Επώνυμοι, ψευδώνυμοι και ανώνυμοι σχολιαστές
Αφορμή για το ποστ αυτό μου δίνει η αύξηση των ανώνυμων σχολιογράφων στα διάφορα μπλογκς, που τελευταία πληθαίνουν. Και για να συνεννοούμαστε με τον όρο ανώνυμοι εννοώ αυτούς που δεν χρησιμοποιούν ψευδώνυμα. Επίσης, αναφέρομαι μόνο στη κυπριακή μπλογκο-κοινότητα
Οι διάφοροι ανώνυμοι έκαναν μια "εντυπωσιακή" παρουσία στη προεκλογική περίοδο και από τότε αρκετοί μπαίνουν στα διάφορα μπλογκς και κάνουν αισθητή τη παρουσία τους σχολιάζοντας τα κείμενα. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα πέραν της σύγχυσης που προκαλείται όταν σε ένα ποστ έχει περισσότερους από ένα ανώνυμο. Επειδή τότε πολλές φορές δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος είναι ποιος. Ακόμα και στο μπλογκ μου που στη φόρμα σχολίων έβαλα την παράκληση "Το ψευδώνυμο δεν βλάπτει την ανωνυμία σου. Βοηθά τους υπόλοιπους να σε ξεχωρίζουν από άλλους ανώνυμους." κάποιοι αναγνώστες εξακολουθούν να σχολιάζουν ως ανώνυμοι.
Εκτός λίγων εξαιρέσεων οι περισσότεροι ανώνυμοι προκαλούν είτε με υβριστικά είτε με αισχρά σχόλια. Και αυτό ακριβώς είναι που με ενοχλεί. Δεν είναι εύκολο να ξέρει κάποιος πόσοι είναι αλλά πιστεύω ότι δεν είναι πολλοί. Η παρουσία τους όμως είναι αισθητή. Η μεγαλύτερη κατ' εμένα ζημιά που προκαλούν είναι ο αποπροσανατολισμός της συζήτησης και ο εκφυλισμός της και πολλές φορές η κατάντια της σε καυγά επιπέδου πεζοδρομίου.
Οι εμμονές αυτών των κυρίων ειδικότερα σε θέματα που άπτονται των "ιερών και οσίων της ελληνικής φυλής" εκφράζονται με γλώσσα χαμαιτυπείου και με χαρακτηρισμούς προς τον ιδιοκτήτη και τους σχολιαστές που ποτέ δεν θα τολμούσαν να εκστομίσουν σε κανένα αν τον είχαν απέναντι τους. Η θρασυδειλία τους τους σπρώχνει ακόμα και κρυμμένους πίσω από ένα πληκτρολόγιο να μένουν ανώνυμοι. Όπως κάποιοι ομοϊδεάτες τους ή και οι ίδιοι τους τραμπουκισμούς και τη τρομοκρατία τους την εξασκούν μέσα στο σκοτάδι φορώντας κουκούλες για να καλύπτουν τα πρόσωπα τους.
Βέβαια η συμπεριφορά του τραμπούκου που τους διακρίνει άρχισε να απλώνεται και σε θέματα χωρίς πολιτική χροιά Η όποια άποψη δεν τους εκφράζει πρέπει να ρίχνεται στο πυρ στο εξώτερο και ο συγγραφέας της να υβρίζεται χυδαία. Είναι φανερό ότι σε κάποιους το βασικό στοιχείο της ανθρώπινης επικοινωνίας, ο διάλογος, τους είναι άγνωστο.
Πολλές φορές ειρωνικά αντιτείνουν ότι με το ψευδώνυμο δεν γίνεσαι επώνυμος. Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά εντελώς άτυπα και χωρίς καθοδήγηση, οι κύπριοι μπλόγκερς δημιούργησαν μια κοινότητα με κοινό χαρακτηριστικό το σεβασμό του ενός προς τον άλλο παρόλο που πολλές φορές οι αντιθέσεις και οι αντιπαραθέσεις φτάνουν σε ψηλά επίπεδα. Η προσωπική, η ανοίκεια, η απροκάλυπτη, η μειωτική επίθεση προς τον άλλο, που χαρακτηρίζει μόνο ανθρώπους χαμηλού μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου δεν έχει θέση στη σχέση μεταξύ των μπλόγκερς αλλά και των τακτικών ψευδώνυμων ή επώνυμων σχολιαστών.
Ο ένας αναγνωρίζει τον άλλο και του αποδίδει ένα χαρακτήρα και μπορώ να ισχυριστώ μια "μορφή". Μέσω των κειμένων του καθενός και με τη συνεχή τριβή μέσω των συζητήσεων που αναπτύσσονται γνωρίζεις τόσο τις πολιτικές αλλά και τις απόψεις του καθενός πάνω σε πλείστα τόσα ζητήματα. Πολλές φορές καλύτερα από όσο τον γνωρίζουν κοντινοί γνωστοί του στη πραγματική ζωή. Ακριβώς επειδή η ψευδωνυμία του μπλογκ του επιτρέπει να ξανοιχτεί σε βαθμό που κάποιες σκοπιμότητες δεν του το επιτρέπουν στη πραγματική ζωή. Σαν αποτέλεσμα της καλής διαδικτυακής σχέσης ήρθαν και πολύ καλές προσωπικές σχέσεις αλλά αυτό ξεφεύγει από το θέμα μου.
Πίσω λοιπόν στο θέμα των ανώνυμων. Πρέπει να πω ότι πολλές φορές τελευταία οι συζητήσεις, με την παρεμβολή των πανταχού παρόντων ανώνυμων, κατρακύλησαν σε θλιβερά χαμηλό επίπεδο. Μου θυμίζουν συζητήσεις σε φόρουμ που η έγνοια των περισσοτέρων είναι να πουν την πιο εντυπωσιακή βρισιά και τους πιο μειωτικούς χαρακτηρισμούς. Παρόλο που σέβομαι το δικαίωμα του κάθε μπλόγκερ αλλά και των αναγνωστών να χειρίζονται όπως θέλουν τους ανώνυμους, για το δικό μου μπλογκ έχω πάρει τις αποφάσεις μου και τις δημοσιεύω. Πιστεύω ότι αν υιοθετηθούν σαν κοινή πρακτική των μπλόγκερς θα βοηθήσουν να απαλλαγούμε από ενοχλητικά παράσιτα που απειλούν την υπόσταση και το επίπεδο του κυπριακού μπλόγκιγκ.
Πιστεύω ότι η "απάντηση του πελλού εν η σιωπή" και ότι αυτοί οι τύποι θεριεύουν εκεί που με την αντίδραση μας τους δίνουμε υπόσταση. Εξάλλου συστηματικά έχω εφαρμόσει μέχρι τώρα την περιφρόνηση προς τα σχόλια τους. Κάποιες στιγμές τους προειδοποίησα και τελικά αναγκάστηκα να σβήσω τα πιο προχωρημένα σχόλια τους. Και αυτό παρόλο που πιστεύω ότι η παραμονή των σχολίων δείχνει το επίπεδο τους και τους εκθέτει στα μάτια των αναγνωστών, κάποτε το παρακάνουν σε βαθμό που η πρόκληση επισκιάζει το ίδιο το θέμα της συζήτησης.
Έχουμε και λέμε:
- Το 1ο υβριστικό σχόλιο θα συναντά τη πλήρη περιφρόνηση μου.
- Στο 2ο παρόμοιο σχόλιο θα διαγράφονται όλα τα σχόλια του/της και τα σχόλια των αναγνωστών που του απαντούν.
- Το ίδιο θα γίνεται έστω και αν ο υβριστής χρησιμοποιεί ψευδώνυμο.
Με τον τρόπο αυτό αυτό διασφαλίζεται το επίπεδο του διαλόγου στα πλαίσια της στοιχειώδους αξιοπρέπειας αλλά και ο σεβασμός στους αναγνώστες του μπλογκ που δεν είναι αναγκασμένοι να μυρίζουν τις κλανιές του κάθε βρωμιάρη (που θα έλεγε και ο αγρινός)
Παράκληση στους σεβαστούς αναγνώστες να μην απαντούν σε προκλήσεις που ξεφεύγουν από το πλαίσιο της ανταλλαγής απόψεων και φτάνουν στην αισχρολογία. Η τυχόν διαγραφή σχολίων τους που απαντούν στους υβριστές και τροφοδοτούν την αναισχυντία τους, ας μην παρεξηγηθεί.
Πριν κλείσω να ξεκαθαρίσω ότι στόχος μου δεν είναι η διαγραφή κανενός σχολίου όσο αντίθετο και σκληρό και αν είναι προς τις απόψεις μου. Χάρηκα πολλές συζητήσεις με σκληρές αντίθετες απόψεις όπως π. χ. του φίλου μου του Ίλλαντρου αλλά δεν θα επιτρέψω να κάνουν ανατομία της δικής μου ή της δικής σας μάνας μέσα από το μπλογκ αυτό.
46 σχόλια:
ma na mpou gine sior kai
a8ymi8ikes tous anonymous pali re le3i?
Η εξαλλοσύνες τους στο μπλογκ μου, αλλά περισσότερο στη Δρακούνα και στο προεδρικές, όπου επανηλημμένα προκάλεσαν την αντίδραση των μπλογκερσ και των τακτικών αναγνωστών ήταν η κυριότερες αφορμές.
Η αιτία είναι όμως ότι δεν θα ήθελα να δω τις συζητήσεις στα μπλογκς να καταντούν ισες και όμοιες με εκείνες φανατικών ποδοδσφαιρόφιλων.
Εσυ ανώνυμε μπορείς να μου δώσεις ένα καλό λόγο γιατί δεν επιλέγεις ένα ψευδώνυμο να ξέρουμε με ποιο διαδικτυακό φίλο μιλάμε;
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
lexi_penita,
Εξιτίμασεν μας τζιαι εμάς πριν λλίες μέρες, ένας ανώνυμος. Ένοιωσα μιαν καταξίωση ρε παιδί μου. (link). Αν δεν σε πουν προδότη, εν έχει απήχηση το blog σου.
ΝΑΙ, σους ανώνυμους, μας βοηθούν να μην παίρνουμε τη ζωή στα σοβαρά.
Ρέγγες ανώνυμες!
Λεξιπένητα όι να μου σβήσεις το σχόλιον τωρά!
Νομίζω ότι τελικά ένα σχετικό φιλτράρισμα δεν βλάφτει ούτε την ελευθερία λόγου ούτε τον αυθορμητισμό. Το σύστημα του Joshoua όπου είσαι αναγκασμένος να αφήσεις ιμέιλ, ή να έχεις μπλογκερταυτότητα για να γράψεις μύνημα είναι καλό τζαι κόφκει τζαι ούλλα τα σπάμς. Δεν ιξέρω αν ο Μπλόγκερ έχει έτσι φόρματ σχολίων. Τελικά το σύστημα της Δοκισήσοφης τζαι του επιτρόπου Περιβάλλοντος όπου ο ιδιοκτήτης διαβάζει τα σχόλια πριν να μπούν κάμνει καλό στην ποιότηταν των ιστολογίων. Πρέπει όμως ο ιστολόγος να είναι αθκιασερός τζαι να θκιαβάζει τα μυνήματα τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, αλοιώς είναι σπαστικό για αυτούς που αφήνουν σχόλιο να το δούν να εμφανίζεται σε μιά βδομάδα. Υπάρχουν επίσεις σχόλια τύπου, μια ερώτηση, ή έναν προσωπικό μύνημα που δεν έχουν να κάμουν με την ανάρτηση τες οποίες ο ιδιοκτήτης δεν χρειάζεται να αναρτήσει δημόσια, απαντά με ιμέιλ τζαι τελικά καθαρίζει λλίον η λίστα των σχολίων. Άσε που θκιαλέονται ούλλα τζείνα τα σπάμς με τους ιούς που γίνονται ολοένα τζαι πιο συχνά.
Οι ανώνυμοι είναι φαινόμενο με το οποίο πρέπει να συνηθίσουν να ζούν οι γνωστοί θαμώνες της Κυπρομπογκόσφαιρας. Εν κάτι σαν τους απροσκάλεστους περαστικούς σε καφενέν που πετάσσουνται μες την κουβένταν κάποιων παλιόφιλων. Θα υπάρχουν ολοέναν τζαι περισσότερον τζουνούρκοι του μπλογκοσπόρ, αθρώποι που κάμνουν ένα σέρτσς "νυφφικά" τζαι ππεύτουν πας το μπλόγκ της δρακούνας, θκιαβάζουν τζαι τελικά τσιμπούν τζαι θέλουν να μπούν στην συζήτηση. Αν κάθε φοράν πρέπει να εξηγούμεν τους κανόνες το πράμαν γίνεται βαρετόν για τους άλλους. Οι νέοι προσαρμόζονται λλίον λλίον. Έχει και κόσμον που δεν είναι κκομπιουτεράες γεννημένοι, απλά εγοράσαν έναν κκομπιούτερ να θωρούν κανένα πορνό μούχτιν χωρίς να το παίρνει χαπάριν η γεναίκα που τζοιμάται (ή το αντίθετον ο άντρας πουν εις την Ρουμάνα, ή στο καπαρέ, έστω στην μπυραρία). Ώς που να καταλάβουν τζαι να συνηθίσουν τους κανόνες του παιχνιθκιού πιάννει χρόνον. Πολλοί ποτούτους ήρταν μιαν φορά τζαι δεν θα ξαναέρτουν. Άλλοι είναι επαγγελματίες ανώνυμοι όπου ο ανιχνευτήρας του Ηλήθιου Αγρινού εντοπίζει αυτόματα. Να κάτσεις να εξηγάς κάθε φοράν σε άσχετους που δεν πρόκειται να ξαναέρτουν είναι άδικος κόπος.
Εγώ νομίζω ότι είναι αυτονόητον ότι άμαν έρτει κάποιος απροσκάλεστος σε μιαν παρέαν τζαι αρκέυκει να κλάννει, η παρέα δικαιούται να του βάλει όρια τζαι να του εξηγήσει ότι εδώ δεν είναι πορτοδρόμιον (φόρουμ).
Αυτόν που κάμνεις Λεξιπένητα είναι το ελάχιστον για να προστατεύσεις το επίπεδον του μπλόγκ σου. Κάμε το να δούμε πως δουλεύκει τζαι θα έρτει η ώρα που θα πρέπει να αρκέψουμεν να σκευτούμαστεν τζαι σε λλιγότερον δημοφηλή μπλόγκς.
Σε χαιρετώ.
Εγώ πάντως τους αφιέρωσα ένα ολόκληρο κεφάλαιο σαβουάρ βιβρ σε σχετικό μου ποστ!
Και έπιασε τόπο! Ένας απ'αυτούς έκανε ολόκληρο ποστ για να μου την αμολήσει επώνυμα και το παραδέχτηκε!
Τέσπα, αυτό το "ανωνυμαριό περιορισμένης ευθύνης" όπως το έχω ονομάσει και αλλού, μου θυμίζει τις φάρσες που εκάμναμε μιτσιοί με τα τηλέφωνα. Μόνο που τότε εσχηματίζαμε αριθμούς κουτουρού "with no hard feelings"..
Παρεπιπτόντως ακέρας, ο μετριασμός ο δικός μου δεν έχει σκοπό να προστατεύσει εμένα τόσο, όσο τους επισκέπτες. Σε κάποια φάση, για δικές μας διαφορές, τοο κολάνι έπιασε και αμάχους και το πράγμα βγήκε εκτός ελέγχου. Δε μπορούσε κανείς να αρθρώσει λέξη.Το πρόβλημα μου το γνωρίζει ο λεξη εδώ και μήνες και αφορά ένα συγκεκριμένο και μάλιστα επώνυμο. Δεν υπήρχε άλλη λύση . Υπήρχε Λέξη?
Ανώνυμους δε χρειάστηκε μέχρι στιγμής να λογοκρίνω . Θα μου πείς εμένα δε με διαβάζει και κανείς, οπότε, οκ..
* Διόρθωση: έκανε μπλογκ (βραχύβιο βέβαια -και ποστ εννοείται)
Ο μετριασμός των σχολίων φαίνεται μου νάκκο σαν λογοκρισία αλλά όπως είπεν τζιαι ο Ασέρας μπορείς να μεν δέχεσαι ανώνυμα σχόλια. Πρέπει να καταλάβεις τζιαι το επιχείρημα του Λίβελου ομως, έχουν τζιαι οι ανώνυμοι τον ρόλο τους στη δημοκρατία
Εδώ που τα λέμε το είχαν παρακάνει!!.Το να βρίσεις κάποιον φάτσα κάρτα είναι αλλιώς και αλλιώς να κρύβεσαι πίσω από τη χοντρή του Ζαχαρία (θυμάστε τη χοντρή του Ζαχαρία)? .Δεν έχω τίποτα με χοντρά άτομα απλά μου ήρθε στο νου αυτή γελοιογραφία από τον Θησαυρό.
Λοιπόν έχω μια ιδέα! Να αφήσω για δυό μέρες ανοιχτό το μπλογκ να δείτε ιδίοις όμμασι τί θα γίνει.
Πάντως, αν η αξία μας στοιχειοθετείται από τον αριθμό των "εχθρών" εγώ άγγιξα τα 24 καράτια!
Θα δείτε ότι στις 2 μέρες θα φοβάστε και σείς να γράψετε κάτι. Και ο μετριασμός την τρίτη μέρα θα προοκύψει σαν αναγκαιότητα.
Έχω όμως το δικαίωμα να το κάνω αυτό στους φίλους του μπλογκ (όπως λέμε "φίλοι της πολικής αρκούδας")?
Ελπίζω κάποτε να με συγχωρέσουν.
Βεβαίως, καθένας απο το δώμα του όποθεν θέλει κατεβαίνει αλλά δεν νομίζω ότι η προσπάθεια χαλιναγώγησης φαίρνει αποτελέσματα. Μάλλον πρόκληση για έξαρση των αντιδράσεων των όποιων θέλουν να αντιδράσουν. Πιστεύω πως όσοι έχουν τα κότσια να γράφουν ανοικτά για να τους διαβάζει όποιος θέλει, πρέπει να μπορού να αγνοούν και την κάθε ανοησία που γράφεται για να προκαλέσει. Και στο κάτω-κάτω, κάποιος που σέβεται τον εαυτό του, σέβεται και τους άλλους.
Dokisisofi
Πώς νά μίν αγγίξεις τά 24 καράτια αφού εχείς πάντα αντίθετη άποψη μέ ολλο τό κόσμο καί απαντάς μέ εριστίκο τρόπο.
Γιά τούς ανώνυμους πιστέυω οτι είναι λάθος γιά τα φίλτρα γιατί δέν θά μεγαλώνει ή παρέα.θά λιγοστέυουν μετά οι νέοι επώνυμοι
Δεν μπορώ να κατανοήσω το πρόβλημα με τις λέξεις .
Αφήστε σιορ τον κόσμο να πει ότι θέλει τζαι αν θέλετε απαντάτε (σε όποιο επίπεδο εσείς θέλετε) ή αγνοήστε τον.
Λευτεριά στην Blogοσφαιρά.
Λογοκρισία μόνον εναντία στη λογοκρισία.
@Acera
Η έννοια της ποιότητας αλλάσει που πλάσμα σε πλάσμα.
Έπιασαν σε τα «ρατσιστικά» σου τζαι θέλεις να καθορίσεις Αρια φυλή?
@Λέξη
Ρε μαλάκα ( με την καλή έννοια) ώραν ώραν γινεσε φασίστας ( π.χ λογοκρισία, να απαγορευτεί η κατασκήνωση των νεοφασιστών ).
Να το κοιτάξεις.
Όταν η ίδια η Ευρώπη με το άθρο 21 και ο ΟΗΕ απαγορεύουν ρατσιστικές εκδηλώσεις και ‘’επιστημονικές’’ θεωρίες ακόμη και βιβλία.. αλλά και κάθε είδους διάκριση ή διαχωρισμό που έχει να κάνει με το φύλο την θρησκεία τη σεξουαλικότητα το χρώμα δέρματος την εθνικότητα (ακόμα και υπηκοότητα) και κοινωνική καταγωγή ή γλώσσα απόψεις και πιστεύω..
Από πού ως πού μας λές φασίστες όταν προσπαθούμε να σταματήσουμε μια παγίδα εξάπλωσής ρατσιστικού δηλητηρίου με το άλλοθι μιας κατασκήνωσης?
Απο πότε το μίσος έγινε ιδεολογία?
Και από πού ως πού πρέπει να είσαι αριστερός η δεξιός για να καταδικάσεις τον ρατσισμό στην Κύπρο?
Απορώ γιατι οι καλαμαράδες ανέχονται να υπάρχουν οργανώσεις σαν την Χρυσή αυγή και πολλές άλλες και να δρούν ανεξέλεγκτα .. Προσπαθούν να το παίξουν υπερδημοκράτες στους Εγγλέζους και στο τέλος θα φαν τα μούτρα τους πάλε..
.................................
Την Κύπρο πρέπει να την προστατεύσουμε από τέτοιους καραγκιόζηδες.. ανεξάρτητα αν είσαι αριστερός η δεξιός.
...............................
Δεν ξέρω αν είδατε την δίκη του αρχιφασίστα Πλεύρη στην Ελλάδα. ο οποίος πήγε να τα βάλει με τους Εβραίους γράφοντας ένα βιβλίο εναντίων τους και τον κλείσανε μέσα… για κάτι μήνες..
Δεν είναι ότι η Ελλάδα έκανε κάτι από μόνη της.. Απλά οι Εβραίοι είναι πολύ οργανωμένοι σε τέτοια θέματα και όποιος πάει να ξεμύτησει ρατσιστικά εναντίων τους ανα τον κόσμο τον τρέχουν δικαστήρια…
Ρε xwrike ή δεν εκατάλαβα τι είναι ρατσισμός ή μιλάς για άλλον πράμαν.
Και σύ φίλε μου Boris Vian δεν ξέρω για τί μιλάς άμαν μιλάς για χαλιναγώγηση. Εδώ μιλούμεν για έναν πρακτικόν πρόβλημαν πως να λειτουργεί καλλύττερα το πράμαν. Εμέναν δεν με ενοχλούν οι μπλογκαμικάζι της πορδής, με διασκεδάζουν ή με αφήνουν αδιάφορον. Δεν ζητώ λύσεις για το πως να κατευθύνεται η συζήτηση ή για το πως να "αποβάλλονται", μιλώ για το πως να φιλτράρονται τα σπάμς με τους ιούς τζαι το πως να λαμβάνει κάποιος με πιό φυσιολογικόν τρόπον ένα nickname για να τον ξεχωρίζουμεν. Αν κάποιος θέλει να "χαλιναγωγήσει" μπορεί να το κάμει, απλά θα έχει πελάτες που τους αρέσκει να χαλιναγωγούνται, τζαι δεν νομίζω ότι θα έβρει πολλούς.
Έγράψες:
“Τελικά το σύστημα της Δοκισήσοφης τζαι του επιτρόπου Περιβάλλοντος όπου ο ιδιοκτήτης διαβάζει τα σχόλια πριν να μπούν κάμνει καλό στην ποιότηταν των ιστολογίων.”
Με το ρατσιστικά εννοώ την αναφορά σου στο ότι κάμνει καλό στην ποιότητα διότι διαγράφονται σχόλια. Φακκά μου στα τζέρατα να ακούω για αναβάθμιση της ποιότητας του λόγου, της γραφής, της μουσικής τώρα και των Blog, το βρίσκω σαν ένα είδος «ρατσισμού».
parakalw koitaksete to telefteo post tou xwrikou
kai btw "kata pou sou kamnoun kamne tziai katzian me kratas". Peran tou epitropou (pou o anthropos exei ena aksioprepes blogg kai oi tsoftes oi dikes mou en kolloun mesa) o defteros pou exei metriasmo sxoliwn se ena blogg tis plakas einai kai o anti-christos pou me logokrinei sistimatika kai an thimamai kala, prin apo ligous mines kai ton anef-oriwn.
Etsi gia na men laleite oti "i faousa tis kipriakis blogosfairas" me ton metriasmo en monon i dokisisofi.
Το πιο πάνω εγώ το έσβησα ήταν δικό μου. Το έχετε καταλάβει ότι οι ψευδώνυμοι αρχίσατε να τρώγεστε μεταξύ σας? Πρώτα ήταν οι ανώνυμοι που βρίζανε και έτσι δικαιολογημένα μερικοί αποδέκτες αντιδρούσαν. Τώρα τι θα γίνει? Μήπως τελικά δεν έφταιγαν οι ανώνυμοι και ήταν η αφορμή για να ξεσπάτε?Μήπως τελικά εμείς οι Κυπραίοι είμαστε ΚΑΥΚΑΤΖΙΗΕΣ? Έγραψα καλά τη λέξη ? Γιατί είμαι και λίγο καλαμαρίνα φτού μου.
Εν πον είες καφκάες Σταλαματιά για να αποκαλείς αυτά καφκάες.
Ε Χωρικέ δεν μιλούμεν για σνομπαρίαν μάνα μου. Αλλά τζαι σνόμπ να είμαστιν άλλον το έναν τζαι άλλον ο ρατσισμός.
Εγώ πάντως άμαν έρτει κανένας τζαι γ..μά σι..στους, στο μπλογκ μου, παρόλον που δεν έχω μετριασμό σχολίων θα του το σβήσω όπως σβήννω τα σπάμς με τους ιούς, τζαι ας με πείτε της παλιάς μόδας ή συντηριτικόν. Έκαμα το άλλωστε μιαν φορά με έναν ταραμένον στο μπλογκ προεδρικές, τζι απ αγγριστεί στο τζιέρρατον του. Διότι απ΄αντραπεί τζι αγκαστρωθεί κακόν αγγάστριν έσιει.
Ma ti tou laleis re, afou tziai tzeinos svinei averta. As milisei kanenas allos gia snompismo kai fasismo, oi toutos.
Kai kserei polla kala giati odigithika ston metriasmo. Itan parwn otan to pragma vgike ektos elegxou kai oi episkeptes epairnan ta mpogalakia tous kai efevgan, (esvinan oi idioi sxolia), tou idiou simperilamvanomenou. Kai den imoun egw i aitia...
Ασερα μου έχουν δει πολλά τα μάτια μου γιέ μου και εδώ μου μύρισε μπαρούτι,εκτός και αν είναι από τις κροτίδες της ανάστασης και μου μυρίζουν ακόμα.
@Acera
Ανάθεμα τα κακά μου. Έβαλα το τζαι σε εισαγωγικά το ρατσισμός.
Για εμένα η φιλοσοφία τζαι στις θκυό περιπτώσεις εν η ιδία.
Εν τω μέταξυ θα με πελλάνεις διότι πιο πάνω γραφεις:
«Και σύ φίλε μου Boris Vian δεν ξέρω για τί μιλάς άμαν μιλάς για χαλιναγώγηση. Εδώ μιλούμεν για έναν πρακτικόν πρόβλημαν πως να λειτουργεί καλλύττερα το πράμαν. Εμέναν δεν με ενοχλούν οι μπλογκαμικάζι της πορδής, με διασκεδάζουν ή με αφήνουν αδιάφορον. Δεν ζητώ λύσεις για το πως να κατευθύνεται η συζήτηση ή για το πως να "αποβάλλονται", μιλώ για το πως να φιλτράρονται τα σπάμς με τους ιούς τζαι το πως να λαμβάνει κάποιος με πιό φυσιολογικόν τρόπον ένα nickname για να τον ξεχωρίζουμεν. Αν κάποιος θέλει να "χαλιναγωγήσει" μπορεί να το κάμει, απλά θα έχει πελάτες που τους αρέσκει να χαλιναγωγούνται, τζαι δεν νομίζω ότι θα έβρει πολλούς.»
H σχιζοφρένια είναι χαρακτηριστική ασθένεια των Κυπραίων?
@Dokisisofi
Ο λόγος που αφαιρούνται τα σχόλια σου από το blog μου είναι διότι αφαίρεσες σχόλια μου από το blog σου. Στο είπα ότι δεν δέχομαι να επιλέγεις ποια από τα σχόλια μου θα δημοσιεύονται και ποια όχι και μετά μου αφαίρεσες και πάλι σχόλιο.
Βαρκούμαι να παίζω.
Τα άλλα σχόλια που σβήνουνται μαζί με τα δικά σου είναι αυτά που απαντούν στα σχόλια σου και επειδή δεν βγαίνει νόημα να μένουν εκεί τα αφαιρώ και αυτά.
Ατέ, γυρεύτου αλλού.
@Stalamatia
Αν σου μυρίζει μπαρούτι από εμένα κακώς σου μυρίζει.
Δεν μαλώνω ποττέ μου. Έτσι μιλώ με τους φίλους μου.
de moy kanei entiposi pou den exeis katholou sxolia se kanena sou post.
egw ftaiw pou piga na to paiksw filadelfi kai apo oikto dinw simasia ston kathe axristo.
oxxxo kala na pathw
και αν θυμάσαι καλά εσύ πήρες σβάρνα και διέγραψες όλα σου τα σχόλια όταν ο Μενέλαος βγήκε εκτός τροχιάς και έλεγε τα δικά του.
Και πάλι καλά να πάθω που σε υποστήριξα ως μπλογκερδέσποινα και δε συμφώνησα ώστε να γλυτώσω τα σκάγια.
Η αχαριστία είναι ίδιον των κυπραίων. Όχι η σχιζοφρένεια.
Ρε Χωρικέ, αμάν πια στο όνομα της δημοκρατίας πρέπει να τους αφήνουμε να μας γαμούν. Μάνα μου ρε αφήστε τα μωρά να εκτονωθούν. Έτσι εννα ζωντανέψει η συζήτηση. Αν δεν έχουμε βρισιές θα μείνουμε με ανιαρές ανευ ενδιαφέροντος συζητήσεις. Μα περιπέζεις μας σιόρ;
Συμφωνώ με αυτό που είπε ο Ασερας "Εγώ πάντως άμαν έρτει κανένας τζαι γ..μά σι..στους, στο μπλογκ μου, παρόλον που δεν έχω μετριασμό σχολίων θα του το σβήσω όπως σβήννω τα σπάμς με τους ιούς, τζαι ας με πείτε της παλιάς μόδας ή συντηριτικόν."
Εξάλλου φίλε μου ο καθε ένας όταν αποφασίζει να κάμει ένα μπλογκ, έχει κάποια μορφή υπόψη του. Το δικό μου το έβλεπα πάντα σαν χώρο στον οποίο θα μπορούσαν να διεξάγονται κατά το δυνατό κάποιες αξιοπρεπείς συζητήσεις. Ουδέποτε σταμάτησα κανένα από το να πεί το μακρύν του ή το κοντόν του.(Ρωτήστε και τη Δοκισις).
Αν για σένα καταντά φασιστικό το να προστατεύται κάποιος από την ακατάσχετη υβρεολογία επαγγελματιών υβριστών και συνήθως δηλωμένων φασιστών, τί να σου πω. Πολύ περίεργη αντίληψη περί φασισμού κουβαλάς.
Αν έρτει εσέναν έσσω σου κάποιος τζιαι αρκέψει να σε ξιτιμάζει εννα τον αφήκεις να συνεχίσει επειδή έχουμε δημοκρατία; Και αν τον σταματήσεις σημαίνει ότι επιβάλλεις ή είσαι υπέρ της λογοκρισίας.
Τζιαι όσο αφορά την απαγόρευση της κατασκήνωσης των φασιστών δεν θα κατεβώ στους δρόμους για να απαγορευτεί αλλά θα το χαρώ πολύ αν συμβεί. Και αν η χρυσή αυγή βρει εκτός νόμου θα χαρώ άλλο τόσο. Και μη μου πεις ότι σαν δημοκράτης πρέπει να τους αφήνω να δέρνουν τους Τ/Κ τους μετανάστες και όποιον αντιδρά στη φασιστική δράση τους. Είμαι σίγουρος ότι όταν θα έχουμε τον πρώτο νεκρό από τη δράση τους θα ζητάς και συ την απαγόρευση της οργάνωσης τους.
Όντως για ελευθερία δαμέσα μόνο ο Λέξη μπορεί να μιλά. Και είναι παράδοξο ότι είναι ο μόνος που δεν διέγραψε ποτέ σχόλιο και ειναι από την άλλη υπέρμαχος της διαγραφής .Ενώ άλλοι, (όνομα και μη χωριό) που το παίζουν αντιφασίστες, αντιστέκονται και υποστηρίζουν ελευθερία της γνώμης επιδίδονται στο άθλημα της διαγραφής με ψηλές επιδόσεις. Νάκκον μούσι ρε παιθκιά...
i moni periptosi pou en prepei o blogodespotis na svisei sxolio tziai katakriveia eshei ipoxreosi na afikei to sxolio einai otan to en logo sxolio en apantisi ston blogodespoti pou atomo to opoio o blogodespotis esxoliase sto post tou.
se oulles tis alles periptoseis an ta svisei esvisen ta, en eshei kamia sxesi me logokrisia oute me dimokratia epeidi polla apla en eshei ipoxreosi na dokei vima se kanena tziai provlima tou na kamei oti thelei. mporei na ton kamnei idiotropo tziai 34234324 alla pramata omos en eshei kamia sxesi me dimokrati tziai eleftheria tou logou.
prosopika en tha esvinna kanena sxolio kanenos oso ivristiko tziai na itan ektos tziai an itan ivristiko pros 3o prosopo (ektos tziai an to 3o prosopo en dimosio prosopo opote tziame allasei to prama).
Δεν έχω σβήσει ποτέ σχόλια από το blog μου. Ούτε έχω κάνει ποτέ comment moderation.
Και επειδή σπανίως απαντώ στα σχόλια που γίνονται, έχει εκληφθεί ως αδυναμία, και ότι έχω συνήγορους που με υπερασπίζονται.
Τα σχόλια που μπαίνουν σε ένα blog, γίνονται αυτόματα προσωπική ιδιοκτησία του blogger ο οποίος έχει δικαίωμα να τα κάνει ότι θέλει.
Χωρικέ δεν το είπα για σένα,γενικά μιλούσα.
Μπορεί να λέμε ότι αφήνοντας τα σχόλια αυτών που βρίζουν ,δείχνουμε το επίπεδο τους,όμως δεν σταματάει εκεί το κακό γιατί στο τέλος όλο και κάποιος θα τους απαντήσει και τότε το επίπεδο γίνετε ανηφόρα κατηφόρα.
Το ανέκδοτο το ξέρετε? Έλεγε ένας σε μία βγάλε τα παπούτσια τα έβγαζε βγάλε το φουστάνι σου το έβγαζε αυτήκαι έλεγε συχρόνως(άϊστον ρε να δούμε τι θα κάνει?)βγάλε το ένα βγάλε το άλλο ,την γκάστρωσε ο μάγκας και μετά έψαχνε ο δικαστής να βρεί που ασκήθηκε βία και βιασμός.
Το πώς χειρίζεται το blog του ο κάθε ένας από εμάς φυσικά και είναι δική του υπόθεση.
Στο σπίτι του ο καθένας κάμνει ότι θέλει.
Εμένα με ενοχλεί να μου αφαιρείς σχόλιο. Το κάθε τι που γράφω είναι κομμάτι μου. Δεν γουστάρω να διαλέγεις πιο κομμάτι μου δέχεσαι να δημοσιευτεί.
Η αφαίρεση σχολίων αλλοιώνει την εικόνα του σχολιαστή στην κοινωνία της blogoσφαίρας τζαι επειδή είμαι γνωστός νάρκισσος που κυκλοφορεί με καλάμι τζαι κάμνω τα ούλλα τέλεια δεν θέλω να αφαιρούν από την τελειότητα μου.
@Λέξη
Fighting Words. Κάπου τζιαμε τελειώνουν τα όρια μου τζαι μάλιστα στο τραβημένο ( θα ήμουν πιο happy αν μπορούσαμε να προχωρούσαμε σε μια ρατσιστική ενεργεία καθορίζοντας τζαι σαν κριτήριο να απαγορεύονται τα fighting words μόνον σε ακροατήρια χωρίς common sense τζαι minors αλλά θέλω πολλά). Το θέμα για τα fighting words το συζητήσαμε και στο αντιφασιστικό blog τον Νοέμβριο.
Με το ξητίμασμα δεν έχω πρόβλημα. Μάλιστα αν το ξητίμασμαν εν πετυχημένο παίρνω το laptop στο μπάνιο μαζί μου για ευνόητους λόγους.
@Dokisisofi
Αφαίρεσα όλα τα σχόλια μου από blog σου γιατί αφαίρεσες σχόλιο μου τζαι επειδή ήταν λία τζαι είχα ελεύθερο χρόνο. Δεν θα με κάμει μοντάζ κανένας εκτός από εμένα.
Στο εξήγησα ότι δεν δέχομαι να αφαιρείς σχόλια μου και το επανέλαβες. Δέκτη η απόφαση σου.
Από τότε δεν έχω σχολιάσει στο blog σου για να μην μπορείς να με μοντάρεις και ούτε δέχομαι σχόλια σου στο blog μου.
Ο λόγος που ασχολούμαι μαζί σου εκτός του blog σου είναι διότι με ενδιαφέρουν οι υπόλοιποι ή/τζαι επειδή γυρεύκω να ποσκολιστώ οπόταν πιάνω την συλλογή με τα ππουλία που έχω διότι είμαι τζαι φιλοτελιστής.
Τώρα γιατί το είπα τούτο ? αφού είπα στο παρελθόν ότι αν απαντάς κάτι χωρίς να σε ρωτήσουν σημαίνει το ανάποδο?
Ο άνθρωπος που δεν μαλλώνει ποτέ και έχει πολλούς φίλους.
Για πρωτάρης στον καυγά και στις ειρωνείες καλά τα πας.
Δε με ενδιαφέρουν οι υποδείξεις στα σεμινάρια που πας για τό ποιό αυτόν που μιλούν χωρίς να ρωτηθούν. Εγώ στρατιωτάκι δε θα γίνω ποτέ ούτε θεωρώ ότι πρέπει να "λάβω τιμή" κάθε φορά που θα απευθυνθώ σε κάποιον. ΤΕΛΟΣ.
(Λέξη συγνώμη που καταχράστηκα τον πολύτιμο σου χώρο και Σταλαματιά συγνώμη που δεν θα το συνεχίσω. Ως εδώ)
Έχω την εντύπωση πως σε κάποιο μάλλον σημαντικό βαθμό οι αφίξεις «παρασίτων» κατά κανόνα ανώνυμων που απλά υβρίζουν και αδυνατούν να πράξουν έστω και υποτυπώδη διάλογο εξαρτώνται και από το ύφος ενός blog-ανεξάρτητα από το περιεχόμενο ή το ιδεολογικό στίγμα.
Νομίζω, πως ένα ιστολόγιο μπορεί από το ίδιο το ύφος που απορρέει να είναι αποτελεσματικά αποθαρρυντικό για τους διάφορους κομπλεξικούς που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Σε μένα, έχουν εμφανιστεί κάποιες φορές ορισμένοι ηλίθιοι και μία και μοναδική φορά αναγκάστηκα να σβήσω «σχόλιο» γιατί απλά ήταν εξαιρετικά χυδαίο.
Άποψή μου είναι πως απλά όταν παρεμβαίνουν τα «παράσιτα» πρέπει μόνο να αγνοούνται παγερά τόσο από τον ιδιοκτήτη του μπλογκ όσο και από τους τακτικούς του θαμώνες.
Η απόλυτη αδιαφορία, το να μην «τσιμπάμε» δηλαδή στις προκλήσεις των ηλιθίων είναι το καλύτερο αντίδοτο.
Διαφωνώ (προσωπικά) με κάθε «μέτρο» ελέγχου, μετριασμού σχολίων κλπ γιατί κατά την γνώμη μου απλά αναιρούν τον ρόλο του ίδιου του διαδικτύου που είναι, μεταξύ άλλων και, η ελεύθερη διακίνηση ιδεών των πολιτών.
Κάτι άλλο τώρα για το οποίο πολύ χάρηκα
Τον τακτικό μας συνομιλητή σχολιαστή που υπογράφει ως Μιχάλης, τον γνωρίζετε.
Ειδικά από τις…κλασικές κόντρες του με τον φίλτατο Νίκο.
Ο Μιχάλης, δεν είναι άλλος από τον Μιχάλη Μιχαήλ.
Δημοσιογράφος και πολιτικός σχολιαστής στον Άστρα, παθιασμένος με την Ιστορία (και πολύ καλός ερευνητής της) λάτρης της Κλασικής Ελλάδας (από τα ιδρυτικά μέλη του Ομίλου Φίλων Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού «Έλευσις») και συγγραφέας.
Και γιατί να το…κρύψωμεν άλλωστε, αγαπημένος φίλος, διαμάντι χαρακτήρας σπάνιας κοπής.
Επιτέλους, ξεκίνησε το δικό του Ιστολόγιο.
Τα συστατικά του, είναι ήδη γνωστά: Ήθος, νηφαλιότητα, διαλεκτική αντίληψη και εξαιρετική γνώση της Κυπριακής Ιστορίας (τουλάχιστον).
Οι παρεμβάσεις του, τόσο από το ραδιόφωνο του Άστρα όσο και σε ποικίλα Ιστολόγια, οι απτές αποδείξεις για τα όσα προανέφερα.
Το πολύ πρόσφατα εκδοθέν βιβλίο του (Ο Μαρξ και η Αρχαία Ελλάδα) μια ακόμα απόδειξη της ευρύτητας που τον χαρακτηρίζει.
Μιχάλη Μιχαήλ, καλωσόρισες στην Κυπριακή «μπλογκοσφαιρα» ως μπλόγκερ πλέον, είμαι βέβαιος πως η κατάθεσή σου, ειδικά στην παρούσα συγκυρία του Κυπριακού (και όχι μόνο) θα είναι εξαιρετικά σημαντική.
Θα βρούμε τον Μιχάλη στο μπλογκ «Παντός Καιρού» στη διεύθυνση http://www.mihalismihail.blogspot.com/
Ας του κάνουμε…ποδαρικό!
συνεχίζεται η συζήτηση στου έλατο χελιδόνι...
Ρε φίλε Λεξιπένητα δεν ξέρω τι κιρκιλλούθκια έβαλες στο μπλογκ εχτές αλλά σήμερα κάμνει 10 ώρες να φορτώσει;
Τίποτε δεν άλλαξα Ασερα μου. Ίσια ίσια που αφαίρεσα κάμποσα. Έλεγξε τη σύνδεση σου :)
Πένητα τωρά που εφύαν οι ξένοι σου κάμε ένα καφούι να ξεκουραστείς .Η αλήθκεια ενε μπαίναμεν εύκολα σήμερα στο μπλογκ σου,γι'αυτό ο Ασερας επείεν αλλού εν άντεχε την καθυστέρηση!.Εν ηξέρω ίντα μπου να ακούσω που τον παραμυθά τωρά αλλά που τα γέλια τρέχουν τα μάθκια μου
Sas ekana to xatiri kai afairesa to metriasmo. Pigainete na thavmasete ta apotelesmata kai peite mou ti proteinete. Ton diagrafeis ton menelao epeidi vrizei kai tin kafro (kai fysika kai emena mazi)i ton afineis epeidi vrizei kai tin kafro (i opoia vrizei kai emena)? Idou i aporia.
Παρακολουθώντας τη συζήτηση εδώ αλλά και στο blog του/της Έλατο Χελιδόνι να πω μόνο ότι όταν γράφουμε ή λέμε κάτι δημοσία (έστω και μέσα από το προσωπικό χώρο ενός blog) πρέπει να είμαστε και έτοιμοι να δεχτούμε κριτική! Και δεν μιλάω για βρισιές που υποβαθμίζουν τη συζήτηση, παρ’ όλο που κι αυτού του είδους οι παρεμβάσεις ή “προσεγγίσεις” υπάρχουν και τις συναντάμε και στην καθημερινή μας ζωή όπου πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε ... Γι’ αυτό και δεν πρέπει να μας φοβίζουν ή να τις σνομπάρουμε ...
Αντίθετα μας δίνουν την ευκαιρία να πλησιάσουμε αυτούς τους ανθρώπους, έστω και διαδικτιακώς, αν έχουμε την απαιτούμενη υπομονή και την καλή διάθεση. Φυσικά κάθε περίπτωση είναι και διαφορετική και πόρρω απέχει η θεωρία από την πράξη (ή κυπριαστί “α πον’ αππέξω του χορού, πολλά τραούθκια ξέρει”).
Καταλήγοντας όμως να πω ότι, οποιοσδήποτε δεν μπορεί να ανεχθεί κριτική ή να διαχειριστεί επικριτικά ή αυστηρά σχόλια στο blog του ας απενεργοποιήσει τα σχόλια και ας κάνει παιχνίδι μόνος του.
Έστω κι αν τα blogs θεωρούνται προσωπικός χώρος και κυρίαρχη είναι η άποψη ότι ο κάθε blogοδεσπότης μπορεί να κάνει ότι θέλει εκεί – δεν ξέρω αν μπορεί να κυκλοφορεί και γυμνός, για μένα δεν είναι και τόσο προσωπικός. Αφού όσα γράφουμε βγαίνουν στον αέρα, σε δημόσια θέαση και διαβάζονται από γνωστούς και άγνωστους πρέπει να είμαστε και έτοιμοι να δεχθούμε και τις αντιδράσεις των άλλων, θετικές ή αρνητικές.
Anef_Oriwn
Δευτέρα 5/5/2008 – 1:30 π.μ.
Καλό βράδυ σε όλους!
Anef_Oriwn
Δευτέρα 5/5/2008 – 2:06 π.μ.
ανεφ, αν έρθω κάποτε στο σπίτι σου και σου βρίζω τους υπόλοιπους επισκέπτες θα σου αρέσει? Και δε μιλ΄΄ω στα πλαίσια μιας συζήτησης, αλλά έτσι ξεκάρφωτα.
@Λέξη
Εμφανίζονται και θα εμφανίζνονται όποτε υπάρχουν εκλογές ή θέμα που αφορά "τα ιερά και τα όσια".
Μεγάλη μερίδα αυτών είναι κατευθυνόμενη. Οι παλαιότεροι με έχουν διαβάσει πολλές φορές να εξηγώ για το Γραφείο Ντιρεκτίβας.
Πάντως, έσσω μου "δεν τους παίρνει".
Συμβουλή... Άμα απλά τους εξηγήσεις / τους δείξεις πως "δεν μου είναι σημανική η άποψη σου, με νοιάζει η άποψη αυτών που εγώ θεωρώ σημαντικούς", τι να πουν;
Dok.,
Έχω την άποψη ότι η σύγκριση που κάνεις παρομοιάζοντας το σπίτι μου, λόγου χάριν να πούμεν με το υπό δημιουργία blog μου δεν είναι και το καλύτερο παράδειγμα, για να στηρίξεις τις θέσεις σου για λογοκρισία, περιορισμούς ή μετριασμούς (κατά τη διαδικτυακή ορολογία) των σχολίων (πρακτική που ακολουθείς και στο δικό σου blog).
Κατ’ αρχή να αναφέρω ότι πουθενά στο προηγούμενο σχόλιο μου (εδώ σ’ αυτό το post) δεν είπα ή υπαινίχθηκα ότι εγώ προσωπικά δέχομαι ή έστω ανέχομαι τον οποιοδήποτε να βρίζει είτε έμενα είτε άλλους εντός ή εκτός της οικίας της δικιάς μου. Εκείνο που είχα ειπεί είναι ότι αυτοί οι τύποι (οι υβριστές) υπάρχουν και στην καθημερινή ζωή (και ίσως και στο περίγυρο μας) και γι’ αυτό πρέπει (να σκεφτούμε ή να επεξεργαστούμε τρόπους )να τους αντιμετωπίσουμε. (Και οι εντάσεις και οι αντιπαραθέσεις αποτελούν κομμάτι της καθημερινής ζωής).
Επιπρόσθετα να αναφέρω ότι προσωπικά έχω δεχτεί πολλές λεκτικές επιθέσεις κι έχω βριστεί μέσα σε blogs. Ειδικά σ’ αυτό το blog είχα την τιμή να εισπράξω βρισιές που προορίζονταν για τον blogοδεσπότη Lexi_Penitas.
Όμως τελικά που και πως ορίζουμε και καθορίζουμε τι είναι υβριστικό, προσβλητικό, χλευαστικό, χυδαίο ή ανήθικο;
Αναφορικά με το ζήτημα της σύγκρισης του σπιτιού μας με τα blog (το διαδικτυακό μας σπίτι), όπως έχω ήδη πει δεν είναι το ίδιο πράμα. Στο σπίτι μας δεν μπορεί να μπει ο οποιοσδήποτε χωρίς πρόσκληση ή χωρίς εμείς οι ίδιοι (ή η οικιακή μας βοηθός) του ανοίξουμε/ανοίξει την πόρτα (εκτός πάλι κι αν είναι διαρρήκτης ή καταληψίας). Αντίθετα στα blogs μπορεί να μπει ο οποιοσδήποτε (γνωστός – με nickname ή άγνωστος – ανώνυμος) και ν’ αφήσει σχόλιο (ακόμα και υβριστικού περιεχομένου) εν όσο δεν υπάρχει κάποιου είδους face control στην είσοδο (π.χ. να δηλώνεται email address ή να υπάρχουν κάποιοι κωδικοί για την είσοδο).
Εκείνο που βασικά πιστεύω πως πρέπει να αποφεύγεται (αν και ούτε κι εγώ το τηρώ πάντοτε) είναι να μην καταλήγουμε να διαπληκτιζόμαστε βριζόμενοι με τα ανωνυμάρια σε αλλονών τα blogια καταχρώμενοι τη φιλοξενία τους.
Anef_Oriwn
Τρίτη 6/5/2008 – 11:03 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου