19 Νοεμβρίου 2006

Κλέφτης άπιαστος μπέην αξίζει!




Αίνιγμα: Ποιός είναι ο μεγαλύτερος και όμως άπιαστος κλέφτης στην Κύπρο;
Απάντηση: Οι τράπεζες


Ξέρω, πολλοί από σας ξαφνιάστηκαν. Μα πώς γίνεται τα ευυπόληπτα τραπεζικά μας ιδρύματα να είναι κλέφτες; Πώς γίνεται να μην τους μυρίστηκε κανένας μέχρι σήμερα; Γενικοί εισαγγελείς, υπηρεσία ελέγχου της κεντρικής τράπεζας, επιτροπή προστασίας του ανταγωνισμού και τόσοι άλλοι εντεταλμένοι να προστατευουν το λαό από τους επιτήδειους πώς και δεν πήραν χαμπάρι τη μεγάλη κλεψιά σε βάρος του κυπριακού λαού έτσι που να πάρουν τα ενδεδειγμένα μέτρα για να σταματήσει;

Ας ρίξουμε μια ματιά στα αναμενόμενα κέρδη των τριών μεγάλων τραπεζών για το 2006.
Τράπεζα Κύπρου Λ.Κ. 160.000.000
Λαική Λ.Κ. 100.000.000
Ελληνική Λ.Κ. 40.000.000
Δηλαδή οι τρείς αδελφές μέσα στο βασίλειο της ασυδοσίας αναμένεται να ελαφρύνουν τις τσέπες των Κυπρίων αχάπαρων ιθαγενών κατά 300 εκατομμύρια λίρες. Δηλαδή 500 λίρες από τον καθένα μας. Και μην κάνετε χαρά ότι τα πολλά τα παίρνουν από τους πλούσιους, γιατί σε απόλυτους αριθμούς αυτό είναι σωστό, κατ' αναλογία όμως οι μικρομεσαίοι ξαφρίζονται πολύ περισσότερο. Και αυτό λόγω της ανάγκης που έχουν τις τράπεζες αλλά και λόγω άγνοιας των διαφόρων κόλπων που χρησιμοποιούν για να μας κλέβουν.

Διερωτηθήκατε ποτέ πως γίνεται ένας τόπος τόσο μικρός να μπορεί να παράξει τόσο μεγάλα κέρδη για μόνο τρείς οργανισμούς. Θα το δούμε αμέσως παρακάτω.

Παράδειγμα 1ο. Όσοι από εσάς έχετε δύο λογαριασμούς στην ιδια τράπεζα κάντε το εξής: Εκδόστε μια επιταγή από τον ένα και καταθέστε την στον άλλο. Πάρτε τις καταστάσεις λογαριασμού στο τέλος του μήνα και δείτε στη στήλη ημερομηνία αξίας (value date) πως εμφανίζεται η συναλλαγή. Στό λ/σμό που πλήρωσε η χρέωση είναι 1-2 μέρες πριν από την ημέρα της συναλλαγής και στον λ/σμό που είσπραξε η πίστωση ειναι 1-2 μέρες μετά τη συναλλαγή. Και αν μεσολαβεί σαββατοκυρίακο τότε η διαφορά από τη μέρα που σου πέρνουν τα λεφτά μέχρι που να σου τα δόσουν φτάνει μέχρι και 6 μέρες. Αυτή η περιβόητη ημερομηνία αξίας είναι η βάση πάνω στην οποία γίνεται η χρέωση ή η πίστωση των τόκων. Καταλάβατε τώρα; Αυτό αντίκειται στη διεθνή τραπεζική πρακτική και είναι παράνομο. Αν επιμείνετε θα αναγκαστούν να σας χρεώνουν κανονικά

Παράδειγμα 2ο. Έχετε ψωνίσει ποτέ ξένο συνάλλαγμα; Αν ναι, θα δείτε στις χρεώσεις πέραν από τις συνήθεις, ένα ποσό ισον με 0.5% του ποσού της συναλλαγής. Αυτό είναι ένα μικρό ποσοστό θα πει κάποιος. Και όμως στα δισεκατομύρια των συναλλαγών σε ξένο συνάλλαγμα (ταξίδια αναψυχής και επαγγελματικά, φοιτητικά εμβάσματα, εισαγωγές εμπορευμάτων κλπ) φανταστή
κατε πόσα βγάζουν χωρίς ουσιαστικά να προσφέρουν οτιδήποτε που να δικαιολογεί την επιπρόσθετη χρέωση.

Παράδειγμα 3ο. Αγοράστε μια μέρα 100 λιρών ευρώ και πουλήστε τα αμέσως πίσω. Πόσα θα πάρετε; Αν πάρετε περισσότερα από 91 λίρες θα είστε τυχεροί. Η ψαλίδα τιμής αγοράς και τιμής πώλησης ανέβηκε σιγά σιγά στο 8%+. Μεχρι που θα την φτάσουν οι αθεόφοβοι.

Παράδειγμα 4ο. Ξέρετε πόσα χρεώνουν για την εξαργύρωση μιας επιταγής αν ο λογαριασμός σας παρουσιάζει υπέρβαση. Έξι λίρες παρακαλώ.
Με ποιό συνταγματικό δικαίωμα καθόρισαν ποινές λες και είναι δικαστές;

Παράδειγμα 5ο. Τα επιτόκια για ειδικά δάνεια είναι εξωφρενικά. Ειδικά αν δεν καλύπτονται με 4-5 λογιών εξασφαλίσεις. Και αν δεν τα παζαρέψεις μπορούν να φτάσουν και 3% πανω από το βασικό επιτόκιο.

Παράδειγμα 6ο. Δεν χάνουν ευκαιρία να
σου πουλούν αχρείαστες ασφάλειες ζωής με σχεδόν καθε δάνειο. Και αν έχεις ανάγκη τα λεφτά και δεν μπεις στη διαδικασία να αμφισβητίσεις τη ανάγκη για ασφάλεια σε γδέρνουν. Δεν θα συνεχίσω με παραδείγματα αλλά αν αναπτυχθεί συζήτηση θα προσθέσω μερικά ακόμα. Το ερώτημα είναι ποιός τους καλύπτει. Πώς μπορούν να κάθονται και να συμφωνούν και να μας κλέβουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Αν αυτό δεν είναι καρτέλ τότε τι είναι; Γιατί ο Γενικός εισαγγελέας δεν επεμβαίνει αυτεπάγγελτα;

Η γνώμη μου είναι πως οι τράπεζες έχουν την πλήρη κάλυψη των πολιτικών, των παπάδων των δικαστών, του μεγάλου κεφαλαίου, των μασόνων και γενικά της συμμορίας της μάσας. Και εκμεταλλεύονται την άγνοια και την ανεχτικότητα μας, την απάθεια, την ηττοπάθεια και την μοιρολατρία μας.

Τελικά ποιός ληστεύει ποιόν;

Φίλοι μπλόγκερς και λοιποί αναγνώστες αν θέλετε τη συμβουλή κάποιου που γνωρίζει, σε καποια περίπτωση που η τράπεζα σας νομίζετε ότι σας κλέβει παρακαλώ ρωτήστε με. Ας αρχίσουμε σιγά σιγά να αντιδρούμε. Cheers

18 Νοεμβρίου 2006

Που το πάει ο Χριστόφιας;


Τι γίνεται τελικά με το ΑΚΕΛ και τον Χριστόφια; Όλο και πυκνώνουν οι περιπτώσεις που τα βάζει με την κυβέρνηση που επέλεξε και τοποθέτησε στην εξουσία ο ίδιος. Γιατί αραγε; Μήπως δεν την ελέγχει στον βαθμό που θα ήθελε; Μήπως η σπουδή του οφείλεται σε αυθεντικό ενδιαφέρον για το βιοτικό επίπεδο του λαού; Ή μήπως ο καυγάς είναι για την καρέκλα; Υπάρχει δηλαδη περίπτωση να προετοιμάζει τη πλήρη ρήξη με τον Τάσσο και την δική του υποψηφιότητα στις επόμενες προεδρικές.

Το αποκορύφωμα της σύγκρουσης ήταν η κατά μέτωπο επίθεση του κ. Χριστόφια εναντίον του υπουργού οικονομικών πάνω στο θέμα της μείωσης της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης. Λες και πρόκειται για ζήτημα ζωής και θανάτου για τις μη προνομοιούχες τάξεις του λαού. Λες και τα τρία σεντς μείωση της τιμής του πετρελαίου θα έκαναν τη μεγάλη διαφορά. Προηγήθηκαν οι κόντρες για την αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης και της αύξησης του αφορολόγητου εισοδήματος. Επίσης το ζήτημα της επαναφοράς της ΑΤΑ στα επίπεδα πριν το κουτσούρεμα της από την κυβέρνηση Κληρίδη.

Δεν θα σταθώ στο αν ο κ. Χριστόφιας έχει δίκιο ή όχι. Νομίζω ότι στα πιο πολλά έχει, αλλα θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα κάνει τώρα που ο υπουργός με την πλήρη κάλυψη του Τάσσου εφαρμόζει μια καθαρά νεοφιλελεύθερη οικονομική πολιτική, ενάντια στη φιλοσοφία και σε πολλές πρόνοιες του προγράμματος συνεργασίας της τριμερούς.

Πάντως μέχρι σήμερα εκεί όπου ο Τάσσος έστεισε πόδι έκανε το δικό του. Ο Χριστόφιας πέραν από την φραστική διαφωνιά αρκείται πάντα να δηλώνει ότι αυτά που ενώνουν την τριμερή είναι λιγότερα από αυτα που την χωρίζουν. Μόνο αυτός ξέρει τι εννοεί, όταν η οικονομική πολιτική της κυβερνησης είναι σε πολλές περιπτώσεις πιο ετεροβαρής σε βαρος των χαμηλών εισοδηματικών στρωμάτων του λαού και από αυτη της κυβέρνησης Κληρίδη.

Σε ιδεολογικό επίπεδο τι είναι αυτό που ενώνει τους Ακελικούς με τον εθνικισμό και σωβινισμό του Λυσσαρίδη, του Κουλία , του Αγγελίδη, του Ομήρου και πάνω απ' όλα του Τάσσου; Σε πολιτικό επίπεδο τι κοινό μπορούν να έχουν οι Ακελικοί με τον συρφετό των πιο πάνω και άλλων απορριπτικών.

Μας μένει μια μόνο εξήγηση, γιατί παρ' όλες τις πάμπολλες αφορμές που του δόθηκαν ο κ. Χριστόφιας δεν προκάλεσε τη σύγκρουση παρά εκτονώθηκε με τη ήπια μέχρι έντονη διατύπωση της άποψης του που ήταν πολλές φορές εκ διαμέτρου αντίθετη. Ξέρει ότι αν καταγγείλει τη συνεργασία, πρόσβαση στη εξουσία πάππαλλα. Ακόμα και στην απίθανη περίπτωση να βρεθεί αντιμέτωπος του Τασσου στις επόμενες προεδρικές δεν θα ήταν σοφό να ανοίξει μέτωπο τώρα, μια και το μεγάλο διάστημα μέχρι τις εκλογές δεν μπορεί να λειτουργήσει υπέρ του, δεδομένου του ελέγχου που ασκεί ο Τάσσος στα ντόπια ΜΜΕ.

Συμπέρασμα; Ούτε καταγγελία της τριμερούς, ούτε τον Χριστόφια ανθυποψήφιο τουΤάσσου θα δούμε. Οι διάφορες αψιμαχίες του κ Χριστόφια με την κυβέρνηση γίνονται για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης. Γίνονται για να τονώσουν τον κομματικό πατριωτισμό των Ακελικών που μετά τον διασυρμό του κόμματος τους από τον Τάσσο τις κρίσιμες μέρες πριν το δημοψήφισμα αλλά και μετά κατ' επανάληψη, γίνεται ολοένα και πιο δυσκολο να συσπειρωθούν. Και αν στις μέχρι τώρα εκλογικές αναμετρήσεις ο Χριστόφιας κατάφερε παρά τις απώλειες να διατηρήσει συμπαγή τη κομματική βάση, η προσπάθεια για επανεκλογή του Τάσσου θα είναι το πραγματικό τεστ. Τώρα θα φανεί πόσοι είναι εκείνοι οι Ακελικοί πού μεχρι σήμερα έδιναν απλά πιστωση χρόνου μπας και κάτι αλλάξει. Και επειδη μάλλον είναι πολλοί, θα δούμε τον κ. Χριστόφια ολοένα και πιο πολύ να σκληραίνει τη στάση του μπας και πείσει κάποιους να αναθεωρήσουν τη στάση του "να κοπεί το σhιέρι μου αν τον ξαναψηφίσω."

Φαίνεται ότι τα αρνιά ξυπνούν και όσο πιο πολλά αρνιά θα ξυπνούν τόσο πιο αλλοπρόσαλλη θα γίνεται η συμπεριφορά του κ. Χριστόφια. Διότι σαν πολιτικός της Μπρεζνιεφικής σχολής δεν είναι συνηθισμένος να του πηγαίνουν κόντρα. Αλλά επειδή ο καιρός του αναμφισβήτητου ηγέτη έχει για πάντα παρέλθει και επειδη τα αδικαιολόγητα δεν μπορούν εύκολα να δικαιολογηθούν θα δουμε τον κ. Χριστόφια σε πολύ πιο παράδοξες συμπεριφορές. Αυτό να το θυμάστε.

Πάντως ένα είναι σίγουρο. Ούτε οι πολιτικές, ούτε οι ιδεολογικές ούτε οι οικονομικές διαφορές δεν μετακινούν το ΑΚΕΛ από τη συμμαχία της μάσας. Η εγνοια τους είναι να μείνουν τα αρνιά στο μαντρί και γι' αυτό μέχρι τις εκλογές θα δούμε πολλά φαιδρά.

Εσείς τι λέτε;

14 Νοεμβρίου 2006

Έφυγες


Μας στέρησες τη γωνιά μας. Μας στέρησες κάποιες από τις πιο όμορφες ώρες μας. Μας στέρησες τη χαρά της συνεύρεσης αλλά και του μοναχικού περίπατου μέσα στο κόσμο που έφτιαξες για μας. Τίποτε πια δεν θα είναι το ίδιο. Γιατί όταν ένας αγαπημένος μας εγκαταλείπει, ένα κομμάτι της ζωής μας χάνεται για πάντα!

Και όμως Κύπρο μου έχουμε το προνόμοιο να έχουμε μνήμη. Να αποθηκεύουμε αναμνήσεις. Να θυμόμαστε και νοερά να ξαναζούμε όλα εκείνα που επιλέγουμε να συντροφεύουν τα χρόνια μας. Όλα εκείνα που θα θέλαμε να μην τέλειωναν ποτέ!

Έφυγες αλλά δεν χάθηκες! Θα είσαι εκεί! Στις κουβέντες της παρέας όπου θα προσθέσουμε τις αναφορές για τα χαρίσματα σου, τις "κακίες" για τις ιδιορρυθμίες σου, τις αναμνήσεις από το Gypsy's και πάντα τη πίκρα για τη φυγή σου.

Φίλε θα προσευχόμαστε για σένα και νάσαι σίγουρος ότι όλοι αυτοί που στο μικρό σου μαγαζάκι δροσίστικαν με μια γουλιά χαράς θα σου κάνουν χιλιάδες μνημόσυνα πάνω από ένα ποτηράκι.

Στό καλό καλέ μας φίλε! Νάσαι καλά όπου και νάσαι.

12 Νοεμβρίου 2006

Gypsy

Γιά ένα πράγμα συμφωνούμε όλοι οι φίλοι του. Είναι μοναδικός στη δουλειά που υπηρετεί από τότε που αρχισε να δουλεύει. Πολλοί έχουν την εντύπωση ότι η δουλειά του μπάρμαν δεν απαιτεί ειδικές ικανότητες. Δεν εχουν υπόθεση.

Ο Gypsys, κατά κόσμο Κύπρος είναι ο ένας και μοναδικός. Ο τζύρης του ή/και η μανα του πριν τον κατασκευάσουν πρέπει να πέρασαν από κάποιο μπαρ και να εμπνεύστηκαν....... από τον μπάρμαν. Δέν εξηγείται αλλιώς πως αυτός ο ανθρωπος έγινε χωρίς καμιά ιδιαίτερη ακαδημαική εκπαίδευση το άκρο άωτο του μπάρμαν.

Κυρίες και κύριοι, ο Gypsys σας!!!

  • Θυμάται χιλιάδες πελάτες με το ονομά τους!
  • Θυμάται ολονών το ποτό τους, και ας πέρασαν μήνες ή και χρόνια να τους δει. Να πως υποδέχτηκε τον Οσβαλτο από τον Άγιο Δομηνικο 7... ναι εφτά χρόνια μετά που είχε να τον δει. Oswalto, welcome to Cyprus, Gin and Tonic? Και τον είχε γνωρίσει για ένα σύντομο διαστημα εφτά χρόνια πριν όταν ηλθε για διακοπές στη Κύπρο!
  • Τα ξέρει όλα! Τις γκόμενες των πελατων, τους γκόμενους των πελάτισσων, ποιούς/ες ξενογαμούν και με ποιες/ούς. Από τον Gypsy δεν θα μάθεις τίποτε απ' όλα αυτά. Τάφος.
  • Πόσα και πόσα deals δεν ξεκίνησαν και δεν ολοκληρώθηκαν στον πάγκο του. Τα ξέρει όλα κι'ας νομίζεις οτι δεν άκουσε τίποτα.
  • Σε μετρά και ξέρει αν έχεις όρεξη για κουβέντα και τότε θα σου μιλήσει. Αν όχι τότε αποτραβιέται με τρόπο.
  • Είναι σοβαρός με εκεινους που δεν σηκώνουν αστεία και ελαφρύς ανάλογα με την διάθεση του πελάτη.
  • Έχει άποψη έστω και αν κάποιες φορές πρόκειται για έμμονες ιδέες και μπορεί να συμμετέχει σε συζήτηση. Μόνο αν νοιώσει ευπρόσδεκτος.
  • Δεν πίνει ποτέ την ώρα της δουλειάς.
  • Δεν έγινε ποτέ καυγάς στο μπάρ του. Έχει τον τρόπο του να ξεφορτώνεται τους ενοχλητικούς και τους εριστικούς. Μια για πάντα.
  • Φτιάχνει τα νοστιμότερα dips παγκυπρίως και βάλε. By faaaaaarrr. Και τα σερβίρει με τηγανισμένη πιπεράτη αράπικη πιττα. Συνδιασμός που σκοτώνει.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που το Gypsys έγινε το αγαπημένο καταφύγιο χιλιάδων λεμεσιανών, και όχι μόνο. Της παρέας, των συναδέλφων, του ζευγαριού, των μοναχικών. Σε μια μοναδική αρμονική συνύπαρξη με background τους αργόσυρτους και ενίοτε καουμποικους ρυθμούς της country. Τι και αν ο χώρος του ειναι αρκετός για τέσσερα τραπεζάκια συν ο πάγκος. Χίλιοι καλοί χωράνε!

Κύπρο μου δεν σου κάνω διαφήμιση. Εξάλλου δεν την χρειάζεσαι. Απλά σε σκεφτόμουνα αυτές τις μέρες με την περιπέτεια που περνάς με την υγεία σου. Κύπρο δεν έχεις δικαιωμα να καθυστερείς την ανάρρωση σου. Όλοι αυτοί πού αγάπησαν τον Κυπρο και το Gypsys σε περιμένουμε πίσω δυνατό. Για όλα τα πιο πάνω, γιατι είσαι ίσως ο μοναδικός μπάρμαν που έγινες μέρος της ζωής τόσων πολλών και διαφορετικών ανθρώπων.

Περαστικά αγόρι μου!

11 Νοεμβρίου 2006

Γιατί ΚΕΟ?


Πρέπει να ξεκαθαρίσω, ότι δεν έχω κανένα προβλημα με όποιο δεν του αρέσει η ΚΕΟ. Απλά πιστεύω ότι από μπύρα καμνει μεσάνυχτα. Φίλε μου αν σου αρέσει π.χ. η Budwieser είσαι ουρολάγνος, αν πίνεις την Heineken είσαι χλεχλές, αν προτιμάς την Corona είσαι κοκακολούα.

Όταν η κουβέντα είναι περι μπύρας γίνομαι απόλυτα δημοκράτης.

ΚΕΟ γιατί είναι ίσως το μόνο κυπριακό προιόν που συναγωνίζεται τα αντίστοιχα ξένα σε ποιότητα. (Επήεν τζε ο Χ"Κυριάκος o Φρου Φρου να καμει κορν φλεικς τζιε έκαμεν τα σιεσιέ γιαχνί)

ΚΕΟ γιατί αφήνει μια ανεπαισθητη "γλυκειά" πικράδα στο στόμα. Περίπου σαν το χαμόγελο της Τζοκόντα.

ΚΕΟ γιατί η ελαφριά αψάδα της την κάνει να ξεχωρίζει από άλλές αλλες lager.

ΚΕΟ γιατί το ανοικτό ξανθό χρώμα της θυμίζει τα στάχυα της κυπριακής γής το καλοκαίρι.

ΚΕΟ γιατί δεν πληρώνει royalties σε κανένα πεζεβένγκη Σκανδιναυό. Μεταξύ μας το ότι την εταιρεία ξεζουμίζουν την οι παπάες ένεν τζε λλίον.

ΚΕΟ γιατί παγωμένη χειμώμα καλοκαίρι σου σού χαιδεύει τον καταπιόνα. Για να ακριβολογούμε εννοώ τα πρώτα 5-6 ποτήρια ή τα πρώτα 2 pints. Μετά εννπολλοκαταλάβεις.

Πρέπει να ομολογήσω ότι εψές το έκτο pint ήταν απαίσιο.

DRINK RESPONSIBLY!

7 Νοεμβρίου 2006

ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ ΣΤΗ ΝΗΣΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ


Τύφλα να έχει ο παίκτης του Ντοστογιέφσκι. Ο Ττόμης ο Παφίτης έπαιξε με μαεστρία τα χαρτιά του, και παρόλο που είχε το πιο φτωχό χέρι αφησε τους άλλους δύο δελφίνους του θρόνου της χλίδας (εψαχνα το χρώμα του χρυσού) με θκυο χείλη καμένα.

Και τι έκανε ο ασυγχώρητος μετά που τους την έφερε. Ευχαρίστησε και τους δύο ..... ααχχαχαχαχα ....για τη βοήθεια που του πρόσφεραν στις εκλογές. Εννοούσε, τον ένα για την πριμοδότηση στο δευτερο γύρο και τον άλλο στον τρίτο. Ο Θανασάκης ο Λεμέσιανος νόμισε ότι, με να το βγάλει τον Νικηφόρο (όχι του 50-50 αλλα τον Κυκκώτη) από τη μέση είχε σίγουρη τη νίκη. Που να ήξερε οτι ο Ττόμης σε 24 ώρες θα συμμαχούσε με τον Νικηφόρο, για να τον φάνε. Και τον καναν μια χαψιά!!

Οι Κύπριοι μπορούν να περιφανεύονται ότι έχουν τη πιο δημοκρατική εκκλησία όπου ο λαός ψηφίζει για την εκλογή των αξιωματούχων. Μόνο που βγήκε ο αρχιεπίσκοπος με το 9% των ψήφων του λαού. (Στο Guinness το έμαθαν??). Ξεπέρασαν και τους πολιτικούς μας οι αθεόφοβοι.

Το άλλο φοβερό και τρομερό είναι ότι ενώ για μήνες έκαναν το κόσμο να τους συχαθεί με τον πόλεμο λάσπης που έκανε ο ένας στον άλλο, μετα την έκλογή ολα γιναν ξαφνικά μέλι γάλα. Το αστείο ειναι ότι ο Νικηφοράκης νομίζει ότι ο Ττόμης σε 4-5 χρόνια θα κατεβεί από την καρέκλα για να του την παραδώσει. Κουνια που τον κούναγε. Δεν τον ξέρει καλά τον Πάφιο.

Με τέτοιους εν Χριστώ αδελφούς να διοικούν την κυπριακή εκκλησια δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι το κομμάτι των αδιάφορων θρησκευτικά πολιτων θα μεγαλώνει. Απόδειξη είναι ότι πανω από 50% του λαού, τους έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και δεν πήγε να ψηφίσει. Αυτό μεταξύ μας μου δίνει ελπίδες ότι αυτό που έλεγα πάντα, ότι δηλαδή η θρησκεία είναι μια πλάνη, γίνεται κτήμα όλο και περισσοτέρων κατοίκων της νήσου των αγίων.

Ο Ττόμης λοιπόν που όταν κάποτε τον πιάσαν να κλέβει άμμο από την παραλία της Τοξεύτρας στον Ακάμα είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει χωρίς να μπορεί να του πει κανενας τίποτε, θα κυβερνήσει την εκκλησία δημοκρατικά, θα νοικοκυρέψει τα οικονομικά της και θα αυξήσει τους επισκόπους για να μην χρειάζεται οταν καθε τρείς και λίγο τζιεφαλοσhίζονται να τρεχουν στο Φαναρι να τους λύνει τις διαφορές τους. Και όταν τελειώσει με όλα αυτά (αν ποτέ) τότε (λέει) θα τα παρατήσει. Και αυτό λέει δεν πρόκειται να πάρει πανω από 4-5 χρόνια. Εεε ρεε δούλεμα....

Θα ήθελα να ξέρω αν ο θεός που τον επικαλούνται δις σε καθε πρόταση, τα βλέπει όλα αυτά. Γιατί αν τα βλέπει και τα επιτρέπει τότε πάει να πει πως μας τα έχει μαζεμένα. Δέ μπορεί. Καποια χοντρομαλακία κάναμε για να μας τιμωρεί έτσι.

5 Νοεμβρίου 2006

ΤΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΕΔΩ?





Τελικά πριν καν δημοσιεύσω την πρώτη μου καταχώρηση στο νεοφανές blog μου άρχισε να πλανάται στο νου μου ένα ερώτημα. Ποιά ανάγκη των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο έχει καταστησει τοσο δημοφιλές το blogging;

Θα απαριθμίσω κάποιους λόγους και θα ήθελα να συμπληρώσουμε μαζί τη λίστα. Μπορείτε να αναφέρεται τους λόγους για τους οποίους εσείς γίνατε bloggers.

Παρένθεση: Μήπως έχει μεταφραστεί στα ελληνικά η λέξη blog?

Πίσω στη λίστα μας λοιπόν.

  1. Κάποιοι απλά θέλουν να τα πουν κι' ας μην τους ακούει κανεις.
  2. Καποιους πιθανόν να μην τους ακούει κανείς και ελπίζουν μέσω του blog να ανακαλύψουν ευήκοα ώτα.
  3. Άλλοι ίσως το θεωρούν χώρο επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους.
  4. Κάποιοι για να ανακαλύψουν ανθρώπους με ίδια ενδιαφέροντα.
  5. Σίγουρα είναι και αυτοί που το κάνουν για πλάκα.
  6. Είναι και αυτοί που θέλουν να δημοσιοποιούν τα γραπτά τους και εδώ βρισκουν εύκολη και ανέξοδη πρόσβαση.
  7. Ειναι βέβαια και αυτοί που προσπαθούν να επιβάλουν τις απόψεις τους.
Δεν φιλοδοξώ να εξαντλήσω τη λίστα. Απλά θέλω να σας πω ότι βρίσκομαι εδώ λόγω ενός κράματος από τους πιο πάνω λόγους. Όταν ποτέ ξεκαθαρίσω να είστε σίγουροι ότι θα το μάθετε πρώτοι. Πάντως πάντα ένοιωθα μια αόριστη ανάγκη να γράφω τις σκέψεις μου. Γιατί λοιπόν τόσα χρόνια δεν το έκανα? Μήπως το κάνω τώρα με την ιδέα ότι κάποιοι θα το διαβάσουν? Μήπως είμαι καποιας μορφής επιδειξίας?

Όποια και να είναι η πραγματικότητα σας ομολογώ ότι φτεροπετώ με την ιδέα ότι κάποιοι θα διαβαζετε τα κειμενα μου.

Τώρα που τα λεμε νομίζω ότι το πρώτο μου κείμενο αντικατοπτρίζει τον τίτλο του blog μου.

Κυρίες και Κύριοι, καλοσωρίσατε στο "πού σου νέφκω, πού πάεις?

Related Posts with Thumbnails

Έλα στην παρέα μας

Αλήτη ! Απόψε είν' η βραδιά τόσο καλή, τόσο καλή ! Μπορείς να πας να κοιμηθείς σ' ένα παγκάκι, αλήτη ! Πλάτυνε η σκέψη τη ζωή τόσο πολύ, τόσο πολύ, πόκανε ο άνθρωπος τη γη κι όλο το σύμπαν σπίτι.

Τεύκρος Ανθίας - Τα σφυρίγματα του αλήτη