29 Οκτωβρίου 2007

Γιατί μπλοκάρω

Το μπλογκ φιλοξενεί σήμερα ένα συνειδητοποιημένο και ευαίσθητο κείμενο από ένα μπλόγκερ "διαφορετικό" όπως ο ίδιος χαρακτηρίζει τον εαυτό του, τον greekstories. Σημειώνω με ικανοποίηση ότι ο greekstories ο οποίος είναι παλιός μπλόγκερ με ξενόγλωσσα μπλογκς, ενθαρρυμένος από τη συζήτηση μας, αποφάσισε να κάνει την εμφάνιση του και στη Κυπριακή μπλογκόσφαιρα.

Το κείμενο δημοσιεύεται και στο μπλογκ του,
Ψυχές και Σώματα. Τον ευχαριστώ για την πρωτοβουλία που πήρε, να μας το παραχωρήσει.

Με αφορμή αυτά που διαβάζω στο Μπλοκ του Λέξη έκανα κι’ εγω κάποιες σκέψεις πάνω στο θέμα.. Γιατί μπλοκάρω άραγε;

Τις απαντήσεις μου τις βρήκα κάπως τρομακτικές: Μπλοκάρω…

- Γιατί είμαι μόνος. Γιατί δεν έχω κανέναν να μιλήσω, να εκφραστώ, ίσως και γιατί δεν θέλω και κανέναν να ακούσει η να ξέρει αυτές μου τις σκέψεις και τα βιώματα. Απ'τήν άλλη αυτό είναι ψυχοπαθητικό γιατί αν δεν ήθελα κανέναν να τα ξέρει δεν θα τ'αγραφα.

- Γιατί το μπλοκ μου είναι η παρέα μου. Δεν μου αντιμιλά, δεν διαφωνεί μαζί μου, ακούει στωικά, υπομονετικά και δεν με πρήζει με τα δικά του.

- Γιατί όταν άρχισα να γράφω στην ηλικία των δέκα ανακάλυψα ότι είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία. Εξοικονόμησα τα λεφτά που θα δινα στον ψυχοθεραπευτή μου και τα βρήκα από πολύ νωρίς με τον εαυτό μου. Γράφοντας τις αμφιβολίες μου, τις σκέψεις μου, τα συναισθήματα μου, τα βιώματα μου και καταγράφοντας έτσι και την πορεία μου, μάλλον τον αγώνα μου στην ομοφυλοφιλία ήξερα υποσυνείδητα πολύ πριν το καταλάβω συνειδητά ότι η σεξουαλικότητα μου και ψυχοσύνθεση μου είναι διαφορετικές. Αυτή η συνειδητοποίηση η υποσυνείδητη μου έδωσε απερίγραπτη δύναμη σ’έναν απερίγραπτο Γολγοθά.

- Γιατί αν δεν μπλόκαρα δεν θα μπορούσα να τελειώσω το πρώτο μου βιβλίο. Άσχετο αν τοχει φάει η σκόνη των μπαιτς, εγώ το τέλειωσα. Αν θα το εκδώσω τώρα είναι άλλη κουβέντα.

- Γιατί όταν μ’ εγκατελειψε ο πρώτος μου και μοναδικός μου μεγάλος έρωτας στην ηλικία των είκοσι γιατί αποφάσισε να πάει να παντρευτεί με μια κότα (ή δυο;) και να κάνει τρία παιδιά, δεν είχα κανέναν να ξεδώσω εκτός απ’ τα γραφόμενα μου.

- Γιατί όταν με κυριεύουν οι μοναξιές εδώ στα ξένα και πεθυμώ πολύ πιο έντονα την μανά μου, τον αδελφό μου, το σπίτι μου, την θάλασσα, τον ήλιο, την Κύπρο, κανένας άλλος δεν δείχνει τόση κατανόηση στις νοσταλγίες μου όσο το μπλοκ μου.

- Γιατί είμαι εγωιστής. Δημιουργώντας, δεν το κάνω μονό για να μειώσω τα ζαναξ. Θέλω να διαβαστώ, θέλω ακουστώ, ίσως και να θέλω να γίνω διάσημος. Ίσως όντως να με ανακαλύψει κάποιος και να με κάνει συγγραφικό σταρ. Ποιος ξέρει;

- Γιατί δεν είμαι μονό εγωιστής, αλλά και πελαγωμένος με το σύνδρομο της μητέρας Τερέζας. Θέλω με τις εμπειρίες μου να δείξω και σε άλλους που ακόμα έχουν δυσκολίες με την σεξουαλικότητα τους ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο μαύρα όσο φαίνονται. Ότι στις στιγμές μου νιώθουν μονοί και εγκαταλελειμμένοι να σκέφτονται ότι έστω και με τα’αψυχα γραφόμενα κάποιου αλλού μπορούν να βρουν μια ελπίδα απ’ το πουθενά.

- Γιατί θέλω να είμαι μια φωνή δυνατή σε μια κοινωνία που είναι ακόμα μουλωχτή και υποκρίτρια και δεν δέχεται τους διαφορετικούς ενώ πίσω απ’ τα σκηνικά είναι όλοι μπουρδέλο. Να γίνω ένα σημείο αναφοράς σε μια κοινωνία που το γαμάτε γιατί χανόμαστε έχει γίνει κρέντο σαν την Αμερική αλλά το θεαθήναι είναι πιο σημαντικό απ’ την ουσία.

- Γιατί είμαι περήφανος που καταφέρνω έστω και διαφορετικός να επιβιώνω αν και η μανά κι’ ο πατέρας της καλύτερης μου φίλης δεν μου ξαναμίλησαν όταν άκουσαν μετά από τριάντα χρόνια στενών δεσμών ότι είμαι γκέι.

- Γιατί το συναίσθημα ότι σε χρειάζονται όταν είσαι ο μόνος που καταλαβαίνεις τις δύσκολες ψυχικές καταστάσεις των φίλων σου είναι σκέτη καύλα επειδή τότε αντιλαμβάνεσαι ότι αν δεν ήσουν διαφορετικός δεν θα είχες αυτή την ικανότητα.

- Γιατί όταν ο κολλητός σου κάνει κέρατα στην πολύχρονη γκόμενα του και θέλει να βγει έξω με την καινούργια έρχεται σε σένα και τον παίρνεις για κάλυψη στο γκέι μπαρ μαζί με την καινούργια όπου δεν τους ξέρει κάνεις κι’ έχεις την ικανοποίηση ότι έκανες κάτι καλό και παράλληλα το διασκεδάζεις. Κι επειδή δεν μπορείς να το πεις σε κανέναν ανοίγεις το νόουτμπουκ σου, μπαίνεις στο μπλοκ και τα ξερνάς όλα και δεν έχεις και τύψεις ότι έβλαψες κανέναν.

- Γιατί όταν θέλω να ξεράσω από αναχρονιστικές μαλακίες, μπαίνω στο μπλοκ μου και βρίσκω την υγεία μου. Όπως τότε σε μια ευρωπαϊκή πόλη που πήγα τον πρώην μου με τα τρία παΐδια σ’ ένα γκέι μπαρ μαζί με τον αδελφό μου και έκανε ότι ήθελε να ξεράσει απ’το πουσσλικι που έβλεπε μπροστά του. Τον χρόνο όμως που πηδιόταν μαζί μου κάθε άλλο παρά ξερνούσε. Μην χέσω. Και για να μην χέσω και για να μην βλάψω κανέναν μπαίνω στο μπλοκάκι μου και τα βγάζω όλα από μέσα μου κι έτσι δεν τρελαίνομαι.

- Γιατί όταν δήθεν αγωνιστές και αγωνίστριες στην Κύπρο γίνονται υπουργοί και φημίζονται για το ήθος και τις αξίες τους κανένας δεν θέλει να ξέρει τι σκατά έκαναν πριν και πόσο κακό έκαναν σε κόσμο και κοσμάκη και τι χέρι είχαν στα πραξικοπήματα. Και τα παιδιά τους είτε γκέι είτε λεσβίες μπορούν και κάνουν καριέρα κι όλα είναι καλά κι ωραία αλλά όταν ένας άμοιρος προσπαθήσει να μπει στην ιδία πορεία τον γαμάν γιατί είναι διαφορετικός. Κι’όταν θέλω να βγάλω αυτή την αδικία από μέσα μου και δεν μπορώ γιατί θα είμαι μια φωνή στην έρημο μπαίνω στο μπλοκ μου και ξεθυμαίνω.

- Γιατί ταχω παίξει με την καλπάζουσα μαλάκια που βλέπω γύρω μου κάθε μέρα. Και γράφω για να καταλάβω αν όντως είμαι εγώ παιγμένος ή οι άλλοι.

- Γιατί επικοινωνώ. Μπορεί να μην ξέρω αυτούς που επικοινωνώ αλλά μου λείπει κι έτσι βρίσκω την καθημερινή επικοινωνία με άλλους ανθρώπους που σκέφτονται και προβληματίζονται με τον δικό τους προσωπικό τρόπο. Με κάνει πλούσιο σε εμπειρίες και μου ανοίγει άλλους, καινούργιους ορίζοντες. Μπορεί να διαφωνώ αλλά αυτό δεν είναι σημαντικό. Σημαντικό είναι ότι υπάρχουν κι άλλες απόψεις.

Ίσως και να υπάρχουν κι’αλλοι πολλοί λόγοι γιατί μπλοκάρω. Αλλά μόλις ξύπνησα μετά από μια πολύ μαλακισμένη γκέι νύκτα στην Κολωνία, βρωμάω Smirnoff Ice και τσιγαρίλλα κι’ο σκύλος θα με φάει αν δεν τον βγάλω για jogging. Άρα ετοιμάζομαι για τρέξιμο τώρα να κάψω και τις θερμίδες του πότου από χθες το βραδυ και μετά θα σκεφτώ κι’αλλους λόγους γιατί μπλοκάρω.

Ό πίνακας είναι το έργο "The Soul Hovering Over the Body" του Louis Schiavonetti (1765-1810)

19 σχόλια:

Yiota είπε...

emm...wraios o pinakas toy Schiavonetti

Lexi_penitas είπε...

Πέστε μου φίλοι αναγνώστες αν υπάρχει έστω και μια εφημερίδα που θα μπορούσε να φιλοξενήσει αυτό το κείμενο. Το τι θέλω να πω, είναι ότι μέσω του μπλόγκιγκ βρίσκουν βήμα ομάδες ανθρώπων που ο "καθωσπρεπισμός" της κοινωνίας μας ουσιαστικά απαγορεύει τη δημόσια προβολή και παρέμβαση των απόψεων τους.

Μια τέτοια ομάδα είναι οι ομοφυλόφιλοι και χαίρομαι που οι πρώτοι Κύπριοι ομοφυλόφιλοι μπλόγκερς είναι ήδη εδώ.

dokisisofi είπε...

Φίλε μου μαζί σου!
Γενικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι γράφουμε με το ενδόμυχο όνειρο μια μέρα να μας καταπιεί η οθόνη. Γράφουμε γιατί η παραγματικότητα είναι σκατά, γράφουμε γιατί βαρεθήκαμε να μην παίρνουμε απάντηση από τα ημερολόγια, και προκειμένου να τα βρεί κάποιος μεταθάνατον και να γίνουμε ρεζίλι,γινόμαστε ρεζίλι από τώρα και το διασκεδάζουμε.
Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα απλώνει παντού τα βρωμερά της πλοκάμια. Ας μην αυταπατώμαστε.
Τώρα που το σκέφτουμε, καλύτερα να αυταπατώμαστε, παρα να απατώμαστε εν γένει...και απο απάτες και κέρατα...χουχουχουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυιιι.......άλλο τίποτα!
Μην πτοείστε όμως..

Keep blogging!!!!

Unknown είπε...

@ greekstories. Τα σέβη μου. Για κάθε σου λέξη για κάθε σου συναίσθημα για κάθε σου σκέψη.

@ Λέξη, πράγματι καμία εφημερίδα δε νομίζω να δημοσίευε αυτό το κείμενο και δυστυχώς κανένα ραδιόφωνο δεν το έβγαζε στον αέρα.

Δεν κρύβω πως μόλις το διάβασα σκέφτηκα «να το πω από το ράδιο». Αλλά έχω την εντύπωση πως θα έχουμε παρατράγουδα, ειδικά τώρα που είμαστε σε προεκλογική περίοδο και πρέπει να διαφυλαχθεί η … «αξιοπρέπεια».


Στην αρχή είπα να αφήσω ένα σχόλιο στο μπλογκ του greekstories, αλλά, ομολογώ πως ο μετριασμός των σχολίων με ενοχλεί ως διαδικασία.

dokisisofi είπε...

@pittatoupoliti

o tis eironias!

isos tha prepei na anarotitheis ti ton odigise na akoulouthisi aftin tin diadikasia
kai parepiptontos, to oti "den ton evavgales ston aera" ki afto metriasmos sxolion einai

"gia skepsou to ligo vre Antonaki" :P

Greekstories είπε...

Πρωτα απ'ολα ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω στον Λεξη που μου αφιερωσε τον χωρο του στο μπλοκ του για να πω κι εγω τα δικα μου. Κι'ακομα ενα μεγαλυτερο ευχαριστω για τον σεβασμο που δειχνει. Νασε καλα μεγαλε.

@dokisisofi: Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Ειναι ενας τροπος να αυτοσαρκαζομαστε γενικως.

@politispittas: Σ'ευχαριστω αλλα ρε Πολιτη μου τα χαλασες τωρα. Κι εγω μπαινω καθε ωρα στο μπλοκ να δω κανενα σχολια. Θα αφησω τον μετριασμο στην παντα αν και ειχα την εντυπωση οτι τον εβαλα στο ακυρο.

Yiota είπε...

θεωρω πως θα το δημοσιευανε οι εφημεριδες αν ο greekstories εβγαινε προς τα εξω και ελεγε στην κοινωνια πιος ειναι στα αληθεια. και με αυτο τον τροπο θα μιλουσαν και αλλοι ελευθερα. και υστερα θα ακολουθουσαν και αλλοι. προσωπικα δεν με ενοχλουν ουτε οι gay ουτε οι transexual και ουτε αυτοι που κανουν αλλαγη φυλου. ολοι πλασματα του θεου ειναι και ο καθενας εχει το δικαιωμα να κανει οτι γουσταρει. τωρα θα μου πειτε οτι λεω μπουρδες και οτι θα στιγματιστει και λοιπα και λοιπα. Αλλα χωρις αρνητικες επιπτωσεις, η κοινωνια δεν θα προχωρησει ποτε μπροστα και θα συνεχισει να ναι συντηρητικη και κλειστη κοινωνια. greekstories ο συνδεσμος ομοφυλοφιλων κανει κατι γιαυτο? ο μοδινος δεν ειναι προεδρος? τι γινεται με το συνδεσμο ? υπαρχει ?

Lexi_penitas είπε...

@Δοκισήσοφη και greekstories, χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο του Πολίτη Πήττα, πιστεύω ότι τα αισθήματα του απέναντι στο κείμενο τα δείχνει πεντακάθαρα. Τώρα όσο αφορά τη δυνατότητα επιβολής των κειμένων της επιλογής του στη διεύθυνση του σταθμού (ή οποιουδήποτε σταθμού) επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου. Το κουμπί του μετριασμού σχολίων δεν νομίζω να βρίσκεται στα χέρια του παραγωγού.

Greekstories είπε...

Ειμαι της ιδιας γνωμης. Ο Πολιτης με κολακευσε πολυ με αυτα που εγραψε.Οταν ειπα μου τα χαλασε ενοουσα που δεν εγραψε στον μπλοκ μου καποιο σχολιο. Και δεν ειναι και σκοπος μου ουτε να βγω στα ραδια και στις τηλεορασεις. Δεν ανηκω στους συνδικαλιστες και ουτε βλεπω τον ρολο μου στο να ειμαι ικανος να αλλαξω νοοτροπιες και τροπους σκεψης. Απλα εκφραζω καποια πραγματα στην μπλοκοσφαιρα και αυτο ειναι αρκετο. Προς το παρων τουλαχιστο.

Banana Republic Cyprus είπε...

Ο καθένας μας, καταθέτει προσωπικές απόψεις και θέματα που τον ενδιαφέρουν στο μπλογκ του. Έτσι κι ο φίλος έχω την αίσθηση πως επικεντρώνεται στην σεξουαλικότητα του που είναι κάτι σημαντικό γι αυτόν.

Δεν θα ακολουθήσω τον (ορθό σίγουρα) δρόμο για να εκφράσω την συμπαράσταση μου στον συγγραφέα. Ούτε άρρωστος είναι, ούτε διαφορετικός (προσωπικά με ενοχλεί η λέξη "διαφορετικός"). Πιστεύω στα κοινά σημεία και όχι στις διαφορές (κάτι σαν επαναπροσέγγιση), ειδικά για ένα τόσο ασήμαντο θέμα, όπως είναι το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του. Απλά φίλε μου θα σου πω Εύγε που δεν έχεις τα αρχίδια μόνο να κρέμονται αλλά τα χρησιμοποιείς για να μιλήσεις για θέματα που άλλοι κολώνουν. Αυτό από μόνο του για μένα είναι σούπερ!

@Πολίτης Πίττας: μπορείς να το θέσεις σαν εισήγηση στον σταθμό κι ότι σου πουν. Δεν χάνεις τίποτε. Αν τα βρεις σκούρα, φάκκα τους την αριστερή ιδεολογία που τάχα στηρίζει τις αδύναμες μάζες του λαού :)

@ΛέξηΠένητα: συμφωνώ απόλυτα. Το είχα θέσει κι εγώ το θέμα της ομοφυλοφιλίας στην δική μου "κατάθεση". Δυστυχώς αποτελεί ακόμη θέμα ταμπού να συζητιέται, όπως και τόσα άλλα θέματα.

@Γιώτα: προβλήματα όπως η αποδοχή της ομοφυλοφιλίας δεν λύνονται με κάνεναν Μοδινό ή δικαστικές αποφάσεις, που δεν είναι τίποτε άλλο από επιβολή συνείδησης. Χρειάζεται καλλιέργεια συνείδησης, και όχι επιβολή για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για πραγματικά αποδοχή.

Καλή συνέχεια στην Κυπριακή Μπλογκόσφαιρα φίλε γκρίκ στόρις :)
Was heißt dein Hund? Ich möchte sein Bild sehen! Έχω μανία με τα σκυλιά :)

stalamatia είπε...

greekstories
Το μπλογκάρισμα είναι για όλους και μακάρι να μπορούσε και ο καθένας αυτά που γράφει να βγει και να τα πει αντιμέτωπος με όποιοδηποτε .
Να είσαι σίγουρος ότι αυτά που έγραψες εμπνέουν σεβασμό και ήθος για το άτομο σου .Μακάρι να είχαν όλοι τα κότσια να πούνε τις όποιες αλήθειες για τον εαυτό τους, έστω και πίσω από έναν υπολογιστή που κρύβει πολλά .

Unknown είπε...

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το κείμενο του greekstories. Σκέφτομαι συνέχεια πως είναι από αυτά που πρέπει να φτάσουν σε όσο πιο πολύ κόσμο γίνεται...

Και όπως το ξαδιαβάζω το σκέφτομαι όλο και πιο πολύ σαν έναν Θεατρικό μονόλογο με καθαρά θεατρική απαγγελία και ένα στην κυριολεξία "κολασμένο" soundtrack από πίσω - ίσως αυτούσιο το Revolution No 9 των Beatles από το White Album.

Αν έχω την άδεια του greekstories θα το προτείνω στο σταθμό σαν ένα έκτακτο "ακρόαμα" για βραδυνή μετάδοση.

dokisisofi είπε...

pe mas stathmo, mera kai ora
kai pos se lene

Unknown είπε...

Υπάρχουν όλα στο ιστολόγιό μου.

Και ΑΝ γίνει κάτι, επειδή θα είναι σε μη συνηθισμένη ώρα, θα ενημερώσω σχετικά.

stalamatia είπε...

Πολίτη Πίττα
Μπράβο σου τόξερα ότι θα το κάνεις μακάρι να μπορούσα να το άκουγα και εγώ στην Ελλάδα.

Greekstories είπε...

Αγαπητε Πολιτη εχεις οχι μονο την αδεια μου αλλα και την υποστηριξη μου. Σε οτι μπορω να βοηθησω γραψε μου στο email του μπλοκ μου. Ουαο παιδια θα γινω Radio Star!!!!!

Unknown είπε...

Θα το θέσω ως πρόταση στον σταθμό προς το τέλος της εβδομάδας. Από κει και πέρα δεν είναι δικό μου ζήτημα. Και οφείλω να επαναλάβω πως ο Άστρα αυτή την περίοδο είναι εύλογα -λόγω εκλογών- κάπως πιο "ευαίσθητος"...και ο νοών νοήτω.

Ανώνυμος είπε...

@Greekstories

Τρίτη συνεχόμενη ημέρα που κάθουμε τζαι θκιαβάζω τούτα που γράφεις.

Εν εξανάδα πλάσμαν να φκάλει τα σωψυχά του τζαι να τα βάλει σε έναν κείμενο με τέθκοιον τρόπο.

Κάμνεις τον κόσμο μας καλύττερον.

Να’σαι καλά.

Greekstories είπε...

@Χωρικος
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο ομορφο ηταν σχολιο σου. Σ'ευχαριστω πολυ φιλε μου

Related Posts with Thumbnails

Έλα στην παρέα μας

Αλήτη ! Απόψε είν' η βραδιά τόσο καλή, τόσο καλή ! Μπορείς να πας να κοιμηθείς σ' ένα παγκάκι, αλήτη ! Πλάτυνε η σκέψη τη ζωή τόσο πολύ, τόσο πολύ, πόκανε ο άνθρωπος τη γη κι όλο το σύμπαν σπίτι.

Τεύκρος Ανθίας - Τα σφυρίγματα του αλήτη