29 Ιανουαρίου 2007

Τους τρεις μεγίστους ....... φωστήρας ......



Παρόλο που δεν μου αρέσει να αναδημοσιεύω κείμενα άλλων, το πιο κάτω κείμενο του δημοσιογράφου και ιστορικού ερυνητή Μιχάλη Μιχαήλ, θα αποτελέσει εξαίρεση. Εξαιρετικό κείμενο που ξεσκεπάζει με δόση διακριτικής ειρωνίας, την υποκρισία του ανώτερου κλήρου και των περι αυτόν. Καταρρίπτει ένα από τους πιο αποτελεσματικούς μύθους με τους οποίους οι χριστιανόπνευστοι γαλουχησαν γενεές μικρών παιδιών. Επίσης καταδείχνει την συμπεριφορά των χριστιανών του Βυζαντίου ενάντια σε κάθε τι ελληνικό.

Με την ευκαιρία της γιορτής των γραμμάτων απολαύστε:

Στις 30 Ιανουαρίου γιορτάζουμε τους τρεις μεγίστους φωστήρες των ελληνικών γραμμάτων!
• Ιωάννης ο Χρυσόστομος
• Βασίλειος ο Μέγας και
• Γρηγόριος Νανζιαζηνός.

Αυτούς τους τρεις που… διέσωσαν τα ελληνικά γράμματα και τα παρέδωσαν σε μας τους νεότερους!
Η γιορτή αυτή μας δίνει την ευκαιρία να αναφερθούμε στο περιβόητο κατασκεύασμα των «ελληνοχριστιανικών Ιδεωδών» και να δούμε κατά πόσον κάτι τέτοιο μπορεί πράγματι να υπάρξει.

Μαθαίνουμε – και για κάποιους αποτελεί και ιδεολόγημα – ότι «Η Ορθοδοξία είναι αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητας των Ελλήνων»... «Χριστιανική Εκκλησία και Ελληνικό Έθνος είναι έννοιες αλληλοσυμπληρούμενες», Πατρίδα θρησκεία οικογένεια και κάτι παρόμοια…
Αξίζει, λοιπόν, να δούμε πόσο αληθεύουν αυτά τα «σλόγκαν». Και, για τούτο, ας γυρίσουμε πίσω στις ρίζες, στην εποχή όπου ο Χριστιανισμός καθιερώθηκε ως επίσημη θρησκεία του Βυζαντινού κράτους, και θεμελιώθηκε η συνύπαρξη κοσμικής και θρησκευτικής εξουσίας.
Πλοηγός σ’ αυτό το ταξίδι θα είναι ο γνωστός Έλληνας λογοτέχνης και αρθρογράφος Μάριος Πλωρίτης.
Και επειδή οι αλήθειες πρέπει να λέγονται, ας ακούσουμε τι έχει να μας πει, έτσι για να προβληματιστούμε λιγάκι:

Η Ιστορία, γράφει στο βήμα των Αθηνών, αρχίζει με μια γοερή αντίφαση: Οι Βυζαντινοί ένιωθαν συνεχιστές των αρχαίων Ελλήνων, διατηρούσαν πάμπολλα έθιμά τους, μιλούσαν τη γλώσσα τους, οι λόγιοί τους μελετούσαν την αρχαία Γραμματεία, τη «συντηρούσαν» αντιγράφοντας τα κείμενά της.
Απ' την άλλη, όμως, αποστρέφονταν την Ελλάδα και τους Έλληνες, επειδή τους ταύτιζαν με την επάρατη ειδωλολατρία, τον εχθρό και αλλοτινό διώκτη της χριστιανικής θρησκείας. Έτσι, έγιναν αυτοί διώκτες ανελέητοι των παλιών διωκτών τους. Και, φυσικά, πρωταρχικό ρόλο στο μίσος κατά «παντός του ελληνικού» και στον λυσσαλέο κατατρεγμό του, έπαιξε η Εκκλησία, που ήταν ο φορέας και λειτουργός της νέας θρησκείας και ο μοναδικός σχεδόν πνευματικός οδηγητής των Βυζαντινών.
Η πρώτη τους κίνηση ήταν να καταστρέψουν τους ναούς και τα αγάλματα των Ελλήνων στερώντας, έτσι, τον κόσμο από ανεπανάληπτα δημιουργήματα της αρχαίας τέχνης, για να μη μείνει ίχνος από τη «βδελυρή θρησκεία των ειδώλων». Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος, πρωτοστάτησε στην πυρπόληση της βιβλιοθήκης του Σεραπείου, με τους 42.000 τόμους της μοναδικής κιβωτού της αρχαίας γνώσης και λογοτεχνίας... Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος Α' κατάργησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες και ο πολύς Ιουστινιανός έκλεισε τις φιλοσοφικές σχολές της Αθήνας...
Και να ήταν μόνο τα άψυχα; Οι πρόδρομοι των σημερινών ζηλωτών επιδόθηκαν σε φοβερούς διωγμούς και σφαγές των «εθνικών», που τις ομολογούν και οι χριστιανοί χρονικογράφοι...
Ο ελληνολάτρης αυτοκράτορας Ιουλιανός όχι μόνο συκοφαντήθηκε και αναθεματίσθηκε σαν «αποστάτης» και «παραβάτης» αλλά και δολοφονήθηκε από χριστιανό, ενώ πολεμούσε εναντίον των Περσών...
Ο ανεψιός και διάδοχος του πατριάρχη Θεόφιλου, ο Κύριλλος, θεωρείται ηθικός αυτουργός της δολοφονίας της σπουδαίας νεοπλατωνικής φιλοσόφου Υπατίας...
Και η Σύνοδος της Νικαίας αναθεμάτιζε όσους «μελετούσαν διεξοδικώς τα ελληνικά μαθήματα»...
Ακόμα και το όνομα «Έλλην» πήρε νόημα υβριστικό και αποκρουστικό. Το Βυζάντιο «πολέμιον υπελάμβανε (θεωρούσε εχθρικό) το των Ελλήνων όνομα, καθ' όσον ανέκαθεν το όνομα τούτο εταυτίσθη μετά της εννοίας του ειδωλολάτρου», γράφει ο κάθε άλλο παρά «αντίχριστος», βέβαια ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρηγόπουλος. «Ανόσιους, μυσαρούς, παμμίαρους» αποκαλούσαν τους Έλληνες οι αυτοκρατορικοί νόμοι και οι εκκλησιαστικοί πατέρες.
Ο Αθανάσιος κατακεραύνωνε τους «μιαρούς» Έλληνες... ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός στηλίτευσε την «κίβδηλον ποίησιν» των αρχαίων... και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρούσε πως Χριστιανισμός και Ελληνισμός είναι ασυμβίβαστοι, διαφωνώντας με τους νυν ελληνοχριστιανικούς κήρυκες...
«Το όνομα Έλλην κατήντησε θρησκευτικόν και ελέγετο περί μη χριστιανών και αν ακόμη ούτοι ήσαν Σαρακηνοί», λέει στην εκδοθείσα το 1933 «Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους» ο ιστορικός Αμαντος.
Ακόμα και κορυφαίοι διανοητές, όπως ο πατριάρχης Φώτιος (9ος αιώνας) έγραφε πως οι Ρώσοι, προτού εκχριστιανισθούν, είχαν «ελληνικήν και άθεον δόξαν», ενώ ο «πλατωνιστής» Μιχαήλ Ψελλός (11ος αιώνας) έλεγε πως οι Κινέζοι ήταν «Έλληνες το δόγμα»!
Και όταν, το 968, απεσταλμένοι του Πάπα εγχείρισαν στον αυτοκράτορα Νικηφόρο Φωκά γράμματα του Ποντίφικα με την προσφώνηση «αυτοκράτωρ των Ελλήνων», ο Φωκάς τους έριξε στη φυλακή!
ΕΙΝΑΙ αλήθεια πως, από τον 10ο και, περισσότερο, από τον 13ο αιώνα, οι βυζαντινοί ανθρωπιστές προσπάθησαν να ξαναδώσουν στα ονόματα «Ελλάς» και «Έλληνες» την παλιά τους αίγλη, και διεκδίκησαν την πνευματική «κληρονομιά» της Αθήνας. Ωστόσο, αυτή η «αποκατάσταση» δεν εξάλειψε τον (κληρικό προπάντων) ανθελληνισμό ως το τέλος της αυτοκρατορίας.
Ο μέγας λογοθέτης (πρωθυπουργός) του Ανδρόνικου Β' Παλαιολόγου, Θεόδωρος Μετοχίτης (αρχές 14ου αιώνα), θεωρούσε τους Έλληνες «εχθρούς του κράτους» και ευχόταν να «εξολοθρευθούν με την βοήθειαν του Θεού», ενώ ο προοδευτικός θεολόγος Βαρλαάμ (14ος αιώνας) θα κατηγορηθεί, ανάμεσα στ' άλλα, και σαν «ελληνομανής».
Και ο Γεννάδιος Σχολάριος (ο κατοπινός πρώτος πατριάρχης της Οθωμανοκρατίας), όταν ρωτήθηκε, τρία χρόνια πριν απ' την Άλωση, αν είναι Έλλην, απάντησε με αποστροφή: «... αν με ρωτήσει κανείς τι είμαι απαντώ, Χριστιανός είμαι».
Και ο ιστορικός Παύλος Καλλιγάς στο βιβλίο του «Μεσαιωνικός βίος του Ελληνικού Έθνους» λέγει: «Αυτούς τους διώκοντας τον Χριστιανισμόν Τούρκους, αποκαλεί η Εκκλησία "νέους Έλληνας", διότι το όνομα Έλλην ήτο τότε συνώνυμον τω αντιχρίστω... Οι περισωθέντες επίσημοι αναθεματισμοί του ελληνικού ονόματος, αποδεικνύουν ότι οι ακαταλόγιστοι εκείνοι άνθρωποι ενόσουν (έπασχαν από) αληθή ελληνοφοβίαν»....
Ο βυζαντινός ιερός πόλεμος κατά των Ελλήνων, που κράτησε έντεκα αιώνες, απόδειξε πόσο τυφλώνει ο δογματικός φανατισμός, αλλά και πόσο ανέσπερη αλκή έχει ο ελληνικός πολιτισμός, αφού κατόρθωσε να επιβιώσει ακόμα κι όταν τον μαχόταν ανένδοτα η πιο κραταιή (μαζί με τον αυτοκράτορα) δύναμη του Βυζαντίου, η ιεραρχία...

Αυτά από τον Μάριο Πλωρίτη.

Οι τρεις Ιεράρχες, μας λένε, διέσωσαν τα ελληνικά γράμματα!!!
Από ποιους τα διέσωσαν; Και πώς; Αφού η ελληνική γλώσσα ήταν, τότε, η επίσημη γλώσσα του γνωστού κόσμου!
Πώς όμως υπερασπίστηκαν τον ελληνισμό όταν ο Μέγας Βασίλειος γράφει στο έργο του «εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον»:
«Μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν».

Και ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει στην ομιλία του εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν:
«Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας (των Ελλήνων φιλοσόφων!), όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλίκιαν...
Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους... Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους».

Τόση ήταν η αγάπη τους προς τους Έλληνες και την Ελλάδα που ο Χρυσόστομος συμβουλεύει τους χριστιανούς στον λόγο του «Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα»:
«Κανένας δεν πρέπει να δίνει στα παιδιά του ονόματα των ελλήνων προγόνων του, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά να δίνει τα ονόματα των δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης».
Ιδού και η απάντηση σε όσους απορούν γιατί δεν μπορούν να δώσουν όνομα στα παιδιά τους που δεν περιλαμβάνεται στας εκκλησιαστικάς δέλτους!

Είναι όμως και ο Γρηγόριος Νανζιαζηνός:

"Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου Ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου Ελληνικά χέρια και ούτε Ελληνικά τραγούδια να ΜΟΛΥΝΟΥΝ τα αυτιά και την γλώσσα μου".

Αυτά, λοιπόν, επειδή οι αλήθειες πρέπει να λέγονται…

25 Ιανουαρίου 2007

Ευρώπη, λυπήσου μας


Η πολυχρονεμένη πολιτική ηγεσία μας, κατω από την φωτεινή καθοδηγηση του αποδειγμένα πανέξυπνου προέδρου μας, διαχειρίζεται με πρωτοφανή επιτυχία το βροντερό ΟΧΙ στο δημοψήφισμα αποτρέποντας οποιεσδήποτε αρνητικές εξελίξεις σε σχέση με την παγίωση της διχοτόμησης.

Γράφει ο τύπος:

1. Δύο ομάδες με εμπειρογνώμονες της Ευρωπαϊκής Ενωσης βρίσκονται στα κατεχόμενα για να διαπιστώσουν την καταλληλότητα και ασφάλεια των λιμανιών και αεροδρομίων της βόρειας Κύπρου. Τα ΜΜΕ το ανάφεραν σαν μια απλή είδηση χωρίς προεκτάσεις. Ούτε λέξη ότι η επίσκεψη πραγματοποιείται στα πλαίσια της προσπάθειες της Γερμανικής προεδρίας να πετύχει απευθείας πτήσεις και κατ' επέκταση απευθείας εμπόριο της Ευρώπης με τα κατεχόμενα, μέχρι τον Ιούνιο που λήγει η θητεία της. Αδικο δεν είναι να μην προβάλλεται με τη σημασία που της αξίζει μια τέτοια μεγάλη επιτυχία της Κύπριακής Δημοκρατίας;

2. "Η αποψη Ρεν συγκρούεται με την δική μας" δήλωσε, ο ομοιάζων με κουρδιστό αυτοκινούμενο με μπαταρίες VARTA, κυβερνητικός εκπρόσωπος. Αναφερόταν στη δήλωση του Όλι Ρεν, Ευρωπαίου επιτρόπου για την διεύρυνση, που είπε ότι επιστροφή της Αμμοχώστου στους νόμιμους κατοίκους της δεν σχετίζεται με το θέμα του απευθείας εμπορίου και αποτελεί μέρος της συνολικής λύσης του Κυπριακού.

Ο συνδιασμός των πιο πάνω εξελίξεων τι μας λέει; Ότι η κυβέρνηση των Ελληνοκυπρίων θα έκανε και δύο κουτρουμπέλλες να μας αφηναν την κλειστή πόλη της Αμμοχώστου σαν αντάλλαγμα για το απευθείας εμπόριο. Έθελεν πολλά! Θα μας το επιβάλουν χωρίς κανένα αντάλλαγμα και θα πούμε και ένα τραγούδι. Καταλάβατε που οδηγούμαστε; ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ. Η κυβέρνηση μας ΧΑΜΕΝΗ μεσα στις αντιφάσεις και την σύγχιση που την οδήγησε η ερασιτεχνική, και άτσαλη αντιμετώπιση της κατάστασης που δημιουργήθηκε τα τελευταία τρία χρόνια, προσπαθεί μάταια να αποκρύψει της καταστροφικές συνέπειες που έφερε η απορριπτική τακτική της.

ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!


Υ.Γ.: Ακούσετε τον τζείνον το ψιντρόν, τον τατσίζη τον Ρίκκο που θέλει να ψηφίσουμε νόμο να φυλακίζουμε τζείνους που παίζουν στα καζίνα. Να τους πιάννουμε λαλει, από τες πιστωτικές κάρτες. Τζιαι τα πισόν του ο ποιητής ο υπουργός που τα Λευκαρα να δηλώνει ότι θα βρει τρόπους να μπαγκλαρώνει στη φυλακή όσους γυρίζουν από το βορρά σε "ύποπτες ώρες" Χάρμα οφθαλμών σας λέω. ΟΧΙά στο κόρφο τους.

19 Ιανουαρίου 2007

Οι κινέζοι έκαναν το θαύμα τους!


Ρε λές να διάβασαν το ποστ μου οι Κινέζοι; Ακούς να λέει ο Πολίτης ότι δεν μας στέλνουν τα κανόνια γιατί επενέβηκε η Τουρκία. Απλά οι άνθρωποι έχουν μια περίεργη ηθική προσέγγιση στα πράγματα. Απο την στιγμή που αποκάλυψα τους πραγματικούς λόγους της παράγγελίας των πυροβόλων, οι άνθρωποι παίζουν πελλό. Μάθαν για τις μίζες, μάθαν για τη συμμορία της μάσας, κατάλαβαν τι κωθόνια είμαστε, μας λυπηθηκαν. Τι και αν ο πολυχρονεμένος μας πρόεδρος και η μεγάλη σεβαστή κουστωδία του κάθησαν στο Πεκίνο και αλλαχού στην Κίνα για ολόκληρη βδομάδα. Οι κινέζοι δεν πείθονται με τίποτε.

Εβαλαν κάτω τα πράγματα: Σου λένε, όλοι κι' όλοι καμιά διακοσαριά χιλιάδες άνθρωποι συνεισφέρουν για την αγορά (Όσοι πληρώνουν φόρους). Κρίμα δεν είναι να τους τα παίρνουν αδιάντροπα οι αβανταδόροι.

Καταλάβατε τώρα την επιρροή που μπορεί να έχει ένα ποστ σε ένα ταπεινό μπογκ σαν το δικό μου φίλοι. Μέχρι την διατάραξη των σχέσεων της χώρας μας με την Κίνα μπορούμε να πετύχουμε ακυρώνωντας στρατιωτικές συμφωνίες 50 εκ. λιρών.

Βεβαίως μέχρι τώρα μάθατε τη μισή αλήθεια. Τώρα θα σας πώ και το μεγάλο μυστικό. Δυο μέρες μετά την δημοσίευση το πόστ, στις 3 Δεκεμβρίου, ήλθε και με βρήκε άνθρωπος της κινέζικης πρεσβείας. Στη συζήτηση δεν άντεξα και του το είπα. Το ένα τρίτο των φορολογουμένων που θα πληρώσουν τα κανόνια είμαστε κινέζοι. Εε τότε κι αν τους την χάλασα τη δουλειά.

Μετά από αυτή την εξέλιξη καταλαβαίνετε ότι οι κινέζοι δεν θωρούμε πρωτάθλημα ούτε με ..... κανόνια!

Για τους εξ Ελλάδος αναγνώστες κινέζοι είμαστε οι οπαδοί της Ομόνοιας Λευκωσίας

Υπογραφές για το άνοιγμα της Λήδρας


Οι "πολίτες για το άνοιγμα της οδού Λήδρας" άρχισαν το μάζεμα υπογραφών για το άνοιγμα της οδού Λήδρας. Μια υπογραφή ειναι το ελάχιστο που μπορεί να κάνει ένας πολίτης για να ασκήσει πίεση στη κυβέρνηση και να συντηρεί ανοικτό το θέμα.

Η συλλογή υπογραφών γινεται στη διεύθυνση εδώ

Spread the word!!!

9 Ιανουαρίου 2007

Έχει επιλογή ο Χριστόφιας;

Αν φτάσει αυτό το κείμενο στο Δημήτρη Χριστόφια θα πει ότι όποιος εγκαταλείπει το ΑΚΕΛ καταντά φανατικός αντικομουνιστής. Περνά με το μέρος της αντίδρασης και το αντιακελικό του μένος δεν τον αφήνει να σκέφτεται αντικειμενικά. Εξάλλου αυτό ήταν το πρώτο επιχείρημα που πάντα χρησιμοποιούσαν για την πολιτική εξόντωση όσων για οποιονδήποτε λόγο αποστασιοποιούνταν από το κόμμα.

Ας δούμε πως είναι η πραγματικότητα σήμερα για χιλιάδες αριστερούς που διαχωρίζουν τη θέση τους από την κατρακύλα του ΑΚΕΛ στο κατόπιν των πιο μαύρων δυνάμεων του τόπου. Μιλάμε για ανθρώπους που στο πρόσφατο η λίγο πιο μακρινό παρελθόν ψήφιζαν το ΑΚΕΛ ή ακόμα ήταν μέλη του. Ακόμα και κάποιους που παρά την διαφωνία τους με την πολιτική του κόμματος τους στο πλευρό του απορριπτικού Τάσσου ψήφισαν το ΑΚΕΛ και στις μετά το δημοψήφισμα εκλογικές αναμετρήσεις.

Επειδή είμαι και εγώ ένας αριστερός που πέρασα από τις γραμμές του ΑΚΕΛ σε άλλες δεκαετίες και παρέμεινα μέχρι πρόσφατα ψηφοφόρος συγκεκριμένων στελεχών του ΑΚΕΛ, τυγχάνει να γνωρίζομαι και να συναναστρέφομαι με πολλούς από αυτούς που θεωρούν ότι οι αριστεροί αυτού του τόπου πρέπει να φράξουν το δρόμο στην επανάληψη του κακουργήματος της ανάδειξης του Τάσσου στην προεδρία για δεύτερη φορά.

Πιστεύω ότι οι άνθρωποι με αριστερές καταβολές, παρ’ όλες τις πιθανές ιδεολογικές διαφορές τους που πηγάζουν από την σύγχυση των αριστερών κινημάτων παγκόσμια, κατανοούν το καταλυτικό ρόλο που θα πρέπει να διαδραματίσει το ΑΚΕΛ και οι αριστεροί προκειμένου να βρεθεί λύση στο Κυπριακό. Η λύση και η επανένωση δεν μπορεί να στηριχτεί μόνο σε φωτισμένες μειοψηφίες.Έχει ανάγκη τη λαϊκή στήριξη και σίγουρα η βάση για αυτή τη στήριξη είναι η αριστερά. Μια αριστερά απαλλαγμένη από φαντάσματα και προκαταλήψεις του παρελθόντος της και μέσα σε πνεύμα συναίνεσης με ΟΛΟΥΣ όσους επιθυμούν λύση στο πρόβλημα, να απομονώσουν τις εθνικιστικές φωνές της διαίρεσης και να ανοίξουν δρόμους που θα ισοπεδώσουν τα οδοφράγματα και τις γέφυρες του διαχωρισμού, τόσο στο έδαφος όσο και στις καρδιές των ανθρώπων.

Άρχισε να φαίνεται ήδη η αρχή της προσπάθειας του Χριστόφια να μεταθέσει το στόχο της λύσης του Κυπριακού μετά τις προεδρικές του 2008 με το πρόσχημα των εκλογικών αναμετρήσεων στη Τουρκία κατά το 2007. Έχει μπροστά του ολόκληρο χρόνο έτσι που μεθοδικά να περάσει την υποψηφιότητα Παπαδόπουλου με τις λιγότερες δυνατές απώλειες για το κόμμα του. ΜΟΝΟ Η ΣΙΓΟΥΡΗ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΤΑΣΣΟΥ ΜΠΡΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με συντονισμένη αποτρεπτική δράση όλων των αριστερών. Ακελικών, πρώην Ακελικών, αντιακελικών, ανέντακτων, περιθωριακών και μη. Κανείς δεν περισσεύει σ΄ αυτή τη μάχη. Η προεκλογική εκστρατεία για μας αρχίζει τώρα. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΑΣΣΟ ΟΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. Θα βρισκόμαστε μπροστα σε δυο δεξιούς υποψήφιους και το λευκό μας θα μας αφήσει την γνωστή γλυκόπικρη γευση στο στόμα.

Υποστήριξη από το ΑΚΕΛ και επανεκλογή του Τάσσου ισοδυναμεί με υπογραφή από την πλειοψηφία των Ελληνοκυπρίων της διχοτόμησης της πατρίδας τους. Ισοδυναμεί με εκχώρηση της διαχείρισης του μέλλοντος μας στις πιο μαύρες αντιδραστικές δυνάμεις του τόπου χωρίς καν τον χλιαρό ελεγκτικό ρόλο που παίζει το ΑΚΕΛ στη πρώτη πενταετία. Γιατί ο Τάσσος θα βρει την ευκαιρία που περιμένει από τον καιρό του Δευκαλίωνα. Θα αλώσει μια και καλή το ΑΚΕΛ με όλους τους τρόπους. Θα του λιώσει το κεφάλι. Ένα ΑΚΕΛ που είναι ήδη τραυματισμένο από την εσωκομματική διαμάχη που μπορεί να μην πολυφαίνεται, αλλά υποβόσκει και σίγουρα θα υποτροπιάσει στην περίπτωση που η ηγετική ομάδα του κόμματος προχωρήσει στα άνομα σχέδια της.

Θα σκεφτεί κάποιος, καλά, αφού ο Χριστόφιας και η ομάδα που κάνει κουμάντο στο ΑΚΕΛ έφτασαν στο σημείο να συγκατοικούν με το χειρότερο και πιο αναχρονιστικό κομμάτι της μαύρης και αμαρτωλής δεξιάς προς τι η αντίδραση μας; Σε τι θα ωφελήσει; Πιστεύω ότι τόσο ο Χριστόφιας όσο και μια σειρά στελεχών του ΑΚΕΛ είναι δέσμιοι μιας ομάδας που υπό τον Κατσουρίδη και τον Λιλλήκα σέρνουν το κόμμα και το κρατάνε δεμένο στο άρμα του Τάσσου με αντάλλαγμα την εξουσία και ότι αυτή συνεπάγεται. Όσο πιο μαζική είναι η αντίδραση στην μεθόδευση της κλοπής της λαϊκής ψήφου, τόσο μεγαλύτερο ενδεχόμενο υπάρχει ο Χριστόφιας να ανακρούσει πρύμνη. Βλέποντας μάλιστα τους οπαδούς και τα μέλη του να αντιστέκονται ΕΓΚΑΙΡΑ δεν θα έχει επιλογή.

Στις μεθοδεύσεις τους πρέπει να απαντήσουμε με μεθοδικότητα, τα μηνύματα πρέπει να φτάνουν στην Εζεκία Παπαϊωάννου μαζικά. Τα άνομα σχέδια τους δεν πρέπει να περάσουν. Είναι και θέμα περηφάνιας παναθεμά τα. Πως μπορεί άλλο αυτός ο λαός να κυβερνάται από ένα πολιτικό απολίθωμα όπως τον Τάσσο Παπαδόπουλο;

Μπιφτέκι Μικρασιάτικο με σκορδογιάουρτο σε ελληνική πίττα

Παίδες το μπλογκ αποφάσισε μετά από παλλαϊκή απαίτηση να δημοσιεύσει την συνταγή των μπιφτεκιών. Πρέπει να σας πληροφορήσω ότι η κατάσταση της συμβίας βελτιώθηκε σημαντικά από τη στιγμή που συνειδητοποίησε ότι θα δημοσιευτεί η συνταγή της στο διαδύκτιο.

Συνταγή πικάντική και άπαιχτη που συνόδευσε την προσφυγιά του 1922 και έφτασε στη συμβία μέσω τρίτης γενιάς μικρασιατών φίλων. Ευχαριστούμε την Τασία για τα ατέλειωτα λαρτομουστατζιάσματα!

Υλικά για 8 άτομα

1 κιλό κιμά μισό βοδινό, μισό χοιρινό.
(Ψιλοκομμένο, ΟΧΙ χοντροκομμένο και περασμένο 2 φορές. Μπορεί να χρειαστεί καυγάς με τον κρεοπώλη εδώ. Βαριούνται οι τεμπελχανάδες να αλλάζουν σίτα)
8 κουταλιές ελαιόλαδο
2 αυγά
6 κουταλιές κεφαλοτύρι τριμμένο
6 μέτρια κρεμμύδια τριμμένα
4-5 σκελίδες σκόρδο λιωμένο
2 μικρές ώριμες ντομάτες τριμμένες
1/2 καρβέλι ψωμί μπαγιάτικο, βρεγμένο και στιμμένο (χωρίς την κόρα)
4 κουταλιές σούπας φρυγανιά τριμμένη.

4 κουταλάκια τσαγιού ρίγανη.
Αλάτι
Πιπέρι μαύρο(μην το τσιγκουνευτείτε)

Παρασκευή

Σε μεγάλο μπολ αναμιγνύουμε ΚΑΛΑ όλα τα υλικά με ελάχιστο νερό μέχρι να γίνουν μια ομοιογενής μάζα. Προσέχουμε η ζύμη να μην είναι χαλαρή γιατί το μπιφτέκι θα μας διαλυθεί στο ψήσιμο. Αν χρειαστεί να πήξει λίγο η ζύμη ρίχνουμε φρυγανιά. Αφήνουμε τη ζύμη στο ψυγείο να σταθεί για 2-3 ώρες πριν πλάσουμε τα μπιφτέκια. Πλάθουμε τα μπιφτέκια σε σχήμα αυγοειδές με τρόπο που να χωράνε δύο κατά μήκος τυλιγμένα σε ελληνική πίττα.
Τα τοποθετούμε σε δίσκο και με ένα βουρτσάκι τα περνούμε με ελαιόλαδο και από τις δύο μεριές για να μην κολλήσουν στη σχάρα.

Τα ψήνουμε στο κάρβουνο (το προτείνω φανατικά), σε σχάρα ανοικτή και τα γυρίζουμε στην αρχή συνεχώς για να μην κολλήσουν. Επίσης στην αρχή τοποθετούμε τη σχάρα στο πιο ψηλό σημείο και αφού πια ξεφύγουμε τον κίνδυνο του κολλήματος την κατεβάζουμε.

Πίττες

Ελληνικές πίττες βρίσκουμε καταψυγμένες στις μεγάλες υπεραγορές. Τις περνάμε με ελαιόλαδο και από τις δύο μεριές και τις ψήνουμε στο κάρβουνο προσέχοντας να μην κοκαλώσουν. Πρέπει να μείνουν ευλύγιστες για να μπορούμε να τυλίξουμε το μπιφτέκι.

Σκορδογιάουρτο

Σε 500 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό, κατά προτίμηση Κρίστης, προσθέτουμε ένα φλιτζάνι του καφέ νερό, 4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο, 2-3 μεγάλες σκελίδες σκόρδο λιωμένες, ένα κουταλάκι του τσαγιού αλάτι και άσπρο πιπέρι. Τα ανακατεύουμε καλά.

3, 2, 1 πάμε

Απλώνουμε στην πίτα το σκορδογιάουρτο, τοποθετούμε 2 μπιφτέκια, λεπτές φέτες ντομάτας, κρεμμύδι (κατά προτίμηση), τυλίγουμε και απολαμβάνουμε. Προσωπικά προσθέτω μερικές σταγόνες Ταμπάσκο. ΚΟΛΑΣΗ!!!

8 Ιανουαρίου 2007

Αυτό το μπιφτέκι ποιος θα το πάρει;

Ήταν να γίνει και αυτό.

-Μου σπάσαν τα νεύρα οι άχρηστοι. Τους έδωσα διορία ως τα Φώτα. Δεν μπορεί, 8 του Γεννάρη έχουμε! Από τα μέσα του Δεκέμβρη άρχισαν τις επαναλήψεις. Γράψε κάτι εσύ που μια ζωή είσαι με το laptop στα πόδια.
-Τι να γράψω ρε γυναίκα;
-Βρίσε τους, δεν ξέρω τι θα κάνεις αλλά η κατάσταση με το Μέγκα δεν πάει άλλο. Ούτε Πενήντα πενήντα, ούτε Παρά πέντε σχεδόν για ένα μήνα... έχω αποστηθίσει ολόκληρα επεισόδια... από επανάληψη σε επανάληψη. Μας άφησαν μόνο με τη Βερα. Ευτυχώς που είναι κι' αυτή.

Δεν μπορούσα να βλέπω την συμβία μου να υποφέρει άλλο. Δυσκολευόταν να συγκινηθεί ακόμα και με το δράμα της Ζουμπουλίας όταν συνειδητοποίησε ότι η Μαριλένα της έφαγε τον Θωμά. Πως να συγκινηθείς βλέποντας για τρίτη φορά το ίδιο δράμα;


-Μα άντε και το γραψα κορίτσι μου. Ποιος θα το διαβάσει. Όλοι κι' όλοι δέκα μπλόκερς είμαστε, αλληλοδιαβαζόμαστε και αλληλοανακυκλωνόμαστε.
-Δεν μπορεί! Κάποιος που έχει σχέση με το Μέγκα θα το διαβάσει. Το παράπονο μου πρέπει να ακουστεί! Που είναι ο σεβασμός τους στον τηλεθεατή. Επειδή είναι δωρεάν δεν σημαινει ότι έχουν δικαίωμα να μην μας σέβονται.

Αυτό που δεν κατάλαβε η συμβία είναι ότι δεν υπάρχει ούτε ένα ποτηρι νερό δωρεάν. Δεν αντιλήφθηκε ότι το Μέγκα και την υπόλοιπη τηλεοπτική αχρηστία τους πληρώνεις μέσα από τα παξιμαδάκια , τις σκόνες πλυσίματος, τα σαμπουάν και τις σερβιέττες always.

-Μα αγάπη μου πως μπορείς να προσθέτεις νούμερα στη τηλεθέαση τους από τη στιγμή που σε γράφουν κανονικά. Ξεκόλλα τέλος πάντων από το κουτί.
-Τι άλλο θες να κάνω. Εμένα με ευχαριστεί. Αλλά μου την σπάνε οι ηλίθιοι. Πόσες μερες επανάληψη. Δεν τρώγονται πια.
-Η μεγαλύτερη τιμωρία είναι να μην τους βλέπεις. Να μην κτυπάνε νούμερα τα μηχανάκια της AGB και ίσως τότε να τους αναγκάσεις να σε σεβαστούν.
-Τι μου λες τώρα. Γράψε, κάνε μια έκκληση στους φίλους σου τους μπλόκερς, ίσως κάτι γίνει. Μπορεί κάποιος να το αναδημοσιεύσει, μπορεί να το βάλει ο Μάμας στην εφημερίδα του. Η αρνητική δημοσιότητα τους ενοχλεί.

Κάνω έκκληση στους αναγνώστες του "που σου νέφκω που πάεις". Αν κάποιος μπορεί να κάνει κάτι ας το κάνει. Η ψυχική ισορροπία της συμβίας κρέμμεται από μία τρίχα. Σε όποιον βοηθήσει υπόσχεται να στείλει με e-mail την αποκλειστική συνταγή της για τα πολίτικα μπιφτέκια!

3 Ιανουαρίου 2007

Αυτό το πόστ δεν έχει χρώμα.

Συνήθως οι καταχωρήσεις των μπλόκερς πραγματεύονται θέματα ευχάριστα ή τουλάχιστον θέτουν τα ζητήματα με τρόπο που προκαλεί το γέλιο ή τουλάχιστον καλή διάθεση. Συχνές εξαιρέσεις κάποια υπαρξιακού περιεχομένου και κάποια μελαγχολικά κομμάτια λόγω πρόσκαιρης καταθλιπτικής περιόδου του συγγραφέα.

Σήμερα θα σπάσω λίγο την ευχάριστη ατμόσφαιρα και την κατάνυξη που συνήθως προκαλούν στους αναγνώστες τους τα μπλοκς. ΔΕΝ μου αρέσει καθόλου να ασχολούμαι με θέματα τραγικά, δεν μπορώ αυτό τον κόμπο στο στομάχι που σφίγγει αβάστακτα κάθε φορά που ακούω ότι ένα νέο παιδί έχασε τη ζωή του στην άσφαλτο. Δεν μπορώ τον πόνο της μάνας που έχασε το παιδί της εκεί που ετοιμαζόταν να το αφήσει να πετάξει ή λιγο μετά που φτερούγισε από την μητρική φωλία. Δυστυχώς ή ευτυχώς τα καλά μας κανάλια φροντίζουν να μας γεμίζουν τα βράδυα μας με όση θλίψη μπορούμε να αντέξουμε.

Το αίσθημα που μου μένει μετά από τέτοιες ειδήσεις είναι ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ. Τα έχω με την ........σμένη την κοινωνία μας που ΔΕΝ μπορεί να παιδεύσει τα παιδιά της, τα έχω με την ......σμένη την βουλή μας που δεν νομοθετεί για αυστηρότερα κριτήρια στην έκδοση αδειών οδήγησης αλλά και ακόμα πιο αποτρεπτικές ποινές, τα έχω με την .......σμένη την αστυνομία μας που δεν κάνει ποτέ σωστά τη δουλειά της, τα έχω με τους ......σμένους πατεράδες που από νήπια βάζουν τα παιδιά τους στα πόδια τους όταν οδηγούν και όταν μεγαλώσουν λίγο ακόμα τους κάνουν show πόσο γρήγορα μπορεί να τρέχει ο μπαμπάς τους.

Αφορμή για το ποστ ήταν τα δύο παιδιά που χάθηκαν με το καλημέρα του νέου χρόνου, αλλά και όλα τα παιδιά που δεν μπόρεσαν να χτίσουν τα όνειρα τους επειδή η ταχύτητα, το αλκοόλ, η απερισκεψία και η ανευθυνότητα, η δική τους ή άλλων έφεραν γι΄αυτους πρόωρα το τέλος.

Τι αισθήματα σας προκαλεί αλήθεια όταν βγαίνουν στα κανάλια αγανακτισμένοι οι κατά καιρούς υπουργοί δικαιοσύνης και ορκίζονται χωρίς οίκτο πόλεμο στους οδηγούς που παρανομούν. Προσωπικά μένω και κοιτάζω σαν παλαβός. Μα τέλος πάντων για ποιούς μας περνάνε, ή χειρότερα για τί μας περνάνε; Άνοα όντα; Ποιούς κοροϊδεύουν οι άχρηστοι; Πόση ανικανότητα χρειάζεται για να φτάνεις στο σημείο, από μείωση δυστυχημάτων και νεκρών που είχες στόχο, να έχεις αύξηση;

Θυμάστε τον παχουλό προκάτοχο του σημερινού ποιητή υπουργού δικαιοσύνης, που όποτε έβγαινε στο κουτί να κάνει δηλώσεις ότι οι εκστρατείες του για μείωση των δυστυχημάτων πάνε καλά, σε δυο τρεις μέρες οι στατιστικές ανατρέπονταν με νέες ανθρωποθυσίες. Μακάρι να ήταν η καντεμιά τους που φταίει. Θα τους ζητούσαμε να κλείσουν το στόμα και θα λύναμε το πρόβλημα. Δυστυχώς εδώ πρόκειται για ανεπάρκεια, ανικανότητα και ανευθυνότητα. Δεν μπορεί να έχεις στα χέρια σου καινούριο αναβαθμισμένο (όσο κατάφεραν) νομοθετικό πλαίσιο, να έχεις όλα τα μέσα, μέχρι και κάμερες (θα μας πούνε ποτέ την αλήθεια για αυτό το σκάνδαλο;), αυτοκίνητα, μοτόρες, ραντάρ, αλκοτέστ, της παναγίας τα μάτια και να αποτυγχάνεις οικτρά. Η κύρηξη πολέμου είναι για το θεαθείναι. Μακάρι να βγώ λάθος.

Δεν τρέφω αυταπάτες ότι μπορεί να αλλάξει η οδική συμπεριφορά του Κύπραίου εύκολα και γρήγορα. Μέχρι όμως να αλλάξει τι κάνουμε; Και για να αλλάξει τι κάνουμε; Τι θα έκανα αν ήμουν αρχηγός αστυνομίας και είχα στη διαθεση μου 10-15 αστυνομικούς για αλκοτέστ αυτό το Σάββατο στη Λευκωσία; Σίγουρα δεν θα τους σκόρπιζα στις κύριες οδικές αρτηρίες (οι μεθυσμένοι έμαθαν και ξεφεύγουν από τα καντούνούθκια), αλλά θα τους έβαζα να κάνουν αλκοτεστ σε όσους βγαίνουν από τα κλαμπς και άλλα πολυσύχναστα στέκια της νεολαίας. Θα τους τοποθετούσα στις εξόδους των χώρων στάθμευσης και όποιος είναι μάγκας να περνά από το αλκοτέστ και να πηγαίνει σπίτι του. Αυτοί που σίγουρα θα κατηγορούνταν λόγω κατάχρησης αλκοόλ, θα αναγκάζονταν να έπερναν ταξί να πάνε σπίτια τους ασφαλισμένα. Αν αυτού του είδους ο ασφυκτικός έλεγχος γίνεται συστηματικά μια καλή μερίδα θα αναγκαστεί να αλλάξει συνήθειες.

Βεβαίως δεν λέω ότι με τα κατασταλτικά μέτρα θα λυθεί το πρόβλημα. Ομως επειδή το θεωρώ μια μορφή χουλιγκανισμού, πρέπει να βγάλουμε το καπέλλο στους κατα τα άλλα αντιπαθείς για ένα σωρό συμπεριφορές εγγλέζους, που έβαλαν τάξη τόσο στα γήπεδα όσο και στους δρόμους. Εκεί όμως, δεν χαρίζονται ούτε σε παιδιά επιχειρηματιών, ούτε βουλευτών ούτε ακόμα και υπουργών. Και οι νόμοι είναι στυγνοί, και οι δικαστές εξαντλούν την αυστηρότητα τους στους παραβάτες. Εδώ ξέρουμε ότι γίνονται εντελώς τα αντίθετα.

Φίλοι μπλόκερς, είναι επιλογή μας να πίνουμε όσο θέλουμε, δεν μπορεί να είναι επιλογή μας να οδηγούμε μεθυσμένοι. Ας βοηθήσουμε να ξεκολλήσει ο τόπος μας από τον πάτο της Ευρώπης στον τομέα της απώλειας ανθρωπινων ζωών από αυτοκινητιστικά ατυχήματα, δίνοντας το παράδειγμα αλλά και αποτρέποντας πιομένους φίλους μας από του να οδηγήσουν.

Μια καλή ιδέα που πιστεύω μπορεί να έχει σοβαρό αντίκτυπο και αποτέλεσμα μεσα στη νεολαία, θα ήταν αν οι σύλλογοι των φοιτητών μας (όλων των πανεπιστημίων και κολλεγίων παγκύπρια) από κοινού αναλάμβαναν εκστρατεία ενάντια στην οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Τι θα λέγαν οι φοιτητές μας;

Παω να πιω. (Περπατητός)

Related Posts with Thumbnails

Έλα στην παρέα μας

Αλήτη ! Απόψε είν' η βραδιά τόσο καλή, τόσο καλή ! Μπορείς να πας να κοιμηθείς σ' ένα παγκάκι, αλήτη ! Πλάτυνε η σκέψη τη ζωή τόσο πολύ, τόσο πολύ, πόκανε ο άνθρωπος τη γη κι όλο το σύμπαν σπίτι.

Τεύκρος Ανθίας - Τα σφυρίγματα του αλήτη