5 Σεπτεμβρίου 2008

Κύπριοι Ευρωπαίοι


Κάποια από τα ερωτήματα του Ευρωβαρόμετρου που δημοσιεύτηκαν τον Ιούλη δείχνουν πόσο δρόμο έχουμε να διανύσουμε για να θεωρούμαστε Ευρωπαίοι στο τομέα των διακρίσεων. Όχι πως οι Ευρωπαίοι κατάφεραν να φτιάξουν κοινωνίες χωρίς διακρίσεις αλλά σε κάποια θέματα είμαστε πολύ πίσω. Παρόλο που η πλειοψηφία των αναγνωστών του ιστολογίου έχουν αντίληψη της πραγματικότητας και είναι συνειδητοί πολέμιοι των διακρίσεων, τα δημοσιεύω για πολλούς από τους συμπατριώτες μας που έχουν τη ψευδαίσθηση ότι ζουν στην ιδανική κοινωνία.

Η έρευνα καλύπτει τις διακρίσεις στους τομείς της θρησκείας, εθνικότητας, φύλου, ηλικίας, σεξουαλικού προσανατολισμού, ηλικίας, και σωματικής ή πνευματικής ανικανότητας. Θα επικεντρωθώ στα θέματα εθνικότητας, σεξουαλικού προσανατολισμού και ηλικίας. Χαρακτηριστικά είναι τα αποτελέσματα στην ερώτηση πόσο άβολα θα νιώθατε αν εκλεγόταν στο ανώτατο αξίωμα της χώρας σας κάποιος από τη μειοψηφία των πιο πάνω κατηγοριών. Η Κύπρος έχει τη πρωτιά στους σχετικούς πίνακες. Ας ρίξουμε μια ματιά.

Ποσοστό πολιτών που θα ένιωθε αμηχανία αν εκλεγόταν πρόεδρος άτομο από διαφορετική εθνική προέλευση από την πλειοψηφία.

Οι Κύπριοι σε ποσοστό 60% θα νιώθανε άβολα ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στους 27 της Ε.Ε. είναι μόνο 20%! Βλέπουμε ότι η ξενοφοβία δεν αφορά μόνο τους οικονομικούς μετανάστες αλλά επεκτείνεται και σε άτομα με προσόντα τέτοια ώστε να ανέρχονται στο ανώτατο αξίωμα του κράτους. Για να δούμε όμως ότι η αντίληψη των Κυπρίων για το τι πιστεύει η υπόλοιπη κοινωνία είναι που σου νέφκω που πάεις, μόνο το 34% πιστευει ότι οι διακρισεις με βάση την εθνότητα είναι πολύ διαδεδομένες ή διαδεδομένες στη Κύπρο. Επίσης μόνο 15% έχουν προσέξει να γίνεται διακριση σε κάποιο λόγω της εθνικότητας του. Τι να πω; Μαζική τύφλωση;

Ποσοστό πολιτών που θα ένιωθε αμηχανία αν εκλεγόταν πρόεδρος άτομο με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό (γκέυ ή λεσβία).

Και εδώ πρωτιά. Και εδώ το 60% θα ένιωθε άβολα ενώ ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι στο 18%. Η προκατάληψη στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, παρόλο που τα πράγματα φαίνονται κάπως καλύτερα από ότι πριν 5 χρόνια, καλά κρατεί. Πάντως ο φίλος μου ο greekstories εν εσhιει υπόθεση να βκει πρόεδρος. Σε ερώτηση αν θα νιώθατε άβολα να είχατε ομοφυλόφυλο γείτονα μόνο το 18% απάντησε καταφατικά. Για γείτονας εν καλός για πρόεδρος οχι. Δεν ξέρω ποια θα ήταν η απάντηση στην ερώτηση αν έχετε γκέυ φίλους.

Ποσοστό πολιτών που θα ένιωθε αμηχανία αν εκλεγόταν πρόεδρος άτομο κάτω των 30 ετών.

Εδώ δεν καταφέραμε την πρωτιά. Μείναμε πίσω από τους Γερμανούς με 34% ενώ ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 20%. Στην ίδια ερώτηση αλλά με ηλικία άνω των 75 ετών όμως πήραμε τη πρωτιά με 56% με μ.ο. το 31%. Φαίνεται ότι αρκετά πριστήκαμε με δύο συνεχόμενους υπερήλικες προέδρους.

Γενικά θα έλεγα ότι το γεγονός ότι σε μια σειρά από πίνακες κατέχουμε με διαφορά τη πρώτη ή τη τελευταία θέση (ανάλογα) δείχνει και την απόσταση που μας χωρίζει από τις σύγχρονες αντιλήψεις στο θέμα των διακρίσεων. Ο σεβασμός στη διαφορετικότητα είναι ίσως το κυρίαρχο κοινωνικό ζήτημα που θα πρέπει να αναδεικνύεται συνεχώς μέχρι που η κοινωνία μας να μορφωθεί. Και εδώ η παιδεία θα παίξει τον κυρίαρχο ρόλο. Αλλά και τα ΜΜΕ έχουν σημαντικό ρόλο να διαδραματίσουν. Και στο βαθμό που μπορούν, και οι μπλόκερς!

21 σχόλια:

Aceras Anthropophorum είπε...

Ρε λεξιπένητα, από που τζιαι ως πού δηλαδή οι συμπεριφορές του μέσου Ευρω-πεους αποτελεί σημείον αναφοράς του ιδανικού; Εν που εν μεινίσκεις ευρώπην τζιαι για αυτόν που μιλάς έτσι. Ξέρω τι θέλεις να πεις τζιαι συμφωνώ (δες το ποστ σου για τους αμπάλατους), αλλά υπάρχουν τζιαι άλλοι οδοί προόδου τζιαι εξέλιξης από το να γινούμεν σαν τους νερομπουτσιαστούς ευρω...κλπ τους οποίους ο ατομικισμός έκαμεν όντα περίτου παραφύσικα που τον κλασσικόν αμπάλατον του προηγούμενου ποστ σου. Η μή ομοιότητα του Κυπραίου με το ευρωπαϊκόν προφίλ εμέναν με καθυσηχάζει.

Lexi_penitas είπε...

Ρε Ασέρα, μα που τη μια λαλείς ότι ξέρεις τι θέλω να πω τζιαι που την άλλη μου καταλογίζεις ότι θέλω η συμπεριφορά του Κυπραίου να γίνει σαν του μέσου Ευρωπαίου. Είναι τυχαία που επέλεξα το θέμα της ομοφυλοφυλίας και της εθνικότητας νομίζεις; Είναι δύο σημεία πολιτικού και κοινωνικού ρατσισμού τα οποία η κοινωνία μας φαίνεται να τα έχει βαθειά εμπεδομένα και θα χρειαστεί τεράστια προσπάθεια για να τα αποβάλει. Δες τις αντιδράσεις για την απόφαση του υπουργείου παιδείας να καθορίσει σαν θέμα της νέας χρονιάς στα σχολεία την επανένωση. Από ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ και τους ίδιους τους δασκάλους παρακαλώ. Πρέπει να έχουμε την ικανότητα να ξεχωρίζουμε ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που μπορούμε να πάρουμε από την Ευρώπη και να μας κάνουν καλύτερους και ποια είναι εκείνα που θα πρέπει να αντισταθούμε στην εισαγωγή τους. Έχεις γράψει αλλόυ ωραιότατα σχόλια για την ειρηνική συνείπαρξη των διαφόρων φυλών στο κράτος που διαμένεις. Αυτά ζήλεψα!

rose είπε...

ενοχλητική είναι η υποκρισία!

κανενα πρόβλημα δεν έχω να δω άτομο άλλης εθνοτικής καταγωγής ή γκει στην ηγεσία κόμματος

αυτοι όμως γιατι μιλάνε ακριβώς;;

και με ποιο δικαίωμα μιλάνε με τον τρόπο που μιλάνε;

rose είπε...

επίσης, ας μας πει ο Greekstories ή άλλος ποσοι αμφιφυλόφιλοι στην Κύπρο θεωρούν τους εαυτούς τους στρέιτ ενώ έχουν σεξουαλική ζωή και με τα δυο φύλα.

η υποκρισία ειναι το προβλημα

Lexi_penitas είπε...

Ρόουζ, σε ποιους αναφέρεσαι στο πρώτο σου σχόλιο;

Όσο για τον greekstories, ελπίζω να κάνει τη βόλτα του από δω και να απαντήσει ο ίδιος. Πάντως γνωρίζοντας τον, είναι ο τελευταίος γκέυ που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί υποκριτής.

rose είπε...

Λεξη, ήταν συνεχεια του σχολιου σου για ΕΔΕΚ και ΔΗΚΟ, σε αυτους φυσικά!

τον Greekstories τον ανεφερα γιατί τον αναφέρεις και στην αναρτηση σου και πιστευω ότι είναι άτομο που τα λέει έξω απο τα δόντια και έχουν δει τα ματια του πολλά...

αλλά οποιοσδήποτε μπορεί να απαντήσει...

εχω και εγω παραδείγματα ομοφυλόφιλων ατόμων εγκλωβισμενα σε ρόλο ετερόφυλοφιλου για τα "ματια του κόσμου"

αυτο εννουσα υποκρισία..

το ευρωναρόμετρο μετρησε την απυθμενη υποκρισια μας ως κοινωνία

sodhad είπε...

Επειδή δεν βρίσκω που αλλού να το βάλω σε αυτό το σάιτ το αναρτώ εδώ.
Θαυμάστε το νέο παροξυσμό του Μακαριοτάτου:
"Η Ελλάδα βολεύτηκε πίσω από το εσείς αποφασίζεται και εμείς στηρίζουμε.

Τυχόν ευόδωση των τουρκικών επιδιώξεων στην Κύπρο θα οδηγήσει σε διεκδικήσεις και άλλων ελληνικών εδαφών”

Παραθέτουμε σκέψεις και ανησυχίες του Αρχιεπισκόπου της Κύπρου Χρυσόστομου του Β΄που προβληματίζουν όλον τον Ελληνισμό, και οι οποίες εκφράστηκαν σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου Αθηνών γιά την 9η Ιουλίου 1821, επέτειο του απαγχονισμού του Εθνομάρτυρα Αρχιεπισκόπου Κύπρου Κυπριανού και της καρατόμησης των Μητροπολιτών των Ηγουμένων και των Προκρίτων της Κύπρου.

Ο παρακαθήμενος Αρχιεπίσκοπος εξέφρασε τις αμφιβολίες του γιά το πόσο αξιοποιήθηκε η ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ, ενώ αντίθετα, όπως είπε, δημιουργήθηκε ο μύθος του καλού και διαλλακτικού Ταλάτ, που με τα δείπνα και τις κοινωνικές συναντήσεις θα έλυνε το πρόβλημα.

Αναφερόμενος επίσης στους αγώνες που δίνει ο Κυπριακός λαός για την επίλυση του κυπριακού, ο Αρχιεπίσκοπος εξέφρασε την πεποίθηση πως έστω και τώρα αν Ελλάδα και Κύπρος συντονίσουν τις προσπάθειες τους και μείνουν αμετακίνητες σε θέσεις αρχών, είναι δυνατή η σωτηρία της Κύπρου…

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, με θέμα ”Η συμβολή της Εκκλησίας της Κύπρου στους αγώνες του έθνους”, χαρακτήρισε την 9η Ιουλίου 1821, ορόσημο για ολόκληρο τον ελληνισμό.

Φορτώσαμε τις ευθύνες της τουρκικής αδιαλλαξίας στη δική μας πλευρά, και από αυτόν τον αυτοεγκλωβισμό θα έχουμε νέες οδυνηρές απώλειες.

Η εθνοκάθαρση αρχίζει να νομιμοποιείται

Η χρήση του όρου ”ελληνοκυπριακό” και “τουρκοκυπριακό” συνιστών κράτος, είναι πρωτάκουστη, συνέχισε προσθέτοντας πως η αναφορά στην κατοχή καταργείται στη πράξη.


Παράλληλα έκανε λόγο για εθνοκάθαρση, που αρχίζει να νομιμοποιείται…, Επεσήμανε ότι η προσπάθεια της Τουρκίας να νομιμοποιήσει την κατοχή, να αποενοχοποιηθεί από την εισβολή, δεν μπορεί να ευοδωθεί όσο υπάρχουν οι αποφάσεις και τα ψηφίσματα των ΗΕ και της ΕΕ που θωρακίζουν την Κυπριακή Δημοκρατία.΄


Οσον αφορά τα περί παρθενογένεσης του κράτους, είπε πως η Ενιαία Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση δεν μπορεί να προκύψει από παρθενογένεση, ενώ επεσήμανε πως με το άνοιγμα νέων διόδων εξυπηρετούνται τα οικονομικά συμφέροντα της Τουρκίας και εξασθενεί η δυνατότητα άσκησης πίεσης σε αυτήν από τρίτους.


Η Τουρκία δεν επιθυμεί την επανένωση της Κύπρου, έφτασε ο καιρός για να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις μας, να κατανοήσουμε την κρισιμότητα των καιρών και να χαράξουμε πορεία πλεύσης.


Εκτίμησε επίσης ότι αν δεν αναχαιτιστεί η κατακλυσμιαία είσοδος εποίκων στη Κύπρο, θα πρέπει να μελετηθεί το κλείσιμο όλων των διόδων προς τα κατεχόμενα, τονίζοντας πως η οικονομική ενίσχυση της κατοχής και όχι των Τουρκοκυπρίων δεν οδηγεί σε λύση, αλλά εδραιώνει τα τετελεσμένα και προωθεί τη κατάληψη ολόκληρης της νήσου.


Η Ελλάδα να αναλάβει τις ευθύνες της


Παράλληλα κάλεσε την Ελλάδα «να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι σε ένα κομμάτι του έθνους που κινδυνεύει» λέγοντας πως «βιώσαμε πολλές φορές μέχρι τώρα το πικρό αίσθημα της εγκατάλειψης σε ώρες δύσκολες. “Όταν το 1974 αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε τα σπίτια και τις περιουσίες μας, το έθνος δυστυχώς στάθηκε σε απόσταση ασφαλείας από τα τεκταινόμενα προβάλλοντας τη δικαιολογία της απόστασης».


Το έθνος σήμερα βολεύτηκε πίσω από το εσείς αποφασίζεται και εμείς στηρίζουμε. Τυχόν ευόδωση των τουρκικών επιδιώξεων στην Κύπρο θα οδηγήσει σε διεκδικήσεις και άλλων ελληνικών εδαφών», ενώ έστω και τώρα αν Ελλάδα και Κύπρος συντονίσουμε τις προσπάθειες μας και αν μείνουμε αμετακίνητοι σε θέσεις αρχών είναι δυνατή η σωτηρία.


Πηγή:CANADIAN HELLENIC CONGRESS

http://ellines.ca/wpe/2008/09/ethnokatharsi-kypros/

Aceras Anthropophorum είπε...

Ακούτε ρε παιδκιά. Κριτικάρετε την υποκρισίαν. Ε λοιπόν οι ευρωπαίοι είναι ακριβώς παραπάνω υποκριτές που τους Κυπραίους. Απλά την ομοφοβίαν τους την καμουφλάρουν για να μεν φαίνουνται χωρκαθκιόν. Την δε ξενοφοβίαν τους την εκφράζουν πολλά πιο έκδηλα που τους Κυπραίους, που αν μή τι άλλον, άμαν πιάουν παρέαν με τους μαυρήες, πολλοί διούν τους τζιαι την καρκιάν τους. Πολλοί δε που δεν εκφράζουν ξενοφοβίαν, το κάμνουν για να είναι ππολιτικκάλλι κκορέκτ.

Τζιείνον που έθελα να πώ είναι ότι αν θεωρούμεν ότι αδικούμεν κάποιες κοινωνικές ομάδες με την κουλτούραν μας, να γυρέψουμεν την δικαιωσύνην (πράμαν που συμφωνώ μαζί σας), διότι έχουμεν ανάγκην να είμαστιν δίκαιοι, τζιαι όχι για να είμαστιν καλοί ευρωπαίοι.

rose είπε...

Βρε Acera, δηλαδή δεν έχουμε μονο εμείς PMS? γιατι τρώγεσαι με τα ρουχα σου;

είπε κανεις οτι δεν είναι υποκριτές οι Ευρωπάιοι;

Αλλά όταν συμπληρώνονται ερωτηματολόγια στην Κύπρο
το 60% δεν θέλει πρόεδρο αλλοθρησκο και σε άλλη ερωτηση το ποσοστό αυτο λέει "όι εμεις οι κυπραίοι δεν είμαστε ρατσιστες"!

μηπως προτιμας τη λεξη συγχιση αντι υποκρισία - ή την έλλειψη ορισμου τι είναι τί;

μήπως να αναζητήσουμε τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικά μας κάπου αλλού;

όταν οι Πολωνοι είχαν τους δίδυμους στην εξουσια καταψήφιζαν με σφοδρότητα την ομοφυλοφιλία και διωκαν έως ποινικοποιούσαν τις οργανώσεις ομοφυλοφίλων ή άτομα..

τι υποκρισία!

αυτο σχολιασα..

δηλαδη δεν ειμαστε υποκριτές;

τι είμαστε;
είμαστε "που σου νεφτω που πάεις"????

Aceras Anthropophorum είπε...

Ροουζ νομίζω ότι η υποκρισία δεν έχει εθνικότηταν. Απλά πέρνει άλλην μορφήν που δεν θωρούν τα ερωτηματολόγια.

Greekstories είπε...

Χαλλοου μααας...
Λοιπον χαιρομαι πολυ που βλεπω οτι καποιοι τουλαχιστον δεν με ξεχνουν και με εχουν συμεριλαβει στις λιστες των μπλοκ τους. Οι σθναδελφοι μου (δεσ γκει) με αγνοουν (ασχετο τωρα ετο ειπα το για να πω)!

Οσον αφορα το θεμα μας: Συμφωνω με τισ δηλωσεις του Ασερα μας με τον οποιο ουτως η αλλως σχεδον παντα συμφωνω. Ειναι αλλο να μην ζεις το θεμα Ευρωπη αλλα μονο να ακους γι' αυτο κι' αλλο ειναι να το ζεις. Αυτο προσπαθω να πω και στον αδελφο μου αλλα αυτος εχει παθει τοση αντικυπριοσυνη που ματαιη καθε προσπαθεια.

Αν παρουμε την Γερμανια σαν παραδειγμα, την χωρα μου την "αγαπημενη" που ζω εχω μονο αυτο να δηλωσω: δεν υπαρχει πιο μουλωχτος, υποκριτης, υπουλος και διπλοπροσωπος λαος με κακια οσο οι Γερμανοι. Μπορει ναμαστε κι' οι Κυπριοι καμποσοι αλλα οχι σε τετοιο βαθμο. Και το χειροτερο ειναι αυτο που πολυ σωστα λεει ο Ασερας: Για ναναι πολιτικαλλυ κορρεκτ φτανει η υποκρισια στο απογειο της δοξας της.
Ειναι αληθεια οτι εδω εχουμε πολιτικους σε ψηλες θεσεις και γκει (παραδειγμα ο Westerwelle φιλελευθερων) αλλα και ο Βοβεραητ ο δημαρχος του Βερολινου που ειναι το ιδιο γνωστος οσο η Μερκελ.
Το προβλημα μας στην Κυπρο ειναι ακομα η νοοτροπια το τι θα πει ο κοσμος. Εδω ο κοσμος τοχει τουμπανο και εμεισ κρυφο καμαρι. Εδω εχουμε στην πολιτικη μας σε ψηλη βαθμιδα ατομο που ειναι γκει, ολοι το ξερουμε οπως και η μιση ΕΕ αλλα ακομα κυκλοφορει και νομιζει οτι κανεις δεν πηρε χαμπαρι. Και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι: Το συγκεκριμενο ατομο και σοβαρο ειναι και σοβαρη εμφανιση εχει, δεν κυκλοφορει σαν τρελλη στους δρομους, πιοιν ενδιαφερει με ποιον και τι κανει σοτ κρεβατι του; Αλλα οταν εμεις οι σεξουαλικες μειονοτητες (τωρα αν ειμαστε ειονοτητα η σχεδον συγκυβερνηση αλλο θεμα) δεν σεβομαστε επισημα την διαφορετικοτητα μας, τοτε πως ευελπιστουμε οτι θα μας σεβαστουν οι αλλοι. Η μανα μου και ο αδελφος μου λενε "μην κυκλοφορεις και να λες απο κει κι απο δω οτι εισαι γκει". Γιατι; Αμα το φερει η κουβεντα θα το πω και θα το παραπω κι' οποιος εχει προβλημα να παει σε ψυχολογο να κανει παρεα του Σσιατς. Ο αλλος βαφτισε το σκυλλι της κολλητης το η οποια δεν ξερει επισημα απ' τα χειλη του οτι ειναι γκει. Ε και σιγα τα ωα ρε παιδια. Πιο ειναι το κακο να ξερει η καθε Μαρικκου οτι ειμαι γκει;

Ναι η υποκρισι στην Κυπρο σε αυτα τα θεματα ειναι ακομα εντονη. Αλλα οχι μονο σε αυτα. Κυπριοι επιχειρηματιες πανε μεσω ξενων εταιρειων και αγοραζον εκτασεις στα κατεχομενα και πλουτιζουν στις ραχες και στις πληγες αυτων που του ψηφισαν. Αυτο δεν ειναι υποκρισια;

Τον αλλο τον γνωρισα στο δασουδι, τον επαιρνε σαν την σκυλλα και μετα πηγαινε πηδουσε την γυναικα του. Ελεος. Καλα εσενα δεν σε σκεφτεσαι ρε μαλακα. Αν ομως αυριο μεσα στον παροξυσμο κολλησεις κατι τι σου φταιει η φτωχη η ανιδεη;

Ολα αυτα ομως ειναι γεγονοτα που συμβαινουν κι' εδω. Ο κυπριος ειναι ακομα αθωος σε συγκριση με τις παλαιοτερες ανεπτυγμενες κοινωνιες.

Και για να μαι ειλικρινης συμφωνω με τον Ασερα, Μακαρι να μεινιουν ετσι ή να εξελιχτουν αλλα οχι σαν τους ευρωπαιους.

Θεος φυλαξει.

ΥΓ: Αυτο το σχολιο για τον σκατοπαπα που κολλουσε; Στο θεμα της υποκρισιας;

Σας φιλω

ruth_less είπε...

Δεν είναι "μαζική τύφλωση" αγαπητέ λέξη, είναι "μαζική υποκρισία" που επικρατεί. Όταν ο κάθε ένας μας πάψει να λέει άλλα στις στατιστικές και να πιστεύει και να πράττει άλλα στη ζωή του, τότε θα ισχύουν και οι στατιστικές.

Μιαν τζιαι πιάσαμε το σεξουαλικό σαν main θέμα, ξέρετε γιατί μια μεγάλη μερίδα αρσενικών (οικογενειάρχες, ταξιτζήδες, κτίστες... όλοι οι βαρετοί τζιαι ασήκωτοι αρσενιτζοί που ακούουν για γκέι τζιαι φτύνουν στον κόρφο τους) παν με τραβεστί; Όταν μου είπαν κάπου την απάντηση κατάλαβα το μέγεθος του προβλήματος: γιατί θέλουν όταν τους "πηδούν" να βλέπουν φάτσα γυναίκας, γιατί δεν αντέχει ο "ανδρισμός" τους ότι τους πηδά άντρας! Αυτό λέει πολλά αγαπητοί μου.

Greekstories είπε...

Εχω αυπνιες ...Η ruth less εθιξε ενα πολυ αληθινο σημειο. Αυτο κι' αν ειναι καταντια πια...

Λοιπον σκεφτομαι να βαλω υποψηφιοτητα για βουλευτης....τι λετε;

rose είπε...

Greekstories
αν μιλάς για πολιτκη όπως για τη σεξουαλικότητα θα σε ψηφιζα

ή αν συνεχιζες να μιλας για σεξουαλικοτητα σαν πολιτικός επίσης

papoutsosiko είπε...

καλα ,δηλαδη βαλλουμεν ουλλους τους ευρωπαιους σε ενα καζανι τζιαι συγκρινουμεν τους με τους κυπραιους.Δηλαδη εν οι ξενοι τζιαι εμεις . Διαφορετικη η νοοτροπια του μεσου εγγλεζου που του σερβου τζιαι του ισπανου κλπ. αυτονοητο. Διαφορετικες νοοτροπιες ακομα τζιαι στην ιδια χωρα σε περιοχες που απεχουν καποια χιλιομετρα μεταξυ τους. Φινλαδεζα γνωστη μου θα παει διακοπες με τον πατερα της τον αδελφο της τζιαι τον γκομενο του. Στο κεντρο του λονδινου τζιαι της μαδριτης οι gay περπατουν τζιαι βαστουν ο ενας το σhερι του αλλου ακομπλεξαριστα τζιαι οι περαστικοι δεν φακκουν πενιαν.

Aceras Anthropophorum είπε...

Αγαπητόν παπουτσόσικον, οι ευρωπαίοι μπορεί τζιαι να μεν ενδιαφέρουνται ποιός φιλά ποιόν στον δρόμον (ή που χώνει ο καθένας τ΄αγγούρκα του), απλά τζιαι μόνον διότι δεν ενδιαφέρονται έτσι τζιαι αλλιώς για κανέναν.

Γρικστόρη εφαντάστης τι επανάσταση θα γινεί στην Κύπρον όταν η συγκυβέρνηση θα κάμει το κκάμινγκ άουτ της;

Οι δε Κυπραίοι δεν είναι πίσω που τον κόσμον. Ο Παρασκευαήδης ήταν βουλευτής για χρόνια τζιαι τον επηδήξαν τάγματα ολόκληρα ψηφοφόρων του όταν εκτείαν την στρατιωτικήν τους θητείαν στην χώραν. Τζιαι αυτόν δεν ενοχλούσεν κανέναν, ούτε τους συναδέλφους του, ούτε τους ψηφοφόρους του. Αν βάλεις δε τζιαι την θρησκευτικήν ιεραρχίαν μες την ελίτ της εξουσίας ίσως θα είμαστιν τζιαι πιό προχωρημένοι σε ποσοστά συμμετοχής των Γκέιων στα ανώτατα δώματα της κοινωνίας. Απλά δεν πρέπει να λέγεται.

Αν η ερώτηση ήταν "νοιώθατε άβολα να έχετε μητροπολιτην, υπουργόν ή βουλευτήν γκέιν" 60% των κυπραίων λέει ναι. Αν προσθέσεις όμως "που δεν είναι φανερός" το ποσοστόν αλλάσσει.

Τζιαι στο κάτω κάτω γιατί ναν παράξενη συμπεριφορά. Οι άλλοι που εν είναι γκέηες φκαίνουν να λαλούν δημόσια με ποιάν, με ποιόν τζιαι τι στάση τους αρέσκει να γαμούν;

Γρικστόρη δεν λέω αυτά για να δείξω τι ποταπόν υπόπλασμαν είσαι που διηγήσαι τες ερωτικές σου περιπέτειες. Δεν λαλώ ότι είναι κακόν πράμαν. Είναι έναν στύλ που μπορεί να είναι τζιαι πετυχεμένον. Απλά λαλώ ότι σαν κοινωνική στάση δεν είναι κατ΄ανάγκην κακόν να μην τες λαλείς, είτε ετεροφιλόφιλης κατευθυνσης είσαι, είτε ομοφιλόφιλης, τζιαι είμαι σχεδόν σίουρος ότι πάλε συμφωνείς μαζί μου. Ο παντρεμένος της ιστορίας σου θα έκαμνεν την ίδιαν υποκριτικήν πράξην προς την σύζυγον του τζιαι θα την υπόβαλλεν στα ίδια περίπου ρίσκα αν επήεννεν τζιαι με γεναίκαν άγνωστην που εψούμνιζεν στον δρόμο. (όπως κάμνουν χιλιάδες άλλοι συμπατριώτες του). Είπαμεν, η υποκρισία με σύνορα έχει με sexual orientation.

papoutsosiko είπε...

Σε σε μια πολη με ψηλη εγκληματικοτητα που σε πυροβολουν οι 14χρονοι γιατι τους εζαοκοιταξες τζιαι που εν εγεματος ο τοπος κομπιναδωρους που χτυπουν την πορτα του σπιθκιου σου για να σε κατακλεψουν, πολλα καμνει ο κοσμος τζιαι κοιταζει την δουλεια του τζιαι εν πιο επιφυλακτικος.Τζιαι γω ζω εξωτερικο. Που την αλλη ειδα πολλες φορες απλες κινησεις αθρωπιας στην μεγαλουπουλη μεταξυ αγνωστων. Γιατι οπως σε καθε χωρα υπαρχουν υποκριτες ψευτες τζιαι μαλακες ετσι τζιαι παντου εννα βρεις ακομα αδρωπους.

Aceras Anthropophorum είπε...

Συμφωνούμεν απόλυτα παπουτσόσυκον. Οι λαοί του κόσμου δεν είναι για μέναν καλοί ή κακοί. Απλά είναι. Τζιαι για να είναι αυτόν που είναι υπάρχει τουλάχιστον ένας λόγος αν δεν είναι τζιαι πολλοί. Αν λαλώ ότι δεν πρέπει να γινούμεν όπως τους ευρωπαίους δεν είναι διότι τους θεωρώ κακούς. Αγαπώ τους τζιαι τζιείνους όπως είναι όπως αγαπώ τζιαι τους Κυπραίους όπως είναι. Αγαπώ τους όσον τους δυσπυρκώ τζιαι τους μέν τζιαι τους δέ.

zappa είπε...

Sthn Madrith kai sth Bologna den fakkoun penna giati einai poleis me megalh antisynthritikh paradosh, kai genika exoun mia paradosh anektikothtas sto diaforetiko pou phgazei apo ta xronia ths antistashs ston fasismo, sth de madrith exw dei kai gay kai lesbies na filiountai metaksytous kai na mhn trexei tipota. Twra oson afora ton ratsismo, aytos yparxeri pantou, apla sthn Kypro logw twn diaforwn syn8hkwn pou epikratoun briskei pio eykola tropous ekfrashs kai exei arketa megalyterh apixhsh. Sthn Ellada as poume ta dhlwmena melh ratsistikwn organwsewn sta lykeia einai organwmena metaksy tous se mikres klikes oi opoies einai apomonwmenes apo to kyriws swma twn ma8htwn giati kaneis den tis goustarei, kai etsi menoun kai sthn ypoloiph zwh tous

Sthn Kypro omws synh8ws ginontai atoma dhmofilh sto sxoleio kai synexizoun kanontas karieres sthn tv,thn politikh kai th dhmosiografia

Greekstories είπε...

Παλι χαλοου μας...

Ρε Ασερας οι μονο συμφωνω μαζι σου αλλα ειδα οτι επιαες τζιαι το σχολιο το υπονοουμενο για τη συγκυβερνηση...γεια σου ρε πελλε μου. Τζιαι ρε που να μεν σου πω...που εθυμηθεις τον Παρασκευαιδη;;;;

Και ο παπουτσοσυκος ειναι σωστος βρισκω σ' αυτα που γραφει.

Θα ηθελα ομως να ριξω στην συζητηση το εξης και ισως να μας βοηθησει να καταλαβουμε η ακομα και ορισουμε το βαθμο του κομπλεξ που μας διακατεχει:
Το εθνος μας δες ελληνικο που χωριζεται σε ελλαδιτες και κυπριους ειχε ανεκαθεν δυο κυριες τασεις: Οι μεν ελλαδιτες ηταν και ειναι παντα του υπερσυντελικου της μιας ακρης, δες σε στυλ ειμαστε οι πιο ωραιοι, οι πιο εξυπνοι, οι πιο γαμιολες, οι πιο ξερολες, γυρω απο μας συγκεντρωνεται η θα επρεπε να συγκεντρωνεται η προσοχη ολου του κοσμου αφου εμας προηγειται ενας αρχαιος ελληνικος πολιτισμος. Οι δε κυπριοι εχουν την αλλη κυρια ταση του υπερσυντελικου, δες το αιωνιο κομπλεξ κατωτερωτητας και η αιωνια αναζητηση ανωτερων κατα την ιδια τους γνωμη και εκτιμηση συμβολων τα οποια ακολουθως προσπαθουν κακιστα να μιμηθουν με αποτελεσμα τον σημερινο κυπριο και την κοινωνια του.

Εδω ακρινως εγκειται και το προβλημα της εντονης διπλης ηθικης της κυπριακης κοινωνιας και νοοτροπιας που παλι ειναι ενα κακο αντιγραφο της αμερικανικης διπλης ηθικης και επισης κακο αντιγραφο της νεωτερης ευρωπαικης κουλτουρας.

Λαοι που δεν προσπαθησαν να αντιγραψουν αλλα αντιθετα εξελιξαν τα συμβολα προς μιμηση ειχαν πολυ καλυτερη κοινωνικη δομη σαν αποτελεσμα, χωρις αυτο να σημαινει ομως οτι εξαλειφεται και η υποκρισια.

Η υποκρισια και η βαθμιδες της ειναι χαρακτηριστικα διαχρονικα της καθε κοινωνιας και αναλογως του μεγεθους της καθοριζεται και η ενταση της.

Στην κοινωνια της Κυπρου με τις αρνητικες δυστυχως επιδρασεις του πολυπολιτισμου (αρνητικες γιατι δεν γινονται κατανοητα τα θετικα του ερισματα - ασχετο αν δεν υπαρχουν αυτα τοσο εντονα κατα την γνωμη μου)το θεμα της υποκρισιας ειναι πιο εντονο γιατι εγινε η κοινωνια ακομα πιο μικρη με την εξελιξη της τεχνολογιας.

Αρα το ερωτημα που σε τελευταια αναλυση τιθεται ειναι γιατι αφου ολοι αναγνωριζουμε οτι υπαρχει εντονη υποκρισια σε ολους τους τομεις δεν δημηιουργουμε μια βαση κοινωνικω αρχων, συμβολων και παραδοσεων ετσι ωστε να την περιορισουμε οσο το δυνατο περισσοτερο;

(Μα εκαταλαβα ηταν που εγραψα;)

Greekstories είπε...

Μπαι δε γουεη ρε Ασερας...

Οι περιγραφες της σεξουαλικης μου ζωης η μαλλον περισσοτερο τα κοζια μου μονο δαμε στο ιντερνετ τα περιγραφω με ετσι τροπο σαν μια ιδιαζουσα μορφη εκφρασης.

Ναι ειναι γεγονος οτι περιοριστικα μονο σε αυτα δυστυχως και δεν εδωσα την ευκαιρια να δειξω μια αλλη μορφη της διαδικτυακης μου προσωπικοτητας και δινω ετσι και δικιο στο φιλο Λεξη που με ρωτησε το καλοκαιρι στα ισια: Καλα ρε Γκρηκστορις εν μπορεισ να γραψεις τζιαι τιποτε αλλο; Μονο για σεξ;

Εκει καπου ψιλοκουμπωθηκα οχι για προσβληθηκα αλλα γιατι ηξερα αμεσως τι εννοουσε. Και ειχε δικιο. Ισως να ειναι καιρος να αρχισω να γραφω και για αλλα θεματα.

Η εισηγηση του και σου οτι σαν κοινωνικη σταση ειναι καλυτερο να μην λες τι γουσταρεις αλλα (συνεχιζω εγω παρακατω) να κανεις αυτο που γουσταρεις και να σκας ειναι ο καλυτερος τροπος επιβιωσης αν εχεις αναγκη το κοινωνικο συνολο για επιβιωση οικονομικης φυσεως (κι' εγω δυστυχως το εχω οπως και το 90 τα εκατο του κοσμου). Ακομα δεν μας παιρνει για περισσοτερες επαναστασεις χωρις αιτια.

Ατε τζιαι να παω για υπνο.Δουλεφκω αυριο...

Related Posts with Thumbnails

Έλα στην παρέα μας

Αλήτη ! Απόψε είν' η βραδιά τόσο καλή, τόσο καλή ! Μπορείς να πας να κοιμηθείς σ' ένα παγκάκι, αλήτη ! Πλάτυνε η σκέψη τη ζωή τόσο πολύ, τόσο πολύ, πόκανε ο άνθρωπος τη γη κι όλο το σύμπαν σπίτι.

Τεύκρος Ανθίας - Τα σφυρίγματα του αλήτη