tag:blogger.com,1999:blog-37175791.post276851033241124682..comments2023-09-27T13:33:37.351+03:00Comments on Πού σου νέφκω, πού πάεις: Από ποιους χρειάζεται προστασία η ΔημοκρατίαLexi_penitashttp://www.blogger.com/profile/16132879381441377763noreply@blogger.comBlogger55125tag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-31541095479171732722009-11-18T16:01:55.085+02:002009-11-18T16:01:55.085+02:00Έσιεις δίκαιο Γιώργο.
Έν μπορείς να απαιτήσεις που...Έσιεις δίκαιο Γιώργο.<br />Έν μπορείς να απαιτήσεις που κάποιον να μεν σε συμπεριλαμβάνει στο συναθροιστή του που την στιγμή που έσιεις το RSS σου ανοικτό.<br />Εν σάννα τζιαι φκαλλεις μια ταπελλα στο δρόμο τζιαι απαιτείς που τον κόσμο να μεν την θκιαβάζει.<br />Να απαιτήσεις όχι, λάθος μου. Μπορείς να το ζητήσεις όμως, τζιαι αν θέλει ο άλλος να σε αφαιρέσει.Joshouahttps://www.blogger.com/profile/04255063215428716030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-82590300593749050602009-11-18T00:05:09.497+02:002009-11-18T00:05:09.497+02:00Μια μικρή λεπτομερούα Joshua επειδή ακριβολογείς τ...Μια μικρή λεπτομερούα Joshua επειδή ακριβολογείς τζαι στα υπόλοιπα σου σημεία ψηλά-χαμηλά συμφωνώ. <br /><br />Με καμιά πουτάνα δεν έσιεις "δικαίωμα" να απαιτήσεις να σε φκάλει που το συναθροιστή του. Το RSS feed σου εν δημόσιο τζαι εμπτίπτει στο fair-use policy, οπότε όποιου καβλώσει μπορεί να σε βάλει στο συναθροιστή σου τζαι αν δεν σου αρέσκει να κλείσεις το RSS σου.Γιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-28282890549868754592009-11-17T13:21:01.745+02:002009-11-17T13:21:01.745+02:00Λάθος λέξη, εννοούσα ανεξάρτητη, όχι επίσημη.
Απολ...Λάθος λέξη, εννοούσα ανεξάρτητη, όχι επίσημη.<br />Απολογούμαι.Joshouahttps://www.blogger.com/profile/04255063215428716030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-17252688616926972462009-11-17T13:19:08.628+02:002009-11-17T13:19:08.628+02:00Τα Κυπριακά μπλόγκς συναθροίζουν με τζιαι μένα. Γι...Τα Κυπριακά μπλόγκς συναθροίζουν με τζιαι μένα. Για να είμαι ειλικρινής εν το δεύτερο πιο μεγάλο traffic source (σύμφωνα με το google analytics).<br />Ο λόγος που εν ασχολήθηκα, εν επειδή έξερα ότι εννα καταλήξει δαμε.<br />Στην Κύπρο έτσι είμαστε, ακόμα τζιαι δαμέ, εν υπάρχει το αίσθημα της συλλογικότητας, της αντίθετης άποψης.<br />Εν πάντα εμείς ή τζείνοι. Ποττέ μόνο εμείς, ούλλοι.<br />Όπως τζιαι να έσιει.<br />Το ίντερνετ εν όπως το χωράφι που μπορεί ο καθένας να παίξει.<br />Εν ανοίκει σε κανένα. Ούτε μπορεί κανένας να το ελέγξει. Όποιος τζιαι αν είναι ότι τζιαι αν κάμνει.<br />Ο τρόπος που δείχνεις την διαφωνία σου με κάτι, εν ο λόγος σου.<br />Η σελίδα του Λέξι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΤΗΣ.<br />Λάθος του που έδωκε τούτη την εντύπωση που την αρκή. Για μένα εν τζιαι το όνομα λάθος, κανονικά εννα έπρεπε να είναι "Τα μπλόγκς του Λέξι Πενήτα".<br />Το όνομα μες το ίντερνετ εν όπως το οικόπεδο όμως, όποιος προλάβει.<br />Αν θεωρεί είτε ο Λέξις είτε οποιοσδήποτε άλλος ότι η συγκεκριμένη σελίδα εν οτιδήποτε επίσημο, ή γενικευμένο, έσιει λάθος.<br />Το Technorati ναί. Το kypriakablogs με τίποτε.<br />Μια επίσημη ιστοσελίδα, δεν φέρνει ποττέ γνώμη τζιαι εν πάντα αντικειμενική. Ακολουθεί πιστά τους κανονισμούς της (τους οποίους παραθέτει που την αρχή) τζιαι σίουρα εν αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τες απόψεις του δημιουργού της.<br />Συνοπτικά, να δεχτούμε ούλλοι ότι η συγκεκριμένη σελίδα εν ιδιοκτησία του Λέξι Πενήτα τζιαι κάμνει ότι του καυλώσει τζιαι όποτε θέλει.<br />Όποιος διαφωνεί μαζί του, μπορεί κάλλιστα να απαιτήσει να τον φύει που τον συναθροιστή.<br />Να αλλάξει τζιαι το όνομα να το κάμει "Τα μπλόγκς που προτείνω" τζιαι κανεί.<br />Η κάθε σελίδα, επιλέγει την πορεία της τζιαι το κοινό της. Μια σελίδα που έσιει άποψη για θέματα έννεν γενική, εν προσωπική.<br />Αν είναι τζιαι εννα προχωρήσει τούτη η προσπάθεια, εγώ θεωρώ ότι πρέπει να μπούν κανονισμοί ψηλά, ψηλά να φαίνουνται τζιαι να λαλεί μέσα ότι τα μπλόγκς που συμπεριλαμβάνονται, εναπόκεινται στην κρίση του δημιουργού της σελίδας. Επίσης, ότι φασιστικά μπλόγκς δεν θα συμπεριλαμβάνονται.<br />Εγω λαλώ ότι οι απόψεις δεν πρέπει να φιμώνονται. Αμα φιμώνεις κάποιο σημαίνει ότι φοάσαι τον, φοάσαι τζείνα που εννα πεί.<br />Εν τα έχω με κανένα, λαλώ την άποψη μου, ούτε εγώ γουστάρω τους φασίστες τζιαι τα κωλομπλόγκς τους.<br />Να λαλούν ότι θέλουν όμως, έτσι εννα μπορώ να τους την λαλώ τζιαι εγώ πίσω.<br />Εσκέφτηκες το Facebook να έσβηννε ούλλα τα group που βρίζουν την Αμερική;Joshouahttps://www.blogger.com/profile/04255063215428716030noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-68372089591409965802009-11-16T13:04:53.412+02:002009-11-16T13:04:53.412+02:00Πε....
εγώ ανακάλυψα τους που το blog του πίττα, ...Πε....<br /><br />εγώ ανακάλυψα τους που το blog του πίττα, 2 φορές προσπάθησα να αφήσω σχόλιο εκεί και με διέγραψαν, χωρίς να βρίσω χωρίς να χαρακτηρίσω χωρίς τπτ.. έγραψα απλά την άποψη μου και με σβήσαν, απο τότε δεν ξανα μπήκα, στο γουμά τους ας φακκούν, <br /><br />Καλά τους έκαμες τζαι κανεί..<br /><br /><br /><br />Φυσικά υπάρχει και το φιλοσοφικό ηθικό ερώτημα.. <br /><br />''που τραβάς την γραμμή;'' <br /><br />Νομίζω πως κάθε μαλάκα που κάνει προσωπική επίθεση σε άλλους bloggers προσπαθώντας να τους ''δολοφονήσει'' νοητικά και επιπλέον διαγράφει επώνυμα σχόλια στον χώρο του, πρέπει να τον διαγράφεις απο τον συναθροιστή.. Διότι δεν τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας των bloggers. <br /><br />Η blogoσφαιρα είναι και αυτή μια κοινωνία όπως όλες τις άλλες, υπάρχουν στοιχειώδες κανόνες συμπεριφοράς, αν δεν τους σέβεσαι, εξορία.<br /><br />σικιμε btw..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-32192656906642585862009-11-13T19:03:21.941+02:002009-11-13T19:03:21.941+02:00Άν και καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους που λές ότι...Άν και καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους που λές ότι διέγραψες τα μπλογκς από τον συναθροιστή, θα πρέπει να πώ ότι έρχεσαι σε αντίφαση με το "μανιφέστο" που διακυρήττεις στο τέλος της σελίδας σου, γιατί ενώ ονόμασες τον συναθροιστή σου, Κυπριακά Μπλόγκς, αρνείσαι να δεχτείς την αντίθετη άποψη, όσο κι αν αυτή σε ενοχλει. ϊσως θα πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να αλλάξεις τον τίτλο του συναθροιστή.<br /><br />Προσωπικά θεωρώ ότι έχεις κάνει μια πολύ καλή δουλειά, αλλά κάπου χάθηκε ο έλεγχος. Επίσης υπερασπίζομαι το δικαίωμα μου να "ασσιχτιρίσω" οποιονδήποτε από το δικό μου μπλοκ μέσω ενός σχολίου(Bananistane εν για σένα τούτο), χωρίς να "φοβάμαι" οτι κάποιος θα με αφαιρέσει από τον συναθροιστή του. Bananistane Βλάκα, έ, βλάκα...Ktinohttps://www.blogger.com/profile/11551894116416410025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-4870338891331579602009-11-13T18:55:13.669+02:002009-11-13T18:55:13.669+02:00Αναγνώστη
Αλλού η ζωή συνεχίζεται.. :) Αναπνοή.Αναγνώστη<br /><br />Αλλού η ζωή συνεχίζεται.. :) Αναπνοή.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-36982843745096864842009-11-13T15:42:10.277+02:002009-11-13T15:42:10.277+02:00Μείνετε με τους αππάρους σιόρ, εν δικαίωμά σας,αλλ...Μείνετε με τους αππάρους σιόρ, εν δικαίωμά σας,αλλά πέτε τζαι τίποτε άλλο, ξικολλάτε.Εν να τραβήσει πολλά τούτος ο χαβάς;<br />Όσοι εθέλαν να φύουν εφύαν, όσοι εθέλαν να μείνουν εμείναν, εμείνασιν τζαι μερικοί αλλά υπό διαμαρτυρίαν.<br />Εν έσιετε άλλα πράματα να ασχοληθείτε ρε παιδκιά;<br /><br />ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-25632060175003571702009-11-13T11:55:46.781+02:002009-11-13T11:55:46.781+02:00ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΠΑΡΟΥΣ ΗΜΟΥΝ!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΠΑΡΟΥΣ ΗΜΟΥΝ!!!!!!!!!!rosehttps://www.blogger.com/profile/14764026550534403408noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-10053465880941811402009-11-13T01:49:03.451+02:002009-11-13T01:49:03.451+02:00Καλά βρε Aceras--ξεκινάς με το να λαλείς του άλλου...Καλά βρε Aceras--ξεκινάς με το να λαλείς του άλλου πως εν "έντονος" τζαι "απόλυτος" τζαι καταλήγεις με το να του λαλείς "αν δεν σου αρέσκει πάεις αλλού τζιαι Basta." Επειδή άκουσα το πολλά τελευταία τούτον κάμνει μου εντύπωση. Εν σηκώνω άλλη κουβέντα. Όποιου τ' αρέσκει. Έτσι θέλω. Εν καλά που λαλείς πως πρέπει να σκεφτούμαστε παραπάνω το νόημα των λέξεων...Τζαι εν το μεταξύ, ας βάλλουμεν τζαι κανένα κόμμα μέσα μέσα (όι μόνον τελείες τζαι παύλες)<br /><br />Αν θεωρείς πως εν αρκετή η επεξήγηση πως η λίστα εν του Λέξη τζαι εν γούστο του τζαι καουμποϊλίκκι του να κάμνει ό,τι θέλει τότε μιλούμε που διαφορετικούς πλανήτες. Τζαι επειδή φιλοξενεί το σχόλιο τούτον ο Λέξη θα του πω και πάλι μπράβο που έκαμεν την λίστα (όπως του το είπα πολλές φορές).<br /><br />Η αξία τούτης της λίστας εν ότι συγκεντρώνει (σχεδόν) ούλλα τα κυπριακά μπλογκ. Έφκαλεν η γλώσσα του Πίττα μαλλιά να λαλεί ότι εν εργαλείο αλλά ουσιαστικά έγινεν ηθικό φίλτρον. Εσύ λαλείς το "ιδέα" τούτο το φιλτράρισμα (τζαι διαχωρίζεις το που το "γεγονός"). Με το συμπάθκιο, αλλά τούτον εν υπεραπλοποίηση. Αν εσκέφτεσουν νάκκον πιο συλλογικά όμως ήταν να καταλάβεις γιατί φωνάζουν τζείνοι που φωνάζουν. Τζαι για να μεν γράφουμεν τα ίδια τζαι τα ίδια ας το πούμεν νάκκον διαφορετικά. Πολλοί που 'ταν μιτσιοί αρέσκαν τους οι καουμπόηδες. Πεντέ-έξι ήταν με τους Ιντιάνους. Εγώ προσωπικά ήμουν με τους άππαρους.Αντιφωνητήςhttps://www.blogger.com/profile/17657237427684317440noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-90151952275570236142009-11-12T23:02:46.925+02:002009-11-12T23:02:46.925+02:00Ρε ΟΣΡ έτσι έντονος τζιαι απόλυτος που είσαι πάντα...Ρε ΟΣΡ έτσι έντονος τζιαι απόλυτος που είσαι πάντα ποφέφκω να μπώ σε συζήτηση μαζί σου παρόλο που πολλές φορές αυτά που λες με βρίσκουν σύμφωνο. Στην προκειμένη περίπτωση, η εντονότητα με την οποία αντιδράς δείχνει ότι ο Λεξιπένητας δεν έχει να κάμει με το αντικείμενο του θυμού σου. Άμα γράφεις <b><i> "επειδή δεν μπορώ να ανεκτώ ότι θα υπάγομαι στην αυθαίρετη διακριτική ευχέρεια του κάθε λεξιπένητα που την είδε αυτοκράτορας δικαστής που θα μπορεί να με διαγράψει όποτε του καυλωσει"</i></b> είναι φανερό ότι εσύ μόνος σου εθκιάλεξες να μπείς στην θέση που σε θυμώνει.<br /><br />Εμέναν δεν με ενοχλεί προς το παρόν να είμαι σε μια λίστα που μου κάμνει διαφήμηση τζιαι της οποίας ο διαχειριστής δεν σηκώνει 4 φασιστικά, ή τέλως πάντων φασιστοθκειάρτηστα μπλογκς τζιαι τα δηλώνει. Αυτόν το πράμαν δεν με κάμνει να ΥΠΑΓΟΜΑΙ σε κανέναν. Σκέφτου καλά την έννοιαν των λέξεων που χρησιμοποιείς τζιαι προσπάθα να δεις ποιός σε κάμνει (ή ποιός σε έκαμεν) να είσαι τόσον επιδερμικός στην ιδέαν της ΥΠΑΓΟΓΗΣ. Πάσχων είμαι τζιαι εγώ που έλλειψην ανοχής προς την εξουσία προς το γεγονός να ΥΠΑΓΟΜΑΙ σε κάποιον τζιαι καταλάβω τα συναισθήματα που δημιουργεί έτσι κατάσταση. Άμα μου συμβαίννει αρρωστώ τζιαι δεν με χωρεί ο τόπος, θέλω να ακκάσω, να δέρω, να κάμω φασαρία να πολευτερωθώ που την Υποταγή. Μόνον που τωρά πρόκειται για ιδέαν τζιαι όχι για γεγονός. Η λίστα του Λέξη δεν είναι τίποτε καμιά δημοκρατική συνέλευση ή κάποιον εκλογικόν ή κοινωνικό σώμα. Είναι απλά ένας τόπος που σου κάμνει διαφήμηση τζιαι αν δεν σου αρέσκει πάεις αλλού τζιαι Basta.Aceras Anthropophorumhttps://www.blogger.com/profile/18438365729254748240noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-21924469556639396782009-11-12T22:00:46.555+02:002009-11-12T22:00:46.555+02:00Με την όλη φρασεολογία του ηλικιακού ρατσιστή, ane...Με την όλη φρασεολογία του ηλικιακού ρατσιστή, anef oriwn, Ά-Χριστου Α-Χρίστου, αποακαλύπτεται ο πραγματικός του εαυτός, άξιον τέκνον της ρατσιστοφασιστικής νοοτροπίας, ντυμένο με τον κόκκινο μανδύα.<br /><br />Εγώ, "θα ρίξω τα μαλλιά μου πίσω..."Στέφανοςhttps://www.blogger.com/profile/06573015116160020502noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-66271381097586234112009-11-12T17:06:14.091+02:002009-11-12T17:06:14.091+02:00@ Psychia
Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία γιατρ...@ Psychia <br /><br />Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία γιατρέ μου. Την παραμικρή!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-5356397957148017602009-11-12T02:26:01.644+02:002009-11-12T02:26:01.644+02:00http://antiphonist.blogspot.com/2009/11/blog-post_...http://antiphonist.blogspot.com/2009/11/blog-post_10.html<br /><br />osr είπε... <br /><br />λες πολλά χωρίς να λες τίποτα....<br /><br />η αλήθεια στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι το απλό γεγονός ότι<br /><br />ένας και μόνο άνθρωπος <br /><br />(αυθαίρετα στο όνομα και εξ ονόματος όλων των ανθρώπων που ανήκουν στον συλλογικό χώρο kypriakablogs <br /><br />χωρίς να τους ρωτήσει αλλά δρώντας υπεράνω τους<br /><br />ανέλαβε από μόνος του τον ρόλο του δικαστή) <br /><br />έβγαλε απόφαση και την εκτέλεσε αυθαίρετα διαγράφωντας με κριτήρια που μόνο αυτός ξέρει και πιστεύει ότι είναι σωστά, κάποια blog <br /><br />η αλήθεια και το ΓΕΓΟΝΌΣ είναι αυτό και δεν είναι καθόλου υποκειμενικό αλλά αντικειμενικό <br /><br /><br />από κει και πέρα εσύ έγραψες τα εξής:<br /><br />"Η επιχειρηματολογία ΣΟΥ θα ήταν πιο βάσιμη και πιο γνήσια, <br /><br />αν <br /><br />τολμούσες έστω και θεωρητικά και γενικόλογα να καταδικάσεις και να επικρίνεις και τες φασίζουσες συμπεριφορές και καταστάσεις που παρατηρούνται στην blogoσφαιρα"<br /><br />η επιχειρηματολογία καθαυτή είναι κάτι πέραν του αντιφωνητή ως ατόμου αφού ακριβώς πρόκειται για θεωρία και είναι αποκομμένη από το άτομο που την εκφέρει<br /><br />η επιχειρηματολογία για το θέμα του ρατσισμού, δηλαδή ότι όλοι οι άνθρωποι είναι όλοι ίσοι ανεξαρτήτως χρώματος <br /><br />δεν είναι υπό την προυπόθεση του ατόμου που την εκφέρει, δηλαδή αν το άτομο αυτό είναι ή όχι ρατιστής στην πράξη<br /><br />η επιχειρηματολογία είναι σωστή ασχέτως του ποιος την λέει<br /><br /><br />το ζητούμενο στην περίπτωση που συζητάμε είναι το αν ο άνθρωπος αυτός είχε το δικαίωμα να δράσει μονομερώς και να διαγράψει από την συλλογικότητα του kypriakablogs χωρις να ρωτήσει κανέναν τα 4 blog<br /><br />αυτό που αδυνατείς να καταλάβεις αλλά είναι η ουσία αυτού του θέματος<br /><br />είναι ότι αυτός ο άνθρωπος ενέργησε από μόνος του χωρίς να ρωτήσει ούτε εσένα ούτε κανένα άλλο για ένα θέμα που ενδιαφέρει όλους όσοι χρησιμοποιούν τον συλλογικό χώρο kypriakablogs <br /><br />απλά έτυχε αυτή την φορά να συμφωνείς με αυτόν τον ένα άνθρωπο <br /><br />αυτό που δεν αντιλαμβάνεσαι προφανώς είναι ότι μπορεί την επόμενη φορά που θα ενεργήσει μονομερώς να μην συμφωνείς<br /><br />η ουσία για να στο κάνω πιο λιανά είναι ποιος ορίζει τους κανόνες διαγραφής ενός blog;<br /><br />ποιοι είναι αυτοί οι κανόνες;<br /><br />ποιος τους όρισε; υπάρχουν κανόνες στην τελική, ή απλά είναι στην διακριτική ευχέρεια του ανθρώπου αυτού που το παίζει υπέρανω δικαστής;<br /><br />προφανώς ισχύει το τελευταίο και γι αυτό τον λόγο επειδή δεν μπορώ να ανεκτώ ότι θα υπάγομαι στην αυθαίρετη διακριτική ευχέρεια του κάθε λεξιπένητα που την είδε αυτοκράτορας δικαστής που θα μπορεί να με διαγράψει όποτε του καυλωσει <br /><br />απλά βγήκα από το προσωπικό του blog και δεν υπάγομαι στην αυθαίρετη του εξουσία<br /><br />εσύ όπως και οι υπόλοιποι απλά υπάγεστε στην καύλα του κάθε λεξιπένητα<br /><br />11.11.09osrhttp://osr55.wordpress.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-2078898584112690742009-11-12T00:15:10.110+02:002009-11-12T00:15:10.110+02:00Πήττα
Έσιει τζαιρό που σας επεριέλαβα. Ούλλους. Τζ...Πήττα<br />Έσιει τζαιρό που σας επεριέλαβα. Ούλλους. Τζαι μούχτην!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-47173271830013933712009-11-11T19:50:07.166+02:002009-11-11T19:50:07.166+02:00Aαααααααα...Aceras μου καλέ χτύπησες χορδή τώρα! Η...Aαααααααα...Aceras μου καλέ χτύπησες χορδή τώρα! Η έννοια του contradiction, είναι μια από τις πλέον έντονες αναζητήσεις μου, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Ίσως οφείλεται στην τεράστια αγάπη που έχω στην Ποίηση που είναι μια Τέχνη σχεδόν κρυπτογραφική που ξέρει-όταν γίνεται σωστά- να μετατρέπει τις "αντιφάσεις" σε αρμονίες και αντιστίξεις, από το contradiction στο contrapuncto -ένα απο τα αγαπημένα μου στοχαστικά ζητήματα...<br /><br />Ξέρεις, (το ξέρεις) η πραγματικότητα έχει πάμπολλες αναγνώσεις και κάθε σχεδόν ανάγνωση μπορεί να είναι εξ ίσου αλιθηνή. Για κάποιον σαν εμένα που αρέσκεται με σχεδόν διαστροφή να "σκαλίζει" και να ψάχνει τα "πως" και "γιατί" ενίοτε μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο ή αφορμή τεράστιων παρεξηγήσεων. Ας μην προχωρήσω άλλο γιατί αφ ενός εκτρέπω τη συζήτηση και αφ ετέρου γιατί θα με "περιλάβει" η Ψυχία! :-)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-5950279162365798642009-11-11T19:40:10.390+02:002009-11-11T19:40:10.390+02:00Ρε, εν εις το Γιωργο Πιττα που απευθύνθηκαν. Στη δ...Ρε, εν εις το Γιωργο Πιττα που απευθύνθηκαν. Στη δίκη σου την απόψη δεν βρίσκω contradiction<br /><br />acerasAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-87577416173676041932009-11-11T19:35:44.127+02:002009-11-11T19:35:44.127+02:00To γενικότερο πρόβλημα με τους συναθροιστές που πρ...To γενικότερο πρόβλημα με τους συναθροιστές που προβάλουν "το τελευταίο ποστ" έπρεπε να το υποψιαστείς από την αρχή <b>Λέξη</b>.<br /><br />Είναι τέτοια η φύση τους που σπρώχνει τους αναγνώστες στην εύκολη λύση της "άμεσης πληροφόρησης" και τους συγγραφείς στο κυνήγι της "αναγνωσιμότητας". <br /><br />Έβγαλα σήμερα ένα ποστ που είχα αποθηκευμένο εδώ και μια εβδομάδα. Μα... άμα στον Κυπρ. Μπλογκς βγει σαν μπαγιάτικο... ποιος θα το διαβάσει; Έτσι το διέγραψα και το ξαναέβγαλα με ημερομηνία σημερινή. <br /><br />Καταλαβαίνεις;<br /><br />Κάποτε κάναμε περιπάτους στα ιστολόγια που μας άρεσαν, ψάχναμε παλιές αναρτήσεις σε ιστολόγια που πρόσφατα ανακαλύψαμε... Τώρα; <br /><br />Τώρα θέλουμε το "τώρα". Έτοιμο σαν ταχυφαγείου το έδεσμα.<br /><br />Όπως γινόταν σε συλλογικά Ιστολόγια, που άμα το θέμα του ενός ενοχλούσε... τότε έφτανε να γράψεις κάτι καινούριο για να περάσει σε δεύτερη μοίρα το ενοχλητικό κομάτι... έτσι και με τους συναθροιστές μπορούν οι οποιοιδήποτε να μονοπωλήσουν τη "δημοσιότητα" φτιάχνοντας αριθμό ιστολογίων (πλασματικό πλειοψηφικό ρεύμα) που θα προβάλλουν -ξανά και ξανά -τα ίδια θέματα και απόψεις με κάπως διαφορετικούς τρόπους.<br /><br />Αν έτυχε να είναι οι συγκεκριμένοι... ελάχιστη διαφορά κάνει. <br /><br />Όπως η ανάρτηση από πολλούς του ίδιου θέματος (για ένα καλό σκοπό, για μια απεργία π.χ.) δημιουργεί εξαναγκασμό... έτσι μπορούν και οι γνωστοί της επιτροπ-οπ-άρας να γεμίσουν τον χώρο των κυπριακών ιστολογίων με τις κραυγές τους.<br /><br />Αργά το κατάλαβες.<br /><br />Προσωπικά νομίζω πως δεν έπρεπε να τους διαγράψεις... όπως δεν έπρεπε και να τους απαντάς στα σοβαρά. <br /><br />Οι άνθρωποι γράφουν και "ενάντια σχόλια" μόνοι τους για να δημιουργήσουν εντυπώσεις (φαίνεται από τον τρόπο γραφής). <br /><br />Γιατί να τους κάνεις σημαντικούς εκεί που δεν είναι;<br /><br />Μόνο γελοιο-ποίηση θα έπρεπε να εισπράττουν, όχι να τους δώσεις και εφόδιο το επιχείρημα "είδατε, έχουμε να πούμε κάτι σημαντικό να πούμε για αυτό μας φιμώνουν".το Ηλίθιο Αγρινόhttp://hlithioagrino.blogspot.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-74625344607913561602009-11-11T18:17:28.250+02:002009-11-11T18:17:28.250+02:00@Πολίτης Πίττας
Αυτό ήθελα. Να ξεκαθαρίσουμε ότι ά...@Πολίτης Πίττας<br />Αυτό ήθελα. Να ξεκαθαρίσουμε ότι άλλο ανοχή στην αντίπαλη ιδεολογία τζαι άλλο η ανοχή στη βρισιά της κερκίδας. Το πρώτο εν ελευθερία του λόγου, το δεύτερο εν επιλογή επιπέδου στο διάλογο.<br /><br />@Aceras<br />Εν είμαι μεγάλος οπαδός του γρανίτη, μερικές φορές χρειάζεται... ευελιξία, χεχεχε. Αν θέλεις λαλούμεν τα που email για την ουσία (αν θα τους έβαλλα, αν θα τους έφκαλλα κλπ) διότι αρκετά επέλλανα τον Λεξιπένητα.Γιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-67832466394354780072009-11-11T17:24:07.930+02:002009-11-11T17:24:07.930+02:00Γιώργο εμπνεόμουν και από σένα να προσέχω από την ...Γιώργο εμπνεόμουν και από σένα να προσέχω από την επιλεκτική ευαιαθησία που καραδοκεί τον καθένα μας. Σχεδόν δε σε αναγνωρίζω. Τι στο διάολο τους χρωστάς; Ψάχνω την γρανιτένια συνοχή στο λόγο του Πιττα και όταν δεν τη βρίσκω με σπρωχνεις να κάνω υποθέσεις που μπορεί να είναι πολλές φορές βλακωδης και παρανοηκές. Τι να σου κάνω που στο νοητικό μου σύστημα δε χωράει contradiction!<br /><br />AcerasAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-92156065837538402102009-11-11T17:12:26.314+02:002009-11-11T17:12:26.314+02:00re Stefane. pezis me to poulli tou Lissaridi tzie ...re Stefane. pezis me to poulli tou Lissaridi tzie kseris oti kavloniAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-41631971662230056142009-11-11T16:23:04.987+02:002009-11-11T16:23:04.987+02:00Όχι. Θεωρώ πως προχώρησε στην ενέργεια αυτή αφού έ...Όχι. Θεωρώ πως προχώρησε στην ενέργεια αυτή αφού έφτασε στο "αμήν" από τους διάφορους χαρακτηρισμούς και κυρίως από την έμμεση ταύτιση με τον χουντοσυμμορίτη Ιωαννίδη. Και απο αυτή τη σκοπιά καταλαβαίνω απόλυτα την ενέργεια. <br /><br />Και εγώ, το ίδιο θα είχα κάνει και μόνο εγώ ξέρω με τι εξαντλητική υπομονή (στο δικό μου ιστολόγιο) δεν έβαλα ποτέ moderation ούτε καν όταν κάποιοι εξύβρισαν και μέλη της οικογένειας μου. <br /><br />Το "καταλαβαίνω" δηλαδή, δεν σημαίνει "συμφωνώ".Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-40588281249934211402009-11-11T14:02:38.171+02:002009-11-11T14:02:38.171+02:00Κατ' αρχάς σε ένα εργαλείο τέτοιου τύπου βλέπε...Κατ' αρχάς σε ένα εργαλείο τέτοιου τύπου βλέπεις τζαι thumbnails άρα μια χαρά εννα φαίνεσαι. Κατά δεύτερο λόγο μπορεί να βάλλει κάθε μέρα παραλλαγές της πρότασης "Ο Πολίτης Πίττας είναι γιος της πουτάνας", "Ο Πολίτης Πίττας να μου πάρει μια πίππα", "Ο Πολίτης Πίττας τον παίρνει από πίσω" τζαι να φαίνουνται πόμπα.<br /><br />Ξαναθέτω το ερώτημα. Υπάρχει κάποιο κριτήριο πέραν της αισθητικής; Εσύ θεωρείς ότι ο Λεξιπένητας έφκαλε τους επειδή εν του αρέσκει η ιδεολογία τους;<br /><br />Εμένα η άποψη μου εν ότι κάπου υπάρχει μια γραμμή. Η θέση της εν ένα θέμα που σηκώνει πολλή συζήτηση. Το να υπονοείς όμως ότι ο Λεξιπένητας εν προσπαθεί έντιμα να αποφασίσει που να θέσει τα όρια, αλλά αποκλείει τους μόνο επειδή εν του αρέσκει η ιδεολογία τους τότε ναι, νομίζω εν εργολαβίες που τους κάμνεις.Γιώργοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-27318122150234168542009-11-11T12:39:41.712+02:002009-11-11T12:39:41.712+02:00Σε ένα "εργαλείο" που θέλει να καλύπτει ...Σε ένα "εργαλείο" που θέλει να καλύπτει όλη την μπλογκόσφαιρα ναι. Άλλωστε σε ένα εργαλείο τέτοιου τύπου, βλέπεις μόνο τη διεύθυνση και το λογότυπο του μπλογκ και όχι τον Πήττα με το σώμα μιας ωραίας γκόμενας. (κρίμα τη γυναίκα).<br /><br />Δεν κατάλαβα όμως το υπονοούμενο περί "εργολαβιών". Αν θέλεις εξηγήσου γιατί ούτε εργολάβος είμαι ούτε έκανα ποτέ μου εργολαβίες. Στα υπόψην πως εγώ γράφω όσα γράφω, δημοσίως και με το ονοματάκι μου πλήρες, όνομα κι επίθετο.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37175791.post-12518054736826436792009-11-11T10:12:36.340+02:002009-11-11T10:12:36.340+02:00Δηλαδή αν κάμω ένα blog που κάθε μέρα έσιει μια φω...Δηλαδή αν κάμω ένα blog που κάθε μέρα έσιει μια φωτογραφία που πορνοταινία με θαμπωμένα τα επίμαχα τζαι τη φάτσα του Πολίτη Πίττα pasted στη φάτσα της γκόμενας, ο Λεξιπένητας επιβάλλεται να το πεοσθέσει επειδή στο "εργαλείο" μπαίνει οτιδήποτε εν blog;<br /><br />Εξακολουθείς εργολαβικά να μεν απαντάς κύριε Πίττα: Θεωρείς ότι άπαξ τζαι μπει κάτι σε blog εν άποψη ανεξαρτήτως περιεχομένου τζαι άρα εμπίπτει στην ελευθερία του λόγου ή θεωρείς ότι κάποια πράματα δεν είναι θέμα αισθητικής;Γιώργοςnoreply@blogger.com