9 Δεκεμβρίου 2007

Αγαπητέ greekstories...

...σου γράφω γιατί με το που διάβασα τη συνέντευξη του πολυχρονεμένου αρχιεπισκόπου μας στη Σημερινή, ο νους μου πήγε κατευθείαν σε σένα. Και χαλάστηκε η Κυριακή μου. Όσο σκέφτομαι ότι ο διαδικτυακός μου φίλος είναι ένας αμαρτωλός, ένα άτομο με καταρρακωμένη αξιοπρέπεια, ένα άτομο που παρασύρει μικρά παιδιά με σκοπό να τα τραβήξει στην ομοφυλοφιλία, δεν μπορώ να ησυχάσω.

Συγγνώμη που μπήκα απευθείας στο θέμα χωρίς να ρωτήσω καν για τη καλή σου υγεία. Αλλά τι να την κάνεις τη σωματική υγεία όταν η ψυχική σου φαίνεται να είναι φοβερά διαταραγμένη και προβληματική; Η αμαρτία σου κατάκτησε το σώμα. Προσπαθεί τώρα να σου πάρει και τη ψυχή.

Πρέπει να σου πω ότι παρόλες τις διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις μας, μου είχες γίνει πολύ συμπαθής. Όσο και να μην ενέκρινα κάποιες συμπεριφορές που περιγράφεις στα γραψίμια σου, έλεγα ότι είναι δικαίωμα σου εφόσον δεν κάνεις κακό σε κανένα. Αλλά ήρθε η φωνή του πνευματικού μας πατέρα Χρυσόστομου Β να με αφυπνίσει. Μήπως τελικά η ευγενική και ανθρώπινη στάση που επιδείχνεις είναι ψεύτικη; Μήπως ο σκοπός σου είναι να παρασύρεις τους νέους σέρφερς του διαδικτύου στα δίκτυα σου και στον κατήφορο της αμαρτίας; Μήπως παρασυρθώ και εγώ ο αμαρτωλός; Λες και δε φτάνουν οι μέχρι σήμερα αμαρτίες μου.

Επειδή δεν θάθελα να χαθεί η φιλία μας θα σε συμβούλευα να τα παρατήσεις όλα και να πας σε ένα μοναστήρι. Ο πολυχρονεμένος είπε ότι τα μοναστήρια λειτουργούν σαν θεραπευτήρια για αμαρτωλούς σαν εσένα. Μπορεί εκεί να δεις το φως το αληθινό! Μπορεί να καταφέρεις να απαρνηθείς τον φαύλο σου εαυτό και να γίνεις κάποιος άλλος. Ας πούμε να μοιάσεις με την αγιότητα της αυτού μακαριότητος και να ακολουθήσεις τον δρόμο της αγάπης που μόνο εκείνος μπορεί να σου υποδείξει. Δεν βλέπεις με πόση αγάπη προσπαθεί να συγχωρέσει όλους εκείνους του προδότες που διαφωνούν με τις πολιτικές του επιλογές;

Μα πόσο αφελής είμαι τελοσπάντων! Να μην μπορώ να διακρίνω την υποκρισία στα λόγια σου. Μόνο ένας ανυπόκριτος σαν τον αρχιεπίσκοπο μας μπορούσε να με ξεστραβώσει. Ευτυχώς που είναι και αυτή η τίμια φυλλάδα, η Σημερινή που τάχτηκε να υπηρετεί την αλήθεια, και φιλοξένησε τον μεστό και γεμάτο αγάπη για τους απολωλώτες αδελφούς λόγο του. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα φωνές που αντιστέκονται στη ψευδοεξέλιξη, στο ψευδοκράτος και την ηθική σήψη. Συγγνώμη που στο λέω αλλά εμένα πια δεν μπορείς να με παρασύρεις. Φωτίστηκα!

Έχεις μια τελευταία ευκαιρία αγαπητέ μου greekstories. Αν θέλεις να αποκολληθείς από το βούρκο που είσαι κολλημένος, αν θέλεις να μην είσαι μίασμα στα μάτια των ορθοδόξων χριστιανών συμπατριωτών σου, αν θέλεις να είσαι φίλος μου, τράβα σε ένα μοναστήρι.

+Με Χριστιανική αγάπη, ο εν Χριστώ αδελφός σου

Λεξιπένητας

59 σχόλια:

MonachusX2 είπε...

Καλά, μαζόχας είσαι; Διαβάζεις Σημερινή και μάλιστα συνέντευξη του Τόμι Βού; Κατ' άλλα συμφωνώ. Greekstories, εμπρός ξεκίνα μετάνοιες πέρκι μπεις στον σωστό δρόμο του Αρχιεπισκόπου.
Ps. Ξέρετε, υποθέτω, τι λέμε για όσους εμφανίζονται τόσο έντονα ομοφοβικοί. Προσπαθούν να καταπνίξουν τα δικά τους...πάθη.

stalamatia είπε...

Είδωμε το φως το αληθινό και λάβαμε πνεύμα επουράνιοοοοοο.αμην Είμαι μες την αμαρτία ανταλλάσσω κουβέντες με τον greekstories ,είμαι γυναίκα οπότε πάνε τα όνειρα μου να γίνω ιερέαςκαι το χειρότερο φτάνω συγγενείς με τον ττόμυ 1 αχ βοράτε γειτόνοι να σώσετε την αμαρτωληηηηηηηηη.Πάλι γελάσαμε .

Aceras Anthropophorum είπε...

Αγαπητέ Λεξιπένητα εν γενναία η στάση σου να αναδεικνύεις έναν ππουστούιν χωρίς να φοάσε να σου πιάουν τον κώλον σου ή να σου φκάλουν τζιαι σέναν ότι εππουστεψες στα υστερινά σου.

Αθθυμίζω σου ότι το ππουσλίκκιν εχρησημοποιήθηκεν σαν ψίθυρος για να καταστρέψουν το όνομαν του Γιώργου Βασιλείου όταν εκινδύνευκεν ο Σπύρος να χάσει τες εκλογές. Αρχηγός της καμπάνιας ήταν ένας τότενος κύριος υπουργός εσσωτερικών (συντοπίτης σου παρεπιπτώντως) που μετά εξαπόλυσεν το Δήκο τζαι εδιέπρεψεν όπου εμπόρηεν να είναι που τους πουμέσα της εξουσίας. Αθθυμούμαι το φυλλάδιον που εκυκλοφόρησεν στην Λάρνακαν που ελάλεν ότι ο κ. "Βασιλείου εκαβάλλησεν το καλάμι" όταν ήταν νέος τζαι δεν έχει εμπιστοσύνην να γινεί πρόεδρος.

Η υπόλιψη των ομοφιλοφίλων στα μμάθκια των Κυπρίων αρχόντων δεν είναι τζαι πολλά διαφορετική από αυτήν που αποτύπωσεν ο Άζινος στα μυλλωμένα του τραούθκια στα μέσα του περασμένου αιώνα.

Ο νύν πρόεδρος, όταν ήταν βουλευτής, εσχολίαζεν την δράσην κάποιων οικολόγων τζαι κάποιων αρχιτεχτόνων που επήαν τζαι εκάμαν κατάληψην έναν νεοκλάσσικόν σπίτιν που ήταν να κατεδαφιστεί. Στην διαδήλωσην ήταν τζαι η κόρη του Κληρίδη.

"Θώρε θώρε", είπεν σε μιαν σύναξην με άλλους βουλευτές, "θέλουν να διασώσουν το σπίτιν του ππούσστη". Ακόμα τζαι το σπίτιν εξιμάρισεν τζαι δεν ήταν άξιον διατήρησης. Φαντάσου ο άθρωπος.

Κατά τα άλλα, όσον για τους ανώμαλους σέρφερς που αναφέρεις τζαι που παρασύρνουν τα μωρά, δυστιχώς αυτόν δεν είναι αποκλιστικότητα ομοφιλοφίλων. Οι ετερόφιλοι που πειράζουν κορούδες είναι παραπάνω. Στην Κύπρον υπάρχει ακόμα ο νόμος της σιωπής, οι πατεράδες, οι θείοι, οι παπούδες, οι γειτόνοι που παρενοχλούν μωρά είναι ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ παραπάνω που ότι νομίζει ο κόσμος. Στην Ελβετία τζαι στην Γαλλία όπου το κράτος εδημιούργησεν νομικά πλαίσια τζαι κοινωνικήν υποστήριξην στα θύματα η κοινωνία είναι συγγλονισμένη με τα ευρήματα. Στην Κύπρον εγώ ξέρω τουλάχιστον 5 ιστορίες που εθαφτήκαν που τους ίδιους του γονιούς για να μεν φκεί το όνομαν των μωρών. Μαζί με τες ιστορίες εθάψαν τζαι την ψυχικήν ισορροπίαν των θυμάτων.

Aceras Anthropophorum είπε...

H αμαρτία του καλόηρου που έγραψα πριν τζαιρόν εν μια ιστορία εμπνευσμένη που προσωπικά βιώματα όταν επισκεύτηκαν πριν χρόνια το άγιον όρος για να γνωρίσω le centre de la spiritualite orthodoxe στραβάρα μες τα μμάθκια τους.

Ξαφνικά στα τριάντα μου επιάσαν με οι αμφισβητήσεις μου άμπα τζαι απέρριψα την χριστιανικήν πνευματικότηταν από εφηβικήν ανωριμότηταν. Επήα στο Άγιον όρος τζαι εσυνάντησα τζαι ηγουμένους τζαι καλοήρους τζαι θεολόγους με phd. Άλλοι επροσπαθήσαν να με προσηλιτίσουν, άλλοι να μου εξηγήσουν την ιστορίαν του 666 τζαι του αντίχριστου πάνω στες ευρωπαϊκές ταυτότητες, άλλοι επροσπαθήσαν να μου πιάουν τον κώλον μου, άλλοι να μου αποδείξουν την ύπαρξην θαυμάτων. Εσιούρεψα τον εαυτόν μου ότι η intuition του 14χρονού δεν ελανθάννετουν τζαι καλά έκαμεν να τους εξαποστείλει στον γαμόσιηστον. Greekstories μεν κρόννεσαι του Λεξιπένητα, Θέλει να σε ππουστέψει.

Unknown είπε...

Θέλουν να μαζέψουν τους ομοφυλόφιλους αμαρτωλούς μέσα σε μοναστήρι; Ε ρε πάρτι...!

Εγώ πάντως δεν αλλάζω τον BGF (Best Gay Friend) μου για κανένα μοναστήρι! Οι αμαρτωλοί άνθρωποι με ελκύουν.

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Yiota είπε...

ο αρχιεπίσκοπος είπε "δεν είμαστε εναντίον των ομοφυλοφίλων" και μετά είπε ότι για την εκκλησία ως εκκλησια ( νόμοι και λοιπά )είναι αμαρτία.

άρα αφού λέει πως δεν είναι εναντίον της ομοφυλοφιλίας, τι τον κατηγοράτε τον άνθρωπο ?

p.s : ο αρχιεπίσκοπος ειναι και πολύ ωραίος άντρας! και έχει χιούμορ.

Ανώνυμος είπε...

Η όλη κουβέντα περί πούστηδων, μοναστηριών και καλόγερων μου θύμισε ένα ανέκδοτο. Ας με συγχωρήσουν οι οποιοιδήποτε gay, αλλά θα το μεταφέρω εδώ για να αλλάξουμε και λίγο το κλίμα:

Σ’ ένα απομακρυσμένο μοναστήρι οι καλόγεροι είχαν βγάλει φήμη πως τους καταλάβαιναν αμέσως τους πούστηδες και έτσι τους “περιποιούνταν” και καταλλήλως. Τούτο έκανε το μοναστήρι τόπο έλξης για τους απανταχού πούστηδες και τους τραβούσε εκεί ως επισκέπτες (και προσκυνητές).
Ένας δημοσιογράφος αποφάσισε να διερευνήσει το θέμα και πήγε να πάρει συνέντευξη από τον ηγούμενο. Σε ερώτηση που τους καταλαβαίνουν ο ηγούμενος του λέει: “Κοίτα, αν έρθει κάποιος που φαίνεται πως είναι γύρω στα 70 και όταν το ρωτάμε τι ηλικία έχει και αυτός μας λέει πως είναι μόνο 50, τότε σίγουρα αυτός είναι πούστης! Τότε εμείς … χμμμ … ξέρεις εσύ!” … Και συνεχίζει: “Εσύ παρεμπιπτόντως κύριε δημοσιογράφε τι ηλικία έχεις;” Και ο δημοσιογράφος απαντά: “200, ρε πουστοκαλόγερε!”

Καλό βράδυ σε όλους!

Anef_ oriwn
Κυριακή 09/12/2007 – 11:40 μ.μ.

Υ.Γ. Εσύ yiota το πας φιρί φιρί να βάλεις τον Αρχιεπίσκοπο σε πειρασμό με αυτά που λες για πάρτη του!

Ανώνυμος είπε...

Έγινες celebrity και πρωτοσέλιδο στις αγγλόφωνες κυριακάτικες εφημερίδες Γιαννάκη...:

http://www.cyprus-mail.com/news/main.php?id=36446&cat_id=1

-Καρβούνι

Banana Republic Cyprus είπε...

Είναι απίστευτος τελικά ο άνθρωπος...! Τόση αηδία μου προκαλεί ο άνθρωπος, που καλύτερα να μην πω πολλά. Με αυτόν τον Αρχιεπίσκοπο πάντως, εγώ θέλω να αλλάξω θρησκεία!

Greekstories είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Lexi_penitas είπε...

Άσερα δεν ξέρω πως να βγω από την παγίδα που ο ίδιος έπεσα. Ούτε ο Νείλος δεν με ξεπλένει.

Είδες τον greekstories πουκοντοσυνάεται;

Μονάχους, αν δεν διαβάζω τη Σημερινή που είναι η μόνη που αταλάντευτα πιστεύει ότι έχει λόγο και ρόλο ο πατέρας όλων μας Χρυσόστομος, τι θα διαβάσω. Αν δεν την διάβαζα πως θα ξεστραβωνόμουν, πως θα έβλεπα καθαρά ότι ο greekstories με έχει βάλει στο μάτι; Όλοι εσείς που διαβάζεται Πολίτη να ξέρετε ότι είστε υποψήφια θύματα αυτών των αμαρτωλών. Ξεστραβωθείτε αδελφοί μου!!!

Lexi_penitas είπε...

greekstories, τα "μου" κομμένα που τα τωρά τζιαι να πάει.

Greekstories είπε...

Ατε ρε Λεξη μουυυυυυυ πληηηηηηζζζζζζ...

Θα τα πουμε αποψε

Ανώνυμος είπε...

@ BRC,

Γράφεις:
“Με αυτόν τον Αρχιεπίσκοπο πάντως, εγώ θέλω να αλλάξω θρησκεία!”
Εν νομίζεις πως μια άλλη επιλογή (από το να αλλάξεις θρησκεία) θα ήταν να γίνεις Anef_θρησκείας; Λίγο πού όλες οι θρησκείες έχουν τους Ττόμιες τους!

Anef_
Δευτέρα – 10 Δεκεμβρίου 2007 (1:20 μ.μ.)

Candy Candy είπε...

Κρίμα που το «μην κρίνεις για να μην κριθείς» δεν ισχύει για όλους…εν πιο κρίμα φυσικά που υπάρχουν κάτι τέτοιοι μέσα στην εκκλησία τζιαι στέκουνται μπροστά τζιαι χώνουν τζιαι κάποιους που μπορεί να αξίζουν τζιαι που προσφέρουν…
Φίλτατε Λεξιπένητα κάπου άκουσα ότι το πουσλίκι δεν είναι κολλητικό άρα μην άγχεσαι κάμνε παρέα με όποιον γουστάρεις!!;-)

Unknown είπε...

Στην αρχή όταν είδα το θέμα είπα από μέσα μου "αχά! να μια ευκαιρία να περιλάβουμε ξανά το ράσο δημοσίως..." αλλά μετά διάβασα την συνέντευξη του κου Χρυσόστομου και απογοητεύθηκα.

Ούτε ένας αφορισμός! Ούτε ένα ανάθεμα!Όύτε για μιάσματα μιλάει ούτε τίποτα.

Μόνο με τρόπο καθαρά πολιτικάντικο επαναλαμβάνει τα κλισέ του χριστιανισμού, μιας θρησκείας που λειτουργεί σε βάρος της φύσης του ανθρώπου και της ίδιας της ζωής...

Ανώνυμος είπε...

Την ιστορία αυτή την έγραψα πριν 2-3 χρόνια (έχουν γίνει μικρές προσθήκες) ως μέρος μιας σειράς κειμένων με τίτλο «Ιστορίες από παράλληλες πραγματικότητες». Οι πραγματικότητες στις οποίες διαδραματίζονται οι ιστορίες είναι «κοινωνικά συμμετρικές» ως προς την δική μας – δηλ. ενώ κάποιες παράμετροι αλλάζουν, η δομή της κοινωνίας παραμένει η ίδια. Στο συγκεκριμένο κόσμο, τα παγωτά παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην ζωή των ανθρώπων αλλά ταυτόχρονα είναι θέμα ταμπού, φορτισμένο με φανατισμό και προκαταλήψεις.

Σοκολατιστές Vs Φραουλιστές

Παράλληλος κόσμος 131607FB3–JK4523 - Άρθρο εφημερίδας

Τελέστηκε σήμερα στο νέο κοιμητήριο παραλογουπόλεως η κηδεία του 23άχρονου δολοφονηθέντος από την νεοφασιστική οργάνωση «Χρυσό Δειλινό». Η οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους προέβη σε αυτό το ειδεχθές έγκλημα: στο νεαρό άρεσε να τρώει παγωτό με γεύση φράουλας. «Αποτελεί καταστροφή των αξιών της κοινωνίας μας και της εθνικής μας υπόστασης, να ανεχόμαστε τέτοιου είδους πράξεις», δηλώνει η οργάνωση. «Αυτοί οι ξεφτελισμένοι άνθρωποι προσβάλλουν και τα τελευταία ίχνη αξιοπρέπειας που απομένουν σε ένα κόσμο που έχει χάσει τον ηθικό προσανατολισμό του. Αν τους αφήσουμε, θα ‘ρθει μια μέρα που το παγωτό θα πωλείται δημόσια, σε όποια γεύση μπορεί να φανταστεί ο καθένας. Το κράτος είναι ανίκανο, αλλά εμείς δε θα επιτρέψουμε τον εκφυλισμό της πατρίδας μας».

Στην κηδεία παρευρέθηκε πλήθος κόσμου, οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν άτομα διαφορετικών γευστικών προτιμήσεων. Η αστυνομία έκανε αισθητή την παρουσία της για να αποφευχθούν τυχών επεισόδια. Με το πέρας της κηδείας οργανώθηκε μια αυθόρμητη διαδήλωση υπέρ των δικαιωμάτων των φραουλιστών και των λοιπών φίλων των διαφόρων γεύσεων παγωτού. Μεταξύ άλλων οι διαδηλωτές απαιτούσαν να νομιμοποιηθεί η ελεύθερη επιλογή γεύσης παγωτού και η μη εξαίρεση των αλλογευσοφίλων από οποιαδήποτε πολιτικά δικαιώματα. Τα επεισόδια μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομίας προκλήθηκαν όταν μερικοί διαδηλωτές προέβηκαν σε δημόσια βρώση παγωτού φράουλας. Εκπρόσωπος της αστυνομίας δήλωσε τα εξής: «Έχουμε δημοκρατία και γι’ αυτό επιτρέψαμε στους αλλογευσόφιλους να πορευτούν και να διακηρύξουν τις ιδέες τους, παρόλο που αυτές αντίκεινται στα χρηστά ήθη. Είναι όμως παράνομο και εγκληματικό να επιδίδονται αυτοί οι ‘κύριοι’ σε δημόσια κατανάλωση παγωτού, μπροστά στα μάτια των ανυποψίαστων περαστικών, ακόμα και μικρών παιδιών. Αν ο καθένας τρώει ότι θέλει, θα επικρατήσει αναρχία. Όσοι συνελήφθησαν πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά για να μάθουν να σέβονται το νόμο».

Εντωμεταξύ η εκκλησία συνεχίζει να φέρει έντονες ενστάσεις στην νομιμοποίηση της ελεύθερης επιλογής γεύσης. «Όταν κατοχυρωθεί νομικά αυτό, οι φραουλιστές θα πάρουν θάρρος και θα ζητούν περισσότερα δικαιώματα», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κοιλιόδουλος. «Και μετά από αυτό θα βρεθούν άλλοι που θα θέλουν να τρώνε βανίλια ή λεμόνι. Ο πάνσοφος Θεός όρισε την γεύση σοκολάτας ως την μόνη φυσική για τον άνθρωπο. Το κράτος δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζει αυτή την παρέκκλιση από τον δρόμο του Θεού. Άλλωστε, κανείς δεν μπορεί να τους εμποδίζει να τρώνε φράουλα πίσω από της κλειστές πόρτες του σπιτιού τους, επομένως πια διαφορά παίζει αν είναι παράνομο ή όχι; Το κράτος όμως δεν μπορεί δημόσια να υιοθετήσει τέτοιες απόψεις». Υπενθυμίζουμε πάντως ότι η χώρα μας έχει καταδικαστεί πολλές φορές από την Ε.Ε. για την κωλυσιεργία της να εφαρμόσει τη νομιμοποίηση.

Ο εκπρόσωπος τύπου του κόμματος SΔ (Super Δημοκρατία) μίλησε με σκληρά λόγια απέναντι στην κυβερνητική πολιτική και τοποθετήθηκε υπέρ των αλλογευσοφίλων: «Η στάση της κυβέρνησης στο θέμα των γευστικών προτιμήσεων είναι απλώς απαράδεχτη. Εμείς, ως η μοναδική προοδευτική φωνή που έχει απομείνει, δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους φραουλιστές. Δε μπορεί το κάθε κουσούρι που κουβαλά ο καθένας να διώκεται σαν έγκλημα. Ποιος από μας είναι τέλειος; Εμείς θέλουμε μια κοινωνία ανεκτικότητας και κατανόησης. Δεν μπορούμε να ανεχτούμε την υποκρισία υπάρχει στην κυβέρνηση και στα κόμματα της συμπολίτευσης, που ενώ μιλούν για δημοκρατία και βασικές ελευθερίες αρνούνται να προσαρμοστούν στο Ευρωπαϊκό κεκτημένο. Όσο αφορά τα σημερινά συμβάντα θεωρούμε ότι ξεκίνησαν από μερικούς ανεγκέφαλους και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα των αλλογευσοφίλων. Πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι κατανοούν την ανάγκη της κοινωνίας να προστατευτεί απέναντι σε τέτοια θεάματα. Άλλο είναι ο σεβασμός των γευστικών προτιμήσεων και άλλο να εκτίθενται οι πολίτες σε κάτι που θα έπρεπε να παραμένει αυστηρά προσωπικό. Ο καθένας δικαιούται και οφείλει να προστατεύσει το παιδί του. Ας έχουμε πάντοτε υπόψιν ότι η ελευθερία του ενός σταματάει εκεί που ξεκινά η ελευθερία του άλλου. Δεν μπορούμε λοιπόν να αφήσουμε τα παιδιά μας απροστάτευτα, αλλιώς μπορεί να παρασυρθούν και να καταντήσουν και αυτά φραουλιστές. Τέλος καλούμε τους φραουλιστές να μας υποστηρίξουν στις επόμενες εκλογές γιατί είναι φανερό πως μόνο εμείς είμαστε πραγματικά διαθετημένοι να αγωνιστούμε για τα δικαιώματά τους».

dokisisofi είπε...

ola ta noumera kerdizoun simera!

Lexi_penitas είπε...

Δοκισησοφη, εδώ μπήκαν καμιά 10ρια άτομα και διαδήλωσαν την αντίθεση τους στην αναχρονιστική στάση της εκκλησίας στο θέμα της ομοφυλοφιλίας. Το σχόλιο σου μόνο υποτιμητικό ή κοροϊδευτικό μπορώ να το εκλάβω. Μπορείς να το διευκρινίσεις;

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Greekstories είπε...

Αποφασισα σαν απαντηση στην καταχωρηση του Λεξη να γραψω αρθρο στο μπλοκ μου. Σας περιμενω εκει

Greekstories είπε...

@ dikisisofi

Ο Λεξης δεν μου εδωσε τετοια εντυπωση εκτος κι' αν ειμαι εντελως λαλα και δεν καταλαβα τιποτα.

Αλλα εσυ ρε Δοκισισοφη το γνωμη εχεις πανω στις δηλωσεις του δηθεν Αρχιεπισκοπου;

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ναυτίλος είπε...

Διάβασα κι είδα το φως τ’ αληθινό!

Μετανοώ ο χαμερπής κίναιδός και τρέχω ευθύς αμέσως στο πλησιέστερο μοναστήρι να σωθώ από το αμαρτωλό μου παρελθόν.

Αγιασθήτο! Αμην!

Παν:

Πολύ ωραίο το κείμενο σου. Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί ήταν περιεκτικότατο και έπιανες όλα τα σωστά σημεία: εκκλησία, αστυνομία, αντιπολίτευση κλπ. :-)

Lexi_penitas είπε...

Κάντυ εννε θέμα μόνο να μεν κολλήσεις. Μπορεί να κάμεις αμαρτωλές σκέψεις που εν τζιαι τούτον αμαρτία.

Πολίτη Πίττα, σε παρακαλώ, το μπλογκ φιλοδοξεί να γίνει ο ναός της μπλογκόσφαιρας... γι' αυτό τα αθεϊστικά σου αλλού. Ακου να θέλεις να πιάσεις το πόδι του πολυχρονεμένου.. τς τς

Ναυτίλε σε καλωσορίζω στο μπλογκ. Καμιά λεμοναδίτσα; Εχουμε και τσάγια λογιών λογιών τώρα που κρύωσε ο καιρός. Να σε βλέπουμε.

Παν, δηλώνω ανένταχτος αντισοκολατικός. Πάλι μειοψηφία :(

dokisisofi είπε...

gia na katalavo, tora eklases mas?
kopse tis mpires me tis daskaloues

Greekstories είπε...

Ενε καταλαβα δηλαδη...Μονο εγω και ο Ναυτιλος ναμαστε μειοψηφεια; Τζιαμε να δεις τον νοστο....

Lexi_penitas είπε...

Δοκισήσοφη, θα σε ειδοποιήσω μόλις βρεθώ Λευκωσία. Να πιούμε, να πούμε, να ρεχτούμε. Να δω τι θα βρεις να παραπονιέσαι μετά :)

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Greekstories είπε...

Γινεται πολυ ψυχω το πραμα...

Ανώνυμος είπε...

@ Dokisisofi,

Οφείλω να πω (αν και ολίγο μπανάλ και κοινότυπη η έκφραση που θα χρησιμοποιήσω), ότι “ωραία τα λες”, περί του αξιωματικού (και δογματικού) λόγου της εκκλησίας – θρησκείας (και της εξουσίας), όμως θα τα προσπερνούμε (ασχολίαστα) γιατί αποτελούν (για μας) ήδη γνωστά δείγματα σκέψης και λόγου;

Ο Αρχιεπίσκοπος μίλησε και για άλλα θέματα (πέραν της ομοφυλοφιλίας), όπως για τα θαύματα και τη θέση της γυναίκας στην εκκλησία. Όλα τούτα ηχούν στα αφτιά και τα εγκεφαλικά κύτταρα πολλών (από μας) οπισθοδρομικά και αναχρονιστικά, γι’ αυτό και πρέπει να τα κρίνουμε και να επιδιώκουμε την κατάργηση τους. Διαφορετικά κατατάσσοντας τα απλά στην κατηγορία του συμβατικού και στερεότυπου λόγου οδηγούμαστε στην ανοχή τους και κατ’ επέκταση και στη διαιώνιση τους .

Υπάρχει σωρεία γεγονότων και πράξεων που πρέπει να καυτηριάζονται. Στο τομέα της Παιδείας, λόγου χάριν να πούμε, παρατηρούμε καταστάσεις ανεπίτρεπτες, όπως η ανέγερση μικρών εκκλησιών στις αυλές των σχολείων για εκκλησιασμό των μαθητών, ο υποχρεωτικός εκκλησιασμός και η εξομολόγηση των μαθητών, ο αγιασμός κατά την έναρξη των μαθημάτων, η σημασία που δίνεται στους παπάδες σε σχολικές γιορτές και άλλα τινά!

Αυτή λοιπόν είναι η άποψη μου … Γι’ αυτό κι εγώ μπαίνω που και που στο τρυπάκι και σχολιάζω κάποια πράγματα …

Anef_
Τρίτη 11/12/2007 - 11:10 μ.μ.

Aceras Anthropophorum είπε...

Όντας έξω που την Κύπρον χρόνια δεν έξερα ότι επανήλθεν ο υποχρεωτικός εκκλησιασμός. Αθθημούμαι που ήμουν 3ην του δημοτικού στο βαρώσιν, επιάσαν παρουσίες στην εκκλησιάν. Την δευτέραν στην πρωϊνην προσευχήν, κύριος Ιερίδης που ήταν ο διευθυντής (μέγας εθνικόφρων) έκατσεν το μισόν σκολείον που ήταν απώντες γραμμήν τζαι έκοψεν μας ούλλους μιαν πατσαρκάν μες τα ριζόφκια τον έναν μετά τον άλλον. Επόμενος, επόμενος, επόμενος, τζαι δώστου. Θα έδωκεν κάπου 250 πατσαρκές. Θα ήταν η πιό δυνατή πατσαρκά που έφαα στη ζωή μου. Τωρά τι ποθημένα έφκαλλεν ο γάρος πας τα μωρά 8-10 χρονών δεν μπορώ να φανταστώ. Αποτέλεσμαν εγίνηκα πιό άθεος τζαι στο τέλος όταν μας έφαλεν να τραουδήσουμεν τον έθνικόν ύμνον πριν να πάμεν στην τάξην ετραούδουν

Τζαι σαν πρώτα
τρώς καρρόττα
σέλλενα μαϊτανόοοον

τζαι σαν πρώτα
τρώς καρρόττά
Σέλλενα μαϊτανόν.

Ανεφ, η αντιδραστική παιδεία δεν είναι κατ ανάγγην κακόν πράμαν. Τουλάχιστον φκάλλει αγαναχτησμένους αμφισβητίες. Όσον πιό ηλήθια συμπεριφέρεται η εξουσία, τόσον το καλλύττερον για αυτούς που δεν την προσκυνούν.

dokisisofi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aceras Anthropophorum είπε...

Δοκισόφη, αυτός που τις γλύτωσε θα είναι πάντα στην εξουσία. Ίσως το όνομαν του να μοιάζει τζαι κάτι σαν Λιλλ----ς

Ανώνυμος είπε...

@ Dokisisofi,

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου … Απλά να σημειώσω ότι για το ζήτημα (του δικαιώματος) της επιλογής (στην προκειμένη περίπτωση της θρησκευτικότητας ή μη, που είναι και καθαρά προσωπικό θέμα του καθενός μας), είναι εκ των ων ουκ άνευ (δηλ. απαραίτητο), προηγουμένως να μας έχει παρασχεθεί η δυνατότητα να σχηματίσουμε άποψη (περί των θρησκειών) μέσα από ένα φιλελεύθερο προοδευτικό εκπαιδευτικό σύστημα και όχι μέσα από μια στοχοπροσηλωμένη ορθοδοξοκεντρική (παπαδίστικη) παιδεία!

Anef_
Τεταρτη 12/12/2007 - 5:10 μ.μ.

Marlen είπε...

Αυτά γίνονται όταν αμολούμε τους mentally challenged στην εξουσία.

Ανώνυμος είπε...

@ Aceras,

Σίγουρα η αντιδραστική παιδεία όπως και οι προσπάθειες για επιβολή καθώς και η από καθέδρας δασκαλίστικη διδαχή αγωγής (παιδαγωγική), μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να γίνουν οι αιτίες για επαναστατικές, ριζοσπαστικές και αντι-εξουσιαστικές αντιδράσεις (από μέρους των νέων κυρίως).
Όμως αν οι νέοι δεν συνειδητοποιήσουν (μέσω και της παρέμβασης των προοδευτικών αριστερών οργανώσεων) τα αίτια και τα αιτιατά της αντιδραστικότητας της παιδείας και που στοχεύει, τότε μπορεί (οι νέοι) να γίνουν φορείς εθνικιστικών και αντιδραστικών αντιλήψεων ή να εξελιχτούν σε χούλιγκαν (ή ακόμα μπορεί να αναπτύξουν δουλικότητα και υποτακτικότητα).

Η παιδεία μας στην Κύπρο είναι (όπως κάποιοι την ονομάζουν) ελληνοκεντρική (όχι φυσικά με την αρχαιοελληνική έννοια της λέξης “ελληνικός”) και ορθοδοξοκεντρική. (Φυσικά ούτε και οι όροι κυπροκεντρική ή ευρωπαϊκή παιδεία είναι κατά τη γνώμη τη δικιά μου δόκιμοι). Βασικό στοιχείο της παιδείας σήμερα πρέπει να είναι η αναγνώριση και ο σεβασμός της διαφορετικότητας (εθνικής, φυλετικής, θρησκευτικής, πολιτιστικής και οποιασδήποτε άλλης).

Το περασμένο Σάββατο (8 του Δεκέμβρη) παρευρέθηκα σε μια σύναξη στη Λευκωσία που διοργανώθηκε από την Πρωτοβουλία Σοσιαλιστών (για στήριξη της υποψηφιότητας Χριστόφια). Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εισηγήσεις (ομιλίες) που έγιναν ήταν αυτή του Καθηγητή (του Πανεπιστημίου Κύπρου) Γιάννη Η. Ιωάννου με θέμα “…”. Ο ομιλητής πολύ παραστατικά μας παρουσίασε τη συντηρητικότητα της παιδείας μας και πως τούτη ΔΕΝ συνάδει με το πνεύμα μιας ομοσπονδιακής λύσης. Πολύ δρόμο έχουμε να διανύσουμε ακόμα σ’ αυτό τον τομέα.

Μια και μίλησα για τη σύναξη της Πρωτοβουλίας Σοσιαλιστών να αναφέρω ότι κάποιες από τις εισηγήσεις που έγιναν, όπως του Θέμου Δημητρίου, του Σταύρου Τομπάζου, του Τάκη Χατζηδημητρίου, χαρακτηρίζονταν από ένα κριτικό πνεύμα έναντι του ΑΚΕΛ και για κάποιες από τις παλαιότερες επιλογές και πρακτικές του, αλλά παράλληλα και από μια ικανοποίηση για τις προοπτικές που δημιουργούνται για επίλυση του κυπριακού προβλήματος με την υποψηφιότητα Χριστόφια.
Όμως δεν θα αφήσω απαρατήρητη μια παρέμβαση του Χρυσόστομου Περικλέους με άκαιρα (εκτός τόπου και χρόνου) σχόλια για την προοδευτικότητα του ΑΚΕΛ με αναφορές στο δημοκρατικό συγκεντρωτισμό, στη στάση του ΑΚΕΛ για την Ευρωπαϊκή Ένωση (το λεγόμενο ευρωσκεπτικισμό) και άλλα.
Εκείνο που προέχει αυτή τη στιγμή δεν είναι η ανάδειξη των επί μέρους διαφωνιών ή ενστάσεων μας για την πολιτική του ΑΚΕΛ αλλά η σύγκλιση και η επίτευξη της ενότητας όλων των αριστερών δυνάμεων (και αυτός απ’ ότι κατάλαβα ήταν και ο σκοπός της εκδήλωσης) μέσα από την αναγνώριση πλέον και στην Κύπρο της πολυμορφίας και πολυπλοκότητας της Αριστεράς.

Anef_oriwn
Τετάρτη 12/12/2007 – 9:42 μ.μ.

Lexi_penitas είπε...

Ανευ, που μπορούμε να βρούμε τις εισηγήσεις της συνάντησης που αναφέρεις; Δυστυχώς από το τύπο θάφτηκε. (Ακόμα και από τη Χαραυγή)

Ανώνυμος είπε...

@ Lexi_Penitas,

Θα το ψάξω και θα σε ενημερώσω (τουλάχιστον για 1-2 από τις εισηγήσεις).

Anef_ oriwn
Τετάρτη 12/12/2007 – 11:05 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Στο πιο πάνω μακροσκελές μήνυμα μου ξέχασα να γράψω το τίτλο της εισήγησης του Καθηγητή Γιάννη Ιωάννου που έχει ως εξής: “Ο χαρακτήρας της Παιδείας μας και η Παιδεία της λύσης”.

Σόρρυ παίδες άλλα το γήρας ουκ έρχεται μόνο του!

Anef_
Τετάρτη 12/12/2007 – 11:56 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Τι άλλο θα μπορούσαμε να περιμένουμε να ακούσουμε από το στόμα κάποιου κυπρέου παπά. Τούτη ήταν ανέκαθεν η θέση της εκκλησίας στο θέμα ομοφυλοφιλία. της εκκλησίας της Κύπρου τουλάχιστον γιατί όπως ξέρετε υπάρχουν και εκκλησίες σήμερα που έχουν αποδεχτεί την ομοφυλοφιλία και την γυναίκα, μερικώς γιατί άνοιξε το πνεύμα τους ή γιατί η επιχείρηση φαίνεται πως δεν πάει και τόσο καλά και χρειάζεται νεωτερισμούς! Το επίπεδο της κοινωνίας όμως σε χώρες όπως η Κύπρος και η Ελλάδα σήμερα καθορίζει και την γραμμή της εκκλησίας. Όταν δεν βρίσκετε όμως κάποια δύναμη να τους βάλει στην θέση τους θα λένε ότι τους κόψει.

Joshoua είπε...

Ο Αρχιεπίσκοπος μας πρέπει να κάμει debate με τον Charles Dawkins (The God Delusion) για να έβρει τον αντίπελλον του..
Τζιαμέ εννα έσιη πολλή γέλιο.
Όσον αφορά το πουστλίκκη,οι ανθρώποι κάμνουν τζίνον που γουστάρουν.Μπράβο τους.Αν το εκάμναμεν ούλλοι (τζίνο που γουστάρουμε) ίσιεν να λλιότερο κομπλεξικός ο κόσμος.

Ανώνυμος είπε...

Το βιβλίο “The God Delusion” του Richard (και όχι Charles) Dawkins κυκλοφορεί και στα ελληνικά από τις εκδόσεις “Κάτοπτρο” με τίτλο “Η περί του Θεού αυταπάτη”.
Διαβάστε το!!!

Anef_
Τετάρτη 13/12/2007 – 10:44 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα με της ομοφυλοφυλίας ξεκινά από την ύπαρξη των λέξεων «ομοφυλόφιλος» - «ετεροφυλόφιλος» και την φόρτιση που έχουν. Πέρα από τις δύο ακραίες περιπτώσεις, όπου κάποιος ελκύεται σεξουαλικά μόνο από άτομα ενός συγκεκριμένου φύλου, στις οποίες μπορούν οι λέξεις αυτές να έχουν κάποια τεχνική αξία, οι άνθρωποι να μπορούν πειραματίζονται με τη σεξουαλικότητά τους με ποικίλους τρόπους. Γιατί κάποιοι από τους τρόπους αυτούς πρέπει να πέρνουν τη διάσταση της ταυτότητας; Σήμερα είναι «politically correct» να είσαι υπέρ της ομοφυλοφιλίας, οι περισσότεροι όμως φροντίζουν πρώτα να ξεκαθαρίσουν ότι οι ίδιοι είναι straight. Γιατί χρειάζεται αυτό, αν δεν υπάρχει ένας ενδόμηχος φόβος ακόμα και σε μας που υποστηρίζουμε την ελέυθερη σεξουαλικότητα; Και δεν περιορίζει αυτός ο φόβος τις δικές μας επιλογές; Ο διχασμός ομοφυλόφιλος/ετεροφυλόφιλος δημιουργεί ένα όριο εκεί που δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Αυτό δε σημαίνει πως ο καθένας πρέπει αναγκαστικά να δοκιμάσει τα πάντα, για να δείξει ότι είναι απελευθερωμένος, αλλά μόνο ότι δεν πρέπει να υπάρχει καμιά αίσθηση ταυτότητας όσο αφορά τους σεξουαλικούς πειραματισμούς. Αυτό ήταν το νόημα των «αλλογευσοφίλων» στην ιστοριούλα: πόσο ανόητο θα μας φαινόταν, αν η ταυτότητα κάποιου καθοριζόταν από τις γευστικές του επιλογές, αντί για τους τρόπους με τους οποίους καταφέρνει να φτάσει σε ηδονή; Εκτός από τις περιπτώσεις που υπάρχει οποιοδήποτε είδος εξαναγκασμού, κάθε μορφή σεξουαλικότητας είναι θεμιτή. Τι κακό υπάρχει λ.χ. σην αιμομιξία; Ποιον βλάφτει, όταν οι συμμετέχοντες το επιθυμούν, και γιατί οποιαδήποτε συγγένεια πρέπει να περιορίζει τις σχέσεις δύο ανθρώπων, αντί να τις διευκολύνει; Που δικαιολογείται ο όρος «διαστροφή»; Γιατί πρέπει οι άνθρωποι να σχηματίζουν ζευγάρια για να θεωρούνται νορμαλ; Γιατί όχι τριάδες, τετράδες, κοινότητες; Πως ο γάμος καλύπτει αυτές τις περιπτώσεις; Γιατί καταστρέφονται οι σχέσεις μας, όταν μάθουμε πως ο/η σύντροφός μας είχε σεξουαλική επαφή με άλλα άτομα; Γιατί απαγορεύουμε κάτι ωραίο, αντί να χαιρόμαστε που το βρίσκει ο άνθρωπος που αγαπάμε;

Greekstories είπε...

Παρα πολυ καλο και ευστοχο σχολιο...

stalamatia είπε...

Παν
Μας λες ότι οι γονιοί να έρχονται σε συνουσία με τα παιδιά τους ?τα αδέλφια μεταξύ τους ?οι παππούδες με τα εγγόνια? κοκ ?και δεν τρέχει τίποτα?

Lexi_penitas είπε...

Παν, βασικά περίμενα κάποια αντίδραση σαν αυτή της Σταλαματίας στο τελευταίο σου σχόλιο. Σαν θέσεις αρχών στην αντιμετώπιση του ζητήματος "σεξουαλικότητα" δεν διαφωνώ, αν μάλιστα λάβεις υπόψη ότι κοινωνίες στο παρελθόν υιοθετούσαν τέτοιες μορφές συμπεριφοράς και τις θεωρούσαν απόλυτα φυσιολογικές (όπως και είναι).

Εδώ όμως έχουμε κάτι συγκεκριμένο να αντιμετωπίσουμε. Μια κοινωνία που είναι δομημένη με βάση τα χριστιανικά πρότυπα, με τον γάμο σαν υπέρτατο θεσμό στη δομή της. Έχουμε μια θρησκεία που ποδηγετεί την ελεύθερη σεξουαλική δραστηριότητα. Έχουμε ένα κράτος που δεν νοιάστηκε ποτέ για τους εγκαταλειμένους καρπούς της σεξουαλικής δράσης ανεύθυνων πολιτών του. Χιλιάδες παιδιά εγκαταλειμένα στη μοίρα τους, συνήθως από τον πατέρα, και ένα κράτος που δεν παρέχει καμιά αρωγή. Και πάνω απ' όλα έχουμε μια κοινωνία που μέχρι και σήμερα τα παιδιά εκτός γάμου τα θεωρεί "μπάσταρδα" με την υυβριστική εννοια του όρου. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι οι θέσεις σου είναι εκτός τόπου και χρόνου όσον αφορά τη πατρίδα μας.

Όταν ο καθένας θα είναι σε θέση συνειδητά να αναλαμβάνει τις ευθύνες των πράξεων του, όταν το κράτος υιοθετήσει και εφαρμόσει θεσμούς και συστήματα που θα εγγυώνται ότι δεν θα γεμίσουμε εγκαταλειμμένα "μπάσταρδα", τότε να μιλήσουμε και για τέτοιας προχωρημένης μορφής σεξουαλική συμπεριφορά.

Αντιλαμβάνεσαι ότι στα πλαίσια μιας καπιταλιστικής κοινωνίας που το "εγώ" και η προσωπική επιτυχία υπερέχουν οποιασδήποτε συλλογικής έγνοιας από το άτομο, οι συμπεριφορές που περιγράφεις μόνο συμφορές μπορούν να φέρουν.

Ανώνυμος είπε...

Λεξιπένητα, νομίζω πως οι ελεύθερες σχέσεις είναι περισσότερο θέμα ειλικρίνειας παρά πραχτικό ζήτημα: ούτως ή άλλως (ή τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου εντύπωση), οι περισσότεροι σύζυγοι απατούν ο ένας τον άλλο. Αν αυτό συμβαίνει, τότε δε θα γεμίζαμε με περισσότερα "εγκαταλειμμένα μπάσταρδα" αν αυτή η ειλικρίνεια υπήρχε. Δε λέω να μη πέρνονται προφυλάξεις (δυστυχώς), άλλωστε εκτός από τις εγκυμοσύνες είναι και οι αρρώστειες. Τα αισθήματα ζήλειας και ανασφάλειας που προκύπτουν σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι φυσιολογικά και καλό είναι να επικοινωνούνται, αν υπάρχει η δυνατότητα τέτοιας επικοινωνίας. Σκοπός δεν είναι να το παίζουμε υπεράνω, αλλά να έχουμε ουσιαστικές σχέσεις μεταξύ μας. Όσον αφορά την αιμομιξία, οι εγκυμοσύνες πρέπει να αποφεύγονται και για βιολογικούς λόγους (υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να προκύψουν στο βρέφος ασθένειες οφειλόμενες σε γενετικούς παράγοντες). Γενικά, ελεύθερη σεξουαλικότητα δε σημαίνει ανεύθυνη συμπεριφορά.

Όσον αφορά την κυπριακή πραγματικότητα (που στο θέμα για το οποίο μιλάμε νομίζω είναι σχεδόν παγκόσμια), έχεις δίκαιο σε όσα λες. Αλλά δεν ισχυρίζομαι ούτε ότι εγώ ο ίδιος είμαι σεξουαλικά απελευθερωμένος. Μακάρι να είμουν. Δυστυχώς η προσωπικότητά μου έχει δομηθεί μέσα στο ίδιο κατεστημένο μέσα στο οποίο βρισκόμαστε όλοι και έχω πάνω κάτω τους ίδιους περιορισμούς. Αλλά δε βλέπω το λόγο γιατί να πέρνω αυτό που είμαι ως δεδομένο. Σε κάποιους τομείς έχω αλλάξει και έτσι πιστεύω πως η αλλαγή στους ανθρώπους είναι εφικτή (Επαναλαμβάνω ότι απελευθέρωση δε σημαίνει αναγκαστικά εφαρμογή κάθε μορφής σεξουαλικότητας. Σημαίνει μόνο να αντιλαμβανόμαστε τις επιθυμίες μας και να μην τις καταπιέζουμε). Το να αναγνωρίσουμε αυτούς τους περιορισμούς και να τους συζητήσουμε είναι ίσως ένα βήμα. Ή τουλάχιστον, ίσως γίνουμε πιο ανεχτικοί προς τους ανθρώπους που έχουν κάνει ήδη αυτά τα βήματα.

stalamatia είπε...

πενητα
Εγιώ πάλε ενόμιζα ότι εν να έσιει παραπάνω αντιδράσεις.Είδες τι παθαίνεις άμα λείπεις πολλά χρόνια που τη Κύπρο μένεις πίσω που την πρόοδο.Ευτυχώς που υπάρχει και το προφυλακτικό για την αιμομιξία ντε.

MonachusX2 είπε...

@ Σταλαματία
έμεινα άφωνη με το σχόλιο του παν για την αιμομιξία. Όχι καλή μου, δεν φτάσαμε ακόμα σε αυτό το σημείο να αποδεχόμαστε τη διαστροφή. Όσο προοδευτική νομίζω πως είμαι, άλλο τόσο συντηρητική θα παραμείνω σε θέματα αιμομιξίας καιπαιδεραστίας.

Lexi_penitas είπε...

Σταλαματιά είναι αλήθεια ότι δεν αναφέρθηκα στο θέμα της αιμομιξίας και αυτό λόγω αβλεψίας. Για μένα είναι πέρα για πέρα καταδικαστέο και απαράδεκτο. Η αιμομιξία είναι παράδοση στις μουσουλμανικές χώρες και μάλιστα οι πρωτότοκοι γιοί των "καλών" οικογενειών υποχρεούνται να παντρευτούν τουλάχιστον την 1η σύζυγο τους μέσα από το σόι. Συνήθως 1η ξαδέλφη. Για να διατηρείται τάχα μου η συνοχή της οικογένειας και να μην διασκορπίζεται ο πλούτος. Αυτό προκαλεί πολλά προβλήματα στα παιδιά όπως στραβισμός, αιματολογικά και άλλα. Ίσως κάποιος γιατρός να μας διαφώτιζε καλύτερα.

Μονάχους, έτσι όπως το έθεσες ίσως κάποιος να νομίσει ότι θεωρείς την αιμομιξία και τη παιδεραστία ταυτόσημες, κάτι που δεν νομίζω να πιστεύεις ούτε και είναι. Εξάλλου ο Παν έκανε θέμα μόνο για αιμομιξία και όχι για παιδεραστία η οποία δικαίως είναι ποινικό αδίκημα και για μένα αποτρόπαια πράξη που μόνο ψυχανώμαλοι μπορούν να βρίσκουν ευχαρίστηση πραγματοποιώντας την.

Ελπίζω να έγινα πιο σαφής :)

Ανώνυμος είπε...

Όσον αφορά το θέμα αιμομιξία (consanguinity) στην αγγλική: όντως μπορεί να οδηγήσει σε γενετικές ανωμαλίες. Ο λόγος για αυτό είναι ότι τα 'κακά' γονίδια που συνήθως είναι υπολειπόμενα δεν ενεργοποιούνται και επομένως δεν παρουσιάζονται ως συγκεκριμένες ανωμαλίες στον άνθρωπο εάν δεν διπλασιαστούν εφόσον κληρονομηθούν και από τους 2 γονείς. Η πιθανότητα να παρουσιαστούν αυτά τα 'κακά' λοιπόν γονίδια αυξάνετε σημαντικά όταν επέρχεται μίξη του γενετικού υλικού μέσα στην ίδια οικογένεια. Παλιά αυτό ήταν πολύ πιο συχνό κυρίως στις βασιλικές οικογένειες που πρωτοστατούσαν στην αιμομιξία για τους γνωστούς λόγους
Ο lexi_penitas έχει απόλυτο δίκαιο όσον αφορά την αιμομιξία σήμερα σε μουσουλμάνους κυρίως της Ανατολής κυρίως σε χώρες όπως το Πακιστάν και αυτό είναι πολύ συχνό φαινόμενο στα νοσοκομεία της πολυπολιτισμικής Αγγλίας σε περιοχές με μεγάλο Ασιατικό πληθυσμό. Αυτά περι της βιολογικής μορφής της αιμομιξίας.
Όσον αφορά την ηθική σίγουρα δεν συγκρίνεται με την παιδεραστία που είναι καταδικαστέο έγκλημα πέραν πάσης αμφιβολίας

MonachusX2 είπε...

Σίγουρα δεν ταυτίζεται η αιμομιξία με την παιδεραστία, δεν είπα ότι ανέφερε κάτι τέτοιο ο παν, απλώς το σημείωσα ως δύο μη αποδεκτά για μένα φαινόμενα. Για παράδειγμα όταν ακούω ή διαβάζω πως πατέρας παρενόχλησε σεξουαλικά τα παιδιά του, τρελαίνομαι.

stalamatia είπε...

monahusx2
Και εγώ τρελαίνομαι από κάτι τέτοια.
Υ.Γ
Εχαριστούμαι γιατρέ incus

stalamatia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Οι θέσεις του Παν (για την αιμομιξία) έχουν παρεκκλίνει τη συζήτηση και την έχουν οδηγήσει σε ατραπούς δύσβατες. Εκτός τόπου, χρόνου και ιατρικής πραγματικότητας (όπως τις ανέλυσε ο/η Incus) οι θέσεις του Παν και καταλαβαίνω πλήρως την Stalamatia και την Monachusx2.

Κάτω από την επικάλυψη ενός παρεξηγημένου προοδευτισμού και ενός άκρατου σεξουαλικού φιλελευθερισμού (ή της “αναγνώρισης” της ελεύθερης βούλησης του ατόμου), ο Παν προβάλει υπό μορφή ερωτήματος τη θέση του “… Τι κακό υπάρχει λ.χ. στην αιμομιξία; Ποιον βλάφτει, όταν οι συμμετέχοντες το επιθυμούν, και γιατί οποιαδήποτε συγγένεια πρέπει να περιορίζει τις σχέσεις δύο ανθρώπων, αντί να τις διευκολύνει;”.
Τούτο όμως παραπέμπει σε άλλες πολύ μακρινές εποχές, πρωτόγονες δηλ. στα πρώτα σταδία ανάπτυξης και οργάνωσης της ανθρώπινης κοινωνίας όπου είχαμε την ομαδική (αιματοσυγγενική ) οικογένεια και ακολούθως τη ζευγαρωτή.
(Ας ρίξουμε ή να ξαναρίξουμε και κάνα βλέφαρο στο έργο του Ένγκελς “Η καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους”. Πολλά έχουμε να μάθουμε).

Πολλά από τα ζητήματα που αναφέρει ο Lexi_Penitas και o Παν (βασικά στο δεύτερο μήνυμα του) άπτονται πιο πολύ ενός άλλου καυτού θέματος – διλήμματος, την Μονογαμικότητα και Πολυγαμικότητα.

Η πολυγαμικότητα είναι έμφυτη στον άνθρωπο (και σε άντρες και σε γυναίκες), είναι στη φύση του. Καταπιέζεται όμως από μια δοτή και επιβεβλημένη (από το σύγχρονο τρόπο οργάνωσης της κοινωνίας) μονογαμικότητα.
Να δηλώσω πως ουδέν πρόβλημα έχω για τις μονογαμικές σχέσεις εν όσο οι δύο σύντροφοι γεμίζουν ο ένας τον άλλο συναισθηματικά, ψυχολογικά και ερωτικά (και δεν λειτουργούν υποκριτικά λόγω συμβατοτήτων).

Anef_oriwn
Κυριακή 16/12/2007 – 9:16 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Εννοείται πως μιλάμε για ώριμα άτομα που επιλέγουν ελεύθερα. Ένα παιδάκι ποτέ δεν επιλέγει ελεύθερα να κάνει σεξ με έναν ενήλικα, αφού βιολογικά δεν είναι έτοιμο για κάτι τέτοιο. Το να χρησιμοποιήσει κανείς ένα παιδί μόνο και μόνο για να ικανοποιήσει τις δικές του ανάγκες, χωρίς να ενδιαφέρεται για τις συνέπειες των πράξεών του, είναι βεβαίως εγκληματικό. Πρόκειται ουσιαστικά για βιασμό, και μάλιστα σε μια ηλικία που θα προκαλέσει πολύ χειρότερα τραύματα παρά όταν συμβαίνει σε ώριμα άτομα. Οι ενήλικοι δεν πρέπει να ανακατεύονται με την σεξουαλικότητα των παιδιών, ούτε όμως απαγορευτικά: πρέπει να αφήνονται να την ανακαλύψουν μόνα τους, κάτι βέβαια που δε συμβαίνει σήμμερα. Αλλά γιατί να μπαίνει η παιδεραστία στο ίδιο τσουβάλι με την αιμομιξία; Το ένα αποτελεί εξαναγκασμό, το άλλο όχι. (Αυτά χωρίς να μπούμε στη συζήτηση του πότε ωριμάζει σεξουαλικά ένα άτομο).

"Η αιμομιξία είναι παράδοση στις μουσουλμανικές χώρες και μάλιστα οι πρωτότοκοι γιοί των "καλών" οικογενειών υποχρεούνται να παντρευτούν τουλάχιστον την 1η σύζυγο τους μέσα από το σόι". Το ίδιο έκαναν και οι βασιλιάδες και οι αυτοκράτορες. Μα τώρα μιλάμε για την μετατροπή μιας ελεύθερης επιλογής σε ένα άθλιο εξαναγκασμό με σκοπό να προστατευτεί η περιουσία ή η εξουσία ή το όνομα της οικογένειας. Ποιος θα υποστήριζε κάτι τέτοιο;

"Τούτο όμως παραπέμπει σε άλλες πολύ μακρινές εποχές, πρωτόγονες δηλ. στα πρώτα σταδία ανάπτυξης και οργάνωσης της ανθρώπινης κοινωνίας" Αυτό αποτελεί επιχείρημα εναντίων; Μήπως αντίθετα δείχνει ότι δεν είναι κάτι ξένο προς τον άνθρωπο; Σκεφτείτε το ως εξής: Ο Homo Sapiens Sapiens, σύμφωνα με τα ευρύματα που υπάρχουν ως τώρα, υπάρχει τουλάχιστον εδώ και 200.000 χρόνια. Ο πολιτισμός έχει αρχίσει να δημιουργείται μόνο τα τελευταία 20 – 30 χιλιάδες χρόνια. Αν θέλουμε να καταλάβουμε ποια είναι η πραγματική φύση του ανθρώπου, είναι ποιο σωστό να ανατρέχουμε στην περίοδο πριν την ανάπτυξη του πολιτισμού, εφόσον υπήρχαν ακόμα οι φυσικές συνήθειες. Μπορούμε άλλωστε να δούμε και πως συμπεριφέρονται τα ζώα (αλλά όχι, εμείς έχουμε ανέβει σε πολύ ψηλότερα επίπεδα ύπαρξης, στραβάρα μας)

"Όσον αφορά το θέμα αιμομιξία [...] : όντως μπορεί να οδηγήσει σε γενετικές ανωμαλίες. " . Ναι, αυτό το έχω ήδη αναφέρει κι’ εγώ. Αλλά μου φαίνεται κάπως υποκριτικό επιχείρημα: εσείς αποφεύγετε να κάνετε έρωτα, με κάθε άνθρωπο που δεν θέλετε να κάνετε παιδί μαζί του; Φαντάζεστε να κάναμε έρωτα μόνο στις περιπτώσεις που θέλαμε παιδί; Θα έπρεπε να περιορίσουμε τις σεξουαλικές μας επαφές σε καμιά δεκαριά σε όλη μας τη ζωή.

"Εκτός τόπου, χρόνου και ιατρικής πραγματικότητας (όπως τις ανέλυσε ο/η Incus) οι θέσεις του Παν" . Οι δύο προηγούμενες παραγράφοι απαντούν ήδη, αλλά πρέπει να προστεθεί ότι ακόμα και να προκύψει παιδί από μια αιμομιχτική σχέση, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι το παιδί θα είναι άρρωστο. Μιλάμε μόνο για μια αύξηση της πιθανότητας. Όποιος έχει ζώα ξέρει ότι τα αιμομιχτικά ζευγαρώματα δεν είναι σπάνια και ότι τις περισσότερες φορές τα νεογέννητα είναι απολύτως υγιή. Αν σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων για πολλές γενιές τα μέλη της διασταυρώνονται μεταξύ τους χωρίς να μπαίνει στην ομάδα γενετικό υλικό από έξω, σίγουρα η ομάδα αυτή εκφυλίζεται βιολογικά. Κανείς δεν εισηγείται κάτι τέτοιο . (Όπως και, αν όλοι ήταν ομοφυλόφιλοι, το ανθρώπινο είδος θα εξαφανίζόταν). Η ίδια η ύπαρξη φύλων και σεξουαλικής αναπαραγωγής προέκυψε ακριβώς από την αναγκαιότητα εισαγωγής νέου γενετικού υλικού. Ας μην είμαστε υπερβολικοί όμως, ότι πρόκειται για κάτι «εκτός ιατρικής πραγματικότητας». Πόσο μάλλον όταν συμφωνώ πως οι εγκυμοσύνες σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει για καλό και για κακό να αποφεύγονται.

"Οι θέσεις του Παν (για την αιμομιξία) έχουν παρεκκλίνει τη συζήτηση και την έχουν οδηγήσει σε ατραπούς δύσβατες". Εγώ είχα εντοπίσει την ουσία της συζήτησης στην αποδοχή ή μη των σεξουαλικών επιλογών, τον κοινωνικό αποκλισμό, το ρατσισμό που δέχονται οι άθρωποι που παρεκκλίνουν από το κοινωνικό καταστημένο, με σημείο αφετηρίας τα απαράδεχτα σχόλια του αρχιεπισκόπου στην συνέντευξη που έδωσε. Μήπως οι επιτρεπτές επιλογές είναι μόνο επιλογές φύλου; Είναι φανερό πως, τουλάχιστον στους πιο «προοδευτικούς» κύκλους, η ομοφυλοφιλία έχει αρχίσει να γίνεται αποδεχτή. Πλέον είναι δυσκολότερο να παρεξηγηθείς αν υποστηρίζεις αυτή την ελευθερία. Αντίθετα μάλιστα, θα δεχτείς πυρά στην αντίθετη περίπτωση γιατί θα κατηγορηθείς ως ρατσιστής και συντηρητικός. Γι’ αυτό, είναι εύκολο να βγαίνει κανείς υπέρμαχος της ομοφυλοφιλίας, αφού άλλωστε κάνει καλό στο προοδευτικό του image. Δυστυχώς, αυτό σημαίνει μόνο ότι η συγκεκριμένη ιδέα έχει κερδίσει έδαφος, και όχι ότι οι άνθρωποι έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε πιο ελεύθερα, χωρίς δηλαδή τον ασφυχτικό περιορισμό των καθιερωμένων προκαταλήψεων. Έτσι, αν κάποιος θίξει ένα ζήτημα που δεν έχει ακόμη κερδίσει έδαφος, από τα ίδια άτομα θα αντιμετωπίσει αντιδράσεις όπως:

"Για μένα είναι πέρα για πέρα καταδικαστέο και απαράδεκτο". "Δεν φτάσαμε ακόμα σε αυτό το σημείο να αποδεχόμαστε τη διαστροφή". κλπ κλπ.

Δηλαδή αν εγώ και η αδερφή μου θέλαμε να κάνουμε έρωτα, θα μας στέλνατε στο πυρ το εξώτερό; Γιατί; Ποιον θα ενοχλούσαμε; Δεν είναι ο ίδιος ρατσισμός όπως στην περίπτωση των ομοφυλοφίλων;

Ππουστόπαιδο είπε...

gioupi! to ppoushlikki mas ginetai epitelous thema [katagegrammenis] sizitisis. ston arxiepiskopo mas tha ithela na efxitho perastika tzai na ton simboulepso na kammei provide profylaktika stis mones na men mas arrostisoun oi monaxoi.

Related Posts with Thumbnails

Έλα στην παρέα μας

Αλήτη ! Απόψε είν' η βραδιά τόσο καλή, τόσο καλή ! Μπορείς να πας να κοιμηθείς σ' ένα παγκάκι, αλήτη ! Πλάτυνε η σκέψη τη ζωή τόσο πολύ, τόσο πολύ, πόκανε ο άνθρωπος τη γη κι όλο το σύμπαν σπίτι.

Τεύκρος Ανθίας - Τα σφυρίγματα του αλήτη