Σας πήραμε χαμπάρι!
Πως μπορεί αλλιώς να χαρακτηρίσει κάποιους, που από το πρώτο λεπτό της είδησης της σύλησης του τάφου του τέως προέδρου, βάλθηκαν να ρίχνουν λάδι στη φωτιά της διαίρεσης των πολιτών σε πατριώτες που διαφυλάττουν τις υποθήκες του Τάσσου, και σε προδότες που ακολουθούν τον Χριστόφια στο εθνικό ξεπούλημα.
Πως να μου βγάλει κάποιος από το μυαλό ότι αν δεν πρόκειται για κακοποιούς του κοινού ποινικού δικαίου που το κάναν για να ζητήσουν λύτρα, τότε ΜΟΝΟ κάποιοι από τους έξαλλους εθνοκάπηλους μπορεί να είναι; Στο θολωμένο τους μυαλό, μια τέτοια πράξη θα ενδυνάμωνε την ασθενή υποστήριξη που έχουν στο λαό οι διχαστικές τους ιδέες και θα αποδυνάμωνε τις διαδικασίες της λύσης.
Δεκάδες νεοφασίστες ήλθαν τις τελευταίες μέρες από την Ελλάδα και τη Σερβία με σκοπό τη δημιουργία επεισοδίων και την αποσταθεροποίηση. Είναι πλέον φανερό ότι οι εχθροί της της ειρήνης, της λύσης και της επανένωσης θα χρησιμοποιήσουν κάθε μέσον, θεμιτό και αθέμιτο προκειμένου να εμποδίσουν το λαό να φτάσει μπροστά στη κάλπη. Επειδή ξέρουν πολύ καλά ότι αυτή τη φορά το μεγάλο ΝΑΙ που θα ανοίγει το δρόμο για μια νέα περίοδο ειρηνικής συμβίωσης και δημιουργίας όλων των κατοίκων του νησιού θα είναι ο νικητής. Γι' αυτό λυσσάξαν!
Αναμένω ότι η ανηθικότητα και η επιθετικότητα τους θα φτάσει σε επικίνδυνα ύψη. Τους ζήσαμε την περίοδο πριν το 74. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ! Δείγμα των δολοφονικών τους ενστίκτων μας δίνουν καθημερινά μέσα από τους τα ιστολόγια τους. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό που ο επίτροπος Ρήγας γράφει απευθυνόμενος στο Μιχάλη Μιχαήλ: "Άθλιε μισθοφόρε, η ζωή είναι τροχός και γυρίζει. Όλα εδώ πληρώνονται."
Μέχρι τον άνθρωπο που με κίνδυνο να χαρακτηριστεί όμοιος τους, (μη κακό σου Γιώργο), κρατούσε ίσες αποστάσεις στη διαμάχες τους με σχολιαστές και άλλους μπλόγκερς, τον έβαλαν στο στόχαστρο επειδή απλά κατέκρινε την προσπάθεια τους να εκμεταλλευτούν πολιτικά τη σύληση του τάφου. Τις προάλλες τον σκυλόβρισαν μέσα από τα σχόλια τους επειδή έσβησε σχόλιο τους, στο οποίο χυδαιολογούσαν εναντίον των πολιτικών τους αντιπάλων, σε άρθρο του για υποστήριξη σε καταφύγιο σκύλων. Και τι δεν του είπαν! Μέχρι Yeni Politi Pitta τον αποκάλεσαν! Δεν αναγνωρίζουν σε κανένα το δικαίωμα να έχει κατ' ελάχιστον διαφορετική γνώμη από αυτούς. Όποιος ξεφεύγει από τον κανόνα, θα χλευαστεί και θα διαπομπευτεί με απώτερο στόχο τον ξεφτιλισμό και την δολοφονία του χαρακτήρα του! Αυτή είναι η δημοκρατία τους!
Πόσο μεγάλη αλήθεια είναι η διαφορά μεταξύ ενός δολοφόνου χαρακτήρων από ένα δολοφόνο; Οι πολίτες έχουν υποχρέωση να αντισταθούν στα σχέδια αποσταθεροποίησης και να οργανωθούν προκειμένου να βοηθηθεί ο πρόεδρος να φτάσει σε ένα αποδεκτό συμβιβασμό! Πρέπει να δώσουμε το μήνυμα στους φαύλους ότι σήμερα δεν είναι ούτε 1974 ούτε 2004!
Το έργο στη κορυφή είναι το Head of fascism του William T. Ayton.
10 σχόλια:
Μετά την κλοπή του Τάσσου και την αποκάλυψη κάποιων πολιτικών και εκκλησιαστικών παρασκηνίων, η ανατριχίλα της αίσθησης ότι ο φασισμός αναπνέει πας το ζυνήσιην μας, είναι αισθητή. Ελπίζω να έχεις δίκαιο στην τελευταία σου πρόταση.
Ήθελα να γράψω αρχικά πως η Λογική έχει αυτοκτονήσει σε αυτόν τον τόπο.
Καθώς ξεκίνησα να πληκτρολογώ το σχόλιο άλλαξα γνώμη.
Η Λογική έχει δολοφονηθεί μέσα σε ένα άγριο έγκλημα, με πολλούς , πάρα πολλούς και διαχρονικούς δράστες.
Φίλε δεν τα νοιώθω από μέσα διότι δεν ζω κύπρο αλλά νομίζω ότι θωρείς πολλή ίντερνετ. Ο κατσιαρισμός των 5 στα 500 φασιστομπλόγκς δεν αντιπροσωπεύει την απήχηση του φασισμού στην κοινωνία. Τα φασιστικά μυαλά πάντα υπάρχουν σε όλες τες κοινωνίες. Η ανωμαλία είναι μέρος του ανθρώπινου είδους τζιαι εκφράζεται τζιαι σε κοινωνικόν επίπεδον. Η Ψυχία θα το ξέρει καλλύττερα που μας. Το ζήτημαν είναι πόσον δρά ανεξέλεγκτα. Το 58, το 63, το 74, το κράτος τζιαι η άρχουσα τάξη έκαμνεν πλάτες σε αυτά τα μυαλά γιατί είχαν τους ανάγκη να κατακτήσουν τζιαι να θελελιώσουν εξουσία. Σήμερα ούτε το κράτος τους έχει ανάγκην, ούτε η άρχουσα τάξη. Μια σαιζόν τουριστική με πόμπαν θα ξανίζει εκατομύρια ευρώ. Ο παραλληλισμός 74 με 2004 βρίσκω ότι είναι υπερβολή. Όσον αισχρή τζιαι να ήταν η περιρρέουσα δεν μπορείς να την παραλληλήσεις με τες δολοφονίες τζιαι τα βασανιστήρια. Ούτε τζιαι με την στρατιωτική βία.
Αυτόν που λαλείς ότι φοάσαι δεν θα γίνει διότι η κρατική εξουσία δεν το χρειάζεται.
Κατα τα άλλα συμφωνώ ότι δεν πρέπει να θωρούμεν απαθώς την λεκτική βία "θα σας κρεμμάσουν στις πλατείες" είπεν ο άλλος, τζιαι ιδίως πρέπει το κράτος να αναλάβει τες ευθύνες του. Ιδού μια δουλειά για να δείξει η αστυνομία τι αρχίδια έχει. Δουλειά που ππέφτει τζιόλας μέσα στους όρους εντολής της. Εδώ να σε δώ κύριε Λουκά. Ιδού η ρόδος.
Που την άλλη πρέπει να προσέχουμε να μεν ππέφτουμεν εμείς στο ίδιο χαντάτζιν με τζιείνα που κατηγορούμεν. Ο Κύπριος πολίτης που βοάται να συμβιώσει με τους τούρκους τζιαι δεν θέλει λύση πρέπει να είναι ελέύθερος να το πεί χωρίς ούτε να φοάται, ούτε να αντρέπεται, ούτε τζιαι να βρίζεται σαν φασίστας ή συνοδηπόρος τους, ούτε σαν προδότης ή ξέρω γω τί. Να το πεί, να αγωνιστεί όπως μπόρει τζιαι μετά να μετρήσουμεν τους ψήφους όπως εκάμαμεν το 2004. Τι έγινεν το 2004. Επειδή εχάσαμεν δηλαδή; Δημοκρατίαν έχουμεν, άλλοι χάννουν τζιαι άλλοι κερδίζουν. Τζιαι τζιείνοι που χάννουν δικαιούνται να ξαναδοκιμάσουν. Αυτόν θα γινεί αν δεν τα κάμουν σκατά οι συντρόφοι. Εγώ φοούμαι ότι εκάμαν τα ήδη, τζιαι πτου που ξάναρκης με τον Ερογλου όστι να ξαναεκλεγεί διαλλακτικός τουρκοκύπριος ηγέτης.
Φίλε Λέξη, όσον κι αν μπορώ να καταλάβω την πικρία που νοιώθεις δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πέφτεις στο ίδιο λάθος για το οποίο κατηγορείς άλλους. Το Αγρινό, όπως πρόσεξα σε διάφορα σχόλιά του αλλού, είπε σωστά, κατ’ εμένα, ότι ή τόση σημασία που δίνουν οι διάφοροι αρθρογράφοι/μπλογκογράφοι απλώς παίζει το παιγνίδι κάποιων, είτε αυτοί είναι απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου είτε πολιτικοί απατεώνες, φασίστες ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να τους χαρακτηρίσει κανείς. Θα περίμενα περισσότερη αυτοσυγκράτηση και όχι συζητήσεις επί κενού που μου θυμίζουν τους καυγάδες περί του γένους των αγγέλων.
Διαπιστώνω και εγώ μια υπερβολή.
Είναι όμως άραγε υπερβολή ή απελπισία;
Τα τελευταία 24ωρα με ωθούν να επανεξετάσω θέσεις και ιδέες που θεωρούσα σιδεροτζιαίφαλα...
Ψυχία αυτό ακριβώς προσπαθώ να περάσω μέσα από το κείμενο αλλά ήβρα τον Ασέρα σε περίοδο κεντροευρωπαϊκής σιέστας. Τη μια να γράφει αλλού, ότι σε τρεις μήνες εν να μας φωνάξουν να πούμεν το ΝΑΙ για το ΟΧΙ τζιαι την άλλην να τον πιάννει το πεσσιμιστικόν του. Ρε φίλε, σταθεροποιήθου! Είμαστεν ούλλοι τσας συγχισμένοι αλλά ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΝ ΤΖΙΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ! Εν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών. Για εν αν τα βάλουμε με ούλλους που εν θέλουν τη λύση τζιαι εν να νικήσουμε, για εν να χάσουμε τζιαι να ρτουμεν τζει πάνω στη Λωζάνη να μας εύρεις κανένα τόπο να μείνουμε.
Κακομούτσουνε, φαίνεται εν ηξέρεις για πόσο κακαμούτσουνους μιλούμεν. Συμφωνείς Στροβολιώτη;
Πολίτη Πίττα, τα σέβη μου!
Φίλε δεν είπα να μεν πολεμήσουμεν. Η πρώτη όμως προυπόθεση για να νικήσεις είναι να σέβεσαι τον αντίπαλο. Αλλιώς δεν σέβεσαι τον εαυτό σου. Τζιαι δεν μιλώ για τα φασιστούθκια του περιθωρίου που απλά έχουν την δυνατότητα να κατσιαρίζουν παραπάνω πάνω στο ίντερνεντ διότι κάμνουν κλώνους. Αν ήταν το ίντερνετ αντιπροσωπευτικό η κύπρος θα είχε πλειοψηφία άκρας αριστεράς, φασίσταριού τζιαι ξενητεμένων. Ο πολλύς κόσμος κάθεται τζιαι θωρεί αίγια φούξια. Τα φασιστούθκια τα αγνοείς όσον είναι ακίνδυνα. Αυτή είναι η δική μου στάση.
Τους αθρώπους του Δήκο τζιαι της Εδέκ, οργανωμένους τζιαι μή χρειαζούμαστιν τους σαν υποστηρικτές της λύσης. Η μοντέρνοι φιλελεύθεροι κεντρώοι φιλήσυχοι ανθρώποι θα κρίνουν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος τζιαι πρέπει να νοιώθουν ασφάλεια τζιαι να να πουν ναι (αν θα χρειαστεί να πούμε ναι δηλαδή, εγώ καρτερώ να δώ τι θα δεχτεί η Τουρκία πριν να πω τι θέλω. Προς το παρόν λαλώ ότι θέλω λύση καλλύττερην που ότι ελάλεν το Ανάν - ασφάλεια - εγγυήσεις - λειτουργία του κράτους - μηχανισμοί επίλυσης των αδιεξόδων).
Λεξιπένητα,
κατανοώ την απελπισία σου. Βλέπω κι εγώ το πλοίο τη μια να αντιστέκεται στον άνεμο και την άλλη να μπατάρει και συγχύζομαι...
Ακέρα,
συμφωνώ απόλυτα με τα πιο πάνω σχόλια σου. Οι δικές μου σκέψεις κυμαίνονται στο ίδιο πνεύμα...
Ειδικά σε αυτό το σημείο:
"Η πρώτη όμως προυπόθεση για να νικήσεις είναι να σέβεσαι τον αντίπαλο. Αλλιώς δεν σέβεσαι τον εαυτό σου."
Σε περίπτωση δημοψηφίσματος και αν εγκριθεί αυτή τη φορά το σχέδιο λύσης, ελπίζω το αποτέλεσμα να γίνει (με απόλυτα ειρηνικό τρόπο...) σεβαστό από τους απορριπτικούς, όπως έγινε σεβαστή η ήττα από τους υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν το 2004. Πιστεύω, ότι είναι το λιγότερο που διεκδικούμε σε μία δημοκρατική κοινωνία.
Δεν κρύβω, ότι μόλις έμαθα για την κλοπή της σορού του πρώην προέδρου, οι πρώτες σκέψεις μου, όσον αφορά τα κίνητρα και τους δράστες/ηθικούς αυτουργούς, ήταν, ότι πρόκειται για προβοκάτορες εθνικιστές, (Ελληνοκύπριους, Τουρκοκύπριους, Έλληνες ή Τούρκους) με σκοπό την αναστάτωση και τον τερματισμό των συνομιλιών...Όμως, αυτά είναι υποθέσεις. Κανείς μας δε γνωρίζει την αλήθεια. Όλα είναι εικασίες ακόμη...
Δυστυχώς, πολλοί χώνουνται πίσω που την ανωνυμίαν που τους προσφέρει το διαδίκτυον τζιαι άλλοι τρόποι/μέσα έκφρασης ιδεών. Αυτοί που νομίζουν ότι επειδή μερικοί δεν συμφωνούν μαζίν τους, είναι προδότες, υποκινούμενοι από ΝΑΤΟ, Τουρκία κλπ, μισθοφόροι, συμφεροντολόγοι. Ευτυχώς που ακόμα υπάρχει ελευθερία έκφρασης...
Δυστυχώς κύριε Λεξιπενητα συνεχίζεις και εσύ στο ίδιο μοτίβο με τον Μιχάλη Μιχαήλ.
Οι αναφορές σου στο 1974 είναι πυροτεχνήματα διότι ξέρεις πολύ καλά πως η ηγεσία της ΕΟΚΑ-Β στήριξε το 2004 το ΝΑΙ και σήμερα ταυτίζεται μαζί σου εσένα και των ομοϊδεατών σας.
Ψεύδεσαι συνειδητά, διότι ξέρεις πως το 1974 έγινε με σκοπό την ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ διχοτόμηση, και το 2004 με σκοπό την ΝΤΕ ΓΙΟΥΡΕ διχοτομηση. Εσύ υποστηρίζεις τα σχέδια αυτά. Άρα να κοιτάξεις στον καθρέφτη σου για ΕΟΚΑ-Β συνοδοιπόρε του Αναστασιάδη, του Κληρίδη, του Πουργουρίδη και λοιπών γριβικών καθαρμάτων.
Και επίσης, η προβοκάτσια σας είναι φανερή: προσπαθείτε να ρίξετε το φταίξιμο στην οικογένεια Παπαδόπουλου. Χωρίς στοιχεία, χωρίς τεκμήρια και ΧΩΡΙΣ ΗΘΟΣ στοχοποιείτε μια οικογένεια με σκοπό τα ευτελή οικονομικά συμφέροντα σας.
Αλλά θα μου πεις, είχε η ΕΟΚΑ-Β το 1974 ηθικές αρχές; Όχι. Είχατε μήπως το 2004; Όχι βέβαια. Ούτε τώρα έχετε.
ΜΑΡΞΙΑΝ
Δημοσίευση σχολίου