21 Οκτωβρίου 2007

Όπως λέμε, δράκος του νερού ένα πράμα!

Αγαπητοί αναγνώστες, το μπλογκ έχει τη τιμή να φιλοξενεί το κείμενο που έγραψε για τη συζήτηση μας η Δρακούνα (φωτό δίπλα). Μια συζήτηση για τη κυπριακή μπλογκόσφαιρα θα ήταν σίγουρα ελλειπής χωρίς τη γνώμη της. Πολυγραφότατη (προσπάθησα να μετρήσω τα ποστς της τζιαι εσπάσαν τα νεύρα μου, εν ετελειώναν σιόρ) και εξαιρετικά δημοφιλής, δίνει τη δικές της απόψεις. Κυρίες και κύριοι η Δρακούνα αποκαλύπτεται σε μας πριν την ανακαλύψει η City Press (Ξέρω τι σας λέω :)



Προσπαθώ πάντα να μιλώ/γράφω για πράγματα για τα οποία γνωρίζω κάτι. Άλλωστε, αν δεν γνωρίζεις για ποιο πράγμα μιλάς ο συνομιλητής/αναγνώστης σου σε κάποια φάση θα το καταλάβει και θα σε κράξει. Θα γράψω έχοντας υπόψη εμένα, για ποιο λόγο ξεκίνησα εγώ να γράφω και τι νομίζω κάνω με το blogging.


Καταρχήν ξεκίνησα να γράφω για την πλάκα μου, κυρίως για να δω αν θα κατάφερνα να διατηρήσω το blog πάνω από 1 εβδομάδα και αν θα είχα αρκετά θέματα για τα οποία θα ήθελα να γράψω. Τελικά, 2 χρόνια μετά ακόμα γράφω σχεδόν καθημερινά και θα έγραφα ακόμα περισσότερο αν είχα περισσότερο χρόνο.

Προσωπικά, γράφω για να μην ξεχάσω αυτά που σκέφτομαι, γράφω για να σπάσω πλάκα, γράφω γιατί πολλές φορές αυτά που θέλω να διαβάσω δεν τα βρίσκω πουθενά, γράφω για να χαλαρώσω, γράφω για να ψυχαγωγηθώ, γράφω γιατί είμαι ψωνάρα, γράφω για να βεβαιωθώ ότι αυτά που σκέφτομαι τα σκέφτονται και άλλοι, άρα δεν έχω κάποια βλάβη στον εγκέφαλο, γράφω γιατί μπορώ.


ΔΕΝ γράφω για να σώσω τον κόσμο ή να κάνω την τεράστια διαφορά. Είμαι ένας average άνθρωπος, με average δουλειά και average δείκτη νοημοσύνης. Όταν βλέπω π.χ. κάτι εξωφρενικό στην τηλεόραση (ειδήσεις, δηλώσεις πολιτικών, σειρές) δεν θέλω να την σπάσω αλλά να γράψω post. Είναι είδος evolution?


Στο εξωτερικό τα blogs έχουν πολύ μεγαλύτερη επιρροή και αναγνωσιμότητα. Αλλά μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό πολλοί πολιτικοί / ακαδημαϊκοί / άνθρωποι κλειδιά κτλ. διατηρούν οι ίδιοι blogs και συμμετέχουν ή σχολιάζουν άλλα blogs, τραβώντας έτσι περισσότερο κόσμο και δημιουργώντας διάλογο. Στην Κύπρο το blogging πιστεύω είναι σχετικά άγνωστο (το blog του Κασουλίδη δεν μετρά διότι δεν το έκανε ο ίδιος και καμία σχέση με blog δεν έχει). Είναι άγνωστο πιστεύω διότι γράφεται κυρίως από ανώνυμους, άρα ανένταχτους, άρα περίεργους, άρα δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν κάπου και να φτάσουν στο μέσο Κύπριο.


Κάποια αλλαγή όμως έχει γίνει και στην Κύπρο. Πριν 2 χρόνια ήμασταν 10 αμπάλατοι και γράφαμε. Τώρα είμαστε 50 αμπάλατοι και γράφουμε.

Για να φτάσουν στο σημείο τα blogs να κάνουν πολιτική παρέμβαση στην Κύπρο, πρέπει πρώτα να τα διαβάζει όλος ο κόσμος και να τα παίρνει στα σοβαρά, πράγμα που δεν ισχύει τώρα (εκτός και αν μας διαβάζει πολύ περισσότερος κόσμος απ’ ότι νομίζω και ζω στον κόσμο μου). Αυτή τη στιγμή, για να κάνεις πολιτική παρέμβαση στην Κύπρο, πρέπει να ονομάζεσαι Κουλίας (ή να είσαι φίλος του) και να τηλεφωνείς στην εκπομπή του κ. Λάζαρου Μαύρου κάθε πρωί.

10 σχόλια:

dokisisofi είπε...

@ drakouna
Μπορεί τα ελατήρια γραφής μας να είναι κάπως διαφορετικά, (ή να νομίζω ότι είναι και η μεταλλαγμένη μου φύση να μην μου επιτρέπει απλά να το καταλάβω-evolution result) αλλά τα σχόλια σου για κυπριακή καθημερινή- ραδιοτηλεοπτική-πολιτικάντικη μαλακία που επικρατεί (πολλά τα επίθετα για να την περιγράψεις άλλα τόσα τα υπόθετα για να την υποστείς) είναι όλα τα λεφτά!!!!

Και νομίζω ότι αυτό που βγαίνει απ'όσα λές είναι ότι ΄με το μπλογκιγκ ξεφεύγουμε λίγο απ'όλα αυτά.

Λέω να έρθω σε λίγα λεπτά στο μπλογκ σου. Βάλε μου έναν βαρύ γλυκύ να ψήνεται. :PPPP

Banana Republic Cyprus είπε...

Δρακούνα, μπορεί να είμαστε 50 αμπάλατοι αλλά έχουμε τόσα ενδιαφέρον θέματα να συζητήσουμε. Εν αντιθέση με 100 αμπάλατους που καθημερινά είναι στο γυαλί και λένε τα ίδια και τα ίδια... In the down-down of the script, εν εκατάλαβα! Μόνο οι πρισμένοι πολιτικοί μας έννα φκάλλουν τα νεύρα τους δημόσια; :)

Υ.Γ: το ακαταλαβίστικο = στο κάτω κάτω της γραφής!

Yiota είπε...

για μενα ενα απο τα καλα του blog ειναι η ελευθερια λογου. πολλα blogs γραφουν και ορισμενες αληθειες , ενα φαινομενο που σπανιζει στην τηλεοραση και ειδικα απο το κρατικο μας καναλι.

Σταρχεία μου είπε...

Σε είδα στον "Εξάγγελο" την Κυριακή και πρέπει να πω ότι έννοιωσα μια περηφάνια.

Lexi_penitas είπε...

Όπα Δρακούνα, γιατί μας τα κρύβεις; Δυστυχώς ο "Εξάγγελος" δεν αναρτάται στο διαδίκτυο και οι ξενιτεμένοι δεν μπόρεσαν να σε διαβάσουν. Πειράζει να το αναρτήσεις στο μπλογκ σου;

Πιστεύω ότι αυτό που θα μπορέσουν πιο εύκολα να πετύχουν οι μπλόγκερς είναι παρεμβάσεις πάνω σε κοινωνικά ή περιβαλλοντικά ζητήματα, παρά καθεαυτό πολιτικά. Όλα βέβαια έχουν και τις πολιτικές προεκτάσεις τους.

drakouna είπε...

Μόνο εγώ εν εγόρασα Πολίτη την Κυριακή?

Lexi_penitas, ότι και να εβάλαν, πρέπει να είναι κείμενο που έχω ήδη βάλει στο blog μου. Μήπως είναι το Απέραντο Γαλάζιο?

Ανώνυμος είπε...

@ Drakouna : καλάν επιασαν το ποστ χωρίς την άδεια σου?
Sue them!

the Idiot Mouflon είπε...

"Επειδή μπορώ"

Σκατένια, εν δική μου ατάκα τούτη, έχω κόπυραιτ που το 2000 που με ρώτησε μια κακούργα "γιατί την αγαπώ"...

drakouna είπε...

Εχω επίσης να παρατηρήσω ότι η φωτογραφία που μου έβαλες lexi_penitas κάμνει με να φαίνουμαι όπως τη Ρουμάνα :)

Όχι, δεν έπιασαν ποστ χωρίς την άδεια μου. Πριν σχεδόν 1 χρόνο είχα στείλει κάποια κείμενα μου αλλά δεν ήξερα αν θα τα βάλουν. Πέρασε καιρός, το ξέχασα αλλά φαίνεται δεν το ξέχασαν αυτοί.

Lexi_penitas είπε...

Δρακούνα είσαι ούλλο παράπονα. Είσαι η μόνη που έβαλα τη φωτογραφία της τζιαι εν το εκτίμησες καθόλου. Εξάλλου έσιει που καμνουν σαν τους πελλούς για τες Ρουμάνες :))

Related Posts with Thumbnails

Έλα στην παρέα μας

Αλήτη ! Απόψε είν' η βραδιά τόσο καλή, τόσο καλή ! Μπορείς να πας να κοιμηθείς σ' ένα παγκάκι, αλήτη ! Πλάτυνε η σκέψη τη ζωή τόσο πολύ, τόσο πολύ, πόκανε ο άνθρωπος τη γη κι όλο το σύμπαν σπίτι.

Τεύκρος Ανθίας - Τα σφυρίγματα του αλήτη