Από ποιους χρειάζεται προστασία η Δημοκρατία
Το παρόν κείμενο αποτελεί και την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ενασχόληση μου με το θέμα της διαγραφής των τεσσάρων μπλογκς από το "Κυπριακά μπλογκς".
Αποφάσισα να γράψω λίγα λόγια παρόλο που ειλικρινά δεν ήθελα να δώσω συνέχεια στο θέμα. Για μένα είναι κλειστό. Οι λόγοι που παρέθεσα για μένα ήταν αρκετοί, αλλά με την έκταση που πήρε το θέμα θέλω να πω δυο τρία πράγματα ακόμα.
Βεβαίως δεν είναι υποχρεωτικό να έχουμε όλοι την ίδια αντίληψη για την δημοκρατία ούτε και πως την προστατεύουμε. Όπως έγραψα και στο μπλογκ του Σπανούδη, ίσως φταίνε τα τρομακτικά και τραγικά βιώματα εκείνου του καλοκαιριού και της περιόδου που προηγήθηκε. Τότε που δεν προστατέψαμε επαρκώς τη δημοκρατία μας (όση είχαμε) και τη χάσαμε.
Βεβαίως δεν είναι υποχρεωτικό να έχουμε όλοι την ίδια αντίληψη για την δημοκρατία ούτε και πως την προστατεύουμε. Όπως έγραψα και στο μπλογκ του Σπανούδη, ίσως φταίνε τα τρομακτικά και τραγικά βιώματα εκείνου του καλοκαιριού και της περιόδου που προηγήθηκε. Τότε που δεν προστατέψαμε επαρκώς τη δημοκρατία μας (όση είχαμε) και τη χάσαμε.
Βλέπω την άνοδο του φασισμού στην χώρα μου να μασκαρεύεται με πατριωτικό ή αντικατοχικό μανδύα (όπως όλοι οι φασισμοί του κόσμου) και ανησυχώ. Η ιδέα ότι χρησιμοποιούν τον χώρο που έστησα με τόσην αγάπη με κάνει να νοιώθω συνένοχος στην ανοχή αυτής της ανόδου.
Βλέπω αυτόν τον φασισμό να παίρνει ακόμα και μορφήν ψηφιακής βίας που εξασκείται πάνω σε ανθρώπους μπλόγκερς που εκτιμώ. (Μιχάλης, Άνευ, Στροβολιώτης, Ασλάν κλπ)
Βλέπω την επιθετικότητα και την πανουργία να καταστρατηγεί κάθε άγραφη αρχή πολιτισμένης και δημοκρατικής επικοινωνίας και να βιάζει κατάφωρα κάθε μορφή ελεύθερης έκφρασης ακόμα και την ίδια την ανοχή που επαγγέλλονται και ζητούν από μένα (διαγραφή διαφωνούντων σχολίων, συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια διασυρμού και δολοφονίας χαρακτήρων μπλογκερς και άλλων, αποβολή όσων έχουν σημαδέψει από τα μπλόγκς τους τη στιγμή που τους επιτίθενται ανελέητα) και επαναστατώ.
Νοιώθω την καλλιέργεια του μίσους για τον άλλον να γίνεται πολιτικός λόγος, (συνήθης μορφή έκφρασης του φασισμού), και δεν θέλω να παρακολουθώ άπρακτος το μπλογκ μου να γίνεται φορέας προώθησης αυτού του λόγου.
Δεν θέλω η δημοκρατική ανοχή να μετατρέψει αφελώς το μπλογκ μου σε σκαλί για να πατήσει ο φασισμός πάνω για να προωθήσει οργανωμένα τους στόχους του. Αρνούμαι να γίνω μέσο τους. Στο όνομα μια γιαλαντζί πολιτικής ορθότητας δεν θα γίνω συνένοχος στο υπό εκκόλαψη αυγό του φιδιού.
Δεν περιμένω να αλλάξει κανένας άποψη. Απλώς θέλω να κατανοήσετε και τη δική μου θέση. Οι τύψεις που είχα πριν τους διαγράψω με εγκατέλειψαν ως διά μαγείας.
Και να είστε σίγουροι ότι η δημοκρατία στη Κύπρο δεν κινδυνεύει από τον Λεξιπένητα. Κινδυνεύει από αυτούς που ο Πήττας με το ιστορικό πια άρθρο του, αποκαλούσε βλαμμένους και ζητούσε να αφοπλιστούν. Κινδυνεύει από πολιτικές κλίκες όπως αυτή που βρίσκεται πίσω από το Christofias watch που από καιρό έχει ξεπεράσει την ιστοσελίδα του APOELLAS σε χυδαιότητα και υβρεολόγιο!
ΥΓ1: Το "Κυπριακά μπλογκς" ανήκει στο Γιάννη Ιωαννίδη άλλως Λεξιπένητα, ο οποίος προσπαθεί να το διαχειριστεί όπως ο ίδιος καταλαβαίνει καλύτερα. Τυχόν εισηγήσεις είναι ευπρόσδεκτες αλλά χωρίς εγγύηση εφαρμογής τους.
ΥΓ2: Με ένα "almost" και ένα "σχεδόν" το "Κυπριακά μπλογκς" έχει μετατραπεί σε συναθροιστή σχεδόν όλων των κυπριακών μπλογκς. Έτσι για να αποκλειστεί ακόμα ένα πρόσχημα!
ΥΓ3: Αν έχεις σκοπό να βρίσεις στα σχόλια, η βρισιά σου θα αντέξει μέχρι να την δω.
Τελείωσα με το θέμα. Ευχαριστώ για την κατανόηση όσων με κατανόησαν.
Όσοι επιμένουν να υπερασπίζονται και να αποκαθιστούν τη δημοκρατία που έβλαψε ο Λεξιπένητας, ας ψάξουν για άλλους στόχους. Εγώ δεν είμαι διαθέσιμος!
55 σχόλια:
Είσαι τσιάκος, σε αγαπώ και σε σέβομαι όπως είσαι. Πέρα που τες λεπτομέρειες του ληξαντος θέματος που θέτει, ανοίγεται ένα πολλά ωραίο θέμα για σκέψη. Αυτό της αυτοοργανωσης, της ιδανικής αναρχίας, των σχέσεων εξουσίας μεταξύ ατόμου τζαι συνόλου ( τζαι αντιστρόφως), της ανάγκης για κανόνες τζαι την διαπραγμάτευση τους από αυτούς που τους υιοθετούν ελέυθερα, τζαι ένα σωρό άλλες προεκτάσεις.
Ασερας από το κινητό.
(ρε αποχτησα τζιαι γω κι ητο τζαι έγινα της εξέλιξης τώρα που γερασα)
Συμπτωματικά δουλεύκω τούντο τζαιρό πάνω σε "Antidiscrimination and equal opportunities policies and procedures". Αντιγράφω από το Safe to Learn: Embedding anti-bullying work in schools - U.K. Department of schools childrea and families.
CYBERBULLYING
Cyberbullying is a “method”of bullying, rather than
a “type” of bullying. It includes bullying via text
message; via instant messenger services and social
network sites; via email; and via images or videos
posted on the internet or spread via mobile phone.
It can take the form of any of the previously
discussed types of bullying – i.e. technology can be
used to bully for reasons of race, religion, sexuality,
disability, etc.
Bullying may be defned as “Behaviour by an
individual or group, usually repeated over time, that
intentionally hurts another individual or group either
physically or emotionally”.
Επίσης σχετική εν τζε η Κυπριακή νομοθεσία Equal Treatment of persons irrespective of Racial or National Origin Law 59(1)/04
m.
Αγαπητέ Λέξι,
Σε αυτό τον τόπο οι λέξεις έχουν χάσει από καιρό την έννοια τους.
Όσοι δεν έχουν νιώσει στο πετσί τους το φασισμό δεν μπορούν να κατανοήσουν αυτά που γράφεις.
Δεν μπορώ να εκφράσω γνώμη για τα τρία ιστολόγια αλλά μόνο για το ένα στο οποίο ενώ με προσκάλεσαν για να γράφω, ξαφνικά όταν έθεσα κάποια ερωτήματα βαφτίστηκα υβριστής(!!!) και με διέγραψαν.
Από τότε όσες φορές επιχείρησα να γράψω έσβησαν τα σχόλια μου.
Και το σημαντικό είναι ότι ενώ κλείνω σχεδόν χρόνο από τότε που έχω να γράψω στο μπλογκ τους, οι ύβρεις και οι χαρακτηρισμοί εναντίον μου συνεχίζονται μέχρι σήμερα.
Και αυτοί οι άνθρωποι έχουν το θράσος να μιλούν για δημοκρατία και για… αποκατάσταση της Δημοκρατίας!!!
Και διερωτάται κάποιος: είναι δημοκρατία να βρίζεις όποιον διαφωνεί μαζί σου;
Είναι δημοκρατία να θεωρείς τον όποιον διαφωνούντα ως πράκτορα του εχθρού;
Είναι δημοκρατία να θεωρείς ότι όσοι έχουν διαφορετική άποψη ότι είναι πληρωμένοι;
Και άλλα πολλά.
Κλείνοντας, θα έλεγα ότι ο φασισμός ο οποίος φιμώνει τους πάντες , επικαλείται τα δημοκρατικά δικαιώματα και ζητά παράλληλα το δικαίωμα του να εκφράζεται.
Συμφωνώ μαζί σου, δεν πρέπει να γίνουμε συνεργοί στην εκκόλαψη του αυγού.
Ο φασισμός δεν θωπεύεται, πολεμείται.
Αλίμονο αν είναι που το Λεξιπένιτα που κινδυνεύει η δημοκρατία.Εν δικαίωμά σου να διαχειριστείς όπως θέλεις τον συναθροιστή, το λάθος σου είναι που εν εξεκαθάρισες που την αρχή τους κανόνες.Βέβαια εν να πεις δεν εφαντάζεσουν τότε, που εξεκίνησες την προσπάθεια, πως ήταν να γίνει τούτη η οργανωμένη διαδικτυακή εισβολή διασυρμού τζαι προπαγάνδας.
Ας εζητήσουν οι μπλόγκερς που διαφωνούν να διαγραφούν, έστω τζαι τωρά, που εξεκαθάρισες με το "almost".Εν πολλά σωστό τούτο που είπες για τότε, κάποιοι εσφυρίζαν κλέφτικα για τα ανησυχητικά δείγματα φασισμού.
Τζαι την δημοκρατίαν εν στην πράξη που χρειάζεται να την προστατεύκουμεν.
μπερδευτηκαν οι εννοιες και τα νοηματα
@ Μιχαλη δεν εχεις αναγκη την αποδοχη τους και ουδεις ασχολειται με τις υβρεις τους παρα μονο οι ιδιοι σε ενα διαδικτυακό καφενε με επιπεδο του κώλου. [α, ναι κι εγω ξερω πολυ καλα τι σημαίνει φασισμος και διασυρμος αλλα δενβγηκα με την πάλλα έξω ούτε αναγκασα κανεναν να με στηρίξει]
@ Λεξη μονο τώρα ξεκαθάρισες ότι είναι δικο σου το μπλοκ και επιβαλλεις τους κανονες σου. Και ξερεις το δικαιωμα σου το σεβομαι. Αλλα μόλις τώρα το δηλωσες καθαρα.
έστω και με το "σχεδον" το οποίο είναι γενικό και αοριστο αν οχι ειρωνικο και "δικηγορίστικο" - πραγμα που σε αδικει.
@ για το "μπουλιγκ"
Οι μεγαλες "αρχες" θελουν και μεγαλες ομαδες. Σε λίγο θα διαχειριζονται άλλοι το ελευθερο μπλογκιν γιατι δεν θα κριθούμε ¨"ολοι ικανοι"!
Και πού ήταν όλοι αυτοί που τώρα θεωρούν ότι πλήγηκε η δημοκρατία, όταν συγκεκριμένοι μπλόγκερς(Μιχάλης,Άνεφ,Στροβολιώτης,Ασλάν, Λεξιπένητας κ.ά.) δέχονταν αναίσχυντες, υβριστικές, συκοφαντικές επιθέσεις σε προσωπικό επίπεδο;Τότε δεν τολμούσαν να μιλήσουν, γιατί θα γίνονταν το επόμενο θύμα.Και μη μου πείτε ότι δεν ήταν πνευματική τρομοκρατία αυτό;Ότι δεν ήταν φίμωση και επιβολή του "ισχυρού", γιατί τη "δύναμη" την απέκτησαν, ενθαρρύνοντας τους κάθε λογής ανώνυμους να χυδαιολογούν και να ασκούν διαδικτυακή τρομοκρατία.
Δεν ενοχλήθηκαν τότε, γιατί ο φόβος υπερίσχυε.Και ακριβώς αυτές είναι οι μέθοδοι και τα όπλα του φασισμού κι όσο τα υπερασπίζονται κάποιοι εν ονόματι της "πληγείσας" δημοκρατίας, τόσο θα αυξάνει ο κίνδυνος επιβολής του.
Κόπτονται κάποιοι, όπως φάνηκε μέσα από αναρτήσεις και σχόλια στα μπλογκς, ότι παραβίασε ο Λέξη αρχές και ότι είναι απαράδεκτο να μην επιτρέπει στην αντίθετη άποψη να εκφραστεί.Εδώ είναι το πρόβλημα;
Στο μικρόκοσμο των μπλογκς της κυπριακής μπλογκόσφαιρας; Εδώ κινδυνεύει η δημοκρατία και την απείλησε ο Λέξη;
Φοβάμαι πως θα είναι αργά, όταν καταφέρουν κάποιοι να αντιληφθούν ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα και πόσο απρόβλεπτες διαστάσεις μπορεί να πάρει!
Πένητα ξέρεις ότι εν νεκατώνουμε με τούτα τα πράματα γιατί ξέρω ότι εν θα τα φκάλω πέρα τζιαι ο λόγος είναι γιατί ενι μπόρω να κάθουμαι να ξιτιμάζω κανέναν βασικά εν μου αρέσκει τούτο το πράμα.
Τα συγκεκριμένα μπλογκ που έσβησες για μένα πρέπει να τα ξαναβάλεις όχι για δημοκρατικούς λόγους ,όχι οχι βάλε τα τζιαι άηστους να τα φκάλλουν πέρα οι βριζόμενοι αφού τους θέλουν (ΟΧΙ ΟΛΟΙ)για τη δημοκρατία τζιαι καλά!!Που ξέρεις μπορεί να θέλουν να τους ηξιτιμάζουν για νιώθουν λλίον (ήρωες) . Έσιεις προσέξει τι (νούμερα) κάμνουν όταν μπαίνουν μέσα στα μπλογκ τα άτομα που έσβησες;Ε μπορεί να τους θέλουν και γι'αυτό και όχι για τη δημοκρατία(εξευτιλήσαμε το όνομα της πιον)
"Η ιδέα ότι χρησιμοποιούν τον χώρο που έστησα με τόσην αγάπη με κάνει να νοιώθω συνένοχος στην ανοχή αυτής της ανόδου."
Αυτή αποστροφή του λόγου σου τα λέει όλα (όπως σωστά σημειώνει η roze).
Ήθελα όμως να σου πω κάτι ακόμα. Εμείς που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΣΑΜΕ τον φασισμό στο πετσί μας και είδαμε τους γονείς μας σκοτωμένους στο ξύλο και τα βασανιστήρια και τους επισκεφτήκαμε σε εξορίες και φυλακές και φάγαμε σφαλιάρες στα κρατητήρια και ζήσαμε τον τρόμο της εξουσίας, αναπτύξαμε μια ευαισθησία τέτοια που δεν μας επιτρέπει να αφήνουμε να περάσει απαρατήρητη η υποκρισία ειδικά όταν αυτή προέρχεται από την αριστερά και φυσικά πήραμε το μαθημά μας που λέει πως επιλεκτική δημοκρατία δεν υπάρχει.
Εγώ προσωπικά δέχομαι όποιον καταφέρεται κατά της δημοκρατίας και σέβομαι απολύτως την άποψή του. Εκείνον όμως που αυθαιρετεί στο όνομά της τον αποστρέφομαι.
EEgw pali den mporw na ekxwrisw kai polla dhmokratika dikaiwmata se an8rwpous pou me thn prwth eykairia 8a sterousan ta dika mou. Kai epeidh etyxe na dw thn symperifora twn diaxeiristwn apenanti se allous blogger (blepe anef,acera, klp), sygnwmh, peite me apolytarxiko, alla den 8a tous edina KANENA ma KANENA BHMA, sthn kalyterh twn periptwsewn.
Kai ayto giati dystyxws ayto to bhma 8a to xrhsimopoihsoun, oxi gia na einai apla mia fwnh mesa ston plouralismo ths dhmokratias, alla gia na speiroun to misos. Kai, giati oxi, na epanaferoun tis katastaseis pou ezhse h genia tou daimona stin Ellada.
Kai apostrefomai opoion trampoukizei kai mila enantia sth dhmokratia, alla otan erxetai h wra na logodotisei olws tyxaiws 8ymatai ta dhmokratika toy dikaiwmata, opws kanei kata koron h akrodeksia, ths opoias tyxainei na einai opadoi oi diaxeiristes twn en logw blog.
Όσο καλόπιστα τζαι να το εξεκίνησες, όσο λογική τζαι να σου φαίνεται η αφαίρεση (τζαι η μη συμπερίληψη) κάποιων ακραίων, όσο δικαίωμα τζαι να έσιεις να διαχειρίζεσαι το συναθροιστή σου όπως θέλεις, δεν πρόκειται να συμφωνήσουν ούλλοι μαζί σου. Θα έσιει πολύ κόσμο που εννα δυσαρεστηθεί.
Μερικοί εννα σου πουν ότι εν θέμα δημοκρατίας, επειδή η ελευθερία του λόγου εν χωρεί διακρίσεις. Μερικοί εννα σου πουν ότι εν θέμα ισονομίας, επειδή τους ακραίους αριστερούς εν τους κόφκεις αλλά τους ακραίους δεξιούς κόφκεις τους. Άλλοι εννα σου πουν ότι εν θέμα ειλικρίνειας, επειδή άλλα τους έδειξες ξεκινώντας τζαι άλλα τους έμπηξες στην πορεία.
Έχω τζαι εγώ άποψη για τους συναθροιστές, τόσα χρόνια στην πιάτσα αλοίμονο να μεν είχα. Έννεν της ώρας όμως. Αν θέλεις να τα πούμε άμα ξαναβρεθούμε.
Το σημαντικό εν ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις τζαι τα ερωτήματα που προκύπτουν εν αναπόφευκτα. Το ίδιο έγινε με εκατοντάδες συναθροιστές σε εκατοντάδες γλώσσες. Εν υπάρχει σωστή λύση, κάνεις τζείνο που κρίνεις ότι σε ικανοποιεί παραπάνω, τζαι καλά κάμνεις.
Πάντα κακοφανίζεται ο κόσμος που ξεκινά συναθροιστές άμα είμαι πολλά κρύος (εν βάλλω λινκς σε συναθροιστές, εν δηλώνω ενεργά συμμετοχή κλπ). Είμαι σίουρος ότι τζαι εσένα εν σου άρεσε ιδιαίτερα που εν σου έστειλα προφίλ να βάλεις πάνω. Ελπίζω ότι τωρά γίνεται ελαφρώς πιο κατανοητή η στάση μου.
Αναφορικά με το βίωμα του Φασισμού και την εμπειρία από αυτό το βίωμα, παρακαλώ να είμαστε πιο προσεκτικοί. Τόσο ο Δέμων όσο και εγώ, εξ Ελλάδος ορμώμενοι και πάνω στα 50 μας (εγώ συν 3 χρόνια) ΚΑΤΙ τις γνωρίζουμε από το τι εστί Φασισμός.
Η Δημοκρατία, παραδοσιακά, κινδυνεύει από τους...υπερασπιστές της ακόμα και τους πραγματικά καλής θέλησης.
Αν δεν το καταλαβαίνουμε αυτό παίδες, τότε πραγματικά μιλάμε από διαφορετική αντίληψη.
Αναφορικά με το "ιστορικό άρθρο" μου.
Μόλις χτες έγραψα πως θα έγραφα ξανά το ίδιο και σήμερα, χωρίς να αλλάξω ούτε μία λέξη.
Μόνο που εγώ δεν δημιούργησα "συναθροιστή όλων των Κυπριακών μπλογκς".
Δεν μιλάει κανείς για το προσωπικό σου ιστολόγιο φίλε Λεξιπένητα.
Μιλάμε για το ΕΡΓΑΛΕΙΟ που με κόπο και καλή διάθεση προσέφερες στην Κυπριακή Μπλογκόσφαιρα. Αλλά αυτό είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Τίποτα άλλο. Και όταν επεμβαίνουμε στα ΕΡΓΑΛΕΙΑ που προσφέρουν Υπηρεσίες τότε επιτρέπουμε στην Ιδεολογία να επέμβει στην ουδετερότητα που πρέπει να έχει το Εργαλείο.
Και, παραθέτω πιο κάτω το σχόλιο που έκανα σήμερα στο δικό μου ιστολόγιο.
Η θέση μου είναι εξαιρετικά απλή και θα παρακολούσα να μείνει έξω από περιπλοκότητες:
Το "kypriakablogs.blogspot.com" ανέλαβε μια πρωτοβουλία παρουσίασης όλων (ΟΛΩΝ) των Κυπριακών Ιστολογίων. Είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ λοιπόν και όχι βήμα ιδεολογικής αντιπαράθεσης. Ε-ΡΓΑ-ΛΕΙ-Ο. Τελεία και παύλα. Οφείλει λοιπόν κατά συνέπεια να λειτουργεί ως τέτοιο. Όταν ένα ΕΡΓΑΛΕΙΟ σου λέει "εδώ θα βρεις όλα τα Κυπριακά ιστολόγια" δεν υπάρχει απολύτως καμία ιδεολογική απόχρωση παρά μόνο η ορθολογική και ουδέτερη προσφορά της υπηρεσίας που αποφάσισες να προσφέρεις.
Είναι καμιά φιλοσοφία αυτό;;;;;;
Δεν είπα να προτείνει το Α ή το Β στον δικό του ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΧΩΡΟ ούτε θα τολμούσα να έχω άποψη στο τι κάνει ο κάθε ένας στον ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ του χώρο.
ΌΜΩΣ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.
Και όταν μετατρέπουμε τα εργαλεία σε πεδία ιδεολογικών ή άλλων αντιπαραθέσεων θα μου επιτρέψετε φίλες και φίλοι να πω , ότι κατά τη γνώμη μου μπαίνουμε σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ.
Αγαπητέ κ. Πίττα γειά σου
προβληματίζομαι τζε εγώ τζε προσπαθώ να διαμορφώσω άποψη.
Εσύ πότε νομίζεις δικαιολογείται η διαγραφή ενός μπλοκ από οποιονδήποτε συναθριστή? Η δεν δικαιολογείται ποτέ?
@Ματίλτα, κατά την ταπεινή μου προσωπική γνώμη, ποτέ. (από έναν συναθροιστή όπως το βάζεις, και άλλωστε, για αυτό μιλάμε). Επιμένω πως ο συναθροιστής είναι εργαλείο όπως ένα...σφυρί ή ένα...κουτάλι....και ως τέτοιο δεν μπορεί να αποκτά ιδεολογικές προτιμήσεις. Λειτουργεί, όπως το είπες ως Συν-αθροιστής.
Σε έναν Συν Αθροιστή έχουν θέση τα πάντα από αυτόν που καλεί σε επανάσταση την επόμενη στιγμή, σε αυτούς που λένε "πάμε να τα σπάσουμε όλα" μέχρι το οτιδήποτε.
Με το να περιλάβεις σε ένα εργαλείο που είναι ουδέτερο το οποιοδήποτε μπλογκ δεν σημαίνει ότι συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί του.
Είναι σχεδόν σαν να θέλω να κάνω έναν κατάλογο στο διαδίκτυο ας πούμε για τη...δισκογραφία στην Ευρώπη ή τη Μεσόγειο των τελευταίων 20 χρόνων και εξαιρέσω δέκα μπάντες και τραγουδιστές γιατί δεν μου αρέσουν προσωπικά ή γιατί τα τραγούδια τους έχουν το οποιοδήποτε περιεχόμενο με το οποίο εγώ είμαι σε αντίθεση.
Ματιλτα παρόλο που αρωτησες τον Πιττα θα σου πω ότι εγώ πότε νομίζω ότι μπορείς να ασσιχτηρισεις κάποιον που ένα συναρθροιστη: οταν κρίνει ο ή οι διαχειριστές ότι πρέπει. Ελεύθερος ο καθένας να κρίνει μετά τους λόγους που ορίζουν την πράξη.
Δαίμονα ισως ναν η πρώτη φορά που σε καταλάβω πραγματικά. Ο λεξηπενητας όμως δεν είναι το άτομον που πρέπει να κάτσεις πάνω στην καρέκλα που τον εκατσες. Σωστό σημαδεμα, λάθος στόχος.
Πίττα, εδιόρθωσεν ο Λεξης τζαι το εργαλείο συνεχίζει μα δουλέυει χωρίς να έχει καμίαν ανακρίβεια. (όλα τα κυπριακά μπλογκς). Του προτείνω δε να φύγει αυτήν την αντιαισθητική σημείωση στο πάνω μέρος του ιστολογίου τζαι να βάλει κάπου μια μικρή υποσημείωση μια λίστα με τα μπλογκς τα οποία αρνέιται να τοποθετήσει στο συναρθροιστη (χωρίς links βαίβαια). Έτσι θα έχει ο χρήστης του εργαλείου γνώση και με τι, και με ποιόν έχει να κάμει. Τα κυπριακά μπλογκς δεν είναι ούτε εκλελεγμένο σώμα για να πρέπει να τηρεί δημοκρατικές αρχές, ούτε η ίδια κυπριακή
πλογκοσφαίρα. Εργαλείο είναι τζαι εμένα κάμνει μου έστω τζαι αν βάλλει στην πάντα όσους αυθαίρετα κρίνει φασίστες. Φτάνει να το ξέρω για να κρίνω την κρίση του σωστά. Προς το πΑρόν την κρίνω θετικά.
Aceras
Εγώ θέλω να διαγράψεις τζε κάτι αναρχοκομμουνιστικά μπλογκς που προωθούν τη κατάλυση της δημοκρατίας.
Α, τζε το μπλοκ του Μοτορτζή γιατί μια φορά είπεν μου ασσικτίρ...
Στα σοβαρά όμως, συμφωνώ με τον Πίττα, για μένα το ΚΜ είναι ένα εργαλείο, όπου ο καθένας επιλέγει τι θα διαβάσει και πόση σημασία θα δώσει σε ότι διαβάσει. Όπως στο περίπτερο διαλέγεις ποιές εφημερίδες ή περιοδικά θα διαβάσεις. Τουλάχιστον αυτό θεώρησα ότι ήταν η αρχική φιλοσοφία του ΛΠ όταν το δημιούργησε.
Λεξιπένητα είσαι ενας φασίστας του διαδικτύου.Καλά για το Χριστόφιας-watch μας τα πες.Για το Μιλάμε εδεκίτικα και το Έλληνες Αντεπίθεση τι έχεις να πεις;
Παρασύρουμαι που το τρόλλινγκ αλλά σικκιμέ...
Κύριε Πίττα με το συμπάθειο εν πελλάρες που λαλείς. Η αντιστοιχία σου εν άστοχη.
Το επιχείρημα του Λεξιπένητα (χωρίς να λέω ότι το υιοθετώ, αλλά τουλάχιστον εν προσποιούμαι ότι εν το καταλαβαίνω) είναι ότι αν κάμεις κατάλογο για τη δισκογραφία εννα έρτει αναπόφευκτα η ώρα που εννα πρέπει να αποφασίσεις αν μερικά πράματα εν μουσική ή αννεν κάτι άλλο.
Εγώ μπορεί να θεωρώ ότι μια ηχογράφηση μου στο μπάνιο ας πούμε πρέπει να εν στον κατάλογο σου. Ο φασίστας μπορεί να θεωρεί ότι το σύνθημα που ετραγούδησε στην διαδήλωση για τη σωτηρία της Κύπρου πρέπει να μπει στον κατάλογο σου. Το ίδιο τζαι ο πατατάρης της γειτονιάς μου που τραγουδά την πραμάτια του που το σπικερ του διπλοκάμπινου.
Εσύ εννα τα βάλεις;
Εν τζαι λέω ότι πρέπει να τα βάλεις ή να τα αφήκεις. Απλά λέω ότι για κάποιο λόγο που εν καταλαβαίνω φαίνεται να παίζεις πελλό, τζαι να προσπαθείς να μετακινηθείς που την ουσία σε ψεύτικα επιχειρήματα. Η απόφαση που καλείσαι να πάρεις δεν είναι αν σου αρέσκει το τραγούδι μου στο μπάνιο, αλλά αν είναι όντως υλικό για ένα μουσικό κατάλογο.
Ο Λεξιπένητας αφαίρεσε τα συγκεκριμένα επειδή πιστεύκει ότι αποτελούν επιτηδευμένο λίβελλο, προσχεδιασμένες ψευδείς κατηγορίες, παράνομη υπόσκαψη, λασπολογία σε βαθμό κακουργήματος, ή όπως άλλωσπως θέλεις να το πεις. Έκρινε δηλαδή ότι δεν αποτελούν έκφραση άποψης, αλλά προμελετημένη συκοφάντηση ατόμων τζαι χαρακτήρων.
Αν υποστηρίζεις ότι αυτά που λεν είναι απλά ακόμα μια έκφραση άποψης τζαι εμπιπτουν στην ελευθερία του λόγου πε το να το συζητήσετε. Εσύ φαίνεται όμως να υιοθετάς πλήρως τη θέση ότι έφκαλε τα απλά επειδή εν του αρέσκουν. Εν σε έχω για αφελή ή βλάκα, οπότε εκπλήσσουμαι.
Με τούτη τη θέση εγώ πάντως διαφωνώ.
από ένα γρήγορο search ψάρεψα το ακόλουθο απόσπασμα για τον έλεγχο του cyberstalking στην Βρετανία:
"If the e-mails, cyberstalking etc. is racialist in nature or motivated by religious hostility then charges could be brought of Racially or Religiously Aggravated Harassment contrary to sections 32(1)(a) or 32(1)(b) of the Crime and Disorder Act 1998 . If convicted offenders could face up to 7 years imprisonment."
acera, εγώ δεν σημαδεύω και δεν καθίζω σε καμιά καρέκλα τον λεξιπένητα, όπως και κανέναν του οποίου τις θέσεις και τα γραπτά του σχολιάζω, άλλοτε αρνητικά και άλλοτε θετικά αλλά πάντα κριτικά. Εγώ στοχεύω μόνο θέσεις και απόψεις - και αν έχεις παρακολουθήσει είτε το μπλογκ μου είτε τα σχόλιά μου εύκολα θα το διαπιστώσεις.
Για την ιστορία να πω πως δεν επισκέπτομαι κανένα από τα διαγραφέντα μπλογκ ( έχω μπει δυο ή τρεις φορές στους αποκαταστάτες και μου ήταν πολύ ξεκάθαρο πως ήταν έτη φωτός μακριά από τα γούστα μου και έτη φωτός χαμηλότερα από το επίπεδο που επιθυμώ), όπως αποφεύγω για τους ίδιους λόγους και κάποια από την άλλη πλευρά που δεν θέλω τώρα να αναφέρω και να ανάψω άλλες, καινούργιες φωτιές. Ωστόσο, ακριβώς επειδή εγώ δεν γνωρίζω τίποτα και κανέναν απολύτως (εκτός του Πιττα φυσικά) από την κυπριακή μπλογκόσφαιρα, είχα βρει τον συναθροιστή πολύ χρήσιμο (σαν εργαλείο όπως λέει κι ο Γιώργος) και μια κι εγώ δεν έχω κανένα λινκ στο μπλογκ μου περνούσα καθημερινά σχεδόν από κει. Με αυτή την κίνηση λοιπόν ο διαχειριστής του συναθροιστή καταργεί τόσο τη χρησιμότητα του εργαλείου του (είναι πλέον σα να ψάχνεις τηλέφωνο σε τηλεφωνικό κατάλογο που εξαιρεί τα μπουρδέλα ας πούμε γιατί ο εκδότης είναι μέλος της Ιεράς Συνόδου) και ταυτόχρονα επιδεικνύει (και λυπάμαι που το λέω αυτό) μια υποκρισία αφού αφήνει άλλα μπλογκ που λειτουργούν, αν όχι με φασιστική με σταλινική νοοτροπία.
Ελπίζω να κατάλαβες την παραβολή με τα μπουρδέλα και ο διαχειριστής να καταλάβει πως και οι πουτάνες είναι υπαρκτές σε μια κοινωνία και δεν φτιάχνεις, ούτε αλλάζεις την κοινωνία διαγράφοντάς τις από τον τηλεφωνικό κατάλογο...
αν δκιεβάζει κανένας δικηγόρος να μας πεί τι προνοεί ο νόμος στην Κύπρο.
Στο θέμα μας αγαπητέ κ. Πίττα. Είναι οι αναρτήσεις και τα σχόλια της επιτροπής "racialist in nature or motivated by religious hostility"? "discriminating on the grounds of gender, sexual preferences or disability"?
Ουσιαστικά ο Χρίστος Χρίστου, άλλως Άνευ_Ορίων, έλεγε ότι επειδή ο Λυσσαρίδης εγέρασε, πρέπει να κάτσει σπίτι του και να κρύψει. Δηλαδή με την ίδια λογική, θα έπρεπε κάποιος να πει και του Χρίστου που εκωλογέρασε, να κάτσει σπίτι του, να μην μιλά και να μην γράφει.
Αλλά για να λέμε και τα πράγματα ως έχουν, ο Λυσσαρίδης ούτε ακράτεια έχει, ούτε στυτική δυσλειτουργία έχει. Είναι σε εξαιρετική κατάσταση συγκρινόμενος με την κατάντια του Ά-Χριστου Α-Χρίστου.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ.
Η επιτροπή, που κρατά ζωντανή την ελπίδα για δίκαιη, βιώσιμη και δημοκρατική λύση του κυπριακού προβλήματος, απέδωσε πολύ εύστοχους χαρακτηρισμούς, που προσομοιάζουν πλήρως τη χυδαία συμπεριφορά κάποιων.
Ο Ιωαννίδης, απόγονος του Ιωαννίδη της Χούντας, δεν άντεξε. Έδειξε τον πραγματικό του εαυτό, που είναι εμπλουτισμένος με τη ναζιστική/σταλινική νοοτροπία:
"ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑ, ΜΕΝΕΙ,
ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ,
ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ"
Θα μπορούσε οι αναρτήσεις τους για άλλους μπλοκερς η δημοσιογράφους να καθριστούν ως harassment
"Unlawful harassment" means a knowing and willful course of conduct directed at a specific person which seriously alarms, annoys, harasses, or is detrimental to such person, and which serves no legitimate or lawful purpose. The course of conduct shall be such as would cause a reasonable person to suffer substantial emotional distress, and shall actually cause substantial emotional distress to the petitioner, or, when the course of conduct would cause a reasonable parent to fear for the well-being of their child.
ή μήπως cyberstalking
"Stalking is a form of mental assault, in which the perpetrator repeatedly, unwantedly, and disruptively breaks into the life-world of the victim, with whom he has no relationship (or no longer has), with motives that are directly or indirectly traceable to the affective sphere. Moreover, the separated acts that make up the intrusion cannot by themselves cause the mental abuse, but do taken together (cumulative effect)."
Επειδή ο Α-Στεφάνο-τος [όπως λέμε Α-γάμητος – σαν “γιατρός”, συγκόφκω ότι πάσχει από αγαμίαση για να μιλά και για στυτικές δυσλειτουργίες], γυρίζει τα blogs αφήνοντας [ως σχόλια] τα απορρίμματα του [όπως το πιο πάνω], παραθέτω δικό μου σχετικό σχόλιο–απάντηση που κατάθεσα και στα blogs του PolitisPittas και του Αντιφωνητή:
“Πολλούς [από τους παροικούντες στο “Christofias Watch”, όπως κάποιους Μάριους, Σωτηράκηδες, Johnyδες] απασχολεί το ζήτημα του λεγόμενου “ηλικιακού ρατσισμού” μου ... Όμως ρε Στεφανάκο, “δάσκαλε [ΕΣΥ] που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις”, αν τελικά ΕΓΩ, με τα όσα είπα για τον Λυσσαρίδη [που μπορείτε να τα βρείτε για να έχετε και ιδίαν άποψη στο link: http://aneforiwn.blogspot.com/2008/11/44-sh-sh-sh.html], είμαι ηλικιακός ρατσιστής ΕΣΥ με τον τρόπο που μιλάς [ΣΕ ΜΕΝΑ] τι μπορεί αν είσαι; Ένας πικκαρισμένος λυσσαριδικός με κλινικά συμπτώματα πραγματικού ηλικιακού ρατσισμού;”
Anef_Oriwn
Τρίτη 10/11/2009 – 8:59 μ.μ.
Ρε στεφανή άλλαξε πηγές τζιαι ο Άνεφ εν είναι ούτε Χρήστος ούτε Χρήστου.
Δαίμονα αρέσκει μου το παράδειγμα σου με τον τηλεφωνικό κατάλογο τζιαι τες πουτάνες. Στην προκειμένη όμως πρόκειται για κάτι ανάλογο με ψέφτες, κλέφτες, λοποδήτες, οπότε ένας τηλεφωνικός κατάλογος που δηλώνει ότι έχει όλες τες διευθύνσεις εκτός από αυτές 4 που ο διαχειρηστής κρίνει λοποδήτες τζιαι τους ονομάζει τζιόλας, πάλε χρήσημος είναι, εκτός που αν γυρεύκεις τες διευθύνσεις λοποδητών. Σε αυτήν όμως την περίπτωση, πάεις αλλού σε άλλον εργαλείο αφού ξέρεις ότι αυτόν δεν τους σηκώννει.
κ. Πίττα, έγραψες στο blog σου ότι δεν τους ξέρεις.Τότε πώς όταν εκάμαν το "παρατηρητήριον" ευχαριστούσαν σε που τους εβοήθησες;
Με όλον το σεβασμό
Σπύρος
Προηγουμένως σου είχα πει πως διαφωνούσα με τη διαγραφή για διάφορους λόγους, κυρίως για συναισθηματικούς: σε μένα, όπως και στους περισσότερους μπλόγκερς, τα διαγραφόμενα μπλογκς δεν έκαναν καμία αίσθηση. Προκάλεσαν στιγμιαία κάτι σαν αποστροφή, σαν αναγούλα, και πάει, τέλειωσε. Είναι ξεκάθαρο πως κανείς δεν έχει πρόθεση να επισκέπτεται κάτι που του προκαλεί εμετό οπότε ήταν δύσκολο να καταλάβει κανείς what the fuckin' big deal is για μια τόσο "ακραία" πράξη όπως η διαγραφή τους.
Μετά από αυτό το κείμενο όμως, που δεν ήταν γραμμένο θυμωμένα, αλλά ψύχραιμα και αποφασιστικά, και διαβάζοντας άπειρα σχόλια σε άπειρα μπλογκς, σου λέω πως στηρίζω την κίνηση σου. Γιατί είναι εύκολο για όλους να την κατακρίνουν, γιατί δεν επηρεάστηκε η δική τους ψυχική υγεία από το χρόνιο αυτό προσωπικό σπίλωμα. Οπότε αφού έτυχε να είσαι ένας από τους στόχους αυτού του - συμφωνώ απόλυτα - οργανωμένου σχεδίου, έχεις κάθε δικαίωμα να αδυνατείς να αποστασιοποιηθείς.
Και να σου πω και κάτι? No big deal. Σιγά τα κελεπούρια που χάσαμε. Ίσα ίσα μειώνεται η οπτική ρύπανση τζειμέσα.
Το μόνο που με στενοχωρεί πραγματικά είναι ότι τούτος ο "χαμός" που θα προτιμούσα να είχε αποφευχθεί, έφερε σαν συνέπεια να θέλουν άλλοι μπλόγκερς να διαγραφούν από τον συναθροιστή ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Το αν είναι παράπλευρες απώλειες κάτι πιο ουσιαστικού ή όχι, θα το δείξει ο καιρός. Προς το παρόν αυτός ο "εμφύλιος" με στενοχώρησε.
Από την άλλη βρίσκω τούτη την αντιπαράθεση πολλά υγιή και ενδιαφέρουσα.
Επί τέλους θίξαμε ανοιχτά το θέμα της σημασίας της δημοκρατίας, κάτι που ποτέ δεν έγινε σε εκτεταμένο διάλογο στη ζωή μας ολόκληρη (σχεδόν), και είμαι σίγουρη πως πολλοί από μας αναρωτιούνται τι σκατά ξέρουμε τελικά για το τι σημαίνει δημοκρατία ενώ παράλληλα βρήκαμε χώρο να προβληματιστούμε.
Αυτή η αντιπαράθεση είναι πολύ μεγαλύτερης σημασίας από το "μικρό" της έναυσμα.
Συνεχίστε :)
Μαζί σου psychia.
Καλά έκαμεν ο Λέξης.Τζαι εν καλόν όσοι διαφωνούν να του το πουν τωρά ξεκάθαρα ότι θέλουν να αποχωρήσουν.Αφού εδημιουργηθήκαν νέα δεδομένα τζαι κατηγορούν τον πως τους ελέγχει(τάχα μου) εν δικαίωμά τους, όϊ όμως να μασούν τα λόγια τους.
Παράπλευρες συνέπειες;Σε πόσους ανθρώπους εδημιουργήσαν πρόβλημα οι τραμπούκκοι, εσκέφτηκες;
κ. Πίττα, έγραψες στο blog σου ότι δεν τους ξέρεις.Τότε πώς όταν εκάμαν το "παρατηρητήριον" ευχαριστούσαν σε που τους εβοήθησες;
Με όλον το σεβασμό
Σπύρος
Σπύρο, όταν το εν λόγω μπλογκ βγήκε στον διαδικτυακό "αέρα" έλαβα ένα e mail-όπως και πολλοί άλλοι, το οποίο πληροφορούσε για την ύπαρξή του.
Μπήκα λοιπόν να δω περί τίνος επρόκειτο και διαπίστωσα πως το ιστολόγιο δεν προέβλεπε σχολιασμούς. Έκανα λοιπόν τον κόπο (σιγά τον κόπο) να τους στείλω και εγώ μια απάντηση στην οποία τους έλεγα πως είναι αδιανόητο να μην ύπάρχει σχολιασμός σε ένα μπλογκ πολιτικού περιεχομένου και στη συνέχεια μετά από κάποιες μέρες έστειλα και ένα δεύτερο στο οποίο έκανα την παρατήρηση πως αν αλλάζουν θέματα και αναρτήσεις δυο φορές την ημέρα ή κάθε μέρα δεν υπάρχει δυνατότητα σοβαρής ανάπτυξης σε μια συζήτηση για ένα θέμα και καταντάει μονόλογος. Στη συνέχεια, είδα με έκπληξη και εγώ πως με ευχαριστούσαν δημοσίως για την "συνεισφορά μου" καιπαρακάλεσα να φύγει το "ευχαριστήριο μήνυμα" γιατί το θεώρησα υπερβολικό.
@matilita
"racialist in nature or motivated by religious hostility"? "discriminating on the grounds of gender, sexual preferences or disability"?
Σε επίπεδο πολιτικού περιεχομένου των αναρτήσεών τους κατηγορηματικά όχι από όσο μπορώ να γνωρίζω, δεν παρακολουθώ κάθε μέρα κανένα μπλογκ ούτε καν το δικό μου, δεν έχω χρόνο. Δεν έχω δει ούτε μία ανάρτηση που να προάγει τις διακρίσεις απέναντι σε κοινότητες φυλετικές ή θρησκευτικές ή ερωτικές επιλογές συνανθρώπων μας, αντίθετα έχω διαπιστώσει πως με συνέπεια διαγράφουν σχόλια που προσβάλλουν για παράδειγμα τους ομοφυλόφιλους συμπολίτες μας.
Αυτά, αναφορικά με το πολιτικό σκέλος των αναρτήσεων.
Από την άλλη πλευρά η φρασεολογία με την οποία "λούζουν" κάθε αντίθετη άποψη που προέρχεται από μπλόγκερς εμπίπτει στον προσδιορισμό που έβαλες πιο πάνω.
Ο Στέφανος υποστηρίζει πως όλα ξεκίνησαν περίπου από μια φράση του Άνευ_Ορίων για τον Β.Λυσαρίδη και την ηλικία του (*“Ο κάττος τζι’ αν εγέρασεν, τα νύshα που είshεν, έshει” – Ο γάτος κι αν γέρασε, όσα νύχια είχε – όταν ήταν νέος – έχει – και τώρα, δηλ. δεν άλλαξε).
Άποψή μου είναι πως η φράση είναι "δεικτική" και παιγνιώδης. Αλλά όχι προσβλητική. Καλώς ή κακώς είμαι κάποιος που τρέφει μεγάλο σεβασμό στον "Γιατρό" και έχω πει εκατοντάδες φορές πως θεωρώ σημαντικό να εκτιμάς και να σέβεσαι τους Άλλους, κυρίως όταν διαφωνείς. Τις Ιστορικές αγωνίες του Γιατρού, μπορώ να τις κατανοήσω σε βάθος και επίσης πιστεύω ακράδαντα πως έχουν ελατήρια αγνά και πατριωτικά σε αντίθεση με κάποιους άλλους που χρησιμοποιούν το πρόσχημα της πατριωτικής αγωνίας για να υπηρετήσουν οικονομικά συμφέροντα και τον κακοφορμισμένο Κυπριακό "φεουδοκαπιταλισμό".
Με αυτά θέλω να καταλήξω στα αυτονόητα, πως δηλαδή οι φρασεολογίες που έχουν εκτοξευθεί κατά του Άνευ_Ορίων είναι πραγματικά, "άνευ ορίων" όπως είναι έξω από κάθε ανοχή η "εξυπνάδα" να ταυτίζεις τον Γιάννη Ιωαννίδη με τον στυγνό δικτάτορα που θα τελειώσει ελπίζω τις μέρες του στον Κορυδαλλό.
Στο δια ταύτα:
Αν κάποιος κάτσει και ασχοληθεί και αφιερώσει χρόνο, θα βρει στο Κυπριακό Διαδίκτυο ένα απίθανο ανθολόγιο με το οποίο οι χρήστες "στολίζουν" τους αντιπάλους ένθεν και ένθεν. Τα έχω ξαναγράψει: αυτός που στηρίζει την επαναπροσέγγιση είναι "ενδοτικός" και "προδότης" αυτός που δεν θέλει τη Δ.Δ.Ο και την "εκ περιτροπής Προεδρία" είναι "φασίστας" και "χρυσαυγίτης".
Επίσης θεωρώ άκρως ποταπό και ύπουλο, όταν ένας μπλόγκερ χρησιμοποιεί ψευδώνυμο εσύ-ο οποιος εσύ- όταν νομίζεις πως ξέρεις ποιος είναι, να βγάζεις το όνομα του στη φόρα. Κάτι που έχει γίνει με τον Άνευ, άσχετα αν το όνομα "Χρίστος Χρίστου" είναι άνευ αντικειμένου.
Και νομίζω πως το ίδιο έγινε και με τον Λεξιπένητα.
Κάποιος σημείωσε, δεν θυμάμαι τώρα ποιος, πως και εγώ έχω δεχτεί ουκ ολίγες επιθέσεις στο Χριστόφιας Ουότς -από σχολιαστές. Ναι, είχαν πέσει στην αντίληψή μου κάποια θλιβερά σχόλια που με βάφτιζαν με ένα...τούρκικο επίθετο ή κάτι τέτοιο. Ε και; Πρώτα από όλα ήταν ανώνυμα άρα κατά τη γνώμη μου απολύτως άκυρα όπως οτιδήποτε ανώνυμο. Δεύτερο αν κάτσω να μετρήσω τις "προσβολές" ή και ευθύτατες απειλές που έχω δεχτεί εδώ και χρόνια είτε από τους αλήτες της Χρυσής Αυγής στην Ελλάδα, είτε από τους Νεολαίους του ΛΑ.Ο.Σ επίσης στην Ελλάδα είτε από την αλητεία της ιστοσελίδας του ΑΠΟΕΛΛΑΣ και τους....Κυνηγούς τότε θα χάσω το μέτρημα.Δεν με ενδιαφέρουν όλοι αυτοί οι "τύποι" παρά μόνο σαν αντικείμενο ανθρωπολογικής μελέτης.
Με όλα αυτά, πάντως, εμμένω στην αρχική μου θέση και εξήγηση, πως σε ένα Εργαλείο δεν μπορούν να υπάρχουν εξαιρέσεις ιδεολογικού ή αισθητικού και άλλου χαρακτήρα.
Δηλαδή αν κάμω ένα blog που κάθε μέρα έσιει μια φωτογραφία που πορνοταινία με θαμπωμένα τα επίμαχα τζαι τη φάτσα του Πολίτη Πίττα pasted στη φάτσα της γκόμενας, ο Λεξιπένητας επιβάλλεται να το πεοσθέσει επειδή στο "εργαλείο" μπαίνει οτιδήποτε εν blog;
Εξακολουθείς εργολαβικά να μεν απαντάς κύριε Πίττα: Θεωρείς ότι άπαξ τζαι μπει κάτι σε blog εν άποψη ανεξαρτήτως περιεχομένου τζαι άρα εμπίπτει στην ελευθερία του λόγου ή θεωρείς ότι κάποια πράματα δεν είναι θέμα αισθητικής;
Σε ένα "εργαλείο" που θέλει να καλύπτει όλη την μπλογκόσφαιρα ναι. Άλλωστε σε ένα εργαλείο τέτοιου τύπου, βλέπεις μόνο τη διεύθυνση και το λογότυπο του μπλογκ και όχι τον Πήττα με το σώμα μιας ωραίας γκόμενας. (κρίμα τη γυναίκα).
Δεν κατάλαβα όμως το υπονοούμενο περί "εργολαβιών". Αν θέλεις εξηγήσου γιατί ούτε εργολάβος είμαι ούτε έκανα ποτέ μου εργολαβίες. Στα υπόψην πως εγώ γράφω όσα γράφω, δημοσίως και με το ονοματάκι μου πλήρες, όνομα κι επίθετο.
Κατ' αρχάς σε ένα εργαλείο τέτοιου τύπου βλέπεις τζαι thumbnails άρα μια χαρά εννα φαίνεσαι. Κατά δεύτερο λόγο μπορεί να βάλλει κάθε μέρα παραλλαγές της πρότασης "Ο Πολίτης Πίττας είναι γιος της πουτάνας", "Ο Πολίτης Πίττας να μου πάρει μια πίππα", "Ο Πολίτης Πίττας τον παίρνει από πίσω" τζαι να φαίνουνται πόμπα.
Ξαναθέτω το ερώτημα. Υπάρχει κάποιο κριτήριο πέραν της αισθητικής; Εσύ θεωρείς ότι ο Λεξιπένητας έφκαλε τους επειδή εν του αρέσκει η ιδεολογία τους;
Εμένα η άποψη μου εν ότι κάπου υπάρχει μια γραμμή. Η θέση της εν ένα θέμα που σηκώνει πολλή συζήτηση. Το να υπονοείς όμως ότι ο Λεξιπένητας εν προσπαθεί έντιμα να αποφασίσει που να θέσει τα όρια, αλλά αποκλείει τους μόνο επειδή εν του αρέσκει η ιδεολογία τους τότε ναι, νομίζω εν εργολαβίες που τους κάμνεις.
Όχι. Θεωρώ πως προχώρησε στην ενέργεια αυτή αφού έφτασε στο "αμήν" από τους διάφορους χαρακτηρισμούς και κυρίως από την έμμεση ταύτιση με τον χουντοσυμμορίτη Ιωαννίδη. Και απο αυτή τη σκοπιά καταλαβαίνω απόλυτα την ενέργεια.
Και εγώ, το ίδιο θα είχα κάνει και μόνο εγώ ξέρω με τι εξαντλητική υπομονή (στο δικό μου ιστολόγιο) δεν έβαλα ποτέ moderation ούτε καν όταν κάποιοι εξύβρισαν και μέλη της οικογένειας μου.
Το "καταλαβαίνω" δηλαδή, δεν σημαίνει "συμφωνώ".
re Stefane. pezis me to poulli tou Lissaridi tzie kseris oti kavloni
Γιώργο εμπνεόμουν και από σένα να προσέχω από την επιλεκτική ευαιαθησία που καραδοκεί τον καθένα μας. Σχεδόν δε σε αναγνωρίζω. Τι στο διάολο τους χρωστάς; Ψάχνω την γρανιτένια συνοχή στο λόγο του Πιττα και όταν δεν τη βρίσκω με σπρωχνεις να κάνω υποθέσεις που μπορεί να είναι πολλές φορές βλακωδης και παρανοηκές. Τι να σου κάνω που στο νοητικό μου σύστημα δε χωράει contradiction!
Aceras
@Πολίτης Πίττας
Αυτό ήθελα. Να ξεκαθαρίσουμε ότι άλλο ανοχή στην αντίπαλη ιδεολογία τζαι άλλο η ανοχή στη βρισιά της κερκίδας. Το πρώτο εν ελευθερία του λόγου, το δεύτερο εν επιλογή επιπέδου στο διάλογο.
@Aceras
Εν είμαι μεγάλος οπαδός του γρανίτη, μερικές φορές χρειάζεται... ευελιξία, χεχεχε. Αν θέλεις λαλούμεν τα που email για την ουσία (αν θα τους έβαλλα, αν θα τους έφκαλλα κλπ) διότι αρκετά επέλλανα τον Λεξιπένητα.
To γενικότερο πρόβλημα με τους συναθροιστές που προβάλουν "το τελευταίο ποστ" έπρεπε να το υποψιαστείς από την αρχή Λέξη.
Είναι τέτοια η φύση τους που σπρώχνει τους αναγνώστες στην εύκολη λύση της "άμεσης πληροφόρησης" και τους συγγραφείς στο κυνήγι της "αναγνωσιμότητας".
Έβγαλα σήμερα ένα ποστ που είχα αποθηκευμένο εδώ και μια εβδομάδα. Μα... άμα στον Κυπρ. Μπλογκς βγει σαν μπαγιάτικο... ποιος θα το διαβάσει; Έτσι το διέγραψα και το ξαναέβγαλα με ημερομηνία σημερινή.
Καταλαβαίνεις;
Κάποτε κάναμε περιπάτους στα ιστολόγια που μας άρεσαν, ψάχναμε παλιές αναρτήσεις σε ιστολόγια που πρόσφατα ανακαλύψαμε... Τώρα;
Τώρα θέλουμε το "τώρα". Έτοιμο σαν ταχυφαγείου το έδεσμα.
Όπως γινόταν σε συλλογικά Ιστολόγια, που άμα το θέμα του ενός ενοχλούσε... τότε έφτανε να γράψεις κάτι καινούριο για να περάσει σε δεύτερη μοίρα το ενοχλητικό κομάτι... έτσι και με τους συναθροιστές μπορούν οι οποιοιδήποτε να μονοπωλήσουν τη "δημοσιότητα" φτιάχνοντας αριθμό ιστολογίων (πλασματικό πλειοψηφικό ρεύμα) που θα προβάλλουν -ξανά και ξανά -τα ίδια θέματα και απόψεις με κάπως διαφορετικούς τρόπους.
Αν έτυχε να είναι οι συγκεκριμένοι... ελάχιστη διαφορά κάνει.
Όπως η ανάρτηση από πολλούς του ίδιου θέματος (για ένα καλό σκοπό, για μια απεργία π.χ.) δημιουργεί εξαναγκασμό... έτσι μπορούν και οι γνωστοί της επιτροπ-οπ-άρας να γεμίσουν τον χώρο των κυπριακών ιστολογίων με τις κραυγές τους.
Αργά το κατάλαβες.
Προσωπικά νομίζω πως δεν έπρεπε να τους διαγράψεις... όπως δεν έπρεπε και να τους απαντάς στα σοβαρά.
Οι άνθρωποι γράφουν και "ενάντια σχόλια" μόνοι τους για να δημιουργήσουν εντυπώσεις (φαίνεται από τον τρόπο γραφής).
Γιατί να τους κάνεις σημαντικούς εκεί που δεν είναι;
Μόνο γελοιο-ποίηση θα έπρεπε να εισπράττουν, όχι να τους δώσεις και εφόδιο το επιχείρημα "είδατε, έχουμε να πούμε κάτι σημαντικό να πούμε για αυτό μας φιμώνουν".
Ρε, εν εις το Γιωργο Πιττα που απευθύνθηκαν. Στη δίκη σου την απόψη δεν βρίσκω contradiction
aceras
Aαααααααα...Aceras μου καλέ χτύπησες χορδή τώρα! Η έννοια του contradiction, είναι μια από τις πλέον έντονες αναζητήσεις μου, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ίσως οφείλεται στην τεράστια αγάπη που έχω στην Ποίηση που είναι μια Τέχνη σχεδόν κρυπτογραφική που ξέρει-όταν γίνεται σωστά- να μετατρέπει τις "αντιφάσεις" σε αρμονίες και αντιστίξεις, από το contradiction στο contrapuncto -ένα απο τα αγαπημένα μου στοχαστικά ζητήματα...
Ξέρεις, (το ξέρεις) η πραγματικότητα έχει πάμπολλες αναγνώσεις και κάθε σχεδόν ανάγνωση μπορεί να είναι εξ ίσου αλιθηνή. Για κάποιον σαν εμένα που αρέσκεται με σχεδόν διαστροφή να "σκαλίζει" και να ψάχνει τα "πως" και "γιατί" ενίοτε μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο ή αφορμή τεράστιων παρεξηγήσεων. Ας μην προχωρήσω άλλο γιατί αφ ενός εκτρέπω τη συζήτηση και αφ ετέρου γιατί θα με "περιλάβει" η Ψυχία! :-)
Πήττα
Έσιει τζαιρό που σας επεριέλαβα. Ούλλους. Τζαι μούχτην!
http://antiphonist.blogspot.com/2009/11/blog-post_10.html
osr είπε...
λες πολλά χωρίς να λες τίποτα....
η αλήθεια στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το απλό γεγονός ότι
ένας και μόνο άνθρωπος
(αυθαίρετα στο όνομα και εξ ονόματος όλων των ανθρώπων που ανήκουν στον συλλογικό χώρο kypriakablogs
χωρίς να τους ρωτήσει αλλά δρώντας υπεράνω τους
ανέλαβε από μόνος του τον ρόλο του δικαστή)
έβγαλε απόφαση και την εκτέλεσε αυθαίρετα διαγράφωντας με κριτήρια που μόνο αυτός ξέρει και πιστεύει ότι είναι σωστά, κάποια blog
η αλήθεια και το ΓΕΓΟΝΌΣ είναι αυτό και δεν είναι καθόλου υποκειμενικό αλλά αντικειμενικό
από κει και πέρα εσύ έγραψες τα εξής:
"Η επιχειρηματολογία ΣΟΥ θα ήταν πιο βάσιμη και πιο γνήσια,
αν
τολμούσες έστω και θεωρητικά και γενικόλογα να καταδικάσεις και να επικρίνεις και τες φασίζουσες συμπεριφορές και καταστάσεις που παρατηρούνται στην blogoσφαιρα"
η επιχειρηματολογία καθαυτή είναι κάτι πέραν του αντιφωνητή ως ατόμου αφού ακριβώς πρόκειται για θεωρία και είναι αποκομμένη από το άτομο που την εκφέρει
η επιχειρηματολογία για το θέμα του ρατσισμού, δηλαδή ότι όλοι οι άνθρωποι είναι όλοι ίσοι ανεξαρτήτως χρώματος
δεν είναι υπό την προυπόθεση του ατόμου που την εκφέρει, δηλαδή αν το άτομο αυτό είναι ή όχι ρατιστής στην πράξη
η επιχειρηματολογία είναι σωστή ασχέτως του ποιος την λέει
το ζητούμενο στην περίπτωση που συζητάμε είναι το αν ο άνθρωπος αυτός είχε το δικαίωμα να δράσει μονομερώς και να διαγράψει από την συλλογικότητα του kypriakablogs χωρις να ρωτήσει κανέναν τα 4 blog
αυτό που αδυνατείς να καταλάβεις αλλά είναι η ουσία αυτού του θέματος
είναι ότι αυτός ο άνθρωπος ενέργησε από μόνος του χωρίς να ρωτήσει ούτε εσένα ούτε κανένα άλλο για ένα θέμα που ενδιαφέρει όλους όσοι χρησιμοποιούν τον συλλογικό χώρο kypriakablogs
απλά έτυχε αυτή την φορά να συμφωνείς με αυτόν τον ένα άνθρωπο
αυτό που δεν αντιλαμβάνεσαι προφανώς είναι ότι μπορεί την επόμενη φορά που θα ενεργήσει μονομερώς να μην συμφωνείς
η ουσία για να στο κάνω πιο λιανά είναι ποιος ορίζει τους κανόνες διαγραφής ενός blog;
ποιοι είναι αυτοί οι κανόνες;
ποιος τους όρισε; υπάρχουν κανόνες στην τελική, ή απλά είναι στην διακριτική ευχέρεια του ανθρώπου αυτού που το παίζει υπέρανω δικαστής;
προφανώς ισχύει το τελευταίο και γι αυτό τον λόγο επειδή δεν μπορώ να ανεκτώ ότι θα υπάγομαι στην αυθαίρετη διακριτική ευχέρεια του κάθε λεξιπένητα που την είδε αυτοκράτορας δικαστής που θα μπορεί να με διαγράψει όποτε του καυλωσει
απλά βγήκα από το προσωπικό του blog και δεν υπάγομαι στην αυθαίρετη του εξουσία
εσύ όπως και οι υπόλοιποι απλά υπάγεστε στην καύλα του κάθε λεξιπένητα
11.11.09
@ Psychia
Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία γιατρέ μου. Την παραμικρή!
Με την όλη φρασεολογία του ηλικιακού ρατσιστή, anef oriwn, Ά-Χριστου Α-Χρίστου, αποακαλύπτεται ο πραγματικός του εαυτός, άξιον τέκνον της ρατσιστοφασιστικής νοοτροπίας, ντυμένο με τον κόκκινο μανδύα.
Εγώ, "θα ρίξω τα μαλλιά μου πίσω..."
Ρε ΟΣΡ έτσι έντονος τζιαι απόλυτος που είσαι πάντα ποφέφκω να μπώ σε συζήτηση μαζί σου παρόλο που πολλές φορές αυτά που λες με βρίσκουν σύμφωνο. Στην προκειμένη περίπτωση, η εντονότητα με την οποία αντιδράς δείχνει ότι ο Λεξιπένητας δεν έχει να κάμει με το αντικείμενο του θυμού σου. Άμα γράφεις "επειδή δεν μπορώ να ανεκτώ ότι θα υπάγομαι στην αυθαίρετη διακριτική ευχέρεια του κάθε λεξιπένητα που την είδε αυτοκράτορας δικαστής που θα μπορεί να με διαγράψει όποτε του καυλωσει" είναι φανερό ότι εσύ μόνος σου εθκιάλεξες να μπείς στην θέση που σε θυμώνει.
Εμέναν δεν με ενοχλεί προς το παρόν να είμαι σε μια λίστα που μου κάμνει διαφήμηση τζιαι της οποίας ο διαχειριστής δεν σηκώνει 4 φασιστικά, ή τέλως πάντων φασιστοθκειάρτηστα μπλογκς τζιαι τα δηλώνει. Αυτόν το πράμαν δεν με κάμνει να ΥΠΑΓΟΜΑΙ σε κανέναν. Σκέφτου καλά την έννοιαν των λέξεων που χρησιμοποιείς τζιαι προσπάθα να δεις ποιός σε κάμνει (ή ποιός σε έκαμεν) να είσαι τόσον επιδερμικός στην ιδέαν της ΥΠΑΓΟΓΗΣ. Πάσχων είμαι τζιαι εγώ που έλλειψην ανοχής προς την εξουσία προς το γεγονός να ΥΠΑΓΟΜΑΙ σε κάποιον τζιαι καταλάβω τα συναισθήματα που δημιουργεί έτσι κατάσταση. Άμα μου συμβαίννει αρρωστώ τζιαι δεν με χωρεί ο τόπος, θέλω να ακκάσω, να δέρω, να κάμω φασαρία να πολευτερωθώ που την Υποταγή. Μόνον που τωρά πρόκειται για ιδέαν τζιαι όχι για γεγονός. Η λίστα του Λέξη δεν είναι τίποτε καμιά δημοκρατική συνέλευση ή κάποιον εκλογικόν ή κοινωνικό σώμα. Είναι απλά ένας τόπος που σου κάμνει διαφήμηση τζιαι αν δεν σου αρέσκει πάεις αλλού τζιαι Basta.
Καλά βρε Aceras--ξεκινάς με το να λαλείς του άλλου πως εν "έντονος" τζαι "απόλυτος" τζαι καταλήγεις με το να του λαλείς "αν δεν σου αρέσκει πάεις αλλού τζιαι Basta." Επειδή άκουσα το πολλά τελευταία τούτον κάμνει μου εντύπωση. Εν σηκώνω άλλη κουβέντα. Όποιου τ' αρέσκει. Έτσι θέλω. Εν καλά που λαλείς πως πρέπει να σκεφτούμαστε παραπάνω το νόημα των λέξεων...Τζαι εν το μεταξύ, ας βάλλουμεν τζαι κανένα κόμμα μέσα μέσα (όι μόνον τελείες τζαι παύλες)
Αν θεωρείς πως εν αρκετή η επεξήγηση πως η λίστα εν του Λέξη τζαι εν γούστο του τζαι καουμποϊλίκκι του να κάμνει ό,τι θέλει τότε μιλούμε που διαφορετικούς πλανήτες. Τζαι επειδή φιλοξενεί το σχόλιο τούτον ο Λέξη θα του πω και πάλι μπράβο που έκαμεν την λίστα (όπως του το είπα πολλές φορές).
Η αξία τούτης της λίστας εν ότι συγκεντρώνει (σχεδόν) ούλλα τα κυπριακά μπλογκ. Έφκαλεν η γλώσσα του Πίττα μαλλιά να λαλεί ότι εν εργαλείο αλλά ουσιαστικά έγινεν ηθικό φίλτρον. Εσύ λαλείς το "ιδέα" τούτο το φιλτράρισμα (τζαι διαχωρίζεις το που το "γεγονός"). Με το συμπάθκιο, αλλά τούτον εν υπεραπλοποίηση. Αν εσκέφτεσουν νάκκον πιο συλλογικά όμως ήταν να καταλάβεις γιατί φωνάζουν τζείνοι που φωνάζουν. Τζαι για να μεν γράφουμεν τα ίδια τζαι τα ίδια ας το πούμεν νάκκον διαφορετικά. Πολλοί που 'ταν μιτσιοί αρέσκαν τους οι καουμπόηδες. Πεντέ-έξι ήταν με τους Ιντιάνους. Εγώ προσωπικά ήμουν με τους άππαρους.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΠΑΡΟΥΣ ΗΜΟΥΝ!!!!!!!!!!
Μείνετε με τους αππάρους σιόρ, εν δικαίωμά σας,αλλά πέτε τζαι τίποτε άλλο, ξικολλάτε.Εν να τραβήσει πολλά τούτος ο χαβάς;
Όσοι εθέλαν να φύουν εφύαν, όσοι εθέλαν να μείνουν εμείναν, εμείνασιν τζαι μερικοί αλλά υπό διαμαρτυρίαν.
Εν έσιετε άλλα πράματα να ασχοληθείτε ρε παιδκιά;
ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ
Αναγνώστη
Αλλού η ζωή συνεχίζεται.. :) Αναπνοή.
Άν και καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους που λές ότι διέγραψες τα μπλογκς από τον συναθροιστή, θα πρέπει να πώ ότι έρχεσαι σε αντίφαση με το "μανιφέστο" που διακυρήττεις στο τέλος της σελίδας σου, γιατί ενώ ονόμασες τον συναθροιστή σου, Κυπριακά Μπλόγκς, αρνείσαι να δεχτείς την αντίθετη άποψη, όσο κι αν αυτή σε ενοχλει. ϊσως θα πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να αλλάξεις τον τίτλο του συναθροιστή.
Προσωπικά θεωρώ ότι έχεις κάνει μια πολύ καλή δουλειά, αλλά κάπου χάθηκε ο έλεγχος. Επίσης υπερασπίζομαι το δικαίωμα μου να "ασσιχτιρίσω" οποιονδήποτε από το δικό μου μπλοκ μέσω ενός σχολίου(Bananistane εν για σένα τούτο), χωρίς να "φοβάμαι" οτι κάποιος θα με αφαιρέσει από τον συναθροιστή του. Bananistane Βλάκα, έ, βλάκα...
Πε....
εγώ ανακάλυψα τους που το blog του πίττα, 2 φορές προσπάθησα να αφήσω σχόλιο εκεί και με διέγραψαν, χωρίς να βρίσω χωρίς να χαρακτηρίσω χωρίς τπτ.. έγραψα απλά την άποψη μου και με σβήσαν, απο τότε δεν ξανα μπήκα, στο γουμά τους ας φακκούν,
Καλά τους έκαμες τζαι κανεί..
Φυσικά υπάρχει και το φιλοσοφικό ηθικό ερώτημα..
''που τραβάς την γραμμή;''
Νομίζω πως κάθε μαλάκα που κάνει προσωπική επίθεση σε άλλους bloggers προσπαθώντας να τους ''δολοφονήσει'' νοητικά και επιπλέον διαγράφει επώνυμα σχόλια στον χώρο του, πρέπει να τον διαγράφεις απο τον συναθροιστή.. Διότι δεν τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας των bloggers.
Η blogoσφαιρα είναι και αυτή μια κοινωνία όπως όλες τις άλλες, υπάρχουν στοιχειώδες κανόνες συμπεριφοράς, αν δεν τους σέβεσαι, εξορία.
σικιμε btw..
Τα Κυπριακά μπλόγκς συναθροίζουν με τζιαι μένα. Για να είμαι ειλικρινής εν το δεύτερο πιο μεγάλο traffic source (σύμφωνα με το google analytics).
Ο λόγος που εν ασχολήθηκα, εν επειδή έξερα ότι εννα καταλήξει δαμε.
Στην Κύπρο έτσι είμαστε, ακόμα τζιαι δαμέ, εν υπάρχει το αίσθημα της συλλογικότητας, της αντίθετης άποψης.
Εν πάντα εμείς ή τζείνοι. Ποττέ μόνο εμείς, ούλλοι.
Όπως τζιαι να έσιει.
Το ίντερνετ εν όπως το χωράφι που μπορεί ο καθένας να παίξει.
Εν ανοίκει σε κανένα. Ούτε μπορεί κανένας να το ελέγξει. Όποιος τζιαι αν είναι ότι τζιαι αν κάμνει.
Ο τρόπος που δείχνεις την διαφωνία σου με κάτι, εν ο λόγος σου.
Η σελίδα του Λέξι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΤΗΣ.
Λάθος του που έδωκε τούτη την εντύπωση που την αρκή. Για μένα εν τζιαι το όνομα λάθος, κανονικά εννα έπρεπε να είναι "Τα μπλόγκς του Λέξι Πενήτα".
Το όνομα μες το ίντερνετ εν όπως το οικόπεδο όμως, όποιος προλάβει.
Αν θεωρεί είτε ο Λέξις είτε οποιοσδήποτε άλλος ότι η συγκεκριμένη σελίδα εν οτιδήποτε επίσημο, ή γενικευμένο, έσιει λάθος.
Το Technorati ναί. Το kypriakablogs με τίποτε.
Μια επίσημη ιστοσελίδα, δεν φέρνει ποττέ γνώμη τζιαι εν πάντα αντικειμενική. Ακολουθεί πιστά τους κανονισμούς της (τους οποίους παραθέτει που την αρχή) τζιαι σίουρα εν αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τες απόψεις του δημιουργού της.
Συνοπτικά, να δεχτούμε ούλλοι ότι η συγκεκριμένη σελίδα εν ιδιοκτησία του Λέξι Πενήτα τζιαι κάμνει ότι του καυλώσει τζιαι όποτε θέλει.
Όποιος διαφωνεί μαζί του, μπορεί κάλλιστα να απαιτήσει να τον φύει που τον συναθροιστή.
Να αλλάξει τζιαι το όνομα να το κάμει "Τα μπλόγκς που προτείνω" τζιαι κανεί.
Η κάθε σελίδα, επιλέγει την πορεία της τζιαι το κοινό της. Μια σελίδα που έσιει άποψη για θέματα έννεν γενική, εν προσωπική.
Αν είναι τζιαι εννα προχωρήσει τούτη η προσπάθεια, εγώ θεωρώ ότι πρέπει να μπούν κανονισμοί ψηλά, ψηλά να φαίνουνται τζιαι να λαλεί μέσα ότι τα μπλόγκς που συμπεριλαμβάνονται, εναπόκεινται στην κρίση του δημιουργού της σελίδας. Επίσης, ότι φασιστικά μπλόγκς δεν θα συμπεριλαμβάνονται.
Εγω λαλώ ότι οι απόψεις δεν πρέπει να φιμώνονται. Αμα φιμώνεις κάποιο σημαίνει ότι φοάσαι τον, φοάσαι τζείνα που εννα πεί.
Εν τα έχω με κανένα, λαλώ την άποψη μου, ούτε εγώ γουστάρω τους φασίστες τζιαι τα κωλομπλόγκς τους.
Να λαλούν ότι θέλουν όμως, έτσι εννα μπορώ να τους την λαλώ τζιαι εγώ πίσω.
Εσκέφτηκες το Facebook να έσβηννε ούλλα τα group που βρίζουν την Αμερική;
Λάθος λέξη, εννοούσα ανεξάρτητη, όχι επίσημη.
Απολογούμαι.
Μια μικρή λεπτομερούα Joshua επειδή ακριβολογείς τζαι στα υπόλοιπα σου σημεία ψηλά-χαμηλά συμφωνώ.
Με καμιά πουτάνα δεν έσιεις "δικαίωμα" να απαιτήσεις να σε φκάλει που το συναθροιστή του. Το RSS feed σου εν δημόσιο τζαι εμπτίπτει στο fair-use policy, οπότε όποιου καβλώσει μπορεί να σε βάλει στο συναθροιστή σου τζαι αν δεν σου αρέσκει να κλείσεις το RSS σου.
Έσιεις δίκαιο Γιώργο.
Έν μπορείς να απαιτήσεις που κάποιον να μεν σε συμπεριλαμβάνει στο συναθροιστή του που την στιγμή που έσιεις το RSS σου ανοικτό.
Εν σάννα τζιαι φκαλλεις μια ταπελλα στο δρόμο τζιαι απαιτείς που τον κόσμο να μεν την θκιαβάζει.
Να απαιτήσεις όχι, λάθος μου. Μπορείς να το ζητήσεις όμως, τζιαι αν θέλει ο άλλος να σε αφαιρέσει.
Δημοσίευση σχολίου