Δεν ψηφίζω μόνο για το Κυπριακό
Διερωτάται ο φίλος μου ο Νίκος Τόκας στο σημερινό Φιλελεύθερο, γιατί με την αποκάλυψη και μόνο φαινομένων όπως αυτά στην Στέγη "Νέα Ελεούσα" με το χαπάκωμα και τον εγκλεισμό των παιδιών, που στο πολιτισμένο κόσμο θα προκαλούσαν πραγματικό σοκ στην κοινή γνώμη και… ρήγματα στην πολιτική ζωή της χώρας, στη Κύπρο (την ευρωπαϊκή), δεν… ιδρώνει το αυτί κανενός;
Διερωτάται ο Σκεπτικιστής σε σχόλιο στο προηγούμενο ποστ, γιατί κανένας από τους υποψηφίους προέδρους δεν ανήγαγε τον πόλεμο ενάντια στους νονούς της νύκτας και στη σεξουαλική εκμετάλλευση χιλιάδων γυναικών, σε ένα από τα κύρια θέματα της προεκλογικής εκστρατείας του;
Διερωτώμαι και εγώ ο πένης, ποιος θα τα βάλει με τα κυκλώματα, ποιος θα ξηλώσει τις διασυνδέσεις τους με τους επίορκους αστυνομικούς και να βάλει τάξη στο αστυνομικό σώμα, όταν σαν θέμα απουσιάζει εντελώς από την προεκλογική εκστρατεία;
Τη βία στην οικογένεια που είναι άλλο ένα από τα επιμελώς καλυμμένα προβλήματα στο μικρόκοσμο μας, θα βρεθεί κάποιος να την αποκαλύψει γυμνή μπροστά στα μάτια του κοιμώμενου λαού και να μας πει πως θα την αντιμετωπίσουμε, ή θα μας αφήσουν να υπνώττουμε μακαρίως.
Επίσης, τα ναρκωτικά, η ξενοφοβία και ο ρατσισμός, οι διακρίσεις ενάντια στους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, η ομοφοβία και τόσα άλλα κοινωνικά απαράδεκτα φαινόμενα που ανθούν στη νήσο μας, παίρνουν το μερίδιο που τους αξίζει στα προγράμματα των υποψηφίων;
Το κυπριακό, το σχέδιο Ανάν, το ΝΑΙ και το ΟΧΙ, η Ομοσπονδία της μιας η άλλης μορφής, η άρση της απομόνωσης των Τ/Κ είναι το ψωμοτύρι των πολιτικών μας. Διερωτώμαι καμιά φορά και με το επίπεδο των δημοσιογράφων μας. Όταν ανακρίνουν τους υποψήφιους ή τους εκπροσώπους τους γιατί δεν τους ρωτούν ευθέως πάνω σε αυτά τα θεμελιώδη ζητήματα που αφορούν τη σωστή λειτουργία και την υγιή ανάπτυξη της κοινωνίας; Παρά μόνο κάθε φορά που βγαίνει στη επιφάνεια κάποιο περιστατικό σε σχέση με τα πιο πάνω προβλήματα, ο τρόπος που το προβάλλουν περίπου εκφράζει έκπληξη που αυτά συμβαίνουν λίγο πιο πέρα, ή και μέσα στα σπίτια μας.
Πενήντα τόσα χρόνια, το κυπριακό σε μικρές και μεγάλες δόσεις κατάντησε το ναρκωτικό του λαού! Η ιεράρχηση του από πολιτικούς και ΜΜΕ σαν το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε, άμβλυνε τις ευαισθησίες μας, εξουδετέρωσε τις αντιστάσεις μας και μας μετέτρεψε σε απαθείς δέκτες και αποδέκτες των τραγικών φαινομένων που ανθούν στο περιβάλλον μας.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που πατροπαράδοτες αρχές οι οποίες μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες θεωρούνταν κορυφαίες από τον Κύπριο, όπως η ανιδιοτέλεια, ο αλτρουισμός, η φιλοτιμία, η πραγματική φιλία θεωρούνται είδη προς εξαφάνιση. Η απουσία ήθους από τους άρχοντες, ο ατιμώρητος αθέμιτος πλουτισμός από τους κρατούντες, η ανοχή αλλά και η ενθάρρυνση της αναξιοκρατίας, του ρουσφετιού, της κουμπαριάς και του γλειψίματος από τους πολιτικούς, όταν καταντούν να θεωρούνται φαινόμενα θεμιτά, δεν μπορούν παρά μακροχρόνια να επιδράσουν αρνητικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των μαζών.
Παρόλη την απαισιοδοξία που εκπνέουν τα πιο πάνω, δεν παύω να πιστεύω ότι υπάρχουν σοβαρές υγιείς δυνάμεις μέσα στο πληθυσμό και ιδιαίτερα ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους. Είναι οι δυνάμεις που στις επόμενες εκλογές πέραν από κομματικές και ιδεολογικές προτιμήσεις θεωρούν καθήκον τους να απαλλαγεί ο τόπος από τους κύριους εκφραστές και εργολάβους της σήψης και της ηθικής κακομοιριάς που επισωρεύτηκε στο τόπο.
Θεωρώ ότι η κάστα των πολιτικών που στηρίζει τον Τάσσο ΔΕΝ επιθυμεί να αλλάξει οτιδήποτε από όλα αυτά. Είναι οι άνθρωποι (και τα παραπούλια τους) που από το 60 και εντεύθεν, κουρνιάζουν στις αγκάλες της εξουσίας, απόκτησαν πλούτο και δόξα χωρίς να το αξίζουν, έχουν τον έλεγχο των μεγάλων οικονομικών κοντραμπάντων και φροντίζουν ο λαός να συνεχίζει να τα θεωρεί όλα αυτά δεδομένα και αυτονόητα.
Δεν ισχυρίζομαι ότι με την εκλογή άλλου προέδρου θα διορθωθούν όλα ως εκ θαύματος. Πιστεύω όμως ακράδαντα, ότι η τεράστια πλειοψηφία των ανθρώπων που δεν αντέχει να κοιτάζει απαθής τη κατρακύλα μας, βρίσκεται στην απέναντι πλευρά από τον Τάσσο. Αν θέλουμε, πέραν από το κυπριακό, το οποίο έτσι κι' αλλιώς με τον Τάσσο οδηγείται στη διχοτόμηση, να έχουμε πρόοδο και στους υπόλοιπους τομείς στους οποίους βαθμολογούμαστε ως άνθρωποι, ας στείλουμε αυτό τον κύριο και τους υπασπιστές του στα σπίτια τους.
12 σχόλια:
συμφωνώ με την προσέγγιση σου
Λέξη μου καλά τα λες, πολύ σωστή η ανάλυσή σου, αλλά πολύ φοβούμαι ότι κανείς τους, όχι μόνο ο Τάσσος, δεν ξέρει και δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα πέραν από το να αναμασά τα του κυπριακού. Πολιτικοί και δημοσιογράφοι θα μείνουν άεργοι χωρίς το κυπριακό. Δεν ξέρουν και δεν μπορούν να δουν τίποτε άλλο εκτός από την πάρτη τους. Τα φαινόμενα που περιγράφεις δεν τους αγγίζουν γιατί απλά είναι μέρος του συστήματος. Η μόνη ίσως που μπορεί να μπει στη διαδικασία να δει πέραν από το κυπριακό τα πράγματα, είναι η αριστερά, αλλά με την παρουσία της στην κυβέρνηση για 4,5 χρόνια δεν έδειξε να έχει τη δύναμη και τη βούληση. Δεν έχουμε όμως παρά να ελπίζουμε. Ας φύγειπρώτα ο Τάσσος κι ας τρώγουμε και πέτρες!
a)ta metallagmena pou ta vazeis? epitrepetai na diakopsei ti sizitisi sti vouli i amerikaniki presveia kai o proedros? se mia sizitisi pou aforouse apla tin tpothetisi tous se diaforetika rafia kai tin anagrafi tou oti einai metallagmena.
b)ti sfagi egkion provatinon kai neogenniton amnon kai erifion?
tin eksontosi tis panidas apo tous kinigous?
c)tis xloridas apo ta ellipi mesa svesis ton pirkagion (mia zoi na thkiakonoumen elikoptera kai aeroplana pirosvesis pou potziei tziai pou poda...oi zitoules tis mesogeiou:PPP)
d)to kataxoniasma tou ogkologikou sta ipogeia tou neou nosokomeiou?
tis kameres stous dromous?
e) tin katastrofi ton mikron topikon mpakalikon kai manavikon apo ton athemito antagonismo ton iperagoron kai ton alisidon katastimaton pou limainontai tin oikonomia tou topou...tin katadinastefsi ton poliethnikon kai tin mania tou Kipreou na "gorazei markes" kai na mou psomnizei tziai pou to "mall" (ate asixtir)
f) ta idiotika panepistimia pou pouloun ptixia dio stin timi tou enos?
g) oi times ston touristiko tomea pou "kofkoun kkele"?
h)I APOUSIA MESON MAZIKIS SIGKOINONIAS stis poleis kai ektos afton pros apamvlinsi tou kikloforiakou (en tziai eipamen oti theloumen metro re paithkia! as epixorigisoun tis sigkoinonies na valoun takta dromologia, as kanoun kanena imikratiko forea, as kanoun kati telospanton, gmt nistazo to proi na odigo, kai to mesimeri eimai olo nevra)
ESHEI TZIAI ALLA
tha epaneltho drimiteri!
tora pao na paro ton skillo na katourisei
@ Lexi_Penitas
Αφού δεν θα ψηφίσουμε μόνο για το κυπριακό αλλά και για όλα τ’ άλλα που αναφέρεις στο κείμενο σου (και γι’ αυτά που παραθέτει επίσης η Dokisisofi), και που αν τυχόν και ξεπεραστούν θα έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια πιο ανθρώπινη κοινωνία μακριά από τα ναρκωτικά, τα κυκλώματα της μέρας και της νύκτας, την σεξουαλική εκμετάλλευση, την πορνεία, τη βία εντός και εκτός οικογένειας, τις διακρίσεις και τον εξευτελισμό της ανθρώπινης υπόστασης, ειλικρινά πιστεύεις πως όλ’ αυτά τα κοινωνικά προβλήματα μπορεί να πολεμηθούν και να επιλυθούν με Πρόεδρο τον Κασουλίδη, που υποβάλλεις πως πρέπει να ψηφίσουμε σε περίπτωση που δεν περάσει ο Χριστόφιας στο β΄ γύρο; (Ο Θεός να με μας το δείξει, που λαλούν τζιαι οι κοτζιάκαρες!).
Όσο και να θέλει ο Κασουλίδης, πιστεύεις πως θα τον αφήσουν να τα πράξει όλ’ αυτά, τα κυκλώματα που έχουν οικονομικά συμφέροντα είτε από τα ναρκωτικά είτε από την πορνεία και τα οποία πρώτα και κύρια κινούνται στο χώρο της Δεξιάς; Ή νομίζεις πως θα απεγκλωβιστεί από την κοσμοθεωρία του η οποία έχει αναγάγει την ιδιωτική πρωτοβουλία και την ελευθέρια της αγοράς σε πανάκεια και έχει ως κύρια χαρακτηριστικά της τον ατομικισμό, τον εντυπωσιασμό, την επίδειξη και την υποκρισία καθώς και τον εύκολο πλουτισμό (χωρίς καμιά ηθική – μάθαμε να θεωρούμε έξυπνο όποιο έχει πλουτίσει χωρίς να εξετάζουμε πως το πέτυχε).
Εγώ, Lexi_penitas, ένας απλός μηχανικός είμαι και γι’ αυτό έχω όλες αυτές τις απορίες και ερωτήσεις – μόνο που ποδήλατα καταλάβω!
Η Monachusx2 έχει δίκιο όταν λέει ότι “Η μόνη ίσως που μπορεί να μπει στη διαδικασία να δει πέραν από το κυπριακό τα πράγματα, είναι η αριστερά …”, αλλά εδώ το βασικό μας πρόβλημα είναι ότι έχουμε αστικοποιηθεί και περιμένουμε να λύσουμε προβλήματα όχι με την άμεση εμπλοκή μας αλλά από τον καναπέ μας ή (μόνο) από το internet!
Να φανταστείτε ότι αυτές τις μέρες που πλησιάζουν και γιορτές και μιλάμε για το ταλαιπωρημένο πνεύμα των Χριστουγέννων στο μυαλό μας έχουμε τα ψώνια, τα δώρα, το φαγητό και τη διασκέδαση και όχι την προσφορά προς τον πάσχοντα συνάνθρωπο μας! Πόσοι από μας ξεφεύγοντας έστω για λίγο από τον μικρόκοσμο μας, θα πάμε αυτές τις γιορταρες μέρες σε κάποιο ίδρυμα χωρίς να έχουμε κάποιο δικό μας εκεί (σε γηροκομείο, στο Ογκολογικό ή και σ’ αυτή τη Στέγη "Νέα Ελεούσα" ακόμα) και να κάτσουμε να μιλήσουμε με τον κόσμο εκεί και να τους κάνουμε παρέα; …………………………………………………...
Anef_
Κυριακή 09/12/2007 – 2:13 π.μ. (Της Αγίας Άννας σήμερα.
Να ζήσουν οι Αννούλες!)
Υ.Γ.: Γιατί γράφεις π.χ. (ο αριθμός δεν έχει σημασία) “3 κοπέλια σχολίασαν μέχρι τώρα”; Τις κοπέλες που τις κατατάσσεις, κι αυτές στα κοπέλια; Γιατί αυτή η διάκριση;
Μπορεί να μη ζω στη Κύπρο αλλά συμφωνώ με αυτά που γράφετε .Αρέσκει παλλά στους πολιτικούς να έχουν το κυπριακό και να το αναμασούν και να διούν ψεύτικες ελπίδες στην ουσία κοιμίζουν το κόσμο και αφήνουν τη καθημερινότητα στάσιμη. Εχάσμε τη μισή Κύπρο που το νου μας τζιαι μόνο τζιαι την άλλη που μας έμεινε εκαταντήσαμε την [μπου.....]άτε τζιαι εν αντροπή να λαλώ έτσι.Κλείω γιατί πρέπει να πάω δουλειά κυριακάτικα γμτ μου.
Δοκησίσοφη, αυτά που γράφεις και όλα όσα ο σκύλος δεν σε άφησε να γράψεις, και άλλα τόσα θα μπορούσαν να προστεθούν. Είπα να περιοριστώ σε κάποια από τα φαινόμενα που μας έφερε η ανέχεια και η αδιαφορία της εξουσίας και της κοινωνίας. Αντιλαμβάνεσαι ότι το κείμενο ήταν ήδη αρκετά μακρύ :)
Μμονάχους δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου. Αυτά που λες και οι προηγούμενες τοποθετήσεις μου είναι φανερό ότι συνθέτουν τη θέση μου ποιος είναι πιθανόν να κάνει τη διαφορά.
Ανευ καταλαβαίνω ότι περισσότερο θέλεις να βγω και να μοιράσω την αγανάκτηση και την επίθεση μου ίσα και όμοια μεταξύ των ανθυποψηφίων του Χριστόφια. Πίστεψε με δεν μου είναι καθόλου δύσκολο. Δέκα χρόνια δεξιάς στην εξουσία γέμισαν την φαρέτρα των επιχειρημάτων μας. Με καλύπτει όμως αυτό που τραβηγμένα είπε η Μονάχους πιο πάνω. "Να φύγει ο Τάσσος και ας τρώγωμεν και πέτρες". Προέχει να απαλλαγούμε από τη φάρα που μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στη διχοτόμηση και παράλληλα τρέφει και τρέφεται από όλα τα φαινόμενα που συζητούμε εδώ.
Δεν έχω τη παραμικρή αμφιβολία ότι πέραν του ότι τα φαινόμενα κοινωνικής σήψης είναι σύμφυτα του συστήματος, ο ΔΗΣΥ και περισσότερο ο σκληρός πυρήνας των πολιτικών και επιχειρηματιών που είναι πίσω του δεν προσφέρουν και πολλές ελπίδες. Βλέπω όμως να αυξάνονται εκείνοι οι υποστηρικτές της φιλελεύθερης δεξιάς που έχουν κοινωνικές ευαισθησίες και που σίγουρα δεν τους βρίσκεις στο στρατόπεδο του Τάσσου. Αυτός βέβαια δεν είναι ο λόγος που στο 2ο γύρο θα ψηφίσω Κασουλίδη αν (μη κακό) μείνει έξω ο Χριστόφιας. Θα το κάνω με αποκλειστικό γνώμονα το Κυπριακό.
Φίλε Ανευ επειδή δεν έχω το e-mail σου και θα ήθελα να συζητήσω μαζί σου κάτι εκτός αέρα, μπορείς σε παρακαλώ να μου γράψεις στο yiannis_i@yahoo.co.uk
@ Lexi_Penitas
Γράφεις:
“Ανευ καταλαβαίνω ότι περισσότερο θέλεις να βγω και να μοιράσω την αγανάκτηση και την επίθεση μου ίσα και όμοια μεταξύ των ανθυποψηφίων του Χριστόφια…”
Δεν είναι έτσι τόσο απλά όπως το βάζεις Lexi_Penitas (και ίσως κάποιοι άλλοι bloggers) δηλ. ζήτημα τήρησης ίσων αποστάσεων και από τον Κασουλίδη και τον Παπαδόπουλο.
Η έννοια η δικιά μου είναι η υποβάθμιση της κοινωνικής διάστασης των εκλογών (για χάριν του κυπριακού, αν και η λύση του πιο πολύ εξαρτάται από την καλή διάθεση των ξένων) και μια απλοϊκή εξίσωση των υποψηφιοτήτων Χριστόφια και Κασουλίδη, ξεχνώντας τον πολιτικό και κομματικό χώρο από όπου προέρχεται ο Κασουλίδης. Που με τυχόν εκλογή του ( Θεός φυλάξει λαλούν τζιαι οι κοτζιάκαρες) και αφού περάσει ο μήνας του μέλιτος (με τους ψηφοφόρους) θα αναδειχτούν και πραγματικές επιδιώξεις του περίγυρου του (οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές). Γιατί όπως χαρακτηριστικά λες κι εσύ “… Δεν έχω τη παραμικρή αμφιβολία ότι πέραν του ότι τα φαινόμενα κοινωνικής σήψης είναι σύμφυτα του συστήματος, ο ΔΗΣΥ και περισσότερο ο σκληρός πυρήνας των πολιτικών και επιχειρηματιών που είναι πίσω του δεν προσφέρουν και πολλές ελπίδες.”
Γι’ αυτό κυρία και πρωταρχική μας μέριμνα αγαπητέ Lexi_penitas είναι να περάσει ο Χριστόφιας στο β΄ γύρο!
Anef_ oriwn
Κυριακή 09/12/2007 – 3:32 μ.μ.
Υ.Γ.: Θα σου στείλω το email μου για οποιαδήποτε συζήτηση εκτός αέρα!
Πενητα και Ανεφ
Έχω καταλάβει από τα γραφούμενα σας ότι κατέχετε πολλά πράγματα για τους υποψήφιους και για το κυπριακό αυτό με καίει .Θα σας ρωτήσω και όποιος θέλει απαντά πιστεύετε πραγματικά ότι αν βγει ο Χριστόφιας ή ο Κασουλίδης θα λύσουν το κυπριακό?ή έστω θα προσπαθήσουν ,θα δώσουν και τη ψυχή τους για μια σωστή λύση?Εγώ θα έδινα και τη ζωή μου για να δω έστω μια φορά το χωριό μου ελεύθερο,γιατί σκλαβωμένο πήγα και το είδα .
Όταν θα ρίχνετε τη ψήφο σας να με σκεφτείτε και να μην αφήσετε τον Τάσσσσο να ξαναβγεί.
@ Αγαπητή Stalamatia,
Δεν διεκδικώ τίτλους ειδήμονα πολιτικού αναλυτή (για το κυπριακό) όμως θα σου πω την άποψη μου γι’ αυτά που ρωτάς. Οι απόψεις μου είναι απαύγασμα των γνώσεων, (θεωριτικο- ιδεολογικών και πρακτικών), των εμπειριών και βιωμάτων μου από την πολύχρόνη ενασχόληση μου με τα κοινά και τα πολιτικά μέσα από τις γραμμές της Αριστεράς!
Έχουμε και λέμε:
1. Λύση του κυπριακού, είτε μας αρέσει είτε όχι, δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την εμπλοκή ξένων και μάλιστα χωρών που έχουν άμεση σχέση με τη δημιουργία και συντήρηση του προβλήματος (όπως η Αγγλία, η Αμερική και η Τουρκία) αλλά υπό την κάλυψη του ελεγχόμενου από τους αμερικανούς Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Οι χώρες αυτές πρώτα κοιτάζουν τα συμφέροντα τα δικά τους και έτσι με τις προτεινόμενες λύσεις προσπαθούν πρώτα να βολευτούν οι ίδιοι και μετά ο κυπριακός λαός (ελληνοκύπριοι και τουρκοκύπριοι). Η τέχνη για τους δικούς μας πολιτικούς είναι να μπορέσουν μέσα από αυτή την κατάσταση να μπορούν να ελιχθούν και να πετύχουν το καλύτερο για την Κύπρο! Το μεγάλο χρονικό διάστημα που έχει περάσει από το 1974 έχει φέρει τα πράγματα σε κομβικό σημείο και φαίνεται ο σημερινός πρόεδρος δεν μπορεί να τα χειριστεί!
2. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε και δεχτούμε ότι με τους τουρκοκύπριους θα ζήσουμε μαζί και θα φτιάξουμε μια νέα μορφή κράτους (ομοσπονδιακή) μαζί. Διαφορετικά βάλτου ρίγανη! Πάμε ολόισια πλέον για οριστικοποίηση της διχοτόμησης. Οι εθνικιστικοί και αντιομοσπονδιακοί κύκλοι πρέπει να πουν στο περιθώριο.
3. Μαζί με τους τουρκοκύπριους (όχι τους Γκρίζους Λύκους φυσικά, αλλά τους προοδευτικούς τουρκοκύπριους που σε ποσοστό πληθυσμού είναι πιο πολλοί από τους ελληνοκύπριους, ίσως γιατί τα έντονα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν ακόμα τους έχουν κάνει πιο ριζοσπάστες), πρέπει να δημιουργήσουμε ένα κοινό μέτωπο πάλης για επανένωση της πατρίδας μας. Ίσως να χάσαμε μια μοναδική ευκαιρία το 2003 όταν οι τουρκοκύπριοι εξεγείρονταν κατά του καθεστώτος Ντενκτάς κι εμείς τους παρακολουθούσαμε από τις πολυθρόνες και τους καναπέδες μας!
4. Ο μόνος που μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη των τουρκοκυπρίων, τον μόνο που οι ίδιοι οι τουρκοκύπριοι μπορούν να εμπιστευτούν είναι ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ. Τούτο έγκειται βασικά στο γεγονός ότι το κόμμα της Αριστεράς διαχρονικά είχε καλές σχέσεις με τους τουρκοκύπριους (είχε και έχει ως μέλη και τουρκοκυπρίους)!
5. Ο Κασουλίδης, ένας πολιτικός προερχόμενος από την συντηρητική Δεξιά που έκανε και Πρόεδρος της ΝΕΔΗΣΥ (της νεολαιίστικης οργάνωσης του “Συναγερμού”) σε μια εποχή που κύριο σύνθημα τους ήταν “καλός τούρκος, ο νεκρός τούρκος”, πως μπορεί να τύχει της εμπιστοσύνης των τουρκοκυπρίων; Θα περιπαιζόμαστε τώρα;
6. Το κοινωνικό πρόγραμμα του Δημήτρη Χριστόφια και της Αριστεράς είναι πόλος έλξης και για τις μάζες των χαμηλά αμειβομένων τουρκοκυπρίων!
7. Τέλος Stalamatia έχω κι ένα ερώτημα: Το χωριό σου ποιο είναι; Όταν λες να το δεις ελεύθερο τι ακριβώς εννοείς; Να είναι υπό ελληνοκυπριακή διοίκηση ή υπό τουρκοκυπριακή;
Αυτά για τώρα Stalamatia … Για οτιδήποτε άλλο τα ξαναλέμε.
Καλό βράδυ!
Anef_
Κυριακή 09/12/2007 – 11:17 μ.μ.
Ανεφ
Οι κυπραίοι μια ζωή καρτερούμε τους ξένους να μας λύσουν το κυπριακό και ποιούς ξένους ,τούτοι οι τρεις οι ξένοι έχουν μεγάλον έρωτα για μας.
Όταν λέω ελεύθερο το χωριό μου εννοώ να μπορώ να πάω να μείνω και εγώ και οι άλλοι πρόσφυγες και για να γίνει αυτό πρέπει οι τωρινοί κάτοικοι να γίνουν και αυτοί πρόσφυγες εγιώ όμως έθθελω άλλους πρόσφυγες γιατί ξέρω τι σημαίνει να είσαι πρόσφυγας .Εγιώ έζησα 17 χρόνια στο χωριό μου οι σημερινοί κάτοικοι μπορεί να έζησαν 27 χρόνια ποιός θα βγάλει ποιόν έξω από το χωριό του?Τι σημασία έχει ποιό είναι το χωριό μου?είναι από τα χωριά που σύμφωνα με όλα τα σχέδια του Ανάν μας τα επιστρέφανε πίσω.
Η Κύπρος τελικά είναι σαν τις γυναίκες κάτω στην Αραβία που τις κακοποιούν και άμα διαμαρτυρηθούν τις βάζουν τιμωρία.
@ Stalamatia,
Οι ξένοι, (οι εγγλέζοι, οι αμερικανοί και άλλοι), είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι μπλεγμένοι με τη λύση του κυπριακού, είτε γιατί έχουν άμεσα συμφέροντα είτε γιατί θέλουν να ελέγχουν την περιοχή (και πάλι για τα δικά τους συμφέροντα). Μακάρι να μπορούσαμε δίχα (δίχως) τους αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τους ασιχτιρίσουμε.
Το μέγα ζητούμενο είναι πως θα κινηθούμε μεταξύ των συμπληγάδων που δημιουργούν τα δικά μας συμφέροντα, ούτως ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για μας!
(Ο λόγος που ρώτησα ποιο είναι το χωριό σου ήταν απλά να δω σε ποια κατηγορία πέφτει μα βάσει το Σχέδιο Ανάν).
Anef_
Τετάρτη 12/12/2007 – 5:23 μ.μ.
Anef
Θα δούμε στο τέλος τι θα κάνουν όλοι ,απλά εγώ όταν ακούω κάποιους να μιλάνε θετικά για το κυπριακό και για λύση αναπτερώνονται οι ελπίδες μου που όσο περνά ο καιρός λιγοστεύουν.
Όσο αφορά το χωριό μου δεν ήθελα να φανώ αγενής όμως δεν θέλω να το γράψω σε κοινή θέα παρόλο που είμαι πολύ περήφανη γι'αυτό,το καημένο πως το κατάντησαν έτσι? Με το σχέδιο Ανάν επιστρεφόταν αλλά ο τασσσσος γιοκ.
Να είσαι καλά Ανεφ ευχαριστώ.
Δημοσίευση σχολίου