete se poiitiki vradia opou o kathenas apaggeli me psixro tropo poiimata xwris kan na 3eri ti theli na pi o poiitis alla epidi kapoioi stixoi tou itan kapos evixoi kai epifaniaka oreoi tous tous apaggeli.
Thelw na pw oti me to na akoloutho katagrammas grammes kommatwn i na iothetw tis apopsis kapoiou politikou xwris na exw idi diamorfosi tis dikes mou olokliromenes apopsis kai meta na simfonisw kai simporeftw mazi tous eimai apla mia marioneta.Afta mporoun na ginoun antilipta mesa apo sizitisis meta3i politwn gia tin lisi tou kipriakou kai ws epi to pliston apo tous ipermaxous tou oxi pou otan tous rotas meta apo tin arnisi ti protinoun den apokrinonte.
Εντάξει, τα μέτωπα έχουν διαμορφωθεί.
Οι ηγέτες σίγουρα ειναι ικανοποιημένοι.
Το "εθνικό" πρόβλημα προωθείται ομαλώς.
Δηλαδή όλοι ετοιμάζονται για τα μεθεόρτια.
Ποιος θα κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Το τίμημα;
Για το θέμα των Όραμς θα θυμίσω ότι ο δικηγόρος του Αποστολίδη ο Κωνσταντής Καντούνας δήλωσε ότι αποτελεί ανοησία η άποψη ότι η απόφαση του ΔΕΚ μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολιτικά.
Αυτό για όσους νομίζουν ότι θα κερδίσουν τη μάχη στο κυπριακό με νομικές διαδικασίες.
Το κυπριακό δεν είναι νομικό πρόβλημα.
"κάποιες πολιτικές δυνάμεις χωρίς να προτείνουν τίποτε άλλο..."
Το πιό σημαντικό ππόϊντ!
Που τζιαμαί τζιαι τζιεί, ο Λιλλήκκας πάλε εμφανίστηκε, μετά που εξαφανίστηκε για κάμποσο καιρό νομίζοντας πως εν να ξηχάσει ο κόσμος πως τα τελευταία χρόνια όπου του νέφκουν τζιαι συμφέρει του πάει, τζιαι λαλεί τζείνα που βολεύκουν τους τωρά "δικούς" του, μέχρι να αλλάξει πάλε δικούς. Βέβαια έσιει τζιαι τα συμφέροντα της πατρίδας του να προστατέψει, πολεμώντας τη λύση, τζιαι μιλώ για την ιδιαίτερη του, τζιαι όϊ την Κύπρο, όπως τζιαι οι πιό πολλοί "χωρκανοί" του.
Οπότε: "αν ο Χριστόφιας τον καλωσόριζε πίσω στις αγκάλες του ΑΚΕΛ τον Αύγουστο πριν τις εκλογές τώρα θα εξαπέλυε μύδρους κατά των σημερινών συναγωνιστών του.", θα είσιεν πρόβλημα τί να κάμει με τουντο θέμαν αλλά μάλλον θα έκαμνεν υπόγεια το κακόν του. Άλλωστε εν νομίζω να επέρασε ποττέ πιό καιροσκόπος που την πολιτικήν ζωή της Κύπρου που λλόου του.
Αγαπητέ Γιώργο,
και μόνο το σημερινό σου σχόλιο να κρίνω επί της ουσίας, το κρίνω επιεικώς απολίτικο για να μην το πω προκαταλειμμένο. Τι αλήθεια πέτυχε ο Τάσσος το 96 εναντίον της Τουρκίας. Οι περιβόητες κυρώσεις ήταν το μη άνοιγμα ορισμένων κεφαλαίων κυρίως λόγω της Γαλλικής επιμονής. Σιγά που ο (για τους Ευρωπαίους) αναξιόπιστος και οπισθοδρομικός Τάσσος τους έπεισε να επιβάλουν κυρώσεις στη Τουρκία. Τα θέλεις και τα λες αλήθεια; Όσον αφορά την υπόθεση Όραμς απάντησαν επαρκώς για μένα ο Γρηγόρης και ο Μιχάλης.
Γιώργο είναι πολύ περίεργη η ξαφνική απαξίωση σου προς πολιτική και πολιτικούς. Εσύ, ένα καθαρά πολιτικό ον; Ξαφνικά έχουμε χάσει το τρένο. Μήπως τυχαία συνέπεσε το χάσιμο του τρένου με το χάσιμο του Τάσσου; Και την εύρεση του Χριστόφια. Και μήπως τυχαία επαναλαμβάνεις την αστήρικτη συνομοσιολογία με την οποία συσχετίζεις την αλλαγή πλεύσης του ΑΚΕΛ προεκλογικά; Γιώργο αν έχεις κάτι ξεκάθαρο να πεις καλά είναι να το καταθέσεις εδώ για να μάθουμε και μεις. Αλλιώς εσύ μένεις εκτεθειμένος.
Και σε θυμίζω ότι η ανάρτηση είχε να κάνει με τα ψέματα του κ. Λιλλήκα για τα οποία δεν βρήκες να πεις λέξη.
Δεν εκατάλαβα τίποτε από το μύνημα που θέλει να δώσει ο Πολίτης Πίττας στον Λέξιπένητα.
Για το κείμενο εγώ δεν θα σχολιάσω διότι αντιπαθώ τόσον πολλά τον φωτογραφιζόμενον που δεν μπορώ να πώ κάτι τζιαι να μην είναι κατζία.
Θα πώ άλλην κατζίαν για τον φωτογράφον που έφκαλεν την φωτογραφία. Πόσον κουλλουφκιόν σιόρ. Δέτε πως εκάδραρεν τον κύριον υπουργόν. Έβαλεν του φωτοστέφαντον κεντημένον. Έκατσεν κέντρον την κκελλέν του αθρώπου οριζόντια, σφηκιάζοντας του ταυτόχρονα το κεφάλι προς το πάνω μέρος της φωτογραφίας. Έβαλεν τον πρώτον πλάνο σμικρύνοντας τους δύο που είναι σε δεύτερον (σαν έναν τεράστιον βίλλον στο κέντρο με δύο μικρά αρτζιούθκια δεξιά τζιαι αριστερά) . Ο διάκοσμος της πόρτας κεντρικά καδραρισμένος συμπληρώννει το φόντο σαν το πετσεττάκιν της γιαγιάς. Τζιαι ο πολιέλαιος πας τα μαλιά του σαν τα τζιερρατούθκια. Προτείνω την φωτογραφία για βραβείο ασθητικής.
Τελικά οι καλλιτέχνες μας τζιαι οι τεχνίτες μας είναι σιειρόττεροι που τους πολιτικούς μας. Πιας μας τον έναν τζιαι φάκκα μας πας τον άλλον.
Πληρώνουν σας και υπερασπίζεστε με τόσο σθένος τους δήμιούς σας!!!!!! Κόφκουν τζαι ράφκουν στα μέτρα τους τη λύση. Τζαι οι προηγούμενοι τζαι οι τωρασινοί. Λυπούμαι τον κόσμο του τόπου, Ε/Κ και Τ/Κ, που θα αναγκαστεί να πληρώσει πάλι πολύ ακριβό τίμημα. Τόσα πολλά τα λάθη, η κοροϊδία (τεράστιο το δούλεμα!! συμφωνώ με την παραπάνω θέση) και η απρονοησία των "αγγελικών μας πολιτικών" που δεν γλυτώνουμε με τίποτα... Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα... έτσι ...εγγυήσεις, στρατεύματα, έποικοι, ξένα συμφέροντα, κ.λπ.
Άγνωστος Χ
Χμμμμ...
Η στάση σας κ. Πήττα με βάζει σε σκέψεις.
Το ΑΚΕΛ δεν θα με απασχολήσει, είναι πλέον δεύτερο ρόλο που παίζει.
Στα σημαντικά...
Θεωρώ πιθανόν ο Λιλλήκας να δοκιμάσει την τύχη του με μια νέα πολιτική κίνηση που θα επιχειρήσει να πετύχει εκεί που απέτυχαν οι Κουτσού / Συλλούρης, δλδ. να συμπαρασύρουν με ωραία -κούφια -λόγια όσους νοιώθουν αηδιασμένοι με το πολιτικό κατεστημένο της Νήσου των Αγίων.
Για ευνόητους λόγους θα διατηρεί την φιλο-απορριπτική του τάση αλλά για εξίσου ευνόητους λόγους (βλέπε "διαφοροποίηση") θα προτείνει "νέα ριζοσπαστική" προσέγγιση στο Κυπριακό.
Άλλο στοιχείο που μπορεί να εκμεταλλευτεί είναι η απόρριψη της Δ.Δ.Ο. αλλά με ταυτόχρονη "καταδίκη του Μακαρίου" (και όλων των άλλων πολιτικών παραγόντων που δεν απέρριψαν ανοικτά την ΔΔΟ) που τα σημερινά γεροντοπαλλίκαρα της απορριπιτκής συνεπαρτζιάς δεν τολμούν.
Αν πετύχει θα αναγκάσει και τους εκτός-ΔΗΣΥ "ελληνόψυχους" να ακολουθήσουν. Προς τα εκεί βαδίζει άραγε;
Θα συμφωνήσω πλήρως και θα το υπογραμμίσω κι εγώ.
"Το ΑΚΕΛ είναι το μόνο κόμμα που έκανε αυτοκριτική και μάλιστα δημόσια, πολλές φορές."
Και κάτι άλλο που φανερώνει ότι ο Κυπραίος εν ηξέρει ήντα που θέλει.
Δεν λαλούμε πολλές φορές ότι θα εθέλαμε οι πολιτικοί ναν έντιμοι απέναντι μας επισημαίνοντας τα λάθη τους?
Τραγικό παράδειγμα ο Δημήτρης Χριστόφιας.Έκαμε το τραγικό λάθος ο άνθρωπος να πει MEA CULPA.Κύριε Χριστόφια είσαστε σοβαρός?Ως Κύπριος Πολιτικός με ποιο διακαίωμα να πεις έτσι πράμα.Χώνεψε το.Δεν έχεις την ταυτότητα του ανθρώπου τζιντην ώρα αλλά του πολτικού.Καλα σου εκάμαν οι άλλοι και εκμεταλλευτήκαν το και ήβραν και πάτημα για να προβάλουν παλε τον μαυρογέριμο συναιτερισμό.Καλά σου εκάμαν.Διότι οι άλλοι εν πολιτικοί.Και εξιάσαν τι εκάμαν για 10 χρόνια και τα όργια αναξιοκρατίας αλλά και τη θέση τους στο σχέδιο Αννάν.Διότι είναι Κυπραίοι πολιτικοί κ.Χριστόφκια .Πολιτικάντηδες...
Υ.Γ. Ας αποφασίσει επιτέλους ο Κυπραίος ήντα που θέλει
Συμφωνώ με τον Indiot. Mόνον που εξίχασεν τον Λυσσαρίδη.
Για τον κ. Πήττα, εν εν σωστό να ισοπεδώνουμε τα πάντα.Το διχαστικό και εμφυλιοπολεμικό κλίμα εν ο Χριστόφιας που το καλλιεργεί?
Όι τζιαι γκαιμπελικός ο Λεξιπένητας!!
Όλοι το κοντό τους και το μακρύ τους. Παρουσιάζονται ως οι ειδήμονες της λύσης ενώ μαγειρεύεται από τους λίγους που αποφασίζουν για μας και χωρίς εμάς. Η ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ( το Λαό)ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
Διερωτώμαι με πολλούς που προσπαθούν να εκθιάσουν την πολιτική των κομμάτων. Πότε επιτέλους θα καταλάβουμε ότι κάθε τους ενέργεια έχει και τον σκοπό της: ψήφους για παραμονή στην εξουσία, λαϊκή κατανάλωση κ.λπ.
@ Άγνωστος Χ
Νομίζω ότι ο Ανδρέας έχει δίκαιο. Ο Κυπραίος δεν ξέρει τι θέλει.
Ποια λύση μαγειρεύεται για μας χωρίς εμάς;
Από την στιγμή που θα τεθεί μπροστά σε σένα και σε μένα για να την εγκρίνουμε σε δημοψήφισμα, αυτό δεν είναι λύση ή μη λύση με τη δική σου και δική μου συμμετοχή;
Εκτός και αν θεωρείς σωστό η διαπραγμάτευση να γίνεται κάτω που μια τέντα και να μεταδίδεται απευθείας από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση για να πετάσσεται ο κάθε πολιτικός (και από τις δύο πλευρές) και να λέει το μακρύ του και το κοντό του, με αποτέλεσμα να γίνει ένα μπάχαλο και να μην καταλήξουμε πουθενά.
Αυτό θέλουν μερικοί;
@Άγνωστος Χ,
Δεν είναι έμμεση δημοκρατία που έχουμε;Γίνεται να είμαστεν ούλλοι παρόντες στις συνομιλίες;
Ή μήπως εννοείς κάπως αλλιώς /που τούτον που λαλεί ο Μιχάλης/ τη συμμετοχή του λαού;
Ποια εν η δική σου εισήγηση;
pisteykw pws o Pittas kapoia @plaka@ kanei. To style grapsimatos en einai original polpit. Alla epiraten ton apo ta moutra.
Sygnwmi gia ta agglika grammata den mporw na grapsw ellinika- Lexipenitas o kathenas vlepei apo tin plevra tou. O Lillikas isws epaikse ki exase. Prin ftasoume se neo dimopsifisma tha exoun ginei megales allages stin perioxi eyrwko edek diko klp "kentro" (twra an to evrwko einai kentro...)
Mpori na theorithi ektos thematos afto pou tha pw alla o proudgaros milise gia to "kentro" kai mou fanike poli astios kai psifothirikos san politikos prosdiorismos to "kentro". Diladi san kentro enimeronete gia tis ideologies kai thesis allon parata3ewn pou maxonte meta3i tous kai perni thesi analogos gia na vrethi sto kentro aftwn?kai giati to kani ?apla gia na exei ena magazaki pou diatheti ligo apola gia na mpori na sinergasti eite me sosialistes eite me neofilileftheros eite 3ero tze gw ti?An ontos simfonoun kai oi "kentrooi" me afton ton xaraktirismo prepi na sterounte idewn kai na einai poli simferontologoi("gliftes" opos xaraktirise kapious apo aftous dimosia gnostos kiprios psixiatros)
Περί γλυφτών, όλοι οι Δηκοϊκοί συμμαθητές μου έχουν ψηλή θέση μες την Κυβέρνηση, είτε κόλοτζιοι ήταν είτε άριστοι.
[Οφείλω να πω ότι κι ΕΜΕΝΑ με εξέπληξε το “ξέσπασμα” του PolitisPittas, αλλά θα αποφύγω να κάνω εικασίες για παρείσφρηση ξένων δακτύλων και σκοτεινών δυνάμεων. Μου προκαλεί ακόμα προβληματισμό η “εξαφάνιση” του και η απροθυμία του να απαντήσει σε σχόλια πάνω στις τοποθετήσεις του. Εγω Θα εκφράσω κάποιες δικές μου απόψεις με βάση ότι είδα καταγραμμένο κάτω από το nickname PolitisPittas].
Όπως έχω αντιληφτεί (και μέσα από άλλες παλαιότερες αναρτήσεις και σχόλια) ο φίλτατος PolitisPittas έχει μια ιδιαίτερη αδυναμία και ευαισθησία για τους Παπαδόπουλο και Λιλλήκα. Και σίγουρα έχει τους πολιτικούς κι άλλους λόγους του γι’ αυτό, ανεξάρτητα αν κάποιος άλλος τους δέχεται ή όχι. Δεν θα υπεισέλθω στην ατυχή κατ’ εμένα αντιπαράθεση του με τον Lexi_Penitas (με ξένισε και οφείλω να πω ότι ήταν άστοχός ο χαρακτηρισμός του για γκαιμπελισμό), αλλά νοιώθω την ανάγκη να πω δυο λόγια ...
Βασικά, αγαπητέ Γιώργο, διερωτούμαι, αν δεν σε προβληματίζει το γεγονός ότι τόσο ο Τάσσος Παπαδόπουλος, όσο και ο Λιλλήκας και ο Λυσσαρίδης έχουν καταστεί σήμερα τα ινδάλματα κάθε εθνικιστή (για να μη πω και φασίστα) και των καταλοίπων και (πολιτικών) επιγόνων της ΕΟΚΑ Β΄;
Πέραν τούτου δεν είναι όλοι αυτοί οι εθνικιστές και ελληναράδες που σε καθύβριζαν στο ίδιο σου το blog και δεν είσαι ΕΣΥ ο ίδιος που είχες ζητήσει (σε σχετική ανάρτηση σου) και το κλείσιμο του APOELLAS;
Anef_Oriwn
Τετάρτη 6/5/2009 – 9:13 μ.μ.
Λεξιπένητα, σε κάποιο σημείο λες:
Αν πας πίσω στο μπλογκ θα δεις τι του έσουρνα πριν 2 χρόνια όταν ακόμα συμπορευόταν με τον Τάσσο. Τίποτε όμως φίλε μου δεν είναι στατικό.
Αυτά τα λες για το ΑΚΕΛ και καλά κάνεις. Έτσι πρέπει να λειτουργούμε όλοι. Δεν μπορούμενα μένουμε προσκολλημένοι σε απόψεις. Όμως βλέπεις μερικά πράγματα παραμένουν "στατικά", όσο βολεύουν ορισμένους, κυρίως το ΑΚΕΛ. Πάρε για παράδειγμα το τελευταίο σχόλιο του Ανευ Ορίων:
"ο Τάσσος Παπαδόπουλος, όσο και ο Λιλλήκας και ο Λυσσαρίδης έχουν καταστεί σήμερα τα ινδάλματα κάθε εθνικιστή (για να μη πω και φασίστα) και των καταλοίπων και (πολιτικών) επιγόνων της ΕΟΚΑ Β΄;"
Από που και ως που η ΕΟΚΑ Β αποτελεί πλέον πολιτικό παράγοντα; Πως επηρεάζει; ΓΙατί δεν μιλούμε συγκεκριμένα, αλλά όποτε θέλουμε να δαιμονοποιήσουμε πολιτικούς αντιπάλους τους κοτσάρουμε ένα ...ΕΟΚΑ Β και "καθαρισαμε"; Γιατί η ΕΟΚΑ Β μένει "στατική";
Κωνσταντίνε γιατί ρωτάς εμένα; Η ερώτηση θα πρέπει να απευθυνθεί στον Άνευ.
Η δική μου εκδοχή ως προς το τι εννοεί ο κοκκινο(χωρίτης) ποιητής έχει ως εξής: Η ΕΟΚΑ Β σαν εθνικοφασιστική οργάνωση έχει καταστεί σημείο αναφοράς τόσο ως προς τη δράση της αυτής καθ' εαυτής, αλλά και ως προς τις συνέπειες αυτής της δράσης. Δεν πιστευω ότι τόσο ισχυρής επίδρασης καταστάσεις που τις συνέπειες της δράσης τους τις βιώνουμε μέχρι σήμερα θα πρέπει να τις συγκρίνουμε με τακτικές κινήσεις πολιτικών και να ζητούμε τη διαγραφή τους από όποιαδήποτε συζήτηση με το δικαιολογιτικό ότι οι καιροί αλλάζουν.
Είμαι περίεργος Κωνσταντίνε να ακούσω τις απόψεις σου επί της ουσίας.
@ Μιχάλη
Ναι, από τη στιγμή που μαγειρεύουν μια λύση και εγώ καλούμαι μόνο να την ψηφίσω, αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είναι συμμετοχή. [Μου θύμησες τον Καστοριάδη που καταπίανεται με τη συμμετοχική δημοκρατία]... Και αναφερόμουν στους τρόπους που θα βρούν για να διατηρήσουν τις εξουσίες τους!
Επαναλαμβάνω μια φράση από το προηγούμενο σχόλιο μου "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα"...Είναι ξεκάθαρο πως το δημοψήφισμα που θα θέσουν ενώπιον του Λαού, αυτή τη φορά θα λειτουργήσει ως "εξαναγκασμός"... (το εντόπισαν κάποιοι από το 2003 πριν το δημοψήφισμα) και αυτό είναι ηλίου φαεινότερον...Πολλαπλές ήταν και θα είναι οι έμμεσες "απειλές" και από "έσσω" και από "έξω" για διχοτόμηση σε περίπτωση απόρριψης του όποιου σχεδίου...
@Άγνωστος Ψ
Από Χ αρχίζει το όνομά μου
Είναι {ψ}ευδαίσθηση να πιστεύεις ότι το πολιτικό σύστημα που επικρατεί στα περισσότερα μέρη του πλανήτη είναι έμμεση δημοκρατία!!!!! Πόσο καλά στο σφήνωσαν στο κεφάλι οι ιδελογικοί μηχανισμοί που σκαρφίστηκε το κράτος για να σε ελέγχει. Τους βολεύει να αποκαλούν την ολιγαρχία έμμεση δημοκρατία οι ολιγάρχες του κ..... . Υπάρχουν εισηγήσεις πολλές που ίσως ξενίσουν τους πολύ συντηρητικούς! Φυσικά τη λύση πρέπει να την ψάξετε και μόνοι σας μελετώντας τα διάφορα έντυπα που κυκλοφορούν και εισηγούνται τρόπους για την απόκτηση της πολιτικής και κοινωνικής ελευθερίας... Και... Το διαδίκτυο σου δίνει την ευκαιρία να εκφέρεις γνώμη...γιατί όχι και να προτείνεις!!!! και να λαμβάνεις μέρος στη λήψη αποφάσεων!!!!! Για το δε κυπριακό θα γίνει αυτό που επιθυμούν οι ξένοι αρχικά μετά και ότι ..."ψίχουλα απομείνουν" θα τα μοιράσουν οι πολιτικοί! Καλέ, Βρομάει η εξουσία, δεν την οσμίζεστε!
@Κωνσταντίνο και λεξηπένητα
Βρε μανία που έχουν μερικοί (και δεν εννοώ εσάς που το δηλώσατε ξεκάθαρα)να αξιολογούν το παρόν με βάση στοιχεία και αντιλήψεις του παρελθόντος, στην προσπάθεια τους να δαιμονοποιήσουν ενέργειες και απόψεις του παρόντος!!!! Και από την άλλη, εθελούσια άγνοια των φαντασμάτων του παρόντος!!!!!
@ Κωνσταντίνος (και εμμέσως Άγνωστος Χ – που μιλά για “αντιλήψεις του παρελθόντος”,
Εγώ μίλησα για τα “ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ” (το υπογραμμίζω εδώ) ”“της ΕΟΚΑ Β΄ και τους πολιτικούς τους επιγόνους”, που κουβαλούν αντιλήψεις και πρακτικές τπυ παρελθοντος – μιας άλλης εποχής. Όπως λέει κι ο Blogοδεσπότης Lexi_Penitas η ΕΟΚΑ Β΄, αποτελεί σημείο αναφοράς (και για τους νεώτερους) ως ακραία έκφραση της εθνικοφροσύνης (όχι σε πολιτικό επίπεδο αλλά σε επίπεδο φασιστικής δραστηριότητας – ρώτα ΜΑΣ τζιαι ΜΑΣ που τα ζήσαμε στο πετσί ΜΑΣ) με προδοτικές διαστάσεις και καταστροφικές συνέπειες!
Anef_Oriwn
Πέμπτη 7/5/2009 – 00:40 π.μ.
@ Λεξιπένητα
Μα πάλι, δεν μου απαντάς την ερώτηση πως είναι δυνατόν να θεωρείς μερικά πράματα (ΑΚΕΛ) ότι δεν είναι στατικά, και άρα να αντιλαμβάνεσαι λανθασμένες επιλογές του παρελθόντως (π.χ. υποστήριξη ΑΚΕΛ προς Τάσσο), αλλά άλλα πράγματα να παραμένουν στατικά, όπως η επίδραση της ΕΟΚΑ Β. Πραγματικά απορώ: πως επηρεάζει η ΕΟΚΑ Β τις πολιτικές εξελίξεις σήμερα;
@ Άνευ Ορίων
Δεν αμφισβητώ ΕΠ'ΟΥΔΕΝΙ ότι τα έζησες στο πετσί σου. Έχουμε και στην οικογένεια μου τραγωδίες λόγω της δράσης της ΕΟΚΑ Β. Για το τώρα όμως: Ωραία, ως "ακραία έκφραση της εθνικοφροσύνης" που λες να το καταλάβω. Αλλά αυτό είναι άδειο καλάθι και ο καθείς βάζει μέσα ότι θέλει, έτσι; Οπότε θα σου ζητήσω να γίνεις πιο σαφής. Μπορείς να μας δώσεις παραδείγματα του σήμερα "καταλοίπων" και "πολιτικών επιγόνων" της ΕΟΚΑ Β;
@Άγνωστος Χ,
πλήρης η διαφώτιση!
Εν να γίνεται πολιτική που τα διαδίκτυο..
Κενολογίες τζιαι ωραία σε θεωρητικό πλαίσιο λόγια.
@ Άγνωστος Ψ
Δεν μας είπες ποιος είναι ο ρόλος του διαδικτύου; Δεν είναι κι αυτή μια πλευρά του!
Είναι προτιμότερα από την κοροιδία της όποιας εξουσίας για το "ενδιαφέρον" προς το Λαό!!!!!! Συγγνώμη... που στέρεψαν τα επιχειρήματα!!!!!!!!!!!
@ Λεξιπένητας Άνευ Ορίων
Γιατί δεν απαντάτε ρε παιδιά;
@Άγνωστος Χ
εν πολλά σημαντικός ο ρόλος του διαδικτύου εν θα κάμω ανάλυση τωρά.
Όμως οι όποιοι εκλεγμένοι ηγέτες ένεν μέσα που το internet που κυβερνούν
@Φίλτατοι μου mouflon, Λέξη, Άνευ, Aceras.
Η αλήθεια, είναι 1ον ότι δεν είχα δει προσεκτικά το τι γράφτηκε μετά την θεατρική παρέμβαση που έκανα και 2ον «δεν είχα μυαλό» για όλα αυτά μιας που ετοιμαζόμουν για ένα σημαντικό συνέδριο στην Αθήνα. Αποκαλώ την παρέμβαση «θεατρική» γιατί είχε όντως στόχο να προκαλέσει μέσα από ένα ύφος συγκεκριμένο στο οποίο έχουμε αρχίσει να πέφτουμε όλοι όταν συνομιλούμε (;) με όποιους διαφωνούμε. Γενική μου διαπίστωση είναι –όπως καταγράφω και στην τελευταία μου ανάρτηση- πως δεν γίνεται κανένας διάλογος. Αντίθετα, όλοι συνομιλούν μόνο με όσους έχουν ταύτιση απόψεων με στόχο την διαρκή αλληλοεπιβεβαίωση. Για μένα, αυτό είναι μία στείρα διαδικασία, που αναπαράγεται από όλους προς όλους. Και βέβαια, κλασικά, συμβαίνει σε επίπεδο βάσης, δηλαδή κοινωνίας, και όχι κομματικών ηγεσιών.
Δεν μου έχει προκύψει κάποια ξαφνική «απαξία» προς την πολιτική! Αλλοίμονο, όπως κάποιος σημείωσε πιο πάνω, νομίζω ο Άνευ, είμαι βαθύτατα Πολιτικό ζώον (ή και σκέτο ζώον ενίοτε!) αλλά ίσως αρκετοί να θυμάστε μία πάγια θέση μου, την έχω γράψει αρκετές φορές: Στην Κύπρο, νιώθω, πως δεν υπάρχει ανεπτυγμένος Πολιτικός στοχασμός στα κόμματα, γιατί όλα (εύλογο) περνάνε μέσα από το φίλτρο του Κυπριακού, το οποίο από οντολογικής διάστασης ζήτημα για τον τόπο έχει καταντήσει «καριέρα» για πολλούς, πάρα πολλούς μετριότατους και συχνά τυχάρπαστους πολιτικούς. Τον σεβασμό μου προς το πρόσωπο του Τάσσου Παπαδόπουλου, δεν τον έκρυψα ποτέ μου. Τους λόγους τους έχω αναλύσει αρκετά ασφαλώς έπαιξε ρόλο το ότι συμμετείχα στις Προεδρικές του 2003 και έτσι είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί του και να τον εκτιμήσω όπως τον εκτίμησα. Πιστεύω δε πως μακροπρόθεσμα η ιστορία θα τον δικαιώσει και πέραν των όσων –συχνά για λάθους λόγους- τον εκτιμούν και τώρα. Περίπου όπως συνέβη με τον Κ. Καραμανλή (τον «παππού») στον οποίο, αργότερα αναγνωρίσθηκε μία μοναδική στα Ελληνικά χρονικά οξυδέρκεια.
Για τον κο Λιλλήκα Αγρινέ, δεν έχω ιδέα τι θα πράξει. Ούτε ξέρω σε βάθος τις θέσεις του πέραν του βιβλίου του, το οποίο θεώρησα σοβαρό ως καταγραφή των ποικίλων στρατηγικών που εφαρμόσθηκαν ή ίσως μπορούν να εφαρμοστούν επί του Κυπριακού. Και ως καταγραφή και ανάλυση το είχα θεωρήσει ως πρόσφορο για δημόσιες συζητήσεις.
Οποιαδήποτε «πολιτική κίνηση» συγκεντρώσει τους λεγόμενους «ελληνόψυχους» προσωπικά μου είναι παγερά αδιάφορη, νομίζω είναι γνωστές οι συγκρούσεις μου με τους κύκλους του APOELLAS και οι θέσεις που έχω διατυπώσει σε θέματα ρατσισμού, νεφασισμού κλπ είναι εκεί, απόλυτα αμετακίνητες.
Το μέγα κακό από την άλλη, είναι πως οποιαδήποτε σκέψη ή τάση που κρίνει με επιφύλαξη τις πρακτικές της παρούσας ηγεσίας του τόπου, συναντά την ισοπεδωτική αντιμετώπιση από πολλούς, μία αντιμετώπιση που έρχεται και ταυτίζει κάθε διαφωνία με τον φασισμό και τους εθνικιστικούς κύκλους.
Η πολιτική ιστορία ωστόσο –όχι της Κύπρου- αλλά χωρών με πιο ώριμη πολιτική ζωή κάνει κυριολεκτικά σκόνη πολλά από τα οποία εκφράζονται επιπόλαια και με περιττή οξύτητα σε βάρος προσώπων και επιλογών.
Στο δια ταύτα. Πιστεύω πως δεν υπάρχει πιθανότητα που να μην είναι ανοιχτή στο επόμενο διάστημα για την Κύπρο. Πιστεύω πως ενδεχομένως θα υπάρξουν σημαντικές αναταράξεις στο πολιτικό σκηνικό (κατά τη γνώμη μου αναγκαίες) που θα επιδράσουν πιθανώς σε όλο το φάσμα του ΑΚΕΛ συμπεριλαμβανομένου.
Μέσα σε όσα είναι πιθανά, θεωρώ και την αποχώρηση από τις συνομιλίες της Ε/Κ πλευράς με πρωτοβουλία του ίδιου του Προέδρου ο οποίος πιστεύω πως από ένα σημείο και μετά δεν ανεχθεί περαιτέρω πιέσεις για πακετάρισμα του Κυπριακού χάριν μίας όποιας κι όποιας Λύσης. Είναι όλα ανοιχτά.
Και μέσα σε μια τόσο ρευστή, ολισθηρή κατάσταση, κάθομαι και παρακολουθώ τις διενέξεις στο διαδίκτυο με ετικέτες, ταμπέλες και τσιτάτα που θεωρώ πεπερασμένα. Βλέπω μία εκ των προτέρων απαξία σε όσους ας πούμε μπορεί να τιμούν τον Λυσαρίδη, τη στιγμή που έχω άριστους φίλους που τον αγαπούν και τον τιμούν και δεν έχουν καμία, καμία, καμία, μα απολύτως καμία σχέση με «ελληνόψυχους» εθνικιστές και φασιστοειδή. Βλέπω από την άλλη να βαφτίζονται με αντίστοιχα επίθετα (προδότες, ανθέλληνες, τούρκοι κλπ) φίλοι που είναι στους κόλπους του ΑΚΕΛ και γνωρίζω από πρώτο χέρι το πόσο τιμούν την ιστορία του τόπου και την ελληνικότητά τους. Κάπου για μένα , έχει χαθεί η μπάλα. Και έχει χαθεί, εδώ, κάτω, στη βάση και την κοινωνία. Τη στιγμή που σε επίπεδο κορυφής το «θέατρο» καλά κρατεί όπως πάντα χάριν εξουσίας και νομής. Αν πράγματι βρεθούν κάποιοι που όπως λέει ο Αγρινός «η απόρριψη της Δ.Δ.Ο. αλλά με ταυτόχρονη "καταδίκη του Μακαρίου" (και όλων των άλλων πολιτικών παραγόντων που δεν απέρριψαν ανοικτά την ΔΔΟ) που τα σημερινά γεροντοπαλλίκαρα της απορριπτικής συνεπαρτζιάς δεν τολμούν.» προσωπικά, σε πρώτη ανάγνωση δεν το βλέπω αρνητικά. Το ζήτημα είναι (για μένα) αν κάτι τέτοιο θα γείρει προς τα κεντροαριστερά (που με ενδιαφέρει) ή προς τα κεντροδεξιά (που μου είναι αδιάφορο).
Όταν πριν από αρκετό καιρό «φώναζα» για τη απουσία «μομέντουμ» στην κοινωνία, το φώναζα γιατί φοβόμουν πως θα συμβούν όσα ήδη συμβαίνουν
Δημοσίευση σχολίου